12:38

KSIAZKA POD TYTULEM

Hejka! Pewnie każdy z Was już słyszał kiedyś albo nawet miał w ręce "Zniszcz ten dziennik". Stał się on niezwykle popularny, jednak przyznam, że początkowo byłam dość sceptycznie nastawiona do tego typu książek. Jakiś czas temu dostałam propozycję od wydawnictwa Kaktus, aby przetestować polską książkę polegającą mniej więcej na tym samym - to znaczy można zrobić z nią wszystko! Mowa oczywiście o Książce pod tytułem... no właśnie - jakim tytułem? O to chodzi, tytuł i całe jej wnętrze możemy stworzyć sami! Właściwie nie ma ograniczeń! :) Sama szybko przekonałam się, że jeśli ma się w sobie choć odrobinę wyobraźni można świetnie się nią bawić i kreatywnie wypełnić wolny czas. Dzisiaj mam dla Was recenzję dwóch tomów "Książki Pod Tytułem" autorstwa Roberta Trojanowskiego, a przy okazji zobaczycie też efekty mojej zabawy z tymi książkami. :)
Psst! Niebawem możecie też spodziewać się małej niespodzianki z udziałem Książki Pod Tytułem, więc bacznie śledźcie bloga!





KSIĄŻKA POD TYTUŁEM - TOM 1







KSIĄŻKA POD TYTUŁEM - TOM 2






Oba tomy są niezwykle pomysłowe! Autor zadbał, by znalazło się w nich wiele zadań, które możemy wykonać, ale nie brakuje również stron, które mają na celu po prostu poprawić nam humor. Właśnie dlatego bardzo mi się podobają - nie tylko zapewniają kilkadziesiąt godzin dobrej zabawy, ale potrafią też wywołać uśmiech. Myślę, że są idealnym lekarstwem na nudę - możecie je wypełniać w domu, na niezbyt ciekawej lekcji w szkole, w pociągu, na wakacjach. Oprócz tego myślę, że są też świetnym pomysłem na prezent! :)

Tylko dla dzieci?
Z początku mogłoby się wydawać, że obie książki są zarezerwowane głównie dla dzieci, gdyż znajduje się w nich wiele zadań związanych na przykład ze szkołą, jednak kto powiedział, że kreatywna zabawa jest tylko dla najmłodszych? Myślę, że Książka Pod Tytułem nadaje się dla każdego - niezależnie od tego, ile ma lat. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że znajdą się osoby, którym kolorowanie, wycinanie i doklejanie nie będzie sprawiać frajdy, jednak jeśli ktoś lubi czasami oderwać się od komputera i zamiast tego zrobić coś twórczego, to jak najbardziej polecam mu Książkę Pod Tytułem! :)

Podróbka?
Pewnie niejedna osoba pomyślała, że "Książka Pod Tytułem" jest próbą podrobienia "Zniszcz Ten Dziennik". Od razu muszę sprostować, że obie książki są zupełnie inne i mówienie o kopiowaniu w ogóle nie wchodzi w grę! Ich funkcja znacznie się różni: "Zniszcz Ten Dziennik" - jak sama nazwa wskazuje - musimy zniszczyć, a w "Książce Pod Tytułem" króluje rysowanie i wycinanie, a oprócz tego ma za zadanie naz rozbawić. No i warto dodać, że jest też większa, grubsza i tańsza. :) Sama bardzo się cieszę, że powstaje coraz więcej takich kreatywnych książek i że mamy polskiego konkurenta sławnej książki Keri Smith.

Tom pierwszy czy drugi?
Oba tomy bardzo mi się podobają i ich funkcja również jest podobna. Rysujemy, wycinamy, doklejamy! No i oczywiście w obu nie brakuje zabawnych obrazków.
Jeśli chodzi o moje wrażenia i osobiste odczucia - tom 2 spodobał mi się jeszcze bardziej niż jego poprzednik. Mimo tego, że oba są bardzo podobne, różnica polega chyba na tym, że znajduje się w nim jeszcze więcej zadań, które wymagają od nas wyobraźni i pomysłowości. Mimo wszystko chyba najlepiej będzie, jeśli przejrzycie oba tomy i wybierzecie swój ulubiony. :)


Jak Wam się podoba "Książka Pod Tytułem"?
Jeśli przypadła Wam do gustu to możliwe, że co jakiś czas będę się chwalić moimi efektami wypełniania jej. A oprócz tego szykuję również dla Was konkurs! :) (Ups, wygadałam się!)

instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis

135 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super *.* Oby więcej takich postów <3
    A gdzie można kupic taką książkę i za ile ?

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest na stronie wydawnictwa. :) Są za około 15zł.
      Matras: KLIK
      Allegro: KLIK

      Usuń
    2. Ja kupiłam w księgarni za 19.90 zł tom 2 również też był tom 3 :)

      Usuń
  3. Super! Pobudza kreatywność i zabija nudę w smętne dni :) I prezentuje się lepiej niż Zniszcz ten dziennik czy To nie Książka :)

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post wyczerpujący temat. Ja ksiązek tych nie mam jednak ostatnio robiłam kilka zadań z przyjaciółką, w jej książce :) Co ciekawe baaardzo podobny post widziałam u Matrelsy, schemat tekstu i zadanie z pikselem łudząco podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, napisanie recenzji, szczególnie takiej książki, wręcz wymaga, aby wspomnieć o tych elementach, więc całkiem możliwe, że podobnie podeszłyśmy do tematu. :D A zadanie z pixelem, tak samo jak wiele innych zadań z tej książki (polegających np. na 'wytnij, pokoloruj'), nawet kilka osób może zrobić identycznie, bo są dość jednoznaczne, więc nie widzę w tym nic dziwnego. :)

      Usuń
  5. Super post ! :) Obserwuję liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka ta jest idealnym zajęciem na zabicie czasu. Moim zdaniem najlepszy jest tom 2.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to! Może sobie kupię, bo jak czasem się nudzę (albo nie ma prądu) to nie mam co robić :D
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i pozdrawiam - tusiap :*
    tusiap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zadania są w tych książkach :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te książki to fajny sposób na nudę. Może w wakacje zdecyduje się kupić ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sposób na nudę z takimi książkami, jesteś bardzo kreatywna, ja niestety nie mam głowy do takich rzeczy :(

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej części jeszcze nie słyszałam ale z tego co widze to jest super! Postaram sie zainwestować :)
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również mamy tą "książkę", ale brak nam pomysłów jak ją wypełnić.. Widać ze Ty jestes bardzo kreatywna:) Świetny post, zaobserwowałyśmy i dziękujemy za miły komentarz:) nasz blog:) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja koleżanka ma tę książkę. Planuje ją sobie kupić. Genialna!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez sie spodzeiwam tej ksiazki :)

    Malutki konkursik u mnie na blogu :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam tej książeczki,ale wydaje się być bardzo kreatywna :)

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sprawa, ja lubię takie rzeczy!;)
    Zapraszam do mnie; siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą książkę i jest fajna :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tej książce. Podobno jest lepsza od Zniszcz ten dziennik. Zapraszam do mojego nowego bloga http://myideaofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się sposób w jaki wypełniasz tę książkę:) Mi niestety szybko się nudzą tego rodzaju książki:/ Świetny post:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post ja już obserwuje więc może ty tez bys zaobserwowała jeśli tak to bardzo dziekuje .

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio jedna z bloggerek również zamieściła post o tej książce i już wtedy przypadła mi do gustu. Nie powiem, jestem osobą, która kocha książki i nie wyobrażam sobie jak można zniszczyć umyślnie którąkolwiek z nich, nawet jeśli jest do tego właśnie przeznaczona. Przebrnęłam jednak przez "Zniszcz ten dziennik", a zadania w "Książce pod tytułem" bardzo mi się podobają, więc... czemu nie:)

    TRZYNAŚCIE MINUS JEDEN - MAJ

    OdpowiedzUsuń
  22. mam i kocham

    http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam tej książki, ale wygląda na dość ciekawą :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też chciałabym dostać takie książki, bo ich idea bardzo mi się spodobała. Pierwszy raz zobaczyłam je u Rilseee i bardzo, bardzo mi przypadły do gustu i z miłą chęcią wykonałabym zadania z niej. Ogólnie to uważam, że jest lepsza niż ''Zniszcz ten dziennik''. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    Mój nowy blog książkowy

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Fajnie wygląda :) ZTD jest przereklamowane, bo zniszczyć można zwykły zeszyt, ale ta książka wydaje się na prawdę dobra :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. artystyczna książka, fajny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przydałaby mi się dla rozpalenia mojej kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo słyszałam o tej książce i chyba się na nią skuszę ! Uwielbiam takie rzeczy :D

    WPADNIJ DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda bardzo ciekawie :) jednak mój talent artystyczny ogranicza się do poziomu 6 latka więc raczej nie skuszę się do kupienia jej :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne te książki, chyba skuszę się w wakacje, bo póki co nie mam zbyt dużo wolnego czasu ;)
    Dodaję do obserwowanych :)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Co raz więcej jest podobnych książek. Może w końcu skuszę się na którąś. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam o niej wcześniej, może kupię - na wakacje w sam raz :)

    vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja, jako posiadaczka WSZYTSKICH książek Kari Smith, znudziłam się trochę tego typu książkami, dlatego teraz moim głównym zainteresowaniem jest szkicownik!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  34. omg jakie cudo, muszę sobie taką kupić, wygląda cudownie i śliczne zdjęcia tak przy okazji ily :)
    www.thatsopola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. O kurczę, już chyba 5 raz widzę na blogu jej recenzję i muszę ją sobie sprawić :D
    Zapraszam na nowy post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna recenzja. Ja nie mam Książki pod tytułem.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą książką ;)
    klikniesz w linki w nowym poście : http://thedesiree.blogspot.com/2015/05/happy-days.html
    Dla ciebie to chwilka, a będę bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! Uważam, że takie kreatywne książki są mega :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam o tej książce i przyznam, że wygląda naprawdę ciekawie! Świetne są te zadania, które pokazałaś :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialne! Martwy piksel nas zmiażdżył xD

    OdpowiedzUsuń
  41. kreatywnie!
    Zapraszamy do nas doveer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Najlepszy martwy piksel hahah :)
    Widziałam "Książka pod tytułem" na jakimś innym blogu. Ostatnio powstaje ogrom książek o tej właśnie tematyce.
    Moim zdaniem takie kreatywne książki są świetne. Nie rozumiem osób, które to krytykują.
    Świetna recenzja, opisałaś wszystkie możliwe aspekty.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow. Super na nudę lecę do księgarni ;))
    porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! Chyba pójdę po nią do księgarni! *.* Coś nowego i jeszcze bardziej kreatywnego :D
    Obserwuję!
    http://bykaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakoś nie jestem fanką tego typu ksiązek :)

    Dodajemy do obserwowanych?I mam prośbę, poklikasz w linki pod zdjęciami? Bardzo zalezy mi na współpracy: http://low-believer.blogspot.com/2015/05/jak-zaczac-blogowac-kilka-rad.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  46. Wydaję się być ciekawa, jednak ktoś musi lubić takie rzeczy :)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Kreatywnie ;3 Mega mi się podoba :)

    Pozdrawiam i zapraszam: http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mega kreatywnie!
    Zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Są świetne jak ktoś lubi się bawić w takie rzeczy. "Zniszcz ten dziennik" już widziałam chyba wszędzie, ale tej wersji jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeszcze jej nie mam, ale przymierzam się by ją kupić :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Słyszałam o tej książce, wydaje się być fajna. ;)

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedyś coś tam o niej słyszałam, ale raczej nie zagłębiałam się w ten temat, a tym bardziej nie rozmyślałam o kupnie, a widzę, że jest naprawdę niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę kiedyś sobie ją kupić ;)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. O kurczę bardzo fajna książka nie mam jej ale także uważam po tych zdjęciach że jest inna i wydaje mi się że fajniejsza, postaram się ją kupić :D
    http://niebioeski.blogspot.com/
    ( obserwuje jesli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji :D)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Też ją musze kiedys wypróbowac ! Wydaje się bardzo fajna :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. wygląda na świetną i pewnie taka jest :)
    http://ghostsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Coś dla kreatywnych. :)
    __
    Zapraszam na bloga i zachęcam do obserwacji : ozu-zu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wczoraj dostałam te książki w prezencie ;)
    Nie mogę się doczekać aż coś z nimi zrobię (obecnie nie mam czasu).

    Mój Blog - klik!


    OdpowiedzUsuń
  59. świetna książka;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. nie słyszałam jeszcze o tej książce!;)

    OdpowiedzUsuń
  61. coś słyszałam o tej książce, ale teraz dopiero się nią zainteresowałam :)
    Pozdrawiam,
    byAjina

    OdpowiedzUsuń
  62. Słyszałam właśnie o tym :)Wydaję się być ciekawe :)_

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  63. Super! Twój blog to cudooo!!! Spróbuję gdzieś tę "książkę" kupić :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto mój blog: http://moje-fantazje-to-cala-ja.blogspot.com/?m=1 :-).

      Usuń
  64. Widzę, że chyba lepszy od Zniszcz ten Dziennik :)

    Zapraszam http://modneblizniaczki.blogspot.com/
    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    Będzie nam miło jak zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  65. mam znicz ten dziennik ale ta książka wygląda ciekawiej

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  66. raczej nie jestem fanką tego typu 'książek', ale to tylko moje zdanie. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam ZTD, TNK oraz ZTD wszędzie. Książkę pd tytułem, znam, miałam w łapkach, ale kompletnie nie przypadła mi do gustu, po mimo, że jest bardzo podobna do książek Keri Smith :)

    OdpowiedzUsuń
  68. z tą ksiązką nie miałam jeszcze do czynienia, ale teraz inną, wiec jej nie kupie

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/ nowy adres bloga

    OdpowiedzUsuń
  69. coś podobnego do zniszcz ten dziennik :)

    zapraszam http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajna książka.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Takie kreatywne książki są naprawdę fajne!
    Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Widziałam już tyle postów/filmików z tą książką, jednak Twój należy do ciekawszych!
    Bardzo mi się u Ciebie podoba, zostaję na dłużej. :)
    NOWA ODSŁONA BLOGA - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą książką ale widze, że jest fajna. Takich kreatywnych zadań nigdy mało :D

    Mój blog ♥ KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetna recenzja, ja niestety nie mam tej książki, mam tylko zniszcz ten dziennik :)
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Muszę kupić! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Gdy tylko skończę "Zniszcz ten dziennik" na pewno zabiorę się za tę książkę ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  77. Z tego co widzę to mi do gustu też bardziej przypadł tom 2 :)

    http://booktwon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Muszę przyznać ze przekonałaś mnie do tej książki. Na początku podchodziłam do niej sceptycznie teraz jednak mogę śmiało stwierdzić że ją kupię
    http://tutajwszyscymamyfiola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ciężko mi się zdecydować czy powinnam się zaopatrzyć w te książki, jednak za każdym razem jak mam takie myśli od razu stawiam, że nie jestem wystarczająco kreatywna :(

    Obserwuję :* Mam nadzieję, że mój blog również Ci się podoba i mnie zaobserwujesz :)
    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te książki właśnie rozwijają kreatywność, więc myślę, że na pewno dobrze byś się bawiła wypełniając je! :)

      Usuń
  80. Kurcze, ciekawią mnie książki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Muszę wreszcie ją kupić! Zniszcz Ten Dziennik bardzo mnie wciągnął i jest już w totalnej rozsypce i prawie wszystkie zadania skończyłam.Książka Pod Tytułem bardzo mnie zaciekawiła.Mam tylko problem nie wiem czy kupić Książka Pod Tytułem czy Książka Pod Tytułem Tom 2,może ty mi doradzisz która lepsza? :)

    Pozdrawiam!
    ✿dalena-blog.blogspot.com✿
    P.S JESTEŚ MEGA KREATYWNA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam małe porównanie na końcu posta. Jeśli ja miałabym zdecydować się na jedną to wybrałabym prawdopodobnie tom 2. :)

      Usuń
  82. Jak patrze na te zdjęcia to tom II wydaje mi się bardziej kreatywny. Hmmm Sama zobaczę w empiku i dam znać które mi się bardziej podoba.

    Zapraszam do obserwowania (jeżeli oczywiście sir podoba)
    Privetto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Książka wygląda świetnie!
    Dobrze się składa, bo właśnie szukałam prezentu dla bardzo kreatywnej jedenastolatki :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Książki tego typu to bardzo popularna rzecz ostatnio ;p

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Kreatywna zabawa zawsze spoko :) Ja prowadzę szkicowniki.
    BLACK WORN JEANS - DESIGN VLOG

    OdpowiedzUsuń
  86. Super blog
    Zapraszam http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. WOW! Jestem zaczarowana Twoim blogiem! jest świetny! zostane na pewno u Ciebie na dłużej i będę śledzic twoją działalność! zapraszam również do siebie!
    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. ciekawa pozycja, muszę ogarnąć :) motyw z martwym pixelem mega mi się podoba :)
    pozdrawiam
    NICKY WANT!
    BLOG | TWITTER

    OdpowiedzUsuń
  89. Chyba zakupię tą książkę! Jest naprawdę super :D
    Czytałam wiele opinii i podobno jest jeszcze lepsza od ZTD.
    Pozdrawiam :*
    Mój blog kilk :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Książka pod tytułem jest świetna, ale i tak wolę ''Zniszcz ten dziennik''. Najbardziej podoba mi się zadanie z podzieleniem się szczęściem - genialne! :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Zauważyłam że książki tego typu są ostatnio bardzo popularne.
    Niby fajna sprawa,ale mnie jakoś nie kręci.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo fajna książka! Chyba kupię ;)

    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Podobne do "Zniszcz ten dziennik" ;]
    Jednak nie wiem czemu, ale nie lubię tego choć próbowałam u koleżanek robić zadania z tych książeczek :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Nie posiadam tej książki. Jesteś bardzo kreatywna, nie mogę się doczekać następnych postów tego typu.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Właśnie zastanawiałam się nad kupnem ,, Zniszcz ten dziennik " , ale po przeczytaniu tego posta już wiem, że kupię ,, Książkę pod tytułem " .

    OdpowiedzUsuń
  96. łał super pomysl z taka ksiazka ! jestem pod wrazeniem :*

    OdpowiedzUsuń
  97. Wszyscy sie jaraja ta ksiazka a na mnie to ona wrazenia nie robi :/

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Coraz częściej o nich czytam :) P

    OdpowiedzUsuń
  99. Jeju muszę tego typu książkę kupić! :)
    Wydaje się bardzo interesująca;p

    NOWY POST!♥

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetna recenzja, ja niestety nie mam tej książki, mam tylko zniszcz ten dziennik :)
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja znam tą książkę dzięki blogerkom. Muszę przyznać, że mnie zaciekawiła, może kiedyś :)
    Konkurs u mnie -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  102. nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  103. Blog zarąbisty *,* ! Czekam na więcej postów... :) / Ania

    OdpowiedzUsuń
  104. genialne zdjęcia!!:D

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. świetny sposób na wypełnienie wolnego czasu :* z chęcią obserwuję :*
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  106. Dużo słyszałam o tek książce, na pewno ja kupię. :) Genialne pomysły! :)

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. fajnie, że powstała jakaś alternatywa dla Zniszcz ten dziennik :D, dama chętnie bym ją przetestowała
    pozdrawiam ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  108. Muszę przyznać, że bardzo fajnie ją uzupełniasz :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  109. Zauważyłam że książki tego typu są ostatnio bardzo popularne.
    Niby fajna sprawa,ale mnie jakoś nie kręci.Pozdrawiam :)
    http://fioletoweee-niebooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Hej jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda?
    Ale na pewno nie ostatni ! :* masz cudownego bloga
    zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Cześć !
    Sama mia,lam edziennik, ale szybko mi się znudził. Niedawno wymieniłam się nim za nie-książkę również Keri Smith. Podobała mi sie bardziej, ale jeszcze nie zaczęłam nic z nią kombinować :D Twój post mnie zainspirował:p Podoba mi się Książka Pod Tytułem. Fajnie, że jest jakis polski odpowiednik - i wydaje mi się, że lepszy:))) Czekam z niecierpliwością na konkurs♥♥ Pozdrawiam :* paulacierpiak.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  112. Nie przepadam a książkami typu "Zniszcz ten dziennik". Uważam, że równie dobrze zamiast wydawać pieniądze i niszczyć książkę, można wziąć jakiś stary zeszyt i zrobić z nim to samo. A najlepiej wykorzystywać wyobraźnię, czytając. :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja mam te książki i uważam, że to wszystko jest podróbką "Zniszcz Ten Dziennik". :/

    OdpowiedzUsuń
  114. Jaka fajna książkaaaa!!!!! <3

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Kocham książki i nie wyobrażam sobie z premedytacją jakąś zniszczyć. Ale z tego co widzę i co napisałaś "książka pod tytułem" nie jest jedną z tego rodzaju książek, więc wydaje się ciekawą pozycją. Zachęciłaś mnie :)
    Zapraszam na viki-nikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Nigdy nie słyszałam o tej książce. Zaciekawiła mnie. Bardzo ciekawy i sumiennie napisany post. Zapraszam też do siebie: www.threecatsproject.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Super post. Słyszałam o książce chyba zakupie.
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Świetny blog. Chyba kupie sobie taką książkę. Zainteresowałaś mnie. http://pasjanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Cuuuuuudowne te etui!!!!!

    Obs za Obs?

    http://luna-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger