15:39

SPOSOBY NA UDANE WAKACJE


Wakacje! Aż trudno mi uwierzyć jak błyskawicznie minął ten rok szkolny, jednak myśl o dwóch miesiącach błogiego lenistwa i odpoczynku od razu sprawia, że życie staje się piękniejsze! Muszę przyznać, że ostatnie 10 miesięcy wymagało ode mnie sporo stresu i poświęcenia, dlatego jak najbardziej potrzebuję czasu na regenerację sił. Zakończyłam pewien rozdział w swoim życiu i wiem, że teraz na pewno sporo rzeczy ulegnie zmianie. Po wakacjach czeka mnie nowa szkoła, znajomi i zupełnie inne środowisko. Tak naprawdę nie wiem, czego się spodziewać, ale równocześnie jestem ciekawa tych zmian. Etap gimnazjum zakończyłam z naprawdę dobrymi wynikami i jestem z siebie bardzo dumna! Gorszym aspektem była konieczność pożegnania się z moją klasą. Byliśmy niezwykle zgrani, dlatego na zakończeniu prawie wszyscy mieli łzy w oczach. Mam nadzieję, że nasze drogi mimo wszystko się nie rozejdą. Jeśli to czytacie, to wiedzcie, że już za Wami tęsknię!


Wracając do tematu wakacji: mam nadzieję, że będą one zarówno dla mnie jak i dla Was bardzo udane! Każdego roku obiecujemy sobie, że będą to najlepsze wakacje naszego życia. Ale co zrobić, by rzeczywiście tak było? Nawet jeśli nie macie żadnych większych planów to i tak możecie je całkiem dobrze spędzić. Właśnie dlatego postanowiłam przygotować kilka rad i sposobów na to, by nie zmarnować tych dwóch miesięcy. :)

Stwórz Summer Bucket List!
Jest to nic innego, jak lista rzeczy, które chcemy zrobić w wakacje! Jeśli wypiszemy nasze plany łatwiej będzie je zrealizować, a gdy złapie Was nuda, wystarczy wyjąć listę, prześledzić wzrokiem i może akurat znajdziemy sobie zajęcie? Jeśli nie macie pomysłu na to, co wypisać na liście, polecam włączyć Pinterest i wyszukać tag "summer bucket list". Z pewnością znajdziecie coś dla siebie!

Ciesz się każdą chwilą!
Zły humor nie sprzyja udanym wakacjom, dlatego pozytywne nastawienie odgrywa tu niezwykle istotną rolę! Nawet jeśli macie gorsze chwile starajcie się w nich znaleźć zalety. Nikt nie chce tracić czasu na zamartwianie się, więc róbcie to, co sprawia Wam przyjemność i dużo się uśmiechajcie!


Spróbuj czegoś nowego!
Wakacje to okres, kiedy naprawdę możemy zaszaleć! Nie bójcie się próbować nowych rzeczy, ryzykować. Może to dobry czas, by spróbować czegoś, na co nigdy nie mieliśmy odwagi? Od dawna chcesz założyć bloga, pojechać na kolonię, skoczyć na bungee? Zrób to teraz! Z pewnością stworzysz wspaniałe wspomnienia i dzięki temu na długo zapamiętasz te wakacje.

Spędzaj czas aktywnie!
Na pewno spędzanie całych dni przed ekranem komputera lub telewizora nie wypunktuje naszej letniej przerwy w rankingu na najlepsze wakacje. Ruszcie się, wyjdźcie z domu, zacznijcie coś robić! Możesz spotkać się ze znajomymi, pojeździć rowerem po okolicy, pobiegać, iść na spacer. Opcji jest mnóstwo! Zadzwoń do przyjaciół i razem na pewno coś wymyślicie!

Poznaj nowe osoby, miejsca!
Wakacje to świetny czas na nawiązanie nowych znajomości i odkrywanie wcześniej nieznanych miejsc! Nie bój się i napisz do kogoś, jedź na obóz. Kto wie, może stworzysz przyjaźń na długie lata?
Jeśli już gdzieś wyjechałeś - zwiedzaj jak najwięcej. Jeśli spędzasz wakacje w domu zawsze możesz wyjść na spacer gdzieś, gdzie jeszcze nie byłeś, wybrać się na rower nową trasą, pojechać pod namioty lub nad jezioro... choćby kilometr od domu. :)

Pamiętajcie - ważne jest, żeby chcieć! Szalejcie i spędźcie najlepsze wakacje Waszego życia! W końcu kiedy mamy się bawić, jak nie teraz? :)





koszula KLIK / spódniczka identyczna TUTAJ / płaszcz KLIK


A jakie Wy macie sposoby na udane wakacje? :)


INSTAGRAM: NEFERIS / SNAPCHAT: NEFERIS /  ASK: NEFERIS


191 komentarzy:

  1. bardzo fajne sposoby :) kilka zastosuję :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz, jesteś bardzo fotogeniczna. Myślałaś o fotomodelingu?
    Chciałabym i staram się, aby te wakacje zapadły w mojej pamięci. Niestety jak na razie, nie jest za
    ciekawie :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Nie zastanawiałam się w sumie nad tym, ale nie mam też zbytnio możliwości, żeby robić coś w tym kierunku.

      Usuń
  3. Świetne pomysły. Należy cieszyć się każdą chwilą. ;)
    Cudowne zdjęcia! ^^

    green0floor0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe i przydatne sposoby, gdy w wakacje robi się nudno. :)
    Przepiękne zdjęcia! <3
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw, piękna spódnica i torebka :)
    Co do sposobów to zgadzam się, że należy się cieszyć każdą chwilą :)

    Pozdrawiam, KashiRose

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się ten rok szkolny minął bardzo szybko.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się ten rok szkolny minął bardzo szybko.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się ten rok szkolny minął bardzo szybko.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te wakacje na pewno będą udane! ♥ śliczne zdjęcia

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły! :) Udanych wakacji <3
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ci w koku <3
    http://liziandajla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja własnie skończyłam szkołę średnią ;)
    świetne propozycje, na pewno z nich skorzystam
    chcę by wakacje, były wyjątkowe :)
    śliczne zdjęcia i bardzo ładne stylizacje
    w koku wyglądasz super elegancko <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Całe moje wakacje już zaplanowane. To pierwsza rzecz, którą robię po powrocie z świadectwem.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w stylizacji z płaszczem *_* udanych wakacji:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rady :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! Ja wakacje zamierzam spędzić bardzo aktynie, nie tracąc ani jednej minuty ^^ Tobie również życzę udanych wakacji! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mega fajne pomysły i rady :)
    myślę, że to będą udane wakacje ;)
    udanych wakacji!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie stylizacje świetne :)
    W obu prezentujesz się super :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety w tym roku nie mam wakacji, ale tobie życzę udanej zabawy :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Również skończyłam gimnazjum i trochę mi smutno, ale łzy nie uroniłam, bo moja była klasa w przeciwieństwie do Twojej była bardzo niezgrana. Ani razu przez 3 lata nie byliśmy na wycieczce... Uwielbiam Twoje zdjęcia ^^.
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  21. omg płaszczyk jest przecudowny
    Wtrącę się jeszcze w jeden wątek. Rok temu kończyłam gimnazjum i też miałam baaardzo zgraną klasę... Dziś jak się mijamy to mało kto powie to głupie 'cześć'. Dbajcie o to, żeby wasze relacje tak sie nie rozpadły!
    oczywiście, że obserwuje
    http://maddiaryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. omg płaszczyk jest przecudowny
    Wtrącę się jeszcze w jeden wątek. Rok temu kończyłam gimnazjum i też miałam baaardzo zgraną klasę... Dziś jak się mijamy to mało kto powie to głupie 'cześć'. Dbajcie o to, żeby wasze relacje tak sie nie rozpadły!
    oczywiście, że obserwuje
    http://maddiaryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post ! Pamiętam jak ja płakałam na zakończenie gimnazjum...
    Śliczne zdjęcia<3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rady! Cudowna jak zawsze❤

    pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super rady! Cudowna jak zawsze❤

    pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w te wakacje chcę spróbować zdecydowanie czegoś nowego! :))
    cudowne zdjęcia! *_*

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękniutkie zdjęcia *-* A co do posta, jest bardzo przydatny :)

    ☼ Pozdrawiam ☼
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post<3
    Mogłabyś mi pomóc? Rozpoczęłam współpracę z firmą DRESSLINK i potrzebne są mi kliknięcia w obrazki. To zajmie ci tylko chwileczkę :) Link do posta- http://efffie.blogspot.com/2015/06/dresslink.html Będę bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w obrazki <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrobię listę, dziękuje za pomysł ;)
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj to mi ten rok na pewno nie minął błyskawicznie :/ fajnie, że wpadłaś na taki pomysł posta! z chęcią skorzytam z Twoich rad c: śliczne zdjęcia ;p
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  31. Teraz też właśnie pożegnałyśmy swoje klasy, było smutno :(
    Fajny post i ładne zdjęcia <3

    www.braverisers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne porady, najlepsza jest aktywność! Spędzajamy czas na powietrzu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post, ja zamierzam kręcić videopamiętniki z ciekawszych dni a potem zmontować to wszystko :) Przepięknie wyszłaś na zdjęciach :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Lista rzeczy do zrobienia to świetny pomysł i chyba z niego skorzystam! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja w tym roku niestety miałam maturę, czekam na wyniki. więc czuję, że wakacje będą słabe z tego względu, że kupno mieszkania, ogarnięcie go.. bla bla. ale Tobie życzę udanych i aktywnych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia oraz cudowny płaszczyk!!
    I udanych wakacji :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale mnie pozytywnie nastawiłaś. :) Swojej listy planów na wakacje nie zrobię, bo one w moim przypadku nie wypalają, zresztą żadnych planów nie mam.
    Może uda mi się poznać nowych ludzi na warsztatach dziennikarskich, na które spontanicznie się zapisałam. Wizja cotygodniowych spotkań mnie trochę przeraża, ale można spokojnie poopuszczać kilka. Zależy jak będzie. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł z tą listą! Chyba sobie taką zrobię :)
    Śliczne zdjęcia ♥ Życzę ci udanych wakacji :*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Niezły pomysł z tą listą na wakacje, może zrobię :)

    Zapraszam do mnie → vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie wychodzisz na zdjęciach!! I jeszcze jedno… zakochałam się w tej torebce z frędzlami <3


    ---> ----> ----> http://privetto.blogspot.com <--- <--- <----
    Zapraszam :) Jest to blog z moimi poradami, stwierdzeniami i poglądami na pewne tematy. Mam nadzieję, że się spodoba!!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ty zacznij a ja się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super post. http://xxmartynaxx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne sposoby! Muszę się zebrać i zrobić taką listę ;) Dziękuję za odwiedziny u mnie :D

    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Trudno mi było odejść z gimnazjum, ale nowa szkoła też jest fajna. :P

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. musze w koncu sobie zaplanowac jakos wakacje :(
    Super torba!

    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie napisane! Mam nadzieję, że to naprawdę będą najlepsze wakacje! Też ukończyłam gimnazjum i też szkoda było mi zostawić moją klasę :( Udanych wakacji! Zdjęcia wyszły świetnie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja wole planować te większe wyjazdy/ważniejsze sprawy. Reszta to spontan! :)
    http://muffinkayum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post i zdjęcia :)) obserwuję ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  50. I jeszcze btw jesteś prześliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  51. nieważne gdzie, ważne z kim :D
    przepiękne zdjęcia :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękna ta stylizacja. Rzadko się zdarza, że każdy element mi się podoba. W tym wypadku tak właśnie jest (: Obserwuję!

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękny płaszcz i torebka tez świetna!
    Świetne propozycje, na pewno z nich skorzystam:)
    Obserwuje i zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. W liceum będzie duuuużo lepiej niż w gimnmazjum! Owszem, niektóre przyjaźnie z gimnazjum są ekstra, ale liceum to już całkiem inny świat :)
    Super stylizacja i pomysł z Summer Bucket List ! :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Outfit z ostatniego zdjęcia jest genialny! Nie mam jakiś konkretnych sposobów, po prostu chcę się dobrze bawić i produktywnie wykorzystać czas c:
    KONKURS (klik)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniałe zdjęcia ♥ Ja postanowiłam, że w wakacje spróbuje oderwać ę wszelkich ekranów, typu komputer, telewizor... Przyznam, że nawet nieźle mi to już idzie!

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Super sposoby.Ja postanowiłam,że w te wakacje nie zmarnuję ani dnia :D.
    Piękne zdjęcia i cały blog.Obserwuję,byłoby mi bardzo miło jeśli zrobiłabyś to samo :).
    Pozdrawiam!
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne rzeczy! Zapraszamy do obserwowania ,gdybyś poklikała w kliki byłybyśmy bardzo wdzięczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. co i raz sobie obiecuję, że bd miała udane wakacje :) a później klops :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na KONKURS foto, można wygrać post promujący :) przedłużyłam termin wysyłania prac!
    byAjina
    KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  60. MEGA przydatny post!
    Ja już stworzyłam Summer Bucket List ♥
    Prześliczne stylizacje i zdjęcia :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne stylizacje i piękne zdjęcia. Bardzo [podoba mi sie twój płaszcz. ;) http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeśli to przeczytałeś twoi rodzice
    umrą za 5 lat ! Jeśli wkleisz to do 15
    komentarzy klątwa zginie. Wole nie kusić losu

    OdpowiedzUsuń
  63. Zaobserwujesz proszę? muszę mieć 200 obserwatorów żeby nawiązać współpracę.

    http://wiw-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie piszesz bloga dla siebie czy dla współpracy? Obserwatorzy sami bedą przybywać, a współpraca jest tylko dodatkiem, a nie nadrzędnym celem. Smutne, że masz takie podejście do bloga i czytelników, których traktujesz jak liczby potrzebne do zdobycia współpracy.

      Usuń
  64. Świetne pomysły pięknie wyglądasz pozdrawiam <3


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  65. Super pomysły i cudowne zdjęcia :)
    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Jaki cudowny płaszczyk <3
    Super sposoby, na pewno w te wakacje będę się nimi kierować :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne sposoby na udane wakacje :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciekawe sposoby ;)
    Śliczne zdjęcia :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Urzekły mnie Twoje zdjęcia,są po prostu idealne *.*
    A co do rozstań z ukochaną klasą? Cóż,zawsze są bolesne...

    http://magicoflife1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne pomysły, dziś pogoda mi nie odpowiada, ale to dopiero pierwszy dzień :D

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Super sposoby na udane wakacje, ja w tym roku akurat jestem pewna, że będą to moje wakacje życia, bo aż miesiąc spędzę na statku wycieczkowym i bardzo się cieszę :) też zakończyłam właśnie gimnazjum i jestem bardzo ciekawa mojej przyszłej szkoły i nowych znajomych :D
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. świetny płaszczyk i torebka <3
    niestety plany na wakacje nie zawsze wychodzą, ale lista rzeczy do zrobienia na pewno pomoże w ich realizacji :)
    życzę udanych wakacji! :)
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Na pewno skorzystam z tych sposobów! Moim jest to żeby nie tracić żadnej chwili :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. pięknie wyglądasz! ja już stworzyłam swoją summer bucket list :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, jak najbardziej na plus.
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Mi także szybko minął ten rok..
    Sama wykonałaś szablon? Jest cudowny :)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/06/zostan-jesli-kochasz-gayle-forman.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szablon wykonałam zupełnie sama. :)

      Usuń
  77. Wspaniały blog!
    Świetne posty oraz stylizacje ♥
    Obserwuję ♥
    http://enyere-ee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja się strasznie cieszę, że nadeszły już wakacje i mogę teraz nadrobić wszystko na co nie miałam czasu w roku szkolnym. Jednak lata zupełnie nie czuję ;/

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo fajne sposoby. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja również ukończyłam gimnazjum :'(
    Patrycja-koszyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Pomysł na listę rzeczy do zrobienia w wakacje jest świetny!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  82. łał świetny blog :) dzieki że wpadłaś ! na pewno obserwuje licze na rewanż :) pozdrawiam i świetne pomysły na wakacje :) stylled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetne rady :)
    Masz sliczne wlosy :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Masz przepiękne włosy i jesteś śliczna. Extra stylizacja i post
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Super post ! I śliczne stylizacje + masz mega włosy *o*

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Fajne sposoby :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Ciekawa lista, szczerze mówiąc nie tak oczywista jak mogłoby się wydawać. Fajnie, że napisałaś nie tylko o tym gdzie i jak spędzać te dni, ale przypomniałaś o nastawieniu i humorze ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetne sposoby :) Ja uwielbiam podróżować i nie wyobrażam sobie wakacji bez wyjazdu!
    http://moniaks-rules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka.

    www.littlecupofart.pl - blog o sztuce, modzie i kulturze :)

    OdpowiedzUsuń
  90. piękna ;*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. fajny pomysł z tym summer backet list :D
    Muszę ci powiedzieć że jesteś baaardzo urodziwa *.*
    zajrzyj!
    Zaparaszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo podoba mi się ta bluzka i płaszczyk. ;)
    Ja właściwie nie poczułam, że już są wakacje, ale niedługo planuję trochę poszaleć na urodzinach znajomych.
    Zaobserwowałam.
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ślicznie wyglądasz! :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  94. Niebiański blog! *.* zapraszam także do mnie ;) http://naillynailly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. wakacje to czas odpoczynku,więc powinniśmy cieszyć się każdą chwilą,masz rację w 100% :)
    life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  96. Mamy dla ciebie zaproszenie szczegóły poznasz wchodząc w link na dole :)

    http://funkyimg.com/i/YH9s.jpg

    OdpowiedzUsuń
  97. Ładne zdjęcia :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Śliczne zdjęcia :*
    Obserwuję :D
    http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Nominowałam Cię do LBA. Tutaj są pytania, na które powinnaś odpowiedzieć, jeśli chcesz wziąć udział w zabawie :).
    http://niebieskaizolda.blogspot.com/2015/06/11-nominacja-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  100. Jakie Ty masz piękne włosy! <3 Taka lista i u mnie na pewno się pojawi :)

    http://kotoanalityk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Cześć! Zostałaś przeze mnie nominowana do LBA! :)
    http://lifebysuzan.blogspot.com/2015/06/lba-libester-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  102. ale jestes przesliczna ! a co do listy to jutro z rana usiade i napewno taka zrobie :)

    Edyta,
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Gratuluję wyników na koniec gimnazjum :* Co do sposobów, to są naprawdę ciekawe. Muszę koniecznie zrobić listę i nie pozwolić żeby wakacje minęły mi szybko i bezczynnie. I musze dodać, że jesteś meega śliczna <3
    Modelka z ciebie xD <3
    Pozdrawiam, obserwuję :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. "Ciesz się każdą chwilą"- to powinno być motto wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Super sposoby! Prześliczne zdjęcia:) Mogłabyś nam w komentarzu napisać jakim aparatem były robione te zdjęcia? Szukamy dobrego aparatu, który robi bardzo dobrej jakości zdjęcia, a ten wydaję się super:) Będziemy wdzięczne!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio już pisałam pod swoim postem i u Was - Nikon D5100. :)

      Usuń
  106. Śliczna bluzka :) najwazniejsze - żyć chwilą :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wg mnie kluczem do spędzenia udanych wakacji jest... spontaniczność :) Często jest tak, że gdy się coś planuje to nie wychodzi, szczególnie gdy każdemu wypada coś innego. A spontaniczne wypady dają mnóstwo radości :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja nie chcę w te wakacje zmarnować ani jednej godziny, być aktywną przez cały czas i wcześniej wstawać :D

    Obserwuję ( cudowny blog ) , http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Chyba każdemu tak szybko minął rok szkolny, ale nikt nie narzeka :) Ja bardzo się cieszyłam gdy zaczynałam ten "nowy rozdział" w życiu bo szkoła średnia okazała się być milion razy lepsza od gimnazjum :) Po wakacjach zaczynam ostatni rok w tej szkole i obawiam się że pożegnanie w tym wypadku będzie także wiele trudniejsze :) Myślę nad stworzeniem listy z planami na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  110. świetna notka!
    moj blog http://alleksandraay.blogspot.com/
    wesprzesz na duchu ??

    OdpowiedzUsuń
  111. Cudowny i pięknie napisany post ♥. Podałaś tutaj świetne sposoby na udane wakacje i myślę, że skorzystam z nich nie jeden raz. Według mnie głównym priorytetem do fantastycznych wakacji jest spontaniczność :). Ja osobiście nigdy nie miałam zaplanowanych tych dwóch miesięcy w stu procentach. Większość tego czasu była zapełniona spontanicznymi decyzjami, które podejmowało się "od tak". Gratuluję dobrych wyników z egzaminów gimnazjalnych :3. Obserwuję i pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  112. gratuluję dobrych wyników :)
    Twoje rady są bardzo dobre, wakacje trwają tylko 2 miesiące więc naprawdę trzeba cieszyć chwilą!!\
    Obserwujemy? Daj znać
    Pozdrawiam, http://kamocia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetny post i śliczne ubrania (; pozdrawiam i życzę udanych wakacji! https://smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Świetny post!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetny post i cudowne zdjęcia *.* <3
    lawendowylakier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Zostałaś nominowana do LBA ♥
    http://www.enyere-ee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Bardzo ładna spódniczka . A mój sposób na udane wakacje ? Uśmiech . Obserwuję :P
    modamuzykaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Świetny post! Całkowicie sie z tobą zgadzam, że wakacje to czas na zrobienie czegoś wyjątkowego, zdobycie nowych doświadczeń i spędzenia świetnie wolnych momentów.
    Już teraz życzę Ci powodzenia w nowej szkole :p
    www.sophieasaqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Hello,

    Beautiful pics ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  120. Na pewno skorzystam z rad! :D

    OdpowiedzUsuń
  121. Ale piękne fotki i outfit!
    Obserwuję!
    KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  122. Cudowna stylizacja. :D Rady bardzo ciekawe, mnie osobiście dobrze znane. :)

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Świetne pomysły, ja na pewno z nich skorzystam. :) Piękne zdjęcia :D
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. cudowny outfit <3
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://claudiaa-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  126. Bardzo ladny koczek w ostatnim zdjeciu <3 Ja na wakacje (na 1,5 miesiaca) jade do niemiec ;/ potem na 2 tygodnie do dziadka i do cioci. moze jeszcze nad morze

    OdpowiedzUsuń
  127. Cudowne zdjęcia! Masz śliczne włosy!:)
    Podoba mi się jak piszesz;)

    Julia Blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  128. Śliczne zdjęcia *o*
    Ja też niestety musiałam się rozstać po 6 klasie z moją ukochaną klasą :[
    Również byliśmy niesamowicie zgrani :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  129. Spadłaś mi z nieba z tym postem :D Dzięki tobie moje wakacje na pewno staną się lepsze ;) Summer Bucket List już zrobiłam, ale ciągle dopisuję do niej kolejne rzeczy do zrobienia ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  130. Super zdjęcia ! Zaobserwowałam mam nadzieję że się odwdzięczysz :D

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Wypróbuję
    świetnie wyglądasz
    obs za obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Adore your top- such a lovely sleeve detailing! :) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. zaobserwowałam :D

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. prześwietna stylizacja! Tak samo jak cały blog, dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  135. wakacje to super czas :)) fajny post
    i ślicznie Ci w tym koku ;o
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Śliczne zdjęcia,
    fajne outfit'y :)
    http://dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. zakochalam sie w twoich wlosach i w tym szarym plaszczu! poza tym jeju jaka ty jestes szczupla.
    swietny blog, wszystko jest takie przejrzyste i dopracowane. milo sie czyta.
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Świetny post! Ślicznie wyszłaś na zdjęciach! :D A może zrobiłabyś osobny post co znajduje się na Twojej Summer Bucket List? :> Pozdrawiam cieplutko! :*
    xox
    www.lenkakrzyzanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. super w tym koczku na ostatnim zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Genialny blog! I świetne posty. Jesteś też bardzo ładna... Zazdroszczę ;_;
    Zapraszam do mnie http://perel-paula.blogspot.com/ + Zapraszam do obserwacji. Dopiero zaczynam,więc cenne byłyby rady i uwagi :3

    OdpowiedzUsuń
  141. śliczne zdjęcia! Każdy ma jakieś swoje sposoby żeby zabić wakacyjną nudę! :)

    OdpowiedzUsuń
  142. dzięki za radę na pewno pomogą mi rozplanować wakacje jak najlepiej :)
    http://my-fleeting-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Obserwuje ;) Mogę liczyć na to samo?
    P.S Super post świetne pomysły :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. nice!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Śliczne zdjęcia :)
    http://aleksandra-chuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Bardzo udane rady :)
    zapraszam do mnie ( mogłabyś mnie zaobserwować? dopiero zaczynam)
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  148. Sposoby na udane lato dla mnie to aktywnośc fizyczna, zwiedzanie nowych miejsc, przyjaciele i ukochany <3 Więcej już nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Moja rada na udane wakacje jest wykorzystanie czasu w aktywny sposób, rower, basen, czy wypad w góry, nad morze, itp. www.lap-stajla.blogspot.com, nowy post o idelanej sylwetce na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  150. Prześliczne zdjęcia, blog piękny! Wszystko idealne! :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://agata-adamek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Mega zmotywowalas mnie do dzialania, swietny post.
    Ps. Masz śliczne wlosy i poklikalam w linki ;*

    OdpowiedzUsuń
  152. http://lunassgirlss.blogspot.com/ <--- Zapraszamy :D

    OdpowiedzUsuń
  153. I love both looks! The white shirt and bag are great! :)

    Recently I have started as a guest designer for a famous bag brand and my first design of a belt bag is out! <3 I would love to hear what you think about it! :)
    Hope to see you soon on my blog
    www.beneaththecoat.com
    Bloglovin
    Facebook :)

    Kisses from Zurich,
    K

    OdpowiedzUsuń
  154. Wow, strasznie piekna z Ciebie dziewczyna! A stylizacje jeszcze lepsze! Super blog!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Jeju jaka z Ciebie piękna dziewczyna! Nie wierzę, że kiedyś napisałaś mi na blogu komentarz.

    http://merryandyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. zgadzam się z poznawaniem nowych ludzi i miejsc, nie ma po co siedzieć bezczynnie w domu :D
    masz ochotę wziąć udział w konkursie fotograficznym?
    byAjina
    KLIK mój blog
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  157. Bardzo fajne sposoby na udane wakacje:) Myślę, że najlepszym sposobem jest korzystanie z nich jak najlepiej, a nie leniuchując w domu:) Prześliczne zdjęcia i stylizacja:)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, czy mogłabyś poklikać u mnie w linki? Dla Ciebie to tylko sekunda, a dla mnie ogromna szansa. Z góry bardzo dziękuję:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  158. jesteś nominowana do LBA :)
    http://gabrr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  159. Świetne sposoby :*
    Jesteś śliczna i świetną stylizacja :)
    Obserwuje <3
    idonotknowittoanutter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Świetne sposoby :*
    Jesteś śliczna i świetną stylizacja :)
    Obserwuje <3
    idonotknowittoanutter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Świetne rzeczy masz na sobie :) Piękne włosy :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. Dobrze napisane. Ja też się przyłapuję na tym, że oceniam kogoś, choć nawet tej osoby nie poznałam. Kiedy już poznam, okazuje się, że ta osoba całkowicie odbiega od mojej opini.
    piękne zdjęcia, i oczywiście ty! :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Świetny post ja juz obserwuje liczę na rewanż _)

    OdpowiedzUsuń
  164. Fajne pomysly,kolejny fajny post
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  165. wgladasz cudnie!!!


    Zapraszam!
    www.arakumla.blogspot.com - kobieco
    www.dutkanatalia.blogspot.com - fotograficznie

    OdpowiedzUsuń
  166. Cudowne są wszystkie twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger