18:30

ULUBIONE APLIKACJE NA TELEFON



Hej, hej! Chyba zgodzicie się, że mamy czasy, w których życie bez telefonu dla niektórych jest wręcz niemożliwe! Technologie otaczają nas z każdej strony, jednak to smartfony towarzyszą nam przez większość czasu. Skoro już tak dużo z nich korzystamy, to dobrze byłoby mieć na nich jakieś ciekawe aplikacje, dlatego dzisiaj pokażę Wam moje ulubione! Osobiście bardzo lubię przeglądać tego typu posty, bo często można znaleźć w nich coś fajnego, czego jeszcze nie mamy, więc mam nadzieję, że Wam się spodoba! :)

Na początek moje ulubione społecznościowe aplikacje, które pewnie wszyscy znają i nie trzeba szczegółowo ich przedstawiać.
SNAPCHAT - możemy wysyłać zdjęcia i krótkie filmiki do znajomych. Na naszej "tablicy" dostępne są przez 24h i
zapisać je można jedynie przez zrobienie screena. Możemy na bieżąco dokumentować co się
u nas dzieje i sprawdzać, co robią nasi znajomi!  
MÓJ SNAPCHAT: NEFERIS
ASK.FM - tutaj możemy odpowiadać na pytania, jak również zadawać je innym. Niestety często można
spotkać się z negatywnymi komentarzami przez możliwość bycia anonimowym, jednak dzięki askowi
 mogę mieć kontakt z Wami i od razu odpowiedzieć na Wasze pytania.  
MÓJ ASK: KLIK
INSTAGRAM - aplikacja, którą zna każdy! Jest popularna na całym świecie i
naprawdę można się od niej uzależnić.  
MÓJ INSTAGRAM: @NEFERIS  

Często pytacie jak i gdzie przerabiam zdjęcia na instagrama, więc mam dla Was odpowiedź!
MOLDIV - w niej możemy tworzyć kolaże, złączać zdjęcia. Jest dużo opcji jeśli chodzi o dostosowania
 ramki, możemy dodać tekst, różne efekty i znaczki.
VSCOCAM - mój zdecydowany ulubieniec! Służy do obróbki zdjęć - pozwala nakładać na nie filtry, możemy
je rozjaśnić, przyciemnić, zmienić ostrość, kolory, rozmiar i wiele więcej.
SQUAREADY - w niej możemy dodać do zdjęcia ramkę, dzięki której wstawimy na instagrama w
całości zdjęcie, które nie jest kwadratowe.

SHAZAM - pomaga znaleźć nam tytuł piosenki, której nie znamy lub akurat słuchamy np. w sklepie!
 Wystarczy nagrać lub zanucić, a aplikacja znajdzie tytuł i wykonawcę. :)
TUMBLR - tą aplikację pewnie też zna większość z Was. Jest ogromną inspiracją! Ja bardzo lubię
 przeglądać ją na telefonie, dlatego się tu znalazła. :)
MÓJ TUMBLR - KLIK 

PINTEREST - kolejna aplikacja z inspiracjami, którą uwielbiam! Można znaleźć na niej inspirujace, motywujące
 zdjęcia, ale również różne przepisy, DIY i dużo, dużo innych!

Stwierdziłam, że pokażę Wam również kilka moich ulubionych gier, które są świetne, gdy nam się nudzi. Nie będę każdej z osobna opisywać - po prostu sprawdźcie, może akurat któraś przypadnie Wam do gustu. :)

Jako taki mały bonus pokażę Wam moje obudowy na telefon. :) W szczególności chciałam zwrócić uwagę na dwa pierwsze - z logiem Nike i Adidasa. Często jest tak, że chcielibyśmy mieć na swojej obudowie jakiś konkretny wzór, ale nie możemy nigdzie takiego znaleźć. Świetnym rozwiązaniem jest strona Funnycase.pl, na której sami możemy zaprojektować etui według własnego pomysłu! Stworzenie case'a jest bardzo proste, a w efekcie możemy mieć coś oryginalnego, niepowtarzalnego i w 100% naszego! Ja ze swoich jesteb bardzo zadowolona. Dodatkowym plusem jest szybka dostawa i to, że możemy zaprojektować obudowę na prawie każdy telefon - nie tylko na iPhone, czy inne popularne modele, jak
na niektórych stronach. :)


 OBUDOWY - KLIK


Jakie są Wasze ulubione aplikacje na telefon?
Jak podoba Wam się pomysł samodzielnego stworzenia obudowy? :)


INSTAGRAM: NEFERIS / SNAPCHAT: NEFERIS /  ASK: NEFERIS






143 komentarze:

  1. Fajny post jesli poklikasz w te zeczy bede wdzieczna - http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/06/75-wspopraca-z-dresslink-prosba-o.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mam na telefonie kilka aplikacji, które ty masz :) o niektórych nie słyszałam

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o większości z tych aplikacji ;) a obudowy na telefon masz cudowne ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne obudowy! *.*
    Niedawno założyłam bloga, więc zapraszam ;)
    emmaprostozmostu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście jestem uzależniona od Snapchata i Twittera:)
    masz słodkie case'y *_*

    http://theluucky13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o aplikacje to najczęściej korzystam ze snapchata, instagrama i vscocam! :D
    świetne masz te obudowy!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam snapa i instagrama, cudowne case'y <3
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne obudowy! *.* :D http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne obudowy <3

    http://lena-xv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam iPhone, więc nie wszystkie apki są mi znane ^^ (na Microsoft Nokia Lumia, mam trochę inne)
    Strasznie spodobały mi się obudowy ♥♥♥

    Bardzo ciekawy i inspirujący post :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te aplikacje ja niestety mam malo pamieci i by mi sie nie zmiescily a poza tym nie mam iphona
    Naj aplikacja u mnie jest insta i we heart it ! Piękne obudowy.!
    http://czarnamamba322.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post! Fajnie, że taki zrobiłaś. Można kilka aplikacji sobie podpatrzeć ;D
    PasteLove blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna jest ta obudowa z króliczkiem *-*
    oleksandra29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę,że "dbasz" o swój telefon ;d mega wygląd bloga! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbam, niestety dostałam telefon z szybką do naprawy, jednak ciągle nie mogę się do tego zebrać. Nie przeszkadza w użytkowaniu, więc cały czas to odwlekam haha.

      Usuń
  15. Obudowa z nike wymiata :D

    http://loudstylee.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne obudowy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne te obudowy! *-* Muszę takie zdobyć! :D
    Nasze ulubione aplikacje to zdecydowanie snap, instagram i ask! :D Standard!
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u nas! :*
    My już! :D
    Pozdrawiamy! :)
    Staying Strong[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ;) Muszę wypróbować niektóre z tych aplikacji ;) Świetne obudowy ! obserwuję - http://pozytywnego-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moją ulubioną aplikacją od niedawna jest snapczat ;)
    Pozdrawiam, OSIA (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne te case :)
    Ja najbardziej uwielbiam snapa i instagrama <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja teraz jestem uzależniona od gry "Minion rush". Świetne obudowy ;)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post ;)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! Bardzo podobają mi się twoje case'y, najlepszy jest ten króliczek!
    Zostawiam obserwację i pozdrawiam :)

    Serdecznie zapraszam do siebie - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam prawie identyczne aplikacje jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnią grą, która strasznie mnie wkręciła jest 'aa'. Bardzo ciekawa notka. Świetne etui na telefon!
    Obserwacja za obserwację?
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jak się ma ajfona to wszystkie aplikacje wyglądają super :D ja używam tylko instagrama i vscocam, moje fav <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna szukałam dobrej aplikacji do przerabiania zdjęć na Instagrama, dzięki Tobie ją znalazłam! Bardzo dziękuje ;)

    Zapraszam :* http://kasieg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę się, że post się przydał! :)

      Usuń
  29. Te pierwsze trzy aplikację które pokazałaś są moimi ulubionymi :)
    Piękne case.

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uzależniłam sie od aplikacji snapchat

    http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! Ale masz piękne obudowy. :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam instagram :) To moja największa miłość :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej lubię instagrama, facebook`a.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale ładne case!
    Moimi ulubionymi apkami sa: tumblr, instagram i snapchat :)
    Fajny post :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne obudowy! Muszę wreszcie ściągnąć Snapchat. :P

    OdpowiedzUsuń
  36. obudowy są cudowne ! ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzy pierwsze- obowiązkowo i ostatnio wciągnęła mnie gra "aa" :D hah
    Obudowy są cudowne *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawy pomysł! Z niektórych aplikacji również korzystam i zgadzam się ze vscocam jest najlepsza do zdjęc.
    paulinkqq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie słyszałam o wielu z tych aplikacji, ale chyba skuszę się na Shazam, bo rzeczywiście wydaje się być bardzo przydatną. A obudowy śliczne, ta z logiem Nike po prostu jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ekstra są te obudowy! :* Zapraszam do mnie:)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne są te obudowy! :)
    Super blog może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. przydatne apki, zwłaszcza te z przerobieniem zdjęć na insta :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne obudowy na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  44. z tych apek o których pisałaś, ja korzystam tylko ze snapa i instagrama :d
    świetne obudowy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie znałam niektórych aplikacji. Muszę sobie ściągnąć Shazam

    http://szalony-stefanek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Również mam snapa :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Case z logiem adidasa - sztos! :D
    imbrownberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ja również uwielbiam te aplikacje, a ostatnia obudowa- odjazd!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Znam wszystkie, ale używane może z 6 wymienionych .
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Znam i uwielbiam większość z tych aplikacje, są cudowne! *-* Piękne zdjęcia i ogólnie design bloga ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  51. Oprócz gier mam każdą z tych aplikacji i są świetne. :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Aplikacje do obróbki zdjęć wydają się naprawdę ciekawe ;)
    a obudowa-króliczek przeurocza :D
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Obróbki zdjęć te programy są suuuper :D
    http://bykaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja nie korzystalam nigdy z zadnych aplikacji :)
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Najzabawniejsze jest to, że nie korzystam z ani jednej wymienionej aplikacji :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja ostatnio jestem uzależniona od snapchata i instagrama. Bardzo podobają mi się obudowy, które zaprojektowałaś, są świetne i oryginalne.
    Zapraszam na wakacyjny konkurs - klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładne. :) Do selfie na Snapa i Insta idealnie pasuje ten zestaw kosmetyków do zgarnięcia w konkursie: http://xurl.pl/diamentowekosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja nie mam zbyt wielu aplikacji na telefon, nie chcę go tym zaśmiecać, wolę mieć miejsce na zdjęcia. ;)
    Jako jedna z nielicznych nadal nie mam snapchata i nie zamierzam go zakładać.

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam połowę tych apek co ty :-) vsco cam jest super zawsze w tym obrabiam zdjęcia :-)
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne casey! ♥

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. lubie te aplikacje!

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz śliczne obudowy. *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Snapchata lubiłam, ale potem mi się zaczęło ścinać i przestałam go używać. Teraz już nawet nie mam instagrama, bo mój telefon nie ma tyle pamięci i dlatego go sprzedaję... :(
    Vsco cam, jest świetny, szczególnie ten jeden taki filtr, już nie pamiętam, ale chyba nazywał się fade. Shazam, to świetna aplikacja, zgadzam się. A don't touch the spikes kocham! Haha, jestem w tym tak zła, a i tak mogę godzinę w to grać :D No, w sumie teraz już nie, bo mój telefon już nie ma żadnych apek :D
    Ten case z kwiatkami jest cudowny *.*
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja większości tych aplikacji nie znam hahaha :D.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale masz świetne case'y! <3
    Udanych wakacji!
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam praktycznie wszystkie aplikacje na tel :D
    ________________
    |Zapraszam do siebie na konkurs, wystarczy być obserwatorem :)
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2015/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja nie mam zadnych aplikacji na telefon, dlatego ze moj telefon nie jest do tego przystosowany, ale moze w koncu kupie sobie jakis

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Pięknie tu U Ciebie ! tak czysto i przejrzyście ! :*


    www.konieczkoo.blogspot.com przepis na zdrowe spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ostatnio uwielbiam snapchata! <3
    http://swiat-niezaleznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Hahaha, mój telefon by umarł od takiego nawału aplikacji!

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  72. mój telefon nie dałby rady :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  74. Znam aplikacje, gry, potwierdzam, są świetne i ciekawe. Strasznie podoba mi się pierwsza i ostatnia obudowa, są śliczne! :))
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Moim ulubieńcem na telefon zdecydowanie są Twitter Instagram Tumblr oraz VSCOcam. Piękne te dwie pierwsze obudowy :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. ulubiona aplikacja snapchat xd
    piękne te obudowy :)
    babes19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny blog ;) naprawdę widać, że się starasz i masz inspiracje. moje ulubione to: ig, snap, vsco
    ZAPRASZAM MÓJ BLOG- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja nie korzystam ze zbyt wielu aplikacji i raczej nie mam swoich ulubionych :P

    OdpowiedzUsuń
  79. raczej nie korzystam z byt wielu aplikacji, większości
    z nich nawet nie kojarzyłam ;) niektóre są naprawdę ciekawe :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Też mam Instagrama, Subway Surfers, tumblr :P Szkoda, że nie ma Snapa na Windowsa. Genialne etui.^_^
    Julia-i-Ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. snapchat, squareready, instgram, vsco to tez moje ulubione apliakcje! :)
    Zapraszam do mnie na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety dotyczącej losowania. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Lubię te aplikacje!
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  83. Jejciu jakie cudowne obudowy na telefon! Wszyściutkie ! :*
    Poza tym używałam większość tych samych aplikacji,ale miałam format telefonu.. i jakos mi sie nie chce instalować ;P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetny post :) Nie masz nic przeciwko gdy się troszkę zainspiruję i zrobię podobny ?

    Poklikasz w linki shein ? Odwdzięczę się :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  85. świetne obudowy :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Fajne case,najładniejsze to z adidas i nike Xd
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Moje ulubione apki to : INSTAGRAM, SNAPCHAT, NO CROP, MESSENGER, FONT LAB, HOME :)
    Zapraszam : http://niebieskaizolda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Mam praktycznie wszystkie te, co ty :)
    Te dwie ostatnie obudowy mnie zachwycily, mega! kliknęlam
    Również proszę o kliknięcie w linki w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2015/05/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  89. Znam większość z tych aplikacji i są naprawdę fajne :) zapraszam do mnie http://smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Fajny pomysł na post :) ,chyba kojarzę te wszystkie aplikacje :))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Używam mniej więcej tych samych aplikacji na telefon co ty ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  92. super wpis, też lubię takie czytać;D
    z tych aplikacji mam tylko instagrama ;) Shazam jest bardzo interesujące :3
    a obudowa wyglądająca jak królik bajeczna *.*
    pozdrawiam ;*
    obserwuję, bo bardzo tu fajnnie ;) zapraszam do mnie w wolnej chwili, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja jestem uzależniona od Instagrama...

    http://patyyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. świetne te etui ;)
    ja mam insta, snapa usunęłam bo mój telefon zbyt słaby na duza ilosc aplikacji
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Większość aplikacji, które pokazałaś znam i używam :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetne aplikacje. Połowę z nich również mam na swoim telefonie.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. świetne aplikacje! Wiele z nich mam tez na swoim telefonie :D
    Cudowne obudowy, a w szczególności ta holograficzna ♥

    Mój blog ~ klik!

    OdpowiedzUsuń
  98. Hej :) Nominowałam Cię do LBA. Więcej informacji --->>> http://luckybreak1233.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetne aplikacje! Niestety nie mam swojego wymarzonego smartfona na którym znalazłby się te wszystkie aplikacje, gdyż zbił mi się wyświetlacz i do grudnia muszę męczyć się z moją starą nokia. Masakra ;-;
    Życzę ci udanych i bezpiecznych wakacji! ♥
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Mamy wiekszosc takich samych ulubiencow :)


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Kocham Tumblr'a i VscoCam :)
    Przecudne case'y :)
    Pozdrawiam :*
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Subway Surf to ostatnio moje uzależnienie pomijając tumblr, insta czy snapa:) Dobrze wiedzieć, że nie jestem sama hahaha

    Zapraszamy do nas:)) http://alohakm14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetne aplikacje! :)
    Ja też korzystam ze snapa, instagrama, aska i vsco! :)
    To moje ulubione apki! :D
    Świetne case na telefon.
    Obserwujemy?
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja nie mam zbyt dużo pamięci na telefonie, dlatego muszę rozważnie pobierać aplikacje :P Moja ulubiona to zdecydowanie pinterest!

    OdpowiedzUsuń
  105. Uwielbiam większość aplikacji :D Super casy ;)
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  106. Super te obudowy! Dziękuję za podanie linka do strony <3 Długo szukałam jakiegoś ładnego case'a a teraz mogę zrobić sobie sama taki, jaki chcę :* Jannette&Gabrielle

    OdpowiedzUsuń
  107. Dzieki kochana za komentarz :)
    Dzis wlasnie zalozyłam instagrama wiec jest on moją kolejną ulubiona aplikacją. Poza nim jest Tumblr, Blogger, Premium tapety HD, aa, Taboo i Open FM.
    Post pomysłowy wiec duuuzy plus! Pozdrawiam! :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  108. Don't touch the spikes- gra Bogów hahah:3
    Prześliczne obudowy :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetny post i fantastyczne są te obudowy :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. obudowa z króliczkiem najlepsza haha♥

    ❀MÓJ BLOG-[KLIK]❀
    +Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  111. obudowy z funnycase są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  112. Też uwielbiam instagrama ♥.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Większości nie znałam, więc chętnie wypróbuję, a obudowy są śliczne :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Na prawdę fajny post! :))
    caroberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Zdecydowanie snap i instagram <3

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetny post , śliczna ta obudowa z adidasa ! Obserwuję :)

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Te obudowy są genialne,najbardziej chyba przypadła mi do gustu ta w stylu 'pale' ADIDAS, ale powiem że wszystkie obudowy są świetne jak i telefon :)

    veroniika-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Mamy takie same ulubione aplikacje :) Obudowy są nieziemskie ale najlepsza z adidasa :D
    kamilalazar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Ask.fm, snapchat i instagram to też moje ulubione aplikacje.
    Zapraszam do nowego postu i klikania w poprzednim, za poklikanie oddaję dwa komentarze :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/teen-wolf-nastoletni-wilkoak.html

    OdpowiedzUsuń
  120. bardzo fajna stylizacja


    http://simoweprzygody.blogspot.com/2015/07/hej.html

    OdpowiedzUsuń
  121. Moja ulubiona aplikacja to bez wątpienia snapchat

    OdpowiedzUsuń
  122. Fajne i z niektórych sam korzystam

    OdpowiedzUsuń
  123. Z większości tych apek sama korzystam na co dzień. Naprawdę ułatwiają życie.

    OdpowiedzUsuń
  124. Witam!
    Poszukuję dobrego programu pod Windows lub iOS, dzięki któremu szybko i skutecznie rozliczę pit 36. Czy ktoś może mi polecić? Jest bardzo dużo tych programów. Jeden z nich kiedyś pobrałem, niestety był skomplikowany i prostsze okazało się policzenie kwot "na piechotę".

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger