09:13

DON'T JUDGE TOO QUICKLY


Ludzie mają tendencję do wystawiania opinii nawet na tematy, na które nie mają wielkiego pojęcia. Czasami wystarczy jedno spojrzenie, a nam już się wydaje, że wiemy o kimś wszystko. Aż trudno sobie wyobrazić, jak bardzo czasami możemy się mylić. Za każdym człowiekiem stoi jakaś historia, którą nie zawsze mamy okazję odkryć - potrzeba czasu, by naprawdę móc poznać człowieka i wypowiedzieć się na jego temat. Trzeba spojrzeć głębiej, w końcu ludzie nie składają się tylko z tego, co widzimy na zewnątrz. Każdy ukrywa w sobie coś, co sprawiło, że jest teraz takim, a nie innym człowiekiem.

Sama przyznam, że często przyłapuję się na komentowaniu innych. Taki zły nawyk, który siedzi chyba w każdym z nas. Życie ciągle mnie uczy, by nie oceniać innych osób zbyt szybko. Podobnie jak nie powinniśmy oceniać książek po okładce, tak samo nie należy oceniać ludzi z góry. Czasami nawet książka z niezachęcającą okładką może posiadać wspaniałą treść. Z ludźmi jest identycznie. Wygląd, pierwsze wrażenie, pozory i stereotypy nie mówią nic o tym, czego faktycznie doświadczyła dana osoba, ale sprawiają, że już na wstępie odrzucamy ludzi, nawet pomimo ich pięknego charakteru i osobowości.

Bez względu na wszystko - każdy z nas jest takim samym człowiekiem. Nie możemy zakładać, że znamy się na wszystkim i tylko nasze zdanie jest słuszne. Musimy rozszerzyć swój punkt widzenia poza czubek własnego nosa i dostrzec rzeczy niewidoczne na pierwszy rzut oka.

Następnym razem, gdy będziesz chciał ocenić lub potępić kogoś, kogo nie do końca znasz - zastanów się. Pomyśl, jaką może mieć historię i ile mógł w życiu przejść. Postaw się na jego miejscu i pamiętaj, że może on postrzegać świat w inny sposób, ale niezależnie od tego zasługuje na szacunek i prawo do własnego zdania.

 






t-shirt KLIK / spódniczka KLIK / okulary SINSAY / buty WOJAS


Co myślicie na ten temat?
Zdarza Wam się oceniać ludzi zbyt szybko?

INSTAGRAM: NEFERIS / SNAPCHAT: NEFERIS /  ASK: NEFERIS



199 komentarzy:

  1. Masz rację, nie powinniśmy oceniać ludzi pochopnie. Najpierw trzeba kogoś poznać by móc coś o nim powiedzieć.
    Zapraszam na NOWY POST, zaczęcam także do klikania w linki w tym poście :
    KLIK oraz w banery po prawej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie oceniam ludzi zbyt szybko, ponieważ sama na początku znajomości jestem bardzo cicha dopiero jak ktoś mnie bliżej poznam to się rozkręcam :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również przyłapuję siebie czasami na ocenianiu innych po tym jak wyglądają czy jak sie ubierają :/. Świetne zdjęcia :)!
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja i zdjęcia.O tak bardzo ciezko jest ocenic kogos na pierwszy rzut oka trafnie.Ciekawy post :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem zdarza mi się ocenić kogoś zbyt szybko, ale wiem że nie jest to dobrym zachowaniem. Świetne zdjęcia! :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację ;) dlatego zawsze daję komuś drugą szansę, nawet jeśli pierwsze wrażenie nie było najlepsze

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciuszki. Masz rację nie powinniśmy oceniać ludzi po wyglądzie.
    mylifexx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna spódniczka i bluzeczka! z tym paseczkiem mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. W 100% racja nie powinniśmy oceniać ludzi po wyglądzie :) Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała stylizacja mi się podoba! <3 Nic dodać, nic ująć! :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkowicie zgadzam się z tobą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się. Nie rozumiem jak można tak pochopnie oceniać ludzi :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Tobą. Musimy się oduczyć takiego powierzchownego oceniania. Najpierw powinniśmy kogoś poznać, a dopiero później wyrazić swoje zdanie.

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz 100% racji :) Niestety problem oceniania się na wzajem wciąż istnieje szczególnie w Polsce i nikt nie zauważa że jesteśmy po prostu ludźmi !
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili :)
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna stylizacja :) Ja zawsze staram się poznać człowieka zanim wystawiam o nim opinię :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  16. "Nie oceniaj książki po okładce. Na mojej książce do matematyki są uśmiechnięte dzieci, a zadania wcale nie są takie wesołe" XD
    Ja się tym mottem kieruję w życiu, ale też nie zawsze mi to wychodzi... Każdy człowiek to inna historia i nie powinniśmy nikogo pochopnie oceniać. Postawa wszechwiedzącego oceniającego jest bardzo widoczna właśnie w Polsce i to mnie strasznie denerwuje...
    Świetny post. Bardzo ładne zdjęcia i świetna stylizacja ^^

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się nie zdarza ;) Na szczęście :P Cudne zdjęcia. No i super stylizacja <3

    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami oceniam ludzi po wyglądzie, ale staram się kogoś najpierw poznać niż oceniać go po wyglądzie.

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. W pełni popieram całą treść notki. Piękne zdjęcia, jak zwykle ;)
    Ciekawy pomysł na koszulkę, na pewno sama bym na to nie wpadła.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    Mój blog klik ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety taka natura wszyscy oceniają po wyglądzie nie po czynach , a szkoda ;(
    Swietna stylizacja ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam bardzo dziwny nawyk.Sądzę iż ludzie którzy przeszli więcej są bardziej uczciwi i bardziej zaufani,tak samo mam z ludźmi o większych krągłościach ufam im o wiele bardziej i są moim zdaniem przyjaźni :) Może myślę tak bo sama jestem przy kości haha.
    Ja staram się nie oceniać ludzi po wyglądzie chodź czasami jest mi trudno.

    Udanych wakacji!
    ✿zmienna-blondynka.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie obchodzi mnie to jak kto wygląda ważne jaki kto jest.
    Nie oceniam ludzi zbyt szybko.

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja! :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację w 100%.. Człowiek jest piękny, zależne co ma w środku <3
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne zdjęcia :)
    Ja nie oceniam ludzi przed poznaniem ich :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Bardzo często spotykam się z ludźmi niepozornymi..Chyba najgorsze jest ocenianie po wyglądzie. Dla mnie nigdy nie ma znaczenia, jak kto wygląda, tylko co ma w głowie.
    Cudne zdjecia.
    Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem ludzie nie powinni oceniać siebie po okładce :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. najważniejsze co człowiek ma w środku ;*
    powiedz mi gdzie dokładnie zamówiłas ten T-shirt bo szukam i szukam własnie takiego i nigdzie nie moge znaleźć ;*
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mi się czasem zdarza oceniać innych po tym jak wyglądają , choć wiem że nie jest to słuszne :/ jednak staram się nad tym pracować
    świetny outfit , spódniczka jest obłędna !

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja już nie oceniam ludzi po wyglądzie. Tak naprawdę każdy jest piękny na swój sposób :) obserwuję :) Ja dopiero zaczynam. Będzie mi miło jeśli dodasz mi komentarz i zaobserwujesz :) angeldemonioem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już nie oceniam ludzi po wyglądzie. Tak naprawdę każdy jest piękny na swój sposób :) obserwuję :) Ja dopiero zaczynam. Będzie mi miło jeśli dodasz mi komentarz i zaobserwujesz :) angeldemonioem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Staram się nie oceniać ludzi zbyt szybko, gdyż sama nie chciałabym być oceniania np. po wyglądzie. Najważniejsze jest to czy człowiek ma dobre serduszko :)
    Obserwuję i licze na to samo!
    Buziaki, KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś bardzo szybko potrafiłam ocenić ludzi, cieszę się, że mi to przeszło. Dopiero po jakimś czasie, gdy już poznać daną osobę na tyle, aby ocenić - dopiero wtedy wyrabiam sobie zdanie na czyjś temat. Śliczna spódniczka!

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak Ty świetnie wyglądasz! :) Mi zdarzało się oceniać ludzi po pozorach, życie coraz bardziej mnie uczy, że to bardzo zła metoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak czasem pozwala ustrzec się przed niebezpieczeństwem i to jest zaleta.

      Usuń
  36. Masz rację, nie powinniśmy oceniać ludzi zbyt szybko. Czasami z pozoru "fajne" osoby okazują się być zupełnie inne, niż nam się na początku wydawało i na odwrót.
    Super zdjęcia :*
    www.sophieasaqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nietypowa stylizacja ze względu na połączenie wzorów ale bardzo mi się podoba! Wyglądasz świetnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczne zdjęcia :)
    wspólna obserwacja?
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Święte słowa! ;) Ładnie wyglądasz.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja, ale moją uwagę przykuły nogi- boskie :))

    http://beolla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. masz super stronę
    polubicie moją https://www.facebook.com/pages/My-way-life-style/361913533981362

    OdpowiedzUsuń
  42. Oceniłam raz pewną osobę, choć ją nie znając w ogóle. Żałuję tego! ;3
    Julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wiele osób ocenia teraz ludzi powierzchownie, co często bywa blędem i potem poznajemy tegp skutki. Zazdroszczę umiejetności pozowania do zdjęć, wyszły genialne! :D

    Zapraszam do mnie → http://igajab.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz racje z tym ocenianiem ludzi, masakra.. Oraz super połączenie spódniczki z bluzką! :)
    easymerry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne zdjęcia :*

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Staram się nie oceniać, a już na pewno nie robię tego na głos :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę włosów świetne zdjęcia bardzo podoba mi się twój blog :) obserwuję

    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  49. jesteś prześliczna, nie mogę uwierzyć w to, że masz tyle samo lat, co ja {przy okazji do jakiej szkoły się wybierasz?}
    masz rację, ludzie muszą wziąć pod uwagę fakt, że nie zawsze mają rację
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Liceum, profil biologiczno-chemiczno-fizyczny.

      Usuń
  50. świetna stylizacja, zgadzam się, ludzie często wypowiadają się na tematy, o których nie mają pojęcia, na przykład jak było głosowanie na prezydenta RP, na Twitterze można było czytać dziwne rzeczy w tym temacie, które pisały 13-latki... to jest dziwne :o

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na KONKURS foto klik
    zapraszam też na nowego posta mój BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz absolutną rację, też kilka razy złapałam się na tym, że komentuję drugą osobę, zupełnie jej nie znając, a później się okazuje, że jest to meeega wartosciowa osoba, która ma dużo cennych rzeczy do powiedzenia :)
    Nie warto oceniać książki po okładki, bo na prawdę można się przejechać....
    Fajnie, że poruszyłaś ten temat :)

    ŚWietna stylówka- taka trochę łobuziarska- jak najbardziej moje klimaty <3
    Super spódnica <3
    A tak długich włosów, to meeeega zazdroszczę :) :) chyba moje niespełnione marzenie...

    klik: chciałam podac cene dla pewności, ale do stron gł. przekierowuje...

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie linka ogrodniczek z poprzedniego posta oraz baner Sheinside? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczne zdjęcia <3
    Super połączenie sportowego T-shirtu ze spódnicą :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia!!
    paulinqq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Niestety ciężko jest nie oceniać innych, chociaż sama z tym walczę.
    Wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mądry post. ^^
    Piękne zdjęcia. Z treścią posta zgadzam się w 100 %, czasami osoby, które zachowują się według innych chamsko mogą mieć jakieś problemy, mogli doznać jakiś przykrych spraw w życiu, a gdy ich poznamy dokładniej, mogą być całkowicie inni.
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo dobrze napisane! Jak najbardziej się z Tobą zgadzam. Ja raczej staram się nie oceniać ludzi pochopnie, choć no nie będę ukrywać, często nie znając kogoś zbyt dobrze wyobrażam sobie jaki może być, ale zazwyczaj zostawiam sobie tą opinię tylko i wyłącznie dla siebie.
    świetne zdjęcia i Ty jesteś prześliczna ♥
    obserwuje i pozdrawiam cieplutko!

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz w 100% rację! Cieszę się, że postanowiłaś poruszyć ten temat. Co do słowa jak najbardziej się z tobą zgadzam. Po prostu nic dodać, nic ująć.
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    Mam nadzieję, że zajrzysz i skomentujesz mojego najnowszego posta :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  59. Wiesz, masz rację. Czasami nawet nie staramy się poznać ludzi, a myślimy, że wiemy o nim wszytko.
    Bardzo ładna bluzka *-*
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Zdarza mi się i to całkiem często, ale teraz już powoli się odzwyczajam, bo wiem że to najlepsze nie jest.
    Miałam sobie kupić wczoraj podobną spódniczkę, tylko czarno białą. ;)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgadzam się z Tobą. Pierwsze co robimy to oceniamy kogoś po wyglądzie. Ale tak jak mówisz, żeby kogoś poznać potrzeba czasu.
    Cudowne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ja niestety często oceniam ludzi po wyglądzie, ale tylko tych, którzy robią to samo ze mną. Kiedyś byłam inna, kiedyś wierzyłam, że każdy ma swoją głębie, ale w liceum nauczyłam się, że nie warto być miłym dla każdego, bo każdy pracuje na swój rachunek. Jeżeli ktoś nie chce poznać mnie i wystawia opinię na mój temat - robię to samo. Z tą różnicą, że ja tę opinię zostawiam dla siebie.

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawy post. Mi niestety zdarza się zbyt szybko oceniać ludzi, więc muszę nad tym pracować!

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Tosia :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Boskie ubranie,boskie zdjęcia! W czym przerabiasz?
    Tak,wiem ludzie zbyt szybko oceniają ludzi wcale ich nie znając. Można się na tym bardzo przejechać. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów :)

    Domowa maseczka na twarz. Zachęcam do komentowania i wyrażania swojej opinii. http://alexwberry.blogspot.com/2015/07/domowa-maseczka-na-twarz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerabiam w Photoscape i aplikacjach z telefonu. :)

      Usuń
  65. Mnie to właśnie denerwuje najbardziej. Oceniamy kogoś,a go nie znamy. Przecież np. nie każdy muzułmanin jest terrorystą itd.
    Super masz włosy! <3

    Zapraszam na bloga: KLIK
    Grupa na fb: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna stylizacja! Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  67. Mi też zdarza się komentować innych. Ich styl, wygląd, zachowanie. Nie lubię tej cechy i przyznam szczerze, że ciężko jest ją zwalczyć.

    http://wieczorekm.blogspot.com/2015/07/wishlist-from-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  68. love your blog! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Super stylizacja! Masz śliczną urodę! :)
    Obserwuję, pozdrawiam :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja czasem automatycznie oceniam kogoś, jednak nikogo nigdy nie skreślam zanim tej osoby nie poznam :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  71. Tępie ludzi, którzy potrafią wyrobić sobie zdanie o osobie ktorej nawet nie znaja. Jaki w tym jest sens?
    Duzo by pisac na ten emat, a my obie wiemy jak jest w naszym pie+dolnietym swiecie <3
    Co do zdjec są przejrzyste a ty wygladasz swietnie!
    Dziekuje kochana za komentarz :) Moglabys kliknac w 2 linki do sukienem u mnie w poscie? Bede wdzieczna!
    Pozdrawiam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  72. To prawda, co piszesz, niestety bardzo często o tym zapominamy. Niby liczy się pierwsze wrażenie, ale ja lubię dawać drugą szanse. Niektórzy są bardziej skomplikowani i nie sposób och poznać po jednym, a nawet dwóch spotkaniach. Szkoda, że wiele osób tego nie rozumie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Na szczęście oduczyłam się oceniać tak ludzi, i nie mówię tu o tym, że np powiem " Nie podobają mi się buty które ona założyła", ale nie wyobrażam sobie toku myślenie innych ludzi, jak już jesteśmy przy butach to np "założyła glany, to na pewno słucha metalu, jest w niej samo zło ". To naprawdę przykre jak niektórzy potrafią źle ocenić drugiego człowieka.
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ciężko oceniać ludzi "na oko"..
    Pięknie wychodzisz na zdjęciach, zawsze :D

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo spodobała mi się Twoja stylizacja :) jest naprawdę piękna:)

    zapraszam:)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Taak, to jest duży problem. Straszne jest to, że kiedy wypowiadamy się na czyjś temat to to dla nas nic nie znaczy odrazu zapominamy o tym i nawet nie dostrzegamy tego, że dla osoby ocenianej te słowa mogą mieć znaczenie, mogą ją bardzo zranić. Naprawdę trzeba uważać na to co się mówi. Czasem ludzie to słyszą i zdarzają się bardzo uczuciowi których łatwo zranić. Niby nic ale to od naszej strony.
    Zapraszam na mojego bloga:
    fotographyfire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Wyglądasz zniewalająco! A jeśli chodzi o tekst - masz rację. U niektórych to już nawyk, ocenianie innych po wyglądzie/zachowaniu. Człowieka należy poznać, a potem decydować, czy warto coś rozwijać. Dobry tekst ♥

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetna stylizacja i bardzo ciekawy temat posta ;) Czasem mało kto sie nad tym zastanawiam, jakoś od pewnego czasu zwróciłam uwagę na ludzi, którzy obgadują kogoś na prawo i lewo, jestem pełna podziwu za to ze im się chce, tak jakby nie mieli innych zmartwień. Hmm, przecież ich też może ktoś obgadywać, oceniać w ogóle ich nie znając. ciekawe czy maja tego świadomość..

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Masz rację, taka szybka ocena innych ludzi często jest milna, a co gorsza, może sprawić naprawdę wiele przykrości, jeśli dana osoba usłyszy te wszystkie komentarze na jej temat, które nie mają żadnego pokrycia. Ale to chyba nieuniknione, że kiedy widzimy kogoś, kto wyróżnia się jakimś akcentem, od razu go oceniami i sami dopowiadamy sobie jego historię. Często może to być krzywdzące, ale tak już niestety jest. Chociaż wydaje mi się, że jakoś teraz, w dzisiejszych czasach, jest już tego trochę mniej i wzrasta także tolerancja ludzi.
    Ja osobiście staram się nie oceniać kogoś z góry, chociaż muszę przyznać, że czasami zdarzają się takie sytuacje, jednak staram się nad tym panować.
    Pozdrawiam ciepło x

    http://faiithfully.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Niestety czasami zdarza mi się ocenić kogoś tylko po wyglądzie, ale zawsze po tym jestem zła sama na siebie za to.
    Śliczna spódniczka! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Zdarzało mi się często ocenić kogoś za szybko, zanim tego kogoś poznałam. Po zamienieniu kilkuset słów, wytworzona opinia znikała i byłam zaskoczona, że ten człowiek, którego już z góry przesądziłam okazał się inny.
    Dlatego nie warto oceniać tak za pierwszym razem, lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Prawie nigdy nie oceniam innych, a jak już, to pozostawiam to tylko i wyłącznie dla siebie.

    ॐ cute-horror.blogspot.com ॐ

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja zawsze staram się nie oceniać ludzi na pierwszym "spotkaniu" :) Raz tylko z góry oceniłam kogoś po zdjęciach jakie dodawał na snapie ale gdy chwile z tą osobą popisałam okazałą się ona kochana i miła <3

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ostatnio spotkałam się z taką sytuacją - oceniłam chłopaka po jego zdjęciach na instagramie. Myślałam, że jest kompletnym pozerem, który chodzi z wysoko uniesioną głową. Tymczasem okazał się przesympatycznym towarzyszem do rozmów, które uwielbiam z nim przeprowadzać na wiele tematów. To wiele mnie nauczyło, a Twój post jedynie mnie w tym utwierdził ;) Piękna spódniczka! Ja również posiadam podobną w swojej szafie, ale kolorystyką się różni. Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowy post ze stylizacją oraz fit przepisami i szczegółowym opisem mojej nowej diety! Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś wpadła - angegar-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Faktycznie często się łapie na ocenianiu kogoś np. po zdjęciach na fejsie czy instagramie. A potem jak tego kogoś poznaję okazuje się zupełnie inny. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetna stylizacja! PAsuje do Ciebie!

    OBSERWUJĘ!
    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej. :-) bardzo przyjemny blog.
    Na pewno będę tu zaglądać.
    Zapraszam do siebie. http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/2015/07/nutra-effects.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  88. "Nie oceniaj książki po okładce" - święta prawda.Ja staram się nie oceniać ludzi po pozorach,chociaż pryznaję że nie zawsze mi się to udaje :).Super stylizacja.
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    OdpowiedzUsuń
  89. Genialne zdjęcia :D
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Masz bardzo ładną figurę, świetnie czyta się Twój blog!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Masz rację w 100%... niestety ludzie zbyt szybko się oceniają. Większość z nas ma tendencje do wierzenia w plotki... A przecież zawsze warto zapytać osobę, której plotka dotyczy, czy to prawda..
    not-normal-world.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wspaniale napisane! Zgadzam się jak najbardziej :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  93. ludzie w naturze mają to że oceniają ludzi zbyt
    pochopnie, jesteśmy też wzrokowcami, dlatego najczęściej
    oceniamy po wyglądzie. Można z tym walczyć ale na
    dłuższą metę ten proces oceniania wydaje mi się nie do powstrzymania ;)
    natury nie da się oszukać, jakaby ona nie była ;)
    cudowne zdjęcia <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ale super ta koszulka <3




    bezgwiezdne-niebo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  95. niestety strasznie dużo osób ocenia na pierwszy rzut oka
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Nigdy na pierwszy rzut oka nie można poznać człowieka.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja uważam, że ocenianie to jedna z nieodłącznych cech ludzkich. Oczywiście po wyglądzie nie możemy stwierdzić jaki ktoś ma charakter, ale zawsze oceniamy i oceniać będziemy. Widzimy i myślimy, że ktoś jest według nas ładny, albo nie. Zwracamy uwagę czy dba o siebie, jak się ubiera. Nie widzę w tym nic złego, to naturalny nawyk ludzki. Chociaż jasne, że nie powinno to mieć wpływu na naszą opinię o tej osobie. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Masz rację w 100%... niestety ludzie zbyt szybko się oceniają. Większość z nas ma tendencje do wierzenia w plotki... A przecież zawsze warto zapytać osobę, której plotka dotyczy, czy to prawda..
    not-normal-world.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja staram się nie oceniać ludzi pod wplywem chwili i pierwszych skojarzen .
    śliczna jesteś :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Prawda jest taka ,że każdy ocenia bez względu na to czy zna czy nie zna. Zdjęcia tak jak i stylizacja cudne ♥

    Zapraszam do mnie ;)
    http://mundzia16.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  101. Prawda jest taka ,że każdy ocenia bez względu na to czy zna czy nie zna. Zdjęcia tak jak i stylizacja cudne ♥

    Zapraszam do mnie ;)
    http://mundzia16.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  102. Tak zwane ocenianie po pozorach, a każdy chyba wie, że pozory mylą :)
    http://aleksandraa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetny blog! Dziekuję za wizytę u mnie. :) A co do tematu - nic tak bardzo mnie nie denerwuje, jak ocena ludzi po pozorach. Obserwuję! :) | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetny Blog! Ja dopiero zaczynam także zapraszam do mnie :)
    oczywiście obserwuje !

    mania-wecandoit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. To prawda zbyt często osadzamy pochopnie :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja też się łapię na tym, że widzę kogoś kto nie wygląda tak jak powinien i już uruchamia mi się komentowanie, a wiem, że nie powinnam, takie głupi nawyk.
    Pięknie wyglądasz. :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetny Post,bardzo fajna stylizacja i po prostu jesteś bardzo piękną osobą :) Obserwuje :) ! Będę na pewno zaglądać tu częściej i myślę że ty tak samo :) http://beatka98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. mega sliczne zdjęcia, świetnie piszesz. naprawdę nie można oceniać książki po okładce ..

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetnie napisane. Czasem pozory mylą więc nie powinniśmy nigdy nikogo oceniać z góry. ^^ Super zdjęcia *.*

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetnie wyglądasz. Obserwuje i zapraszam do siebie http://mrozikyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja również staram się nie oceniać ludzi zbyt szybko,pozory mylą i nigdy nie wiadomo a kogo trafiliśmy :)
    Piękna stylizacja,obserwuję i liczę na rewanż. :)
    980201.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Ten nawyk ma każdy,niestety
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Święte słowa! :))
    http://be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Trudno jest tak naprawdę poznać w pełni drugą osobę i też trudno jest nie mieć własnego zdania, niejednokrotnie z pewnością się mylimy ale może w takim razie po prostu warto mówić tylko te pozytywne opinie a negatywne przemilczeć :)
    P.S. Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  115. swietna koszulka :* pozdrawiam i zapraszam do mnie http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Ładnie napisane. Ja tez czasem łapie się na tym, że komentuję kogoś wygląd czy zachowanie, ale staram się nigdy nie oceniać drugiegi człowieka, tym bardziej jeśli go nie znam
    gloriousdolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Dokładnie! Ale tego nie zmienisz,ludzie oceniają innych po wyglądzie a nie znają jego historii.
    Piękna stylizacja i genialna dziewczyna!
    Ja już obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  118. Staram się nie oceniać ludzi. Po co ich szufladkować?

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja staram sie nie oceniać ludzi zbyt pochopnie ale po pewnym czasie chyba każdy wyrabia sobie zdanie na temat danej osoby :)
    Śliczne zdjecia !

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Niestety często spotykam osoby, które oceniają mnie, mimo że nie mają bladego pojęcia na mój temat, dlatego staram się nie robić tego samego i nie oceniać innych.
    Piękne zdjęcia oraz stylizacja :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Nie oceniam ludzi :) Kiedyś owszem - zdarzało się, ale już od dłuższego czasu wiem, ze to okropny nawyk.
    Bardzo fajny post, przyjemnie się go czytało.

    Nowy post, zapraszam :)
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Też czasami zdarzało mi się oceniać ludzi za szybko, chociaż teraz staram się tego nie robić. Poza tym - świetna spódnica :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. super zdjęcia i wpis :) Obserwuję i liczę na to samo ;D
    http://krzysiuglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Świetna stylizacja! Do twarzy Ci w takich kolorach ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  125. oj zdaza sie zdaza. za czesto, mimo, ze tego nie chce. to taki impuls - widzisz kogos i odrazu sobie wyrabiasz o nim jakas opinie.
    sliczne zdjecia a za taka spodniczka w karatke ogladam sie juz od dawna, swietna jest!
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ;) na moim blogu .

    OdpowiedzUsuń
  127. Słusznie, ja również często oceniam innych mimo tego, że ich nie znam.
    Ale czy sama jestem lepsza od nich? Nie sądzę.
    Postaram się to zmienić, dziękuję za ten post ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  128. Też się czasem na tym przyłapuję. Staram się z tym 'walczyć'. Taka ludzka natura, ciężko coś poradzić. Fajnie, że poruszyłaś ten temat.
    PS. Cudowna spódniczka!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  129. Chyba każdemu to się zdarza ;)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeżeli spodoba Ci się mój kącik w internecie, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączyła do grona moich czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Czasami trudno powstrzymać się od powierzchownej oceny, ale jeśli nie powstrzymamy się to możemy kogoś skrzywdzić albo stracić szansę na poznanie wartościowej osoby. ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. to chyba normalne, ludzie oceniają ludzi po wyglądzie i przyznaje ja sama nie jestem lepsza, niestety zazwyczaj to wygląd decyduje
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Weszłam na twojego bloga, bo zostawiłaś mu mnie komentarz. Po pierwsze, boski szablon <3. Po drugie, gdy tylko spojrzałam niżej od razu przyszło mi na myśli: jaka śliczna, na prawdę, jesteś bardzo ładna :). Po trzecie, bardzo dobrze piszesz. Jest cząstka czegoś o modzie i cząstka mądrze napisanego i ciekawego tekstu, która daje razem genialny blog. Co więcej pisać? Masz talent, a w blogowaniu sprawdzasz się doskonale :).
    Obserwuję i czekam na kolejny post, pozdrawiam,
    Bellissima

    http://gdyzgasnaswiatla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Jeżeli nie mam czegoś do powiedzenia na dany temat, to po prostu się nie wypowiadam. To byłoby marnowanie czasu kogoś i mojego, dlatego wole słuchać. Fajny post, naprawdę ostatnio mam wrażenie, że ludzie oceniają dosłownie wszystko i wszystkich. Pozdrawiam i czekam na więcej tego typu postów, bo poruszanie takich tematów jest ważne. Pozdrawiam! :)
    http://ich-perspektywy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Świetne zdjęcia! Bardzo ładna bluzka ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Śliczny połączenie! :) Bardzo mi się podoba
    Obserwujemy ? Ja tak!
    Liczę na uczniwy rewanż :) http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgadzam się, jednak też bardzo często komentuję innych, nie znając ich.

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  137. Czasami się zdarza i wiele razy spotkałam się z sytuacją, gdzie osoba wygląda na powiedzmy niemiłą a po krótkiej rozmowie okazuje się, że jest przesympatyczną osóbką. :)
    Zaobserwowałam i zapraszam na swojego bloga. :)
    knightterss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Śliczne zdjecia :)
    http://bo-kazdy-moze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Bardzo dobrze napisałaś:) Super wyglądasz:) Obserwuję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  140. Cudownie wyglądasz!!!!
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  141. Jestem tutaj pierwszy raz, a już mi się podoba! ;)
    ps:Jesteś śliczna! :*
    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. prześliczne zdjęcia, super stylizacja :D
    pozdrawiamy <3
    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Piękne zdjęcia i masz świętą rację :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Cudowna koszulka!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Co do oceniania innych przyznaje zdarza mi się , choć walczę z tym okropnym nawykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  146. swietne zdjęcia uwielbiam ta bluzke
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Śliczne zdjęcia♡ Trafiłam przypadkiem na Twojego bloga i mi się podoba. Obserwuję i liczę na to samo u mnie. C:
    Pozdrawiam
    mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Tak, zdarzyło mi się nie raz oceniać ludzi np. po wyglądzie teraz zanim zacznę cokolwiek mysleć o tej osobie muszę go lepiej poznać.

    Bardzo ciekawy blog, ładna stylizacja.Obserwuję i serdecznie zapraszam do nas :)

    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner, Logos and more .Get one too

    OdpowiedzUsuń
  150. Pięknie wyglądasz, cudna jesteś :D Spódniczka nie byłaby taka boska gdyby nie Twoja figura.

    OdpowiedzUsuń
  151. Niestety, tak jak sama zauważyłaś, ludzie przerzucają się takimi sloganami, a każdy człowiek choć raz w życiu kogoś obgadał. Nie jest to dobre i bardzo staram się z tym walczyć. Próbuję nie okazywać nadmiernych emocji nie znając całej historii dobrze. Pozdrawiam, śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam! - ♥ Klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  152. Staram się nie oceniać ludzi po wyglądzie :). Śliczna stylizacja. Pozdrawiam!

    + Zapraszam do mnie na nowego posta i proszę o kliknięcie w link rzeczy: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  153. Koszulka najlepsza ;)

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  154. Ja staram się nigdy tak nie oceniać, ale czasem niestety mi się do zdarza nieświadomie :/
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Bardzo udany post!!
    Zapraszam do siebie
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Niestety czasami mi się zdarza a potem tego żałuje :/

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Hej. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji u mnie.
    Obserwuję.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  158. naprawdę super zdj. Nominowałam cię do LBA
    info u mnie http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  159. Tez czasami mi sie to zdarza ale probuje nad tym panowac. Przecudowny look :** obserwuje <3 sherwootblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Oceniać zbyt szybko może nie, ale komentować wygląd, zachowanie - aż za często. Zwłaszcza innych dziewczyn - takie typowo kobiece odruchy, ploteczki :D Jednak nie zdarzyło mi się jeszcze nikogo odrzucić ze względu na wygląd. Traktuję ludzi identycznie, jak oni sami traktują mnie :) Jeśli ktoś mnie szanuje i rozmawia ze mną otwarcie, z uśmiechem - robię tak samo i czuję, że rozmówca jest przemiłą osobą;) Masz cudowne włosy, zazdroszczę i jak tak patrzę, to aż żałuję, że obcięłam swoje, które miałam do pasa :D pozdrawiam :* ! paulacierpiak.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  161. Zgadzam się, nie wolno oceniać nikogo kogo do końca sie nie zna. Ostatnio spotkałam sie z hejtem na mój temat, że jestem ''głupia''... napisała mi to na asku osoba anonimowa, które nigdy nie widziała mnie w realnym życiu ani ze mną nie rozmawiała, i ma czelność nazywać mnie głupią, to jest po prostu śmieszne :')
    Na prawdę cudowne zdjęcia, jesteś przepiękna i masz świetną figurę, zazdroszczę *-*

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I KONKURS KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  162. Podoba mi się twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  163. jakie świetne zdjęcia! ;o
    jesteś śliczna *-*
    obserwuję❤
    http://normalpeoplesucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. Tak, zdarza mi się, ale z tym walczę, bardzo ciekawie piszesz, ślicznie wyglądasz, oczywiście obserwuję, pozdrawiam: http://damakierek.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Bardzo mądrze napisane!

    OdpowiedzUsuń
  166. Witaj! :) nominuję Cie do LBA! Więcej informacji u mnie na blogu:
    notinotecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  167. Czasami bez większego namysłu komentujemy lub myślimy o czyimś wyglądzie. Z jednej strony uważam, że jest to normalne i każdy choć czasem tak robi. Porównujemy wygląd innych ludzi do naszego, a jeśli coś się nam nie podoba to wydajemy negatywną opinię na ten temat. Z drugiej nie powinniśmy oceniać po wyglądzie, bo ważny jest charakter człowieka oraz to jaki jest względem innych. :)
    Cudne zdjęcia :D
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. Z tematem się zgadzam
    Ale co do stylizacji, to mega mi się podoba.
    Masz super figurę a spódniczki do ciebie bardzo pasują. Mam nawet taka sama bluzkę z adiddasa :p

    OdpowiedzUsuń
  169. Staram się nie oceniać innych na pierwszy rzut oka. Czasami jednak bywa tak, że ludzie, którym daję szansę, chociaż od razu coś się w nich nie podoba, potem okazują się być tacy, na jakich wyglądają. Całe szczęście, że są to nieliczne wyjątki. :)
    ----
    sztukaparzeniaherbaty16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  170. fajnaa stylizacja ! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  171. piekny outfit ! :) pasuje Ci kratka ! :)


    obserwuje i Zapraszam!
    www.arakumla.blogspot.com - kobieco
    www.dutkanatalia.blogspot.com - fotograficznie

    OdpowiedzUsuń
  172. Mmm świetny post ! Proszę odwiedzić mój ;) http://susssi-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. Świetna spódnica w kratę :) Każdy z nas najpierw ocenia po pozorach ale tak jak napisałaś potrzeba czasu, by je zmienić :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. Mądrze napisane!

    OdpowiedzUsuń
  175. piękne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger