19:05

QUESTIONS & ANSWERS

Heej! Co u was słychać? :) Jeśli o mnie chodzi to wszystko powoli wraca do porządku. Ostatnio nie wszystko szło po mojej myśli, jednak można powiedzieć, że wreszcie wracam do świata żywych! Wszystko zaczyna się układać, więc mam nadzieję, że będzie teraz tylko coraz lepiej. Niedługo jadę też na obóz, więc wreszcie się ruszę i zacznę
naprawdę korzystać z wakacji i wolnego czasu! :)
Już jakiś czas temu poprosiłam Was o zadawanie pytań. Zebrało się ich całkiem sporo, ale ja nie mogłam się zorganizować i odpowiedzieć na nie. Wreszcie postanowiłam udzielić odpowiedzi na chociaż część z nich, abyście mogli się czegoś o mnie dowiedzieć. Jeśli jeszcze macie jakieś pytania - śmiało, piszcie je w komentarzach!



Co sądzisz o wzajemnej obserwacji?
Myślę, że zrobię kiedyś o tym osobny post, bo ogromnie mnie coś takiego denerwuje. Naprawdę nie potrzebuję obserwatorów jako samej liczby i wolę, aby ktoś z własnej woli dodał mojego bloga do listy czytelniczej. Po co mi obserwator, który wejdzie na mojego bloga raz, nawet nie przeczyta posta i jedynie spyta o wzajemną obserwację, aby podbić statystyki własnego bloga? Od razu mówię: jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj, jeśli mnie spodoba się twój zrobię to samo.

Masz chłopaka?
Nie, nie mam. :)

Ciuchy w jakich kolorach najchętniej nosisz?
Uwielbiam klasyczne, casualowe stroje, więc najlepiej czuję się w czarnych, białych, szarych ubraniach, ogólnie takich stonowanych. :) Lubię też jakieś akcenty, np. czerwona kratka, jeans, złote/srebrne dodatki.

W jakim programie przerabiasz zdjęcia?
Photoscape, czasami filtry z telefonu.


Gdzie idziesz dalej do szkoły?
Liceum, klasa z rozszerzoną biologią, chemią i fizyką.

Ulubiony serial?
Chyba każdy kto mnie zna wie, że uwielbiam seriale! Moje ulubione to Pretty Little Liars, Pamiętniki Wampirów i Breaking Bad.

Co byś zrobiła z wygraną w toto lotka?
Jak wygram to Wam powiem! Hahahah. A tak naprawdę starałabym się nie zwariować, zaczęłabym spełniać swoje marzenia, podróżować... pewnie mogłabym zrobić wszystko, na co mam ochotę. Myślę też, że część pieniędzy przeznaczyłabym na pomoc innym.

Co myślisz o publikowaniu każdej swojej chwili na portalach społecznościowych?
Myślę, że powinniśmy wiedzieć jak bardzo możemy pozwolić wejść innym do naszego życia i zawsze zachować trochę prywatności. Mimo, że mam bloga, aska, instagrama, snapchata i inne konta na serwisach społecznościowych to i tak nie pokazuję Wam wszystkiego i tylko częściowo udostępniam swoją codzienność.


Ulubiona pora roku? Co ci się z nią kojarzy?
Zdecydowanie wiosna i lato! Wiosnę głównie za pogodę, która zawsze sprawia, że mam lepszy humor, a poza tym jest coraz więcej wolnego czasu i możliwości na jego spędzenie. A lato oczywiście za wakacje, obozy, spotkania z przyjaciółmi, wyjazdy. :)

Jaki masz telefon? Polecasz go?
Srebrny Iphone 5s. Jak najbardziej polecam, dla mnie jest idealny i nie wyobrażam sobie mieć teraz innego telefonu. :)

Jakie są twoje ulubione sklepy?
Internetowe: Lucluc, Stylemoi, Shein, Choies, Romwe
Stacjonarne: H&M, Cropp, House, New Yorker, New Look, Topshop

Wierzysz w przypadek?
Raczej nie. Myślę, że każda sytuacja ma jakieś znaczenie i wpływa na to, co będzie działo się później.

Od kiedy zajmujesz się fotografią?
Właściwie nie powiedziałabym, że się nią "zajmuję", bo zdjęcia robię po prostu w wolnym czasie, zazwyczaj tylko dla siebie, a sesje robię bardzo rzadko. Swój obecny aparat dostałam pod koniec 2013r., więc jakieś pierwsze zdjęcia zaczęłam robić już wtedy, jednak tak naprawdę dopiero kilka miesięcy temu zaczęłam się tym interesować jeszcze bardziej, czytać na ten temat, uczyć itp., co zresztą ma też wpływ na moje zdjęcia, które myślę, że są coraz lepsze.








bluza KLIK / spódniczka KLIK / buty CONVERSE / pierścionki H&M / okulary SINSAY


Jeśli macie jeszcze jakieś pytania do mnie, możecie 
zadać je w komentarzu lub TUTAJ. :)

INSTAGRAM: NEFERIS / SNAPCHAT: NEFERIS /  ASK: NEFERIS




155 komentarzy:

  1. Ciekawe pytania i odpowiedzi :) Piękne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post. A te zdjęcia *-* przecudne !!!

    ♥ Pozdrawiam ♥
    ♥ All Pastel World ♥ <-- klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te same sklepy co ty :*

    Zapraszam
    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też szaleję za pll i tvd:) masz obłędne nogi i jesteś nieziemsko śliczna, czy to legalne?:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post i cudowna stylizacja! :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że Breaking Bad nie miał wpływu na wybór rozszerzonej chemii :D a tak poza tym odpowiedzi na pytania i zdjęcia są świetne ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, faktycznie wygląda to podejrzanie! Ale raczej nie planuję gotować mety po szkole hahah.

      Usuń
  7. pięknie podkreślone kości policzkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba, a bluza jest genialna. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne zdjecia *.* bardzo ciekawe odpowiedzi ;)) sherwootblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia . Ciekawe pierścionki :)
    http://sduska.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ! *.* bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    http://gabriellaaa6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię czytać takie posty i dowiadywać się czegoś nowego o osobach :)
    Mam również jedno pytanie - jakich "filtrów" używasz do przerabiania zdjęć na Photoscape? Bo osobiście go również używam, ale Twoje zdjęcia są po prostu przecudowne a mi nigdy nie wychodzi taki efekt ! Jakbyś mogła odpowiedz tutaj pod komentarzem, napewno zauważę :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię ip 5s! :D jak zwykle cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :)
    http://dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny q&a :D
    a może zrobisz tak post o tym jak przerabiasz zdjęcia? ;)
    pozdrawiam cieplutko, Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję coś takiego zrobić za jaKiś czas. :)

      Usuń
  17. piękne zdjęcia ! *.*
    zapraszam do siebie : http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia. Lubię takie posty - pozwalają na pogłębienie więzi z czytelnikiem! ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post <3
    iga-blogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :) Uwielbiam takie posty :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś przesliczna po prostu.... świetny look bardzo podoba mi się ta bluzka... jeśli chodzi o to co u mnie .... hmmm w porządku blagałabym tylko o więcej prywatności... jak kol-wiek to zabrzmiało... wydaję mi się też, że tracę kolejnego najlepszego przyjaciela... i to pod rząd...... ciekawe odpowiedzi ... mam podobne zdanie na większość tematów
    dziękuje za komentarz na moim blogu :** bardzoniw nim ucieszyłaś
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopiero niedawno odkryłam twojego bloga, ale strasznie mi się spodobał. Obserwuję i czekam na następne, genialnie napisane posty :)
    Zapraszam do mnie: Sue McClaw

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna spódniczka. :)
    Zapraszam na konkurs, ::)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/bralet.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog!
    Nominuję Cię do LBA. Szczegóły tutaj: http://aleksandrabloguje.blogspot.com/2015/07/lba-nominacja-czyli-ja-o-samej-sobie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny i ciekawy blog oraz zdjęcia.
    Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię te seriale. :D Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia! Urzekły mnie zdjęcia, są mega!
    Obserwuję! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwacja za obserwacje to naprawdę bardzo denerwująca rzecz. Zwłaszcza jeśli ktoś ma 300 obserwujących a np. 5 komentarzy :P I tu nasuwa się pytanie, po co? :) Czekam na post o tym "zjawisku" :D

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie wyglądasz! Jesteś naprawdę śliczna ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś mega śliczna ! Masz świetny styl ! Bardzo mi się podoba Twoja fryzura mogłabyś dodać post jak ją zrobiłaś ? zawsze mam problem z właśnie takim uczesaniem a efekt jest rewelacyjny ; ) http://xpaulaszx.blogspot.com/ zapraszam na nowy post ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. zgadzam się co do obs/obs ludzie to piszą, żeby mieć więcej czytelników, a tak naprawdę mają tylko liczbę, która nawet nie zerka na ich bloga :o bez sensu

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja już zrobiłam kiedyś post o obs/obs, kocham Breaking Bad <3

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  34. super blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  35. Pasuje Ci bardzo taki styl ;)
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie przepiękne zdjęcia! :o
    Zaobserwowałam, mi też by było miło gdybyś ty zaobserwowała mojego bloga! :) http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Boskie zdjęcia i odpowiedzi :). Też uwielbiam seriale :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia i świetny post ♥ Ja gdybym wygrała w totolotka też bym podróżowała, hehe :D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie raz myślę, co zrobiłabym, gdybym wygrała w Toto Lotka i na pewno, tak jak i Ty pomogłabym innym :)
    Świetne zdjęcia + obserwuję, Twój blog jest świetny :)

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne!! Dziękuje za odwiedziny u mnie! Obserwuję i liczę na to samo!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Pretty Little Liars jest najlepsze ! <33 Ślicznie wyglądasz :)
    woorld-of-diamonds.blogspot.com ~ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pretty Little Liars to najlepszy serial ever :D
    śliczna spódniczka :*
    +obserwuję, z własnej woli :*
    Świetny blog :D
    Zajrzysz w wolnej chwili?
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie cudne zdjęcia *-* stylizacja też boska :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny tag! Cudowne zdjęcia i fryzurka! :)
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  45. PLL najlepsze!❤❤❤❤
    ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach❤!
    obserwuję!
    www.normalpeoplesucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdjęcia wyszły świetnie! Też uwielbiam Pretty Little Liars!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam przygodę z blogowanie :)
    http://julia-karwowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. fajna stylizacja, i bardzo ładne zdjęcia :)

    www.jvliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Swietna stylizacja :) Ja równiez nie wierze w przypadki :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia przepiękne!! Pretty Little Liars <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna stylizacja, wszystko do siebie idealnie pasuje!
    Ciekawe odpowiedzi, można dużo się o Tobie dowiedzieć.

    acia, http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna stylówka. Miło jest poczytać trochę więcej o Tobie :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Stylizacja super, śliczna jesteś, fajny pomysł stylizacja i odpowiadanie na pytania, blog mi się spodobał robi wrażenie.

    Poklikasz w linki Choies???
    http://monicabelle.blogspot.com/2015/07/choies-wspopraca-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Mega zdjęcia :) obserwuję i liczę na to samo ;) http://drugastronaobiektyw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  54. Pytania pytaniami...ale jakie cudne zdjęcia <3
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    smartysally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Niby nie mój styl, ale bardzo spodobał mi się Twój ootd i choć zazwyczaj Q&A wolę w wersji mówionej, to przyznam, że u Ciebie przeczytałam cały post ;) Tak w ogóle fajnie, że do mnie czasem wpadasz :) Ja obserwuję Cię już od jakiegoś czasu. Nie zawsze mam kiedy skomentować, bo jeszcze do niedawna miałam sesję, ale teraz w końcu mam wakacje :D
    ClaraMagdalene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo przypadła mi do gustu Twoja stylizacja, do tego te zdjęcia <3

    Dobrze wychodzi Ci obróbka zdjęć w photoscape, też mam ten program ale nie do końca spełnia moje oczekiwania.

    Dołączyłam do grona Twoich obserwatorów, bo blog jest z efektem wow!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudna stylizacja, a spódniczka to już w ogóle;)

    http://modishness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnie, że mogłam się czegoś o tobie dowiedzieć :)

    Mój blog - xoxolyy

    OdpowiedzUsuń
  59. Moimi ulubionymi porami roku także jest wiosna i lato. :)
    http://kaarolinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne zdjęcia! *.*
    Świetne odpowiedzi :D
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładna stylizacja i zdjęcia, ciekawa treść:)

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo fajny i przejrzysty blog, obserwuję, liczę na to samo :)
    Pozdrawiam!
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. też uwielbiam pamiętniki wampirów! :D
    świetne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Urocze zdjęcia, jesteś prześliczna.
    Co do koloru ciuchów jakie noszę - mam tak samo jak Ty ;)

    xoxo //mój blog

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne odpowiedzi, na kilka odpowiedziałabym tak samo!


    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  67. Jejku jaka chudziutka *-* Zazdroszczę figury, pewnie nie pierwsza :D
    Zdjęcia są naprawdę świetne!

    pokrzywaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Chciałabym IPhone. :) Kliknęłam w linki. Śliczne zdjęcia i outfit. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Zdjęcia są świetne, a Ty wyglądasz przepięknie. Nie można się napatrzeć :) I fryzura! Cóż, może i ja któregoś pięknego dnia dojdę do tego, żeby kok wyglądał w taki sposób, jak chcę gdzieś wyjść :D
    Wiosna to też zdecydowanie moja ulubiona pora roku, wtedy jakoś tak wszystko rozkwita, nowa energia i tak dalej.

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  70. cudowny blog! Wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Cześć! Nominuję Cię do LBA! Więcej informacji u mnie na blogu: www.kadamowska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  72. love your outfit so casual and chic! Awesome top <3

    Follow for follow on Instagram, GFC, Bloglovin and Google+? :)
    Capturing Life Memoirs | http://aimeebustillo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Wyglądasz niesamowicie *-*
    Super odpowiedzi ♥

    OdpowiedzUsuń
  74. Ciekawe odpowiedzi i piękne zdjęcia. Również niesamowicie denerwują mnie pytania o obserwację.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. zawsze jak tu wchodze,wiem ze nie skonczy sie na polgodzinnej wizycie... uwielbiam czytac Twoje posty,a zdjecia ciesza moje oko fotografa ! :)
    marze o takiej modelce, niestety w okolicy takich brakuje :D

    www.arakumla.blogspot.com - kobieco
    www.dutkanatalia.blogspot.com - fotograficznie

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam, jestem początkująca i zapraszam do oceny mojego bloga
    http://blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowne zdjęcia! :)
    http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Super blog :)
    Śliczna jesteś!
    Ja już obserwuję zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Dziękuję za komentarz na moim blogu !

    Ja już obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo fajny post można Cię lepiej poznać dzięki niemu, odpowiedzi i zdjęcia są naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Przecudny post <3
    Tak trzymać :)

    Zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  82. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :) WISH LISTA‎

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudowne zdjęcia! ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja również mam ip tyle ze 5, również polecam:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/2015/07/black.html

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetne zdjęcia! :)
    Od kiedy prowadzisz bloga?

    - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  86. widzę, mamy dużo wspólnego :) śliczna stylizacja ♥

    imhusky.blogspot.com -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja również używam PS, ale do tego Picasa3.
    Ja też idę do liceum, ale na profil humanistyczno-medialny. Nie jestem najgorszy w przedmiotach ścisłych, ale uważam, że jestem typowym humanistą.
    Ja mam iphone 5. Gdy zastanawiałem się nad kupnem telefonu to nie chciałem mieć iphone 5s. Nie wiem dlaczego, teraz trochę żałuję, ale piątka nie jest najgorsza.
    Hmm.. ja fotografią interesuję się od roku, ale nie mam na nią trochę czasu. Jest to jedno z najbardziej czasochłonnych hobby xd Przynajmniej ja tak myślę.
    thekisho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja również nie rozumiem czegoś takiego jak wzajemna obserwacja.

    OdpowiedzUsuń
  89. Jejuś przecudne zdjęcia ! jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  90. Jejuś przecudne zdjęcia ! jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczne zdjęcia!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale masz chudziutkie nóżki :o świetne odpowiedzi!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo fajne Q&A :) Też nie lubię tego f4f bo wolę mieć zaufanych czytelników a nie takich fałszywych :) Pozdrawiam <3
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Jejku ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach. A co do pytań to fajne zrobiłaś Q&A :)
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/cooperation-with-cndirectcom.html

    OdpowiedzUsuń
  95. Uwielbiam takie posty, bo można się wiele dowiedzieć o osobie, której bloga czyta się regularnie :)
    Na wiele pytań odpowiedziałabym tak samo, ale na pewno nie pójdę na rozszerzoną chemię (never!)
    Śliczne zdjęcia i genialne stylizacja!
    bluza-$8.41
    spódniczka-$11.99
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo fajny blog !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetne odpowiedzi! :)
    Śliczne zdjęcia! Ale chuudziutka jesteś *-*

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!

    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  98. Bio-chem wita! :D Tez mnie denerwuja wspolne obserwacje a tym bardziej komentarze ktore widac ze zostaly wyslalane do tysiaca innych blogerow :/
    Jestes mega sliczna dziewczyna jejku zazdroszcze figury! *-*
    Zycze dobrej zabawy na obozie - wstaw potem foty! :D

    Versjada (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  99. Super odpowiedzi, a zdj jeszcze lepsze :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Również kiedyś oglądałam Breaking Bad, ale jakoś zakończyło się na 1 sezonie ;/. Świetna stylizacja :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo ładna stylizacja!
    Masz profesjonalne podejście do mody i bloga :)
    Zdjęcia są cudowne, będę częściej zaglądać!!!
    Mogłybyście poklikać u mnie w linki i banery? - odwdzięczę sie za wszystko Mój blog- seecreetivee (KLIK) Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. może wspólna obserwacja? jeżeli tak to zaobserwuj mój i daj znac u mnie na blogu a od razu sie odwdziecze :)

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Każde zdjęcie z dzisiejszej notki jest perfekcyjne, dosłownie:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  104. masz świetny blog, co powiesz na wspólną obserwacje? jeżeli tak to wpadnji do mnie zaobserwuj daj znac w komentarzu a ja odwdziecze sie od razu na 100% :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Teraz wiem o Tobie trochę więcej :) Śliczne zdjęcia!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudowny post! :) Tak trzymać :D

    Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam:) może wspólna obs? daj znać u mnie :*

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  107. Też uwielbiam te sklepy!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  108. świetne odpowiedzi :3
    czekam na post na temat obserwacji ♥


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo fajne odpowiedzi ;)
    Ciekawa stylizacja ;D

    http://ourslittlebigworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Ciekawe odpowiedzi :)
    Zapraszam do mnie:http://optymistkaa-optymistkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Fajne Q&A :)
    Powiem jeszcze jedno...masz cudowny gust...przeglądam zdjęcia na twoim blogu i na prawdę stworzona projektantka ! hihi
    Obserwuje :)
    Dziś założyłam bloga i miło by mi było gdybyś choć wpadła :)
    http://photography-zzaobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. też uwielbiam pretty little liars <3
    świetne zdjęcia i cudoowna spódniczka!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Fajnie, że wracasz do świata żywych :)), super stylizacja :))
    obserwuję :))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. swietny post:) piekne zdjecia, fajnie sie przeglada twojego bloga;)
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://styledivision1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Również uwielbiam ubrania w ciemnych kolorach, najlepiej się w nich czuję :)
    Cudowny blog! Zostaję tu na dłużej :)

    Zapraszam do mnie:
    kari-and-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Jejku, jesteś taka śliczna. :) W dodatku zawsze ubierasz się z gustem.
    Dzięki takim postom, można bliżej poznać osobę, którą się czyta - fajna sprawa. :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  117. Ciekawe odpowiedzi i świetne zdjecia :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Stylizacja oraz zdjęcia świetne jak cały post :) Zapraszam do siebie http://susssi-zuza.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  119. mam nadzieję, że tak jak piszesz - wszystko wróci do normy! też kiedyś oglądałam PLL, a jeśli chodzi o sklepy stacjonarne, też takie bym wymieniła :) bardzo fajne pytania i odpowiedzi! blog mnie zainteresował, zdjęcia są piękne, także obserwuję i pozdrawiam!

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Urodw to tt masz mega!
    Zapraszam do mnie. Zostaw w komentarzu swojego bloga a napewno zajrze i zostawie coś po sobie.
    nataliaa-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Super post, na prawdę jesteś wspaniałą osobą i jak piękną :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji uzyskasz na naszym blogu. ♥

    fiind-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Ja również uwielbiam Pretty Little Liars! :-)
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. wyglądasz prześlicznie! ja osobiście średnio lubię posty z pytaniami, ale Twoje okazały się fajne.
    buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Jaka piękna! <3 Wspaniała stylizacja :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. jejku, jakie przecudowne zdjęcia! :) świetne odpowiedzi, mogłam się dużo o Tobie dowiedzieć! :))

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  127. Masz bardzo fajny styl, serio. I nie piszę tego wszystkim.

    Są już wyniki konkursu, w którym brałaś udział (:
    >> BEAUTY BEVST <<

    OdpowiedzUsuń
  128. Podziwiam za wybór profilu w liceum, dla mnie to jedne z najgorszych przedmiotów, chociaż sama mam fizykę rozszerzoną :/ Powodzenia :)
    Zapraszam do siebie :) http://dusianov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. obserwujemy??
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Fajny pomysł na bloga. :)

    Zapraszamy także do nas, dopiero zaczynamy, każdy komentarz, oraz nowy czytelnik nas motywuje :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Oh też uwielbiam seriale! <3 Bardzo ładne zdjęcia, a no i pozdrawiam również biol-chem ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Świetny wpis! Wspaniała stylizacja :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  133. Jaka świetna stylizacja, jesteś bardzo chudziutka :) Też uwielbiam seriale <3

    Nowy post na moim blogu, zapraszam serdecznie! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  134. ciekawa stylizacja, fajne odpowiedzi :)

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  135. mam nadzieje że wszystko wróci do normy.ciekawe odpowiedzi zostanę na dłużej ;)
    http://my-fleeting-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Zdjęcia są cudne. Serio, zakochałam się :D

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) fragile-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Bardzo lubię czytać twój blog :)

    Zapraszam do mnie :
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  138. Śliczne zdjęcia, a Ty jeszcze piękniejsza! :*
    Blog perfekcja! Będę do tego dążyć. :)
    Zapraszam do siebie

    http://suuzuumeblog.blogspot.com/

    Dopiero zaczynam, myślę, że z czasem będzie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Bardzo ładny kok. Jak to robisz, że się nie rozwala ? ):

    OdpowiedzUsuń
  140. śliczną dziewczyną jesteś i piękny koczek robisz :) pozdrawiam, przemierzajac-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Piękna fryzura <3 Mi nie wychodzą takie artystyczne koczki :(

    OdpowiedzUsuń
  142. Genialny blog <3 Ja sama prowadze nieco inny ale interesuje sie moda I Twoj bardzo mi sie spodobal jest naprawde swietny (y) Ja narazie zaczelam przygode z blogowaniem I narazie zaczynam od zmaieszczania wierszy mojego autorstwa, byloby mi bardzo milo gdyby zajrzala I zechciala ocenic ;) Ja na Twoj bd codziennie zerkac w oczekiwaniu na nowa notke ^^

    OdpowiedzUsuń
  143. Super blog ! :)
    Obserwuje + zapraszam do mnie http://olalyzinskaphotography.blogspot.com
    Może kiedyś współpraca w przyszlości ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  144. Wow! Piękny blog i śliczne zdjęciaa ! Stylizacja też cudowna :) Obserwuje!
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    UWAGA ! KONKURS serdecznie zapraszam na konkurs, warunki są banalne a nagroda myśle że Ci się spodoba :)
    KOKNURS [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger