18:37

KONIEC I POCZATEK

Jeszcze niedawno mogliśmy odliczać miesiące, później tygodnie do zakończenia wakacji, a teraz zostały już tylko dni i nadszedł czas, w którym trzeba pogodzić się z tym, że letnia przerwa zbliża się ku końcowi. Wakacje zleciały błyskawicznie i czułam, jakby trwały dwa tygodnie, a nie dwa miesiące. (Czy tylko ja uważam, że powinny być dłuższe przynajmniej o miesiąc?) Szczerze mówiąc, już od jakiegoś czasu czuję szkolny klimat, jednak nie ma się co dziwić, gdyż ze wszystkich stron - w internecie, telewizji, sklepach bombardowani jesteśmy różnorodnymi seriami back2school i spotami reklamowymi.
To będzie mój pierwszy rok w liceum, więc czeka mnie zupełnie nowe środowisko i ludzie. Nie mam pojęcia, jak to będzie, ale jestem pozytywnie nastawiona i póki co podekscytowana tymi zmianami. Czasami dobrze jest wprowadzić coś nowego, tym bardziej, że byłam już znudzona moim dotychczasowym (nie zawsze ciekawym) życiem, hahah. W każdym bądź razie wiem, że jeszcze będę tęsknić za wakacjami i będzie mi brakować tego, że nie miałam nic do zrobienia i cały dzień mogłam leniuchować. Pewnie w liceum takie sytuacje rzadziej będą miały miejsce, ale mam nadzieję, że dam radę! :)










spódniczka KLIK / torebka KLIK / bluzka NEW YORKER / buty ADIDAS SUPERSTAR


KILKA NOWOŚCI:


1 KLIK / 2 KLIK / 3 KLIK / 4 KLIK / 5 KLIK / 6 KLIK


koszulka KLIK / portfelik KLIK







A jak Wam minęły wakacje? 
Gotowi na nowy rok szkolny? :)


 Przypominam o konkursie! KLIK

 instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis


141 komentarzy:

  1. Zgadzam się w 100% co do tego, że te dwa (jedyne dwa!) najpiękniejsze miesiące roku minęły od tak! Nie wiem jak to będzie, ale mam nadzieję, że ten rok będzie piękniejszy niż poprzedni :)) Życzę powodzenia w liceum xoxo

    Zapraszam do mnie na mały poradnikKłaki, świecznik i kalorie czyli poradnik: Jak przetrwać zajazd rodzinny?!

    Pozdrawiam cieplutko

    Niepokonana przez nudę
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje minęły naprawdę bardzo szybko, mam nadzieję,że szybko zleci i ten rok szkolny :D
    Śliczne zdjęcia :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi do liceum został jeszcze rok, a i tak już jestem pod jarana, czekam na tą zmianę od małego. Bo wiem, że liceum będzie w innych mieście inne twarze itd. Ojeju, ale teraz 3 klasa egzaminy też trzeba się do tego przygotować :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też idę w tym roku do liceum i tak samo jak Ty jestem podekscytowana, ale też czuję lekki strach.
    Przepiękna stylizacja w sam raz na pierwszy dzień szkoły <3

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ogóle nie czuję, że zaraz szkoła xD Świetne stylizacja! ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wakacje minęły zdecydowanie za szybko :) cudowne zdjęcia tak poza tym ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wakacje też baardzo szybko zleciały. Śliczne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje zbyt szybko zleciały :< A co do nwego środowiska, ja do szkoły średniej ide za rok, a juz sie stresuje :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacje, wakacje i ... po wakacjach ;( Dla mnie mogły by jeszcze troszeczkę się przedłużyć :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ładne zdjęcia! *.* Świetna stylizacja :) Ehh, w sumie to już możemy zacząć odliczać godziny, a nie dni :/

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :) Mnie czeka technikum.
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  12. Liceum to całkiem fajny czas :) Wykorzystuj okres szkolny póki możesz :) Będziesz go na pewno miło wspominała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Damy radę, musimy dać <3
    Piękna stylizacja!

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje wakacje nie należały do udanych :(

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja!
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wakacje minęły za szybko, niestety :( Ja za rok będę miała wakacje dłuższe o miesiąc, ponieważ za rok już będę (mam nadzieje) zaczynać studia :) Pięknie wyglądaasz!

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nawet wakacji nie poczułam to szkoły tym bardziej xd

    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w liceum ;) Świetny outfit :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też to czeka, czyli nowa szkoła, otoczenie i te sprawy. Damy radę ♥
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz! Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. liceum to najfajniejszy okres mojego życia jak dotąd. Ja wyczekuję października kiedy to zacznę studia!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia i post ;) Też właśnie ide do szkoły średniej i szczerze to się boje :C
    Jeśli możesz to zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ide teraz do 2 gim i trochę się obawiam tego ile teraz nauki będę mieć bo mówią, że jest więcej :(
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna spódniczka.
    Ja również czuję już szkolny klimat, ale to już od początku sierpnia, bo ze wszystkich stron jestem atakowana hasłami 'szkoła za rogiem! czas na wyprawkę! kupcie świetny plecak dla swojego dziecka! gotowi na szkołę, piórniki już od (...)' i tak dalej, i tak dalej. Nienawidzę tego okresu i tych reklam. Okropność! Jednakże mam nadzieję, że rok szkolny zleci jeszcze szybciej niż wakacje i wcale nie będzie tak źle.
    Powodzenia w liceum, mam nadzieję, że zmiany będą oczywiście na lepsze!:)

    zapraszam! *klik*

    OdpowiedzUsuń
  25. Liceum nie jest takie złe, na pewno sobie poradzisz :) Ja mam jeszcze cały miesiąc wakacji, ale prawdę mówiąc, poprzednie dwa miesiące również zleciały mi bardzo szybko, za szybko. Nie wiem, gdzie zgubiłam te wszystkie dni. Ale wakacje same w sobie były w porządku. Powodzenia w nowej szkole!
    Piękne zdjęcia :) Buziaki :*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno dasz radę. W liceum zapewne więcej imprez będzie, ogólnie życie towarzyskie pewnie się jakoś rozwinie :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna torebka. :) Ja tam nie czuję szkolnego klimatu, wciąż czuję wakacje. ^^
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zakochałam się w spódniczce <3

    drianaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się Twoje połączenie sportowego obuwia ze spódniczką. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja! :)
    I taki już urok wakacji, wydaje się, że to aż dwa miesiące, a zlatuje nie wiadomo kiedy :(

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawie piszesz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia! ♥♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę Ci powodzenia w liceum, na pewno wszystko się uda i będzie dobrze! Dasz radę!
    Jutro już rozpoczęcie roku szkolnego, trochę się stresuję, ale mimo to jestem pozytywnej myśli!
    Prześliczna stylizacja, masz cudowną spódniczkę :*

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. W liceum jest dużo ciężej niż w gimnazjum, ale nie tak tragicznie jak niektórzy straszą:)
    Super stylizacja! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajna stylizacja, ja wcale nie mam ochoty wracać do szkoły :/
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne stylizacja:* Obserwuję
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. W zasadzie to niektórzy mogą już tylko odliczać godziny...ja na szczęście mam jeszcze miesiąc :D Wakacje zaliczam do udanych :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje wakacje w tym roku nie zaliczam do udanych bo w ogóle nie czułam takiego klimatu wakacji i praktycznie nic się nie działo :/
    Życzę ci powodzenia w liceum :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też nie poczułam tych wakacji i uważam że zleciały zbyt szybko :/
    Powodzenia w liceum ^^
    Świetna stylizacja i zdjęcia!
    Bardzo podobają mi się twoje buty, zbieram się, żeby je kupić, haha ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. prześliczna stylizacja :) powodzenia w liceum :*
    easymerry (klik)

    OdpowiedzUsuń
  41. W sumie to w liceum też nie ma nic do roboty. Skupiasz uwagę na tych przedmiotach, na których Ci zależy, żeby iść dalej. No chyba, że będziesz na bio-chemie, to musisz zapamiętać trochę tych rzeczy :D
    A stylizacja bardzo ładna, ostatnie zdjęcie zjawiskowe!

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nigdy nie będę gotowa na nowy rok szkolny, wakacje powinny być dłuższe, zgadzam się.

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja, spódniczka jest cudowna :) Całe szczęście ja mam jeszcze miesiąc wolnego :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  44. Dasz radę ! Nie obejrzysz się a już będą następne wakacje :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mile czas spędzony, zawsze szybko mija
    Zapraszam na blog, nowy post :) http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/08/ulubiency-miesiaca-sierpien.html#more

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też chcę wakacje :'( Oby ten rok szybko zleciał ://
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też chcę wakacje :'( Oby ten rok szybko zleciał ://
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ja cieszę się, że mogę w końcu iść do szkoły :)
    świetna stylizacja :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też idę do liceum więc pjona! :D Boskie superstary

    OdpowiedzUsuń
  50. super zdjęcia :) ja idę teraz do 2 gimnazjum

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej hej ciekawy blog i oryginalne stylizacje:)
    kogoś takiego jak ty warto zaprosić do konkursu na najlepsza stylizacje
    Do wygrania zestaw kosmetyków o wartości ponad 100 zł
    Możesz stac się inspiracja dla innych kobiet które poszukują swojego stylu:)
    Zapraszam link tutaj:
    https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjęcia :) A ta spódnica, również przypadła mi do gustu ;)
    http://www.olkiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Your skirt is perfect! In love with the pattern!
    Thanks for your comment :D

    http://free-colors.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  54. fajna spódnica :) ja cieszę się, że mam jeszcze miesiąc wakacji, inaczej nie dałabym rady :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja niestety już dawno zapomnialam co to znaczy wakacje, jednak na szczęście są jeszcze urlopy, więc tu mnie trzyma przy życiu :P hehehe
    Liceum to ciężki czas- pamiętam tą katorgę, z każdej strony, że trzeba kuć do matury, że za chwilę matura itp itd aaaaaaaaaaaaaa powodzenia :) :)

    Super spódniczka ! :)
    zestaw jak najbardziej moje klimaty :)

    149 zł, + Lucluc :) :) ale nie ma ceny, tylko do str, ogolnej przekierowuje

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście oraz baner Dresslink? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowna stylizacja *.* Zdjęcia przepiękne! :)) Życzę powodzenia w liceum, mnie ono czeka za rok ^^ Według mnie również przydałby się jeszcze miesiąc wakacji, gdyż te dwa miesiące zleciały zdecydowanie za szybko
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja akurat mam wakacje 3 miesiące i jakoś tego nie odczuwam:) Powodzenia w liceum! :)
    Będę wdzięczna jeśli zaglądniesz do mnie i zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  58. wszystko co dobre się szybko kończy:')
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam na school lookbook!

    OdpowiedzUsuń
  59. Dokładnie 3 miesiące, było by idealnie:) Przepiękna zdjęcia♥ Stylizacja na czasie, a torebka rewelacyjna!:)
    Okularki śliczne:) To możemy odliczać ponownie do kolejnych.Dzięki za odwiedziny na blogu:))
    Pozdrawiam:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. wszystko kiedyś się kończy niestety. życzę powodzenia od września, super stylizacja

    wpadnij do mnie mój blog!kilk!

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja jestem w pierwszej gimnazjum i denerwuję się. Staram się uśmiechać i wszystko traktować pozytywnie. Piękne zdjęcia, super wyglądasz. zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Szczerze też bym chciała żeby te wakacje trwały dłużej,ale cóż :/ Śliczne zdjęcia!

    http://by-oli.blogspot.com/2015/08/i-come-back.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Spódniczka idealnie pasuje do tych butów ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Poklikane, powodzenia w nowej szkole !:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również parę dni temu zaczęłam swoją edukację w lo i jestem z lekka przestraszona ale też podekscytowana :) Mam nadzieję, że sobie poradzimy ! :))

    Urocza spódniczka :*

    Zapraszam, be-another-and-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. zazdroszczę nowej szkoły, ja jestem w 3 gimnazjum i nienawidzę mojej szkoły, chcę ją jak najszybciej zmienić

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę nóg :)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Swietny wpis jak i cały blog :)
    zapraszam do mnie, obs za obs? ;) jesli tak zacznij i daj znac! :D

    OdpowiedzUsuń
  69. na szczęście ja mam jeszcze miesiąc wolnego :) ale powiem Ci, że zazdroszczę ludziom którzy idą do gimnazjum/liceum, to naprawdę świetne czasy, nowi znajomi, dużo śmiechu, tak że nie ma co się zamartwiać, że już koniec wakacji :) powodzenia w nowej klasie :)
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Niestety szkoła już trwa, ale na początku nie jest tak źle ;) Śliczna stylizacja.

    Zapraszam na nowy post o krytyce
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczne zdjęcia :) Wakacje udane :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajna stylizacja Zazdroszczę ci że idziesz do liceum :) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. ja jeszcze mam miesiąc wakacji dobrze noszą CI się te buty jestes zadowolona?
    obserwuje
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, noszą się bardzo dobrze. :) Co prawda może mam wygodniejsze i mniej brudzące się buty, ale te są też całkiem okej hahah. :) Ale póki co miałam je tylko kilka razy, więc za wiele nie mogę powiedzieć.

      Usuń
  74. Przepięknie wyglądasz! :) Ładnie ci w takim outficie. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Super stylizacja i świetne zdjęcia! :D
    Zapraszam na nowy post - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  76. Kocham adidasy superstary więc dla mnie wspaniąły outfit ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  77. śliczne te buty , właśnie jakieś takie poszukuję i w ogóle .. no w ogóle masz bardzo ładne włosy :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczne zdjęcia i piękna stylizacja *O* :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  79. Boskie zdjecia! Świetna stylizacja <3

    Wanko-san.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. jaka świetna stylizacja :) spódniczka cudowna!
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  81. fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  82. super zdjęcia :) naprawde będę zaglądac częściej :) pozdrawiam slicznotko http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/chinska-kultura.html?showComment=1441535547952#c2638444305139319384

    OdpowiedzUsuń
  83. W liceum rzeczywiście nauki jest nieco więcej, ale nie przesadzałabym też z jej ilością. Jedno jest pewne, czas w którym do niego chodzimy jest przynajmniej dla mnie najlepszym. Bo to dopiero tu poznałam ludzi którzy choć w pewnym stopniu są podobni zainteresowaniami do mnie. To chyba najwspanialszy wiek :) Dużo się dzieje, jesteśmy pełni energii... Powodzenia w nowym środowisku :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Przepiękne zdjęcia ♥
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ślicznie wyglądasz! Mam takie same superstary ♥
    Zapraszam do siebie !
    http://romanovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. prześliczne zdjęcia! :)
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetna stylizacja ;)
    Piękny makijaż, delikatny, ale widoczny :)
    Ogólnie wspaniale wyglądasz :*

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja do szkoły średniej idę dopiero za rok, też uważam, że wakacje powinny być dłuższe! Śliczne fotki :)

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  89. Spokojnie, na studiach będziesz miała trzy miesiące wakacji ;)

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  91. świetna stylizacja, zdjęcia również :) bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam,
    www.whitterey.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Ślicznie wyglądasz, a zdjęcia wyszły super! :)
    Mi tegoroczne wakacje minęły naprawdę świetnie i jestem z nich bardzo zadowolona!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  93. świetne zdjęcia kochana!
    ja równie rozpoczęłam właśnie naukę w liceum i strasznie się z tego cieszę :D
    obserwuję
    pozdrawiam :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Stylizacja świetna! Podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Szkoda, że wakacje się już skończyły, ale cóż zrobić czas płynie :D Śliczne zdjęcia!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  96. Wszystko co dobre szybko przemija. Zapraszamy na nowy blog
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Nie chcę mi się wracać do szkoły, bo w tym roku czeka mnie matura :D

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudowne zdjęcia. Bardzo ładna stylizacja. Uwielbiam Twojego bloga. Czekam na kolejną notkę. Zapraszam :)
    http://xroxanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. świetny post!
    zaobserwuj a na pewno zrobię to samo:)
    zapraszam na mojego w którym są zarówno głębsze przemyślenia jak i tematy urodowe, może znajdziesz coś dla siebie :)
    http://samsukier.blogspot.com/2015/09/witajcie-kochani-zastanawiaam-sie-nad.html

    OdpowiedzUsuń
  100. świetnie wyglądasz, jesteś bardzo fotogeniczna!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Cudowne zdjęcia! Masz wspaniałego bloga! *-*
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, ale w ogole nie chce mi sie wracac na uczelnie. Bardzo podoba mi sie twoja stylizacja. U mnie nowy post zapraszam serdecznie <3 www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetna stylizacja! Zazdroszczę wlosow i to baaaardzo ;)

    Zapraszam do siebie
    http://zeswojejperspektywy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Jestem przerażona szkołą, ale zdjęcia są GENIALNE, piękna jesteś!
    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Prześliczna stylizacja :)
    Ja już nie chodzę do szkoły :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Aká si kočka! Tie Adidas Superstar mám tiež a sú perfektné! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  107. Idealna! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuuuuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  108. Zmiany są bardzo fajne :) Ważne, żeby dobrze zacząć :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  109. swietne buty <3
    Zapraszam do mnie na nowy post: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/09/run-dmc-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja dalej nie mogę uwierzyć, że wakacje tak szybko minęły! Pięknie wyglądasz :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Teraz tylko odliczać do świąt :)
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  112. Liceum nie jest takie straszne jak na początku może się wydawać :)
    Podoba mi się Twoja spódnica, kojarzy mi się bardzo z jesiennym klimatem :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetna stylizacja! Muszę mieć superstary! :D
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Ależ Ty masz włosy ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgadzam się - wakacje szybko minęły.

    OdpowiedzUsuń
  116. Oj niestety się zgadzam:c za szybko minęly te 2 miesiące :C http://sweetgirls23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Wyglądasz super, strasznie podoba mi się to połączenie ! Będę tutaj zaglądać częściej :)
    Pozdrawiam ciepło!

    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/09/blue-jeans-white-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  118. cudowne zdjęcia, przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  119. ¡I love your look it looks so nice! :)
    I'm already following you, if you want to follow me you can too :)
    kisses xx

    somniareaudesemper.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  120. Prześwietna spódniczka!

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Śliczne stylizacje :)
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. piękne włosy, też jestem fanką kraty!

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://poprostunataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger