20:48

FIND JOY IN YOURSELF


Ostatnio rzadko tutaj bywam i pewnie nie muszę się tłumaczy jaki jest tego powód. Najgorsze jest to, że brak pomysłu na to, co napisać rośnie wprost proporcjonalnie do długości przerwy, jaką sobie funduję od bloga, a w efekcie potrafię siedzieć pół godziny nad otwartą kartą z nowym postem nie mając nawet pojęcia jak go nazwę. Ach, te problemy blogerki. :)

Szczęście. Całkiem proste słowo, prawda? Każdy definiuje je inaczej, ale nadal nie każdy czuje się szczęśliwy. Przeszło mi przez myśl, że tak naprawdę często nie doceniamy tego, co mamy, a zamiast tego wymyślamy sobie niepotrzebne problemy, które dodatkowo odsuwają nas od bycia szczęśliwymi. Przepis na szczęście nie jest skomplikowany, czasami wystarczy tylko zmienić myśli i swoje nastawienie. Nie możemy polegać na innych, gdyż wszystko zależy on nas i na samym początku to my musimy znaleźć je w sobie.

Przestań się martwić i myśl pozytywnie. Nic nie da zamartwianie się nad tym co się stało, ani nad tym co się może stać. Trzeba żyć chwilą, dniem dzisiejszym i nie zastanawiać się zbyt wiele. Czasami może dobijać nas przeszłość - możemy próbować zbierać jej potłuczone kawałki, ale możemy też je zostawić i iść dalej. Codziennie żyj pełnią życia i ciesz się każdą chwilą, jak to tylko możliwe. Nie pozwól, by zmartwienia oddaliły Cię od radości dzisiejszego dnia. I pamiętaj, że stajemy się tym, co myślimy.

"W drodze do szczęścia nie napotykasz żadnych przeszkód, prócz tych, które 
sam wzniesiesz w myślach i wyobraźni."
Joseph Murphy

"Wszyscy na świecie szukają szczęścia, a jest jeden tylko sposób, aby je znaleźć. Trzeba kontrolować swoje myśli. 
Szczęście nie przychodzi z zewnątrz. Zależy od tego, co jest w nas samych."
Dale Carnegie



Doceniaj każdy szczegół. Czasami wymagamy zbyt wiele, przez co naszej uwadze umyka to, ile szczęścia mamy na co dzień. Bądź wdzięczny za to, gdzie jesteś i kim jesteś. Za rodzinę, przyjaciół, zdrowie. Skup się na tym, co masz, a nie na tym, czego Ci brakuje. Ciesz się z każdej małej rzeczy, którą los stawia Ci na drodze, a na pewno Twoje życie będzie szczęśliwsze.

"Spraw, żeby twoje wybory miały znaczenie. Rób to, co daje Ci szczęście. Powiedz ludziom, 
których kochasz, że ich kochasz. Nie czekaj na lepszy moment. Zrób to teraz."
Cathy Kelly


Dziel się szczęściem. Nie wiem jak Wy, ale ja głęboko wierzę w to, że ile dajemy od siebie, tyle do nas wraca. Myślę, że zasada ta podobnie działa w przypadku radości. Im więcej dajemy jej innym - tym więcej do nas wraca, a w efekcie im więcej jej przyciągamy, tym więcej otrzymujemy i mamy dla siebie.  Będąc pozytywnymi rozsiewamy dobrą energię wokół i sprawiamy że nam i innym żyje się lepiej.

"Dawaj to, co chcesz otrzymać. Jeśli pragniesz szczęścia, uszczęśliwiaj innych."
Russell Simmons




t-shirt H&M / buty ADIDAS / spódniczka NN
Zdjęcia są z końca kwietnia, więc troszkę się od tego czasu zmieniłam hihi.

Już prawie zapomniałam o wynikach konkursu z Książką pod tytułem, ale wreszcie są! Przepraszam, że musieliście tak długo czekać, no ale cóż... lepiej późno niż wcale, prawda? :) Dziękuję też wszystkim za zgłoszenia, nawet nie przypuszczałam, że okażecie tak duże zainteresowanie! Nie martwcie się, wkrótce kolejny konkurs i kolejna szansa na wygraną. :)
Wygrywa....
Daria !!! Gratuluję!


 instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis



157 komentarzy:

  1. Myślę, że problemów nikt sobie nie wymyśliła, po prostu człowiek nie może być za szczęśliwy. Czym byłoby życie bez udręk. Trzeba tylko wiedzieć czym należy się martwić. Ale ja też wierzę w to, że szczęście, które dajemy - wraca.

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy człowiek docenia każdy szczegół jest szczęśliwy :)
    Śliczne zdjęcia, ale racja stare haha :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cytaty ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bycie szczęśliwym, to uciecha z rzeczy i wartości, które się ma, a nie które się chce mieć. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna stylizacja :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo w moim guście! Uwielbiam połączenie spódnicy ze sportowym obuwiem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny tekst, cudowne zdjęcia, wspaniały blog <3

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja. Ja zawsze staram się myśleć pozytywnie ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, śliczna stylizacja :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze tez tak mam iz nie wiem co napisać. Zazwyczaj swoje posty planuję w tym samym czasie co przyjdzie mi fajnego na myśl.Bez zastanowienia piszę post, przerwa zawsze każdemu lepiej robi:) Piękne zdjęcia♥ śliczna spódniczka i okulary:)

    http://kolorystyczna-dusza.blogspot.com/ Nowa nazwa bloga:) Jeśli mnie nie pamiętasz byłam z: Spelniaj Twoje Marzenia.

    Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Bardzo ładna stylizacja i jak zawsze super napisane :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęściem należy się dzielić, bo niektórzy nie mogą sami z siebie go znaleźć ;) Piękna stylizacja :3

    Sometimes my-klik! MINI KONKURS ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna, luźna stylizacja :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się! Powinniśmy doceniać to co mamy. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny post ♥
    poklikasz u mnie w nowym wpisie? :)

    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post ! Bardzo dobrze wszystko opisane.
    Ciesząc się z małych rzeczy będziemy najszczęśliwsi, bo gdy trzeba będzie cieszyć się z tych dużych, to nie wystarczy nam szczęścia !
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne cytaty! takie prawdziwe.. obserwuje Cie kochana i zapraszam na konkurs ;) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne cytaty :) Mądrze napisane
    Bardzo fajna stylizacja :)
    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie na blogu? Byłabym wdzięczna :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i piękne cytaty!
    Najważniejsze to myśleć pozytywnie :D
    Cudowne zdjęcia i stylizacja.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne cytaty jak i cały post. Ja właśnie uświadomiłam sobie że do wszystkiego muszę podchodzić pozytywnie. Dzięki temu obudziłam się dziś z uśmiechem na twarzy i nowym zapałem do wszystkiego. No mniej więcej haha :) Śliczne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. szczegóły są najważniejsze w życiu :)
    bardzo ładna stylizacja
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie motywujące cytaty przywołują mi na myśl czasy podstawówki, bo na zakończenie ostatniej klasy dostałam taką małą książeczkę z aforyzmami na temat bycia szczęśliwym. Miłe wspomnienie. :)
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzeci cytat dał mi do myślenia. Dzięki niemu chyba się na coś odważę, choć nie ma to związku z miłością. ;) Dziękuje. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia. Ahh, te liceum :c
    Szczęście to coś, czego potrzebuje każdy ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, świetny post! Podnosi na duchu, szczególnie wtedy, gdy na dworze coraz bardziej szaro i ponuro, że aż od samego patrzenia człowiek staje się przygnębiony.
    Obserwuję i zapraszam do mnie! :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniale jak zawsze, uwielbiam tutaj zaglądać :) zawsze wszystko jest genialne!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne fotki! tak wiosennie..z drugiej strony wygladasz tak smutno..glowa do gory! :*

    Pomysł na śniadanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz rację, ludzie powinni doceniać to co mają i się z tego cieszyć oraz bardzo dużo uśmiechać nawet jak im się nie chce, bo to pomaga. Ja się staram tak robić i widzę że i ja jestem szczęśliwa i inni w okół mnie również tacy się stają ;)
    Piękne zdjęcia naprawdę jestem pod wrażeniem ;)
    Obserwuję ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy post o szczęściu. Będę zaglądał :) Super fotki!

    astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. nic na to nie poradzimy, że ludzie nie doceniają tego co mają ;c

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://poprostunataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna stylizacja :)
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cytaty są naprawdę świetne! Ładnie wyglądasz :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    ●●●Môj BLOG /KLIK/●●●

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz, super stylizacja ;* pozdrawiamy!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia! :D
    http://oliwiawr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia :)
    Bardzo mądrze napisałaś i fajnie, że włączyłaś w to wszystko dopasowane cytaty!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne zdjęcia! Śliczne buty! :)

    BLOG PRZENIESIONY: ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że powinnaś załorzyć sobie taki ,,zeszyt na posty". Ja taki mam i zawsze gdy nie wiem co napisać, siegam do niego. Gdy widzę cos u innych blogerek i to mi się spodoba- zapisuje! Od tego czasu, rzadko jest, ze nie mam co napisać. Piękne zdjęcia i ta stylizacja.

    zapraszał do mnie: www.my-woonderland.blogspod.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudna jakość zdjęć <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przecudne zdjęcia <3
    co do postu, miło się go czytało :) dużo ludzi zapomina o tym co ma, dopiero po straceniu czegoś dowiaduje się jak ważne to było. Należy doceniać to co się ma, m in. szczęscie
    Zapraszam na mój BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Te zdjęcia są cudowne <3
    Jesteś śliczna i bardzo ładnie się ubierasz :)
    Obserwuje i czekam na więcej postów <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com
    Mam nadzieje że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Twój blog jest jednym z najlepszych jakie znalazłam!
    super zdjęcia, stylizacja oraz cytaty
    może wspólna obserwacja?
    http://martartynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś bardzo ładna ;o Oby tak dalej trzymam za ciebie kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoja notka kojarzy mi się z książką "Sekret", tam również było o przyciąganiu myślami, że sami dzięki myślom i czynom odpowiadamy za swą przyszłość.
    Pozdrawiam,
    http://panipaniblack.blogspot.com/
    PS Jeżeli spodobała Ci się ostatnia notka, to zachęcam do obserwacji, gdyż za jakiś czas będzie również notka o grach z dzieciństwa itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. łał jesteś mega ładna
    http://imnotafraidanymore147.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne włosy i zdjecia <3
    http://xzosiax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Recepta na szczęście jest trudna ale warto próbować
    wszystko należy przede wszystkim od naszego nastawienia
    bądźmy optymistami i myślmy pozytywnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Najważniejsze jest pozytywne myślenie! Piękne cytaty! ♥
    Śliczne zdjęcia. :*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Brakuje mi 16 obserwatorów do wymarzonego celu, jeżeli blog ci się spodoba- zaobserwuj. ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Super cytaty! Masz rację nie należy się przejmować! Wszystko przecież zależy tylko od nas! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Pozytywne myślenie to podstawa!
    Piękne zdjęcia, wyglądasz cudownie
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowne cytaty, pozyzywne nastawienie to chyba podstawa :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowny post :3 Hah, te problemy blogerki to racja im dłuższa przerwa tym mniej pomysłów na posty.. <3
    Matany Blog

    OdpowiedzUsuń
  56. awesome photos!

    fendiforurself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zawsze powtarzam, że pozytyne myślenie to podstawa absolutna!
    (klik) Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne cytaty, a pozytywne myślenie jest bardzo ważne :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  59. spódnica najfajniejsza, mega prosta i klasyczna, takie lubię :) nagłówek bomba ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny outfit !

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Masz rację, za często się zamartwiamy i nie potrafimy czerpać szczęścia z małych rzeczy ;) a bez tego, życie byłoby o wiele łatwiejsze

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Jejku, jesteś taka śliczna, że motywacja z Twojego posta bije przynajmniej dziesięć razy mocniej :) Bardzo polubiłam Twojego bloga, bo nie tyle co Twój post dodaje otuchy, ale pozwala wziąć się w garść, bo w sumie tylko od nas zależy czy będziemy dostrzegać szczęście i do jego pełni dążyć. Masz cudowne włosy ;) Obserwuję i zapraszam do mnie - może też Ci się u mnie spodoba i będzie mi bardzo miło jeśli odwdzięczysz się obserwacją ;)
    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    http://marentora-everdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne fotografie. Masz super bloga, obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetnie napisane :) Zdjęcia cudowne, stylizacja bardzo dopracowana, pięknie wyglądasz :3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  65. Od razu po wejściu na tego bloga spodobał mi się , jest bardzo przejrzysty ładnie skomponowany. Post który napisałaś bardzo mi się spodobał , stylizacja świetna będę częściej na tego bloga wpadać Obserwuję :))
    Zapraszam także do mnie na bloga. Jeśli odwiedzisz mnie i skomentujesz będzie mi bardzo miło. :))
    Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  66. ale jesteś śliczna *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie <3
    www.moskwasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne zdjęcia i post! obserwuje! ;)

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Super cytaty :) Pozytywne myślenie i dostrzeganie małych szczegółów jest najwazniejsze.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny post! Śliczne zdjęcia, btw masz mega nogi!

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach <3
    Zapraszam do nas :) princess-world-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajny motywacyjny post :) Oraz prosta a zarazem ciekawa stylizacja ;)

    http://nataliatala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Jesteś piękna, jeszcze bardziej bez okularów :) świetna stylizacja, zakochałam się w spodniczce :_ Bardzo ladnie wszystko się połączyło. twój makijaż także jest sliczny :) pozdrawiam :)
    skomentujesz ostatni post? bardzo mi zalezy ;) to do następnej notki :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny post inspirujesz mnie tymi postami są jednym słowem rewelacyjne mam nadzeje ze kiedyś będe tak dobrze pisała bloga jak ty zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  74. trzeba doceniać najmniejsze drobnostki :)) Świetnie napisane i śliczne zdjęcia :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. ¡Gorgeous!
    lots of kisses, dear xx

    somniareaudesemper.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  76. Zdjęcia przepiękne :3 Na pewno znajdziesz motywację żeby pisać więcej :*
    Obserwuję ;)

    http://nails4babes.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  77. Jest cudnie, jejuś.
    Obs za obs?
    http://martartynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  79. Co do postow, na oewno niedlugo cos Cie zainspiruje jeszcze nie raz :) te zdjecia super sie dopelniaja z postem. Ja staram sie byc pozytywna mimo wszystko. Nadal sie lapie niestety na szybkim denerwowaniu, rezygnowaniu z pewnych rozpoczatych juz tzrczy i z bycia smutna bez powodu.

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. "Szczęście ulotne jak ulotka jest"
    Bardzo zgadzam się z tym cytatem, bo w jednej chwili możemy emanować szczęściem, a za chwilę cała euforia nas opuszcza. Jednak jeśli chodzi o szczęście dzięki ludziom jest to chyba najlepszy rodzaj szczęścia. Posiadanie osoby, dzięki której cieszymy się zawsze i mimo wszystko jest po prostu piękne :)
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. Wyglądasz prześlicznie :) Lubię połączenia spódniczek i sukienek ze sportowymi butami. A zdjęcia są świetnej jakości :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Z pisaniem postów mam tak samo :D A i buty mam takie same :")
    nastieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. bardzo mądre przemyślenia :) dzielmy się szczęściem :)

    www.qamille.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam takie motywujące cytaty, świetny post!

    Zapraszam
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Swietny blog! Cieszę się że na niego trafiłam!
    zaobserwuj mnie a ja na pewno zrobie to samo!
    mój, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Swietny blog! Cieszę się że na niego trafiłam!
    zaobserwuj mnie a ja na pewno zrobie to samo!
    mój, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Masz piękne włosy, nie mogę wyjść z zachwytu <3

    fragile-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. świetnie napisane!

    OdpowiedzUsuń
  89. Myślę że każdy przechodzi "kryzys" co napisać :)
    zapraszam do mnie byłoby mi bardzo miło gdybyś również zaobserwowała mojego bloga, ja już twój klikam :) pozdrawiam serdecznie :)
    @http://moje-in-spiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Fantastyczny look :) Bardzo mi się podoba!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. fajne miejsce na zdjęcia wybrałaś :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. mega świetne zdjęcia i stylizacja wow ,podoba mi się :)


    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx jesli możesz kliknij w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Podoba mi się Twoja stylizacja! Dwa pierwsze cytaty trafiły do mnie najbardziej, mądre słowa.

    http://www.kwietniowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. cudowne zdjęcia! śliczna jesteś :) obserwuje :*
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękna stylizacja, widać, ze wkładasz w swojego bloga mnóstwo pracy, a to się ceni. ;)
    Z przyjemnością obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. ładnie wyglądasz,fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Oj to prawda wszystko zależy od nas samych :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Śliczna jesteś ;)

    frenzyblack.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetny outfit, świetne zdjęcia i świetny pomysł na post. Nie ma nic gorszego niż przejmowanie się tym, na co nie mamy wpływu, chociaż u mnie, niestety, jest tak, że często zawracam sobie tyłek rzeczami, na które nie mam wpływu. Albo tak usilnie staram się czegoś dowieść, że w końcu wyobraźnia niesie mnie w jakieś zrujnowane, szare strony i czuję się jeszcze gorzej niż wcześniej. Ale cóż, mam nadzieję, że kiedy się nauczę, że do niczego dobrego to nie prowadzi. Chociaż... 20 lat na karku, a ja wciąż popełniam te same błędy. Kiepsko to wróży na przyszłość.
    W kazdym razie:
    Pozdrawiam serdecznie:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetne zdjęcia i styl ;)
    Posty z przekazem ;)

    zapraszam do obserwowania mojego bloga Daktylowsky.blogspot.de
    wiem że już byłaś xddd ale ci xd

    OdpowiedzUsuń
  101. Jejku, kocham takie blogi, wlaśnie jak ten <3. Oby więcej takich postów, u mnie obserwacja mile widziana :)
    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Przecudownie wyglądasz! Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja! <3
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.

    http://nammaniee.blogspot.com/2015/10/nominacja-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  104. cudowne zdjęcia :*
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Według mnie pozytywne myślenie to podstawa! Wszystko zależy od naszych myśli i naszego nastawienia.
    Mam tak samo! Czasu, jak i pomysłów brak...

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  106. Musimy żyć tym co jest teraz i cieszyć się z małych rzeczy. Po co martwić się na zapas? Piękne zdjęcia i stylizacja. Śliczna jesteś :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  107. uwielbiam twoją figurę xx

    http://platinumskull.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękne zdjęcia tak samo jak modelka :*

    miczagblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Jakie ty masz chudziutkie nogi! Cytaty z posty strasznie do mnie przemawiają. Myślę, że sekretem do szczęścia jest pozytywne nastawienie, choć u mnie czasem jest z tym ciężko.XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Pięknie wyglądasz :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Super. Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com
    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Wow! Świetna stylizacja! Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Piękne zdjęcia, chyba każdy ma czasem problem z napisaniem postu, jednak u Ciebie post wyszedł fantastyczny! Nie można się martwić wszystkim, cieszmy się tym co mamy!
    Welcome!
    My name is Monica and I have a blog (just-do-one-step.blogspot.com). I am from the Polish. I am writting a blog 11 months and I have 7 323 views and 164 regular readers. I promise that I will be profitable. You agree cooperate with me.?
    Regards, Monica

    OdpowiedzUsuń
  114. ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA SWETER I INNE NAGRODY
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html
    PS: Śliczny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  115. cudne zdjęcia :)
    dzięki za komentarz u mnie ♥
    http://olaoverning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Masz rację,by się nie przejmować,ale to jest bardzo trudne <3 Super outfit
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalialastdreamers.blogspot.com/,obserwuje cię,byłabym wdzieczna gdybyś zrobiła to samo

    OdpowiedzUsuń
  117. Niestety rzadko doceniamy małe rzeczy ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  118. Boze zabilabym za takie nogi! Zdecydowanie ci zazdroszcze figury! Swietne zdjecia!

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  119. Pozytywne myślenie na prawdę pomaga, wiem na własnej skórze :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Cudowne zdjęcia! Jesteś przepiękna <3 ! Super post twoje cytaty bardzo dały mi do myślenia. Dziękuję ;)

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetnie napisany post! I zdjęcia pięknie wyszły :> Wpadła mi w oko spódniczka ze zdjęć, cudna *o*
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  122. Super post !
    karciaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Fajny blog i bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. ja cały czas próbuję myśleć pozytywnie :D
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. dzięki za komentarz ;)
    może obserwacja?
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  126. Bardzo fajny blog, post także ciekawy, a nóg okropnie zazdroszczę ! :o Z ciekawości - ćwiczysz czy po prostu tak jakoś samo przyszło ? ;)
    http://world-by-ous.blogspot.com/ - obserwujemy wzajemnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja staram się myśleć pozytywnie, ale czasami to nie wychodzi. Śliczne zdjęcia ^^
    Zapiszę sobie parę cytatów do mojego zeszytu ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  128. świetny look, chętnie bym ubrała coś takiego ♥

    http://daydreamingpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Pięknie ci ! :)
    Zapraszam www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. http://linalincia94.blogspot.com/?m=1 Fajny blog :) Zapraszam rowniez do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  131. Bardzo fajna stylizacja, tak jeszcze wakacyjnie!
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, pozdrawiam, Kinga na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Przepięknie wyglądasz!
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Świetnie wyglądasz! Gratuluję Daria :) http://normalgirl999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Bardzo ładnie wyglądasz obserwuję :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. super zdjęcia, wygląd i look :*
    pozdrawiam > szanellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Piękne zdjęcia :)
    Ja nawet w najgorszej sytuacji staram się mysleć pozytywnie :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Fajny blog, zaobserwowałam.
    Zapraszam na http://nataliahalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. super notka!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Cudowny blog, cudownie napisane, cudowne zdjęcia! :( <3
    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. Świetne zdjęcia! Odnośnie szczęścia, ja swoje już odnalazłem, niestety pomimo tego często i tak popadam w ponure nastroje :( /M

    OdpowiedzUsuń
  141. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger