16:44

WORLD NEEDS CREATIVITY



Myślę, że w dzisiejszym świecie nieraz trudno jest się wykazać oryginalnością. Powodów na pewno jest sporo, ale uważam, że jednym z przeważającym jest to, że często wyznaczamy sobie granice i boimy się wyjść poza nie, aby przypadkiem nie stać się pośmiewiskiem. Boimy się wyróżniać, wolimy wtapiać się w tłum - tak jest prościej, bezpieczniej. Nie zwracamy na siebie uwagi. Ale czy to jest dobre rozwiązanie? Często mamy wiele do zaoferowania, ale obawiamy się to pokazać światu. Nie chcemy zostać wyśmiani, odrzuceni, wytykani palcami. Błąd. Czy naprawdę warto przez to rezygnować ze swoich pomysłów? Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa (-Mary Lou Cook), więc bądź sobą, rób to co kochasz, twórz i pokaż to innym. Nie wszystkie twoje wytwory będą perfekcyjne i na pewno wiele razy spotkasz się z krytyką, ale nigdy nie zniechęcaj się i próbuj dalej! Ze wszystkim wiąże się ryzyko, ale pamiętaj, że wiele osób, które osiągnęły sukces, były kiedyś w tym samym miejscu co ty, ale odważyły się wyjść poza swoje bezpieczne granice. Gdybym ja robiła tylko to, co "bezpieczne", pewnie nigdy nie założyłabym bloga, nigdy nie moglibyście oglądać moich zdjęć i czytać moich przemyśleń, ale czasem po prostu trzeba zaryzykować i zrobić coś wbrew swoim własnym zasadom. Ty też bądź wzorem i niech to co robisz, inspiruje innych. Kiedyś przeczytałam mądre słowa, że im więcej bierzemy ze swojej kreatywności - tym więcej jej mamy. Sądzę, że jest w tym sporo prawdy, więc nie bójmy się z niej korzystać, bo na pewno nie zmniejszymy jej zasobów, a jedynie je pomnożymy.




sweterek KLIK / naszyjnik KLIK


PRZYPOMINAM O KONKURSIE!!! KLIK (ostatni dzień!)


instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis



140 komentarzy:

  1. Lubię ludzi kreatywnych, takich którzy czymś sie wyróżniają
    Trudno być jednak oryginalnym, bo często ma sie wrażenie ze wszystko, co chcemy pokazać już zostało wymyślone, haha
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym być taka odważna i pewna siebie, żeby być oryginalną. Niestety u siebie mam problem z nieśmiałością.
    Mądrze napisałaś, ale żeby to wszystko było takie prostsze niż się wydaje...


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <----Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bałabym się robić to co serio chcę i co nasuwa mi się na myśl, coś innego, ale teraz umiem to zrobić i jestem bardzo zadowolona że się tego nauczyłam.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, a te włosy to marzenie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda tak często boimy się wyjść poza granice bo przecież ktoś może powiedzieć coś co może nas urazić. Ja zawsze miałam z tym bardzo duży problem ale ostatnio się przełamałam i okazało się, że wcale tak nie jest jak myślałam :)
    Piękny naszyjnik !

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś strasznie patrzyłam na to, co sobie o mnie inni pomyślą, ale postawiłam się temu. Nie boję się teraz wyróżniać i chętnie to robię. :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100%
    Śliczne zdjęcia :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz. Kreatywność jest ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalność, zaczyna mi się kojarzyć z tym, co wszyscy robią, mówią i w co się ubierają, jakoś oryginalność mi się kojarzy z hipsterstwem, gdzie każdy jest kreatywny, ale tak naprawdę taki sam... trohę to pokręcone i dziwne :P
    Świetne zdjęcia, śliczny sweterek i uśmiech :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli o oryginalność chodzi to nieskromnie przyznam, że jestem oryginalna. Kiedy patrzę na sto dziewczyn na roku studiów, które wyglądają tak samo - długie słowy, taki sam makijaż, te same płaszcze, te same torebki, te same buty to mam problem z przypasowaniem imion do osób... A ja jestem sobie zwyklak pospolity - czasewm narzcam na siebie sweterek, a czasem zwykłą bluzę i zasuwam na uczelnię:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moda jest nudna, oryginalność jest ciekawa, kolorowa, innowacyjna. Gdyby nie odmienność ludzi wszyscy wyglądalibyśmy ta samo, a co to wtedy za świat? Róbmy to co nam przyjdzie do głowy(oczywiście z umiaremXD) , nie marzmy jedynie, tylko spełniajmy marzenia :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisane :) Warto postarać się dodać do naszego życia chociaż troszeczkę kreatywności!
    Ładne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kto nie ryzykuje ten nie zyskuje, haha! Dobrze napisane, świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  14. To właśnie to stawianie granic jest najczęstszym powodem zaniku naszej kreatywności :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę, że mi udało się założyć swojego bloga i w jakiś sposób stać się osobą kreatywną. Prześliczny naszyjnik! :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam sie w zupelnosci z Toba. Jestes przesliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne foty - kreatywność i wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz przepiękne włosy! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się w 100 %. Ja również nie założyłabym bloga, gdyby nie trochę odwagi i kreatywności.
    Twoje włosy są śliczne.
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. w dzisiejszych czasach trudno o oryginalność
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście, mało ludzi wykorzystuje swoją kreatywność na tyle, na ile mogą. Ja zawsze byłam przerażona wizją pisania opowiadania w internecie, a teraz proszę :) Fajny wpis, możliwe że zmotywowałaś tych, co boją się coś zrobić do działania :))

    Bardzo lubię Twojego bloga (jest u mnie na liście obserwowanych), piszesz ciekawy sposób, robisz śliczne zdjęcia (jak ja Ci zazdroszczę tych długaśnych włosów!). Pozdrawiam :))

    http://callmeanthony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny masz gust, ten naszyjnik idealnie pasuje do tego sweterka :)
    Ciekawy temat poruszony w poście :)
    Zapraszam : http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się. Bardzo często boimy się wykroczyć poza swoją sferę komfortu...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mądre słowa. Mi bardzo zależy na oryginalność i do tego dążą. Lubię się wyróżniać i czuć wyjątkowa. :)

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś maga fotogeniczna pięknie ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  26. Ryzyko się opłaca a niektórzy ludzie nawet nie widzą jak bardzo :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz idealne brwi<3
    http://Klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia, nadajesz się do nich, jesteś bardzo fotogeniczna!
    Mój Blog - klikejszyn

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jesteś! Myślałaś kiedyś o karierze modelki?

    Dzisiaj bardzo mało osób jest kreatywnych! (NIESTETY)

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kreatywność jest bardzo potrzebna :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z tobą, teraz trudno wykazać się oryginalnością :) Masz przepiękne włosy! Śliczny sweterek <3
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  32. ale cudne zdj ! *.*
    przesliczny ten sweterek !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. może wspólna obserwacja :) o

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tym, ze trudno jest się wykazać masz racje. Świat coraz bardziej się rozwija i wymyślanie nowych rzeczy jest czasami trudne, ale są osoby, które są takie kreatywne, że moje oczy aż nie dowierzają :D !
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Liczę na Twoje kliki, Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uważam, że z oryginalnością problemów nie ma. Każdy jest zupełnie inny, ma inne patrzenie na pewne rzeczy i wgl więc jeśli zachowa siebie w tym wszystkim, to będzie to całkowicie oryginalne i nie spotykane!

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo pięknie mądrze napisane... zamykanie się w pewnych ramach nieświadomie zabija nas od wewnątrz. :)
    Cudny sweterek!
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. Super blog aż chce się obserwować :D

    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. jesteś prześliczna:)
    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszamy:
    http://fashionistky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. To co napisałaś jest bardzo mądre, warto przekraczać swoje granice, bo możemy zyskać naprawdę wiele. Jeśli nie będziemy robić nic, to nic nie zyskamy. Czasami nie jest łatwo, ale każdy mały kroczek może dać nam wiele radości.
    Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam na nowy post do mnie :)

    faiithfully lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgadzam się z tobą. Innym powodem jest to że każdy chce być wyjątkowy przez co tak naprawdę wszyscy jestesmy tacy sami :) ZAPRASZAM DO MNIE - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia :O
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mądrze powiedziane. Dużo osób zmaga się z strachem przed pokazaniem. Ja też czasem mam z tym problem. Śliczne zdjęcia i włosy, oddaj. *-*

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna jesteś *-*
    Wspólna obserwacja ?
    http://daydream89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne zdjęcia i śliczne włosy :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Podoba mi się post. Lubię, gdy ktoś porusza tu takie różne tematyki.
    Niestety z tą oryginalnością tak już jest... lubimy ją w supermarketach, ale na ulicach czy w osobowościach już nie. Mimo wszystko ja jestem zwolenniczką ludzi z pomysłem na siebie wbrew wszystkiemu i to się ceni! :)
    Piękne, takie naturalne zdjęcia. Cudowny naszyjnik no! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie to wszystko napiasałś, zgadzam się z Tobą w 100%.
    Zapraszam do mnie- bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  48. idealne włosy!
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli Ci się u Mnie spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny sweter :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Super post !
    dafash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny sweterek ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgadzam się z Tobą. Kreatywność jest taką cechą, którą ja bardzo cenię. Niestety, czasami ludzie boją się ją ukazać, bo nie wiedzą jak imię zareagują, niestety.
    Prześliczne zdjecia, masz cudowne włosy.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny post, zgadzam sie że w dzisiejszych czasach trudno jest być orginalnym. Masz śliczne długie włosy ;)
    Zapraszam na nowego bloga miło będzie jak wpadniesz i zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mądre słowa..
    Nie powinniśmy bać się wyjść poza szereg, poza swoje granice.
    Mimo, że zawsze jest jakieś ryzyko to warto próbować :)

    Niestety teraz jest bardzo ciężko o oryginalność..

    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne zdjęcia, super temat:*
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny post i wygląd bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. fajny post... a najważniejsze by próbowac a nie wciąz czekac i narzekac.... evelciovelove,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. poruszyłam u mnie na blogu, kiedyś podobny temat, że ludzie boją się wyrażać siebie i się hamują. Uważam, że każdy z nas powinien robić to co kocha i nie patrzeć na to co robi reszta. Dzięki takim ludziom świat staję się ciekawszy ;)

    http://mariettasophia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  59. o tak kreatywność to coś wspaniałego! sama staram się byc kreatywna ale nie wasze mi sie to udaje

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ze względu na to, iż jestem tutaj dopiero pierwszy raz, rozpiszę się troszkę bardziej.:)
    Masz cudowny wygląd bloga, który jest przejrzysty i jasny, czyli taki, jaki naprawdę lubię. Dodatkowo treść, którą przekazujesz, jest na wysokim poziomie, aż przyjemnie się czyta. Co do postu, masz całkowitą rację! Boimy się przekroczyć naszych granic, przez co nieraz marnujemy siebie. Trzeba robić to co się kocha i nie patrzeć na innych.:) Fenomenalny post, jak i blog.
    Pozdrawiam Cię cieplutko!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładne zdjęcia. :) Podoba mi się sweter.
    Odwaga.. wydaje mi się, że tylko głupi się nie boi, ale warto przezwyciężać swoje lęki i pokazywać to co w duszy nam gra. Jest taka powiedzenie: Nie ważne jak, ale ważne by o Tobie mówili. Ile w tym prawdy? Nie wiem. Ale wydaje mi się, że jeżeli uważamy, że robimy coś wartościowego to nie mamy powodu żeby się tego wstydzić nawet jeśli odbiega to od opini naszych znajomych czy rodziny.
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  62. Boże masz cudowne włosy *,* !! Wzroku nie mogłam oderwać :O Już obserwuję i liczę na sprawiedliwy rewanżyk :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w link :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładny sweterek :)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne zdjęcia i faktycznie oryginalność, to ostatnio mało spotykana cecha. ;)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ostatnio zaczęłam przezwyciężać swoje słabości. Miedzy innymi blog jest ich przykładem. Będę szła do przodu pomimo wszystko

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Myślę, że coraz bardziej wychodzę poza swoje granice. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się stworzyć coś naprawdę wspaniałego z mojej kreatywności. Zaczynam to planować, ale potrzebuję na to raczej jeszcze wiele czasu :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  67. Mądre słowa. I prawdziwe.
    Wiele osób boi się robić to, czego chce. Boi się wyśmiania i odrzucenia.
    Mi sie wydaje, że robię, to co chcę. Oczywiście nie nalezy też przesadzać.

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  68. Czasem warto posłuchać siebie i zaryzykować, oczywiście róbmy to z jakimś umiarem :D. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. cudowne, mowa o granicach- strzałem w 10tkę :)
    natalia-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Zdecydowanie teraz wielu ludziom brakuje oryginalności i kreatywności, a szkoda.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ale świetne zdjęcia i super wyglądasz.
    Może obserwacja za obserwację?Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Oryginalność jest świetną sprawą, trzeba się tylko odważyć narazić na chichoty i śmiechy :)
    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Kreatywność to trudna cecha. Każdy próbuje być taki sam jak jego rówieśnik
    http://newworld-andme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczna jesteś *_*
    Zgadzam się co do tej notki. Super że poruszyłaś taki temat.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  75. Niezwykle inspirujący i motywujący wpis! :) Wielu ludzi boi się obecnie być sobą i stawiać na własną kreatywność. Moim zdaniem jednak nie warto przejmować się innymi.
    Prześliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo, bardzo inspirujący i motywujący post. Oby tak dalej pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  77. Wspaniały sweterek oraz naszyjnik.
    Zaobserwuję :)
    kinga-kierkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Dobrze napisane! Niestety teraz oryginalność to rzadko spotykana rzecz w tych czasach, szczególnie w blogosferze.. :/ Świetne zdjęcia :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  79. Mądrze piszesz.
    Wydaje mi się, że ja jestem ja jestem całkiem kreatywna.
    Śliczne zdjęcia i wspaniały wygląd bloga.

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Wyglądasz fenomenalnie <3
    śliczne zdjęcia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo mądre słowa, naprawdę! Wchodząc na Twojego bloga spodziewałam się prędzej jakiś krótkich myśli, nic wielkiego, zwykłe jakieś słówka i "pisiont" tysięcy fotek i takie tam, a tu taka niespodzianka! W zupełności się z Tobą zgadzam. Teraz trudniej jest o oryginalność, bo ludzie mają ograniczone poglądy. Myślą o tym, co już ktoś stworzył i podoba im się to tak bardzo, że wszystko chcą mieć tak samo, np. kiedy tworzą bloga. Miałam taki przypadek, że znajoma ubóstwia Maffashion, czy jak to się tam pisze to jej pseudo. Ma fioła na punkcie tego, by być popularną i chciała IDENTYCZNĄ stronę, jak ma ona. Ale kurde... Ja się na kodowaniu, CSS'ie i htmlu AŻ TAK nie znam, jedyne co potrafię, to robić grafikę... Ale że blogowałam, chciała, bym pomogła i kurde męczyłam się z nią, bo chciała tak, albo chociaż jak najbardziej podobnie do jej strony.
    A nie można zrobić czegoś SWOJEGO i ORYGINALNEGO? By każdy się tym zachwycał? :/

    Pozdrawiam serdecznie i chciałabym zaznaczyć, że zazdroszczę Ci tego bycia fotogeniczną. Jesteś piękną dziewczyną, styl masz świetny, dobierasz dodatki perfekcyjnie, moim zdaniem :)

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili. ;)
    https://www.facebook.com/cursedphotograph/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo fajny i ciekawy post :) Tak jak napisałaś, często boimy się działać tak jak chcemy, aby nie stać się pośmiewiskiem wśród znajomych :/ Doświadczyłam tego dzisiaj w szkole na przykład, ale o tym mniejsza. Krytyka powinna działać na nas motywująco, a nie negatywnie :) Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  83. kreatywność to podstawa, nie lubię się nudzić :)
    piękne zdjęcia!
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  84. Trzecie zdjęcie jest śliczne!
    Zapraszam do mnie
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  85. Ale ty prawdzie piszesz *.* napewno będę tutaj częstym gościem :) i oczywiście zaobserwuje bloga by być na bieżąco :D

    OdpowiedzUsuń
  86. zdecydowanie zgadzam się z każdym zdaniem :D
    mega trudno jest wyjść ze swojej strefy komfortu, dlatego podziwiam wszystkich którzy się na to odważyli i wiedzą, że codzienność trzeba urozmaicać kolorami :) a każdy z nas ma w sobie inną paletę barw, więc czemu zalewać świat tymi samymi odcieniami szarości? :)
    masz genialną urodę ♥ włosy idealne <3
    poklikałam :* sweter 22,32$ ma genialny kolor ♥
    3maj się :*
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  87. Merry Christmas

    http://chicporadnik.blogspot.com/2015/12/merry-christmas-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  88. zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Sliczne zdjecia ;-)

    Zapraszam www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Wonderful! Have a nice day, dear! I'm following you, follow back? ;)
    Zest Beauty wishlist on my last post HERE!

    •♥• Mary María Style •♥•

    Facebook | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  91. Cudowne zdjęcia! :)

    i zgadzam się z tobą w 100%!

    http://scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale jesteś śliczna! I prze uroczy uśmiech ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  93. niestety żyjemy w dziwnych czasach kiedy bycie innym niż reszta najbliższego otoczenia jest bardzo trudne, bo ciągle spotykamy się z krytyką a nawet nienawiścią. Bycie oryginalnym wymaga jednak sporo odwagi i nie nie zwracania uwagi na to co powiedzą inni :)
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :) Dodałam się do obserwowanych i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam NightHunter :)
    want-to-come-back.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. ale jesteś piękna dziewczyno! :)
    pozdrawiam, gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  95. Zdecydowanie zgadzam się z całym tekstem :D
    trzeba robić to co się lubi i nie oglądać na innych
    plsu masz prześliczne zdjęcia i w życiu bym ci nie dała 16 lat, tak z 18 ;o

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczne zdjęcia!
    Także będzie mi miło jeśli zaobserwujesz :)
    http://bynola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetny wygląd bloga. Sweter bardzo mi się podoba ♥ Uwielbiam kolor burgundowy.
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudowny Blog *.*

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja uwielbiam ludzi kreatywnych, myślę że sama taka jestem :D bajkowe zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  100. Niektórzy próbują być kreatywni, w tym ja, ale nie za dobrze im to wychodzi.
    NIE KLIKAJ TU, TO PUŁAPKA.

    OdpowiedzUsuń
  101. Heej!
    Apropos kreatywności - chciałam Cię serdecznie zaprosić do udziału w mojej akcji "Zróbmy razem kartkę!", a wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu w ostatnim poście:) Buziaki!!:*
    http://paulacierpiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Żyjemy w czasach w których ludzie którzy się wyróżniają są traktowani (nie zawsze) gorzej.
    Śliczne zdjęcia!
    POZDRAWIAM MAGDA PE (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  103. Kreatywność jest moim zdaniem niezbędna. Nie lubię ludzi ciągle 'powtarzających się',jest to niezmiernie irytujące i ma się wrażenie,że już ludzie odróżniający się są na wyginięciu. Śliczne zdjęcia :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  104. Śliczne zdjęcia!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Twoje włosy idealnie pasują do tego sweterka ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Super post! Będę zaglądać częściej:)
    Zapraszam do mnie
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Dobrze powiedziane!


    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  108. bardzo ładne zdjęcia ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Przepiękny sweterek, ma śliczny bordowy kolor idealny na zimę :)
    www.marysiawojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Piękne zdjęcia i świetnie opisana sprawa kreatywności. Ja uwielbiam tą cechę u ludzi, ponieważ pozwala urozmaicić nasze - często - szare życie. Bez kreatywności każdy z nas byłby taki sam.

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  112. Wyszlas przeslicznie na zdjeciach. Ja misze byc bardzoej otwrta, pewna siebie i kreatywna. Musze zaczac sie cieszyc wszystkim a nie denerwowac i smucic. Tobie zycze tylko jeszcze większej ilości kreatywnosci i radosci! Buziaki :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Super blog :) Normalnie, aż Ci zazdroszczę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie zycieakcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Każdy z twoich postów,które przeczytałam do tej pory są moim zdaniem bardzo interesujące jak na osobę w twoim wieku

    Jeśli masz ochotę-wpadnij do mnie

    crazymoncik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Boże zakochałam się w tym sweterku, masz rację trudno być teraz oryginalny :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  117. Śliczny sweterek ;) jesteś bardzo ładna :) zapraszam do mnie na nowy post na
    anitafafara.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Ładne zdjęcia, ale nie myślałaś o grzywce albo przedziałku na środku? Myślę, że bardziej by ci pasowało. Ale to tylko moja opinia :) To prawda, że wielu ludzi boi się ukazywać siebie i odnosić ze swoimi pomysłami. To bardzo duży błąd bo przez to świat często traci.

    schioko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej czuję się w takiej fryzurze. Przedziałek na środku jeszcze mógłby być, ale grzywka przy moich falowanych, puszystych i podatnych włosach kompletnie odpada. :D

      Usuń
  119. Bardzo kreatywny post! Jeny, a jakie ty masz śliczne włosy *.* CUDO!
    haania-hania.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Bardzo ładne zdjęcia! Piszesz bardzo kreatywnie. Na pewno będę tu często zaglądać!

    http://lovewhitehair.blogspot.com/ zapraszam również do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  122. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  123. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  124. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger