12:10

MERRY CHRISTMAS


Po raz kolejny zrobiłam sobie przerwę i po raz kolejny jestem na siebie o to zła. Zupełnie jej nie planowałam i wynikła chyba jedynie z mojego lenistwa, bo inaczej nie umiem jej uzasadnić. Żałuję, że zostawiłam Was aż na miesiąc, ale nie możemy płakać nad rozlanym mlekiem - biorę się w garść i muszę nadrobić wszystkie zaległości, jakie sobie narobiłam!
No i mamy święta! Nie wiem jak wy, ale ja kompletnie ich nie czuję. Pewnie gdyby nie choinki na każdym kroku i oświetlone ulice mogłabym o nich nawet zapomnieć. Może spowodowane jest to pogodą, która bardziej teraz przypomina jesień, niż jak na święta przystało - białą, śnieżną zimę. Mnie to szczególnie nie przeszkadza, bo nie lubię zimna, ale z drugiej strony bez śniegu trudno jest poczuć ten prawdziwy, bożonarodzeniowy klimat. Tak czy inaczej przygotowania trwają! U mnie przebiega to dosyć spokojnie, ale oczywiście bez ubierania choinki, pieczenia ciast, ciastek i robienia innych potraw świątecznych, wysprzątania całego domu, kupowania i pakowania prezentów się nie obejdzie! Na tą chwilę już prawie wszystko jest gotowe, więc całkiem nieźle się wyrobiliśmy. A jak u Was wyglądają przygotowania? Czujecie świąteczny klimat?
Nie mogłabym zapomnieć o złożeniu Wam życzeń, dlatego życzę Wam Wesołych Świąt, dużo radości, zdrowia, miłości, wielu prawdziwych przyjaciół wokół, aby uśmiech nie znikał Wam z twarzy, a każdy dzień był udany, żeby każde Wasze marzenie i wszystko, czego pragniecie się spełniło! Doceniajcie każdą chwilę i to co macie, zawsze sprawiajcie, by wokół Was była dobra atmosfera i nie było miejsca na zmartwienia, smutki i złości. Bądźcie radości i tą radością zarażajcie innych.
WESOŁYCH ŚWIĄT!





Mam jeszcze mały prezent dla jednej osoby!
W rozdaniu z Shein wygrywa.... Martyna Zakrzewska!
Gratuluję! Shein powinno się z tobą niedługo skontaktować. :)


 instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis





100 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! Mi pogoda bardziej wiosnę przypomina :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogóle nie czuję świąt i nawet ich nie chce... Świetne zdjęcia. Wesołych Świąt! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W Czeskiej Republice Święta są katastrofalne :D Pogoda jak na wiosnę i nawet dzisiaj tych Świąt nieodczuwam...
    Życze wszystkim Wesołych Świąt chociaż sama ich nieodczuwam :D

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wygranej akurat prezent na święta . Tobie też życzę wesołych świąt ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie mama w tym roku robiła wszystko na ostatnią chwilę i dziś od rana stoi przy garach :D. Wesołych świąt! :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy czasem jest troszkę leniwy haha! U mnie dziś wszystko zostało dopięte na ostatni guzik :D Bardzo ładne życzenia :) Na pewno mam w planach zarażać innych moją radością haha! Udanych świąt!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Renifer Rudolf grzeje kopyta,
    Mikołaj w pośpiechu prezenty chwyta.
    Wszystkie smutki wnet pójdą w kąt
    serdecznie życzę wesołych świąt. ������
    cudowny post!

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt.

    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś szczególnie nie czuję tych świąt, może to przez pogodę albo coś innego, nie wiem. W każdym razie chciałabym Ci życzyć spełnienia wszystkich marzeń oraz wszystkiego, co najlepsze! Wesołych świąt!
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah nie mogłam się już doczekać świąt i wigilię spędziłam na prawdę miło:)Wesołych Świąt!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych świąt oraz bogatego, książkowego Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt! Spełnienia marzeń, uśmiechu na twarzy, udanego sylwestra oraz sukcesów w blogowaniu <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie czuję tych świąt. Wczoraj jak siedziałam przy kolacji wigilijnej wgóle nie czułam, że jest wigilia. Oczywiście przygotowania poszły dobrze, ale oczywiście słońce powodowało, że w ogóle nie czułam, że te jedzenie jest robione na święta:/
    No, ale dzisiaj jest już lepiej! :D
    Wesołych świąt :*
    http://vickystyle93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  15. Wesołych świąt :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie również wesołych świąt !!
    zapraszam do siebie katy-closet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia, Wesołych Świąt! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie przygotowania do świąt też przebiegają raczej spokojnie. Świetne zdjęcia! Wesołych świąt kochana, dużo zdrowia i uśmiechu no i przede wszystkim motywacji do blogowania, haha. Buziaki! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia. Wesołych, zdrowych i spokojnych świąt :)

    http://dropintheoocean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja rowniez nie do konca czuję, że są święta i to na pewno przez pogodę, haha;) Życzę jednak bys spędziła je radosnie i z usmiechem na twarzy! ;*

    Pozdrawiam, ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na początku też jakoś nie czułam świąt, ale teraz jest już lepiej :). Wesołych! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Również życzę wesołych i spokojnych świąt! :D

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też nie czuję świąt ;/ może to rzeczywiście przez pogodę

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częśćiej :D
    .
    .
    Może obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu) ( Ja już obserwuje)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne zdjęcia, bardzo klimatyczne :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Święta o dziwo czuję, mimo braku śniegu, wiosennej pogody itp. Aż dziwne.
    Świetne zdjęcia ;)

    szeveel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia!
    Również nie czuję za bardzo świąt.
    Wszystkiego dobrego :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny blog
    Zapraszam do mnie
    natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny blog
    Zapraszam do mnie
    natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przerwy są czasami potrzebne, ale oczywiście nie w nadmiarze :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przerwy są czasami potrzebne, ale oczywiście nie w nadmiarze :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. W tym roku wyjątkowo poczułam klimat świąt, chociaż pogoda faktycznie w ogóle nie przypomina, byśmy byli w trakcie Bożego Narodzenia. Wesołych Świąt! :*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  33. Również życzę wesołych świąt iiiii szczesliwego nowego roku ZAPRASZAM DO MNIE _ KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz błąd w nagłówki, brakuje M ;p
    Ja również nie czuję świąt. Mam wrażenie, że idzie wiosna.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Święta szybko mi minęły, ale jakoś ich nie czułam ... Szczęśliwego nowego roku życzę :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Wesołych Świąt ;) Czasem trzeba odpocząć od bloga, żeby potem mieć jeszcze większą motywację do pisania :P Przerwa czasami wychodzi na dobre ; D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Troszkę już późno ale również życzę wesołych świąt !!! :)

    http://straangewoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ale ładniutkie zdjęcia;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zdjęcia ♥
    Wesołych świąt :*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiekne, na prawde przepiękne zdjęcia :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia.Spóźnione wesołych świąt. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. No to teraz życzę szczęśliwego nowego roku! ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie też przygotowania szły pełną parą.
    A że już po świętach to życzę Ci UDANEGO SYLWESTRA!

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie czujesz świąt, ale zdjęcia jak najbardziej oddają klimat Bożego Narodzenia ;) Inspirują :) Zapraszam na mojego bloga, również po krótkiej przerwie ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. mega zdjęcia :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie ma co się załamywać, każdemu czasami potrzebna jest przerwa ;) Najważniejsze jest żeby robić coś z przyjemnością, a nie na siłę. Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  50. fajnie, że wróciłaś do blogowania!
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia!
    http://baaartk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapraszam do mnie.
    http://blackstylewerciax.blogspot.com/?m=1
    Byłoby miło, gdybyście zaobserwowali.
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  53. Szkoda, że święta tak szybko minęły.
    Również zdarza mi się robić takie dłuższe przerwy od bloga.
    Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  54. juz p świetach :/ Ale i tak Wesołych :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ah, szybko minęły te święta!
    Śliczne zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  56. Już po świętach :/ karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger