12:01

BALSAMY DO UST EOS


Balsamy EOS robią furorę już od dawna, początkowo dostępne były w USA i za granicą, ale z czasem zawitały również w Polsce, gdzie kupić możemy je głównie w drogeriach internetowych, ale coraz częściej widzę je również stacjonarnie. W czym tkwi sekret sukcesu tych kolorowych jajeczek? Po pierwsze kształt, który bez wątpienia zwraca na siebie uwagę, a ponadto umożliwia łatwą aplikację, bez brudzenia sobie rąk i tak dalej. Ale czy to jedyna zaleta EOSów? Nie jest to tani balsam, dlatego gdy w moje posiadanie weszło ich 6 postanowiłam poddać je testowi i podzielić się odczuciami na ich temat z Wami.





SKŁAD
Jest to pierwsze, co zwróciło moją uwagę, gdy balsamy te wpadły w moje ręce. Producent zapewnia nas, że są one w 95% organiczne i w 100% naturalne, a oprócz tego wolne od parabenów, glutenu i parafiny. W składzie możemy znaleźć szereg olejków (np. kokosowy, jojoba), masło shea, witaminę E i inne składniki. Za to daję im wielki plus i myślę, że osobom szukającym produktów z jak najbardziej naturalnym składem również przypadną do gustu.
Przykładowy skład:  Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Beeswax/Cera Alba (Cire D`abeille)*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Natural Flavor (Aroma), Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Stevia Rebaudiana Leaf/Stem Extract*, Punica Granatum (Pomegranate) Seed Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Rubus Idaeus (Raspberry) Leaf Extract*, Linalool**


DZIAŁANIE
Jak w rzeczywistości sprawdzają się balsamy EOS? Czy rzeczywiście zapewniają nawilżenie, ochronę, wygładzenie i poprawiają wygląd ust? To chyba najważniejszy aspekt tego typu kosmetyków, bo w końcu po co nam ładne opakowanie, skoro produkt okaże się bezużyteczny?
Przyznam, że biorąc pod uwagę cenę, ogólny szał na balsamy tej firmy i moje wymagające usta, miałam do nich wysokie oczekiwania. Zdania pewnie są podzielone, ale ja nie zawiodłam się. EOSy całkiem dobrze nawilżają, a efekt ten utrzymuje się na długo. Mimo to, nie pozostawiają na ustach ciężkiej, tłustej warstwy, która towarzyszy nam na przykład podczas używania masełek do ust i dzięki tej lekkości nie sprawiają nam dyskomfortu, a ponadto dobrze sprawdzają się przed użyciem pomadki czy szminki.
Na co dzień i przy regularnym stosowaniu EOSy sprawdzają się świetnie. Oczywiście, używałam produktów bardziej natłuszczających, jednak jeśli stan Waszych ust nie jest dramatyczny, to te balsamy w zupełności wystarczą.


OPAKOWANIE
Wspominałam o nim już na początku. Forma odkręcanego jajeczka jest bardzo wygodna i poręczna. Balsam możemy łatwo i szybko nałożyć na usta, a później po prostu wrzucić go do torebki i nie martwić się, że sam się otworzy.

WYDAJNOŚĆ
W jajeczku mieści się 7g balsamu, który jest raczej w twardej formie, jednak bez problemu rozprowadza się na ustach, a oprócz tego jest bardzo wydajny. Ja dopiero rozpoczęłam przygodę z EOSami, jednak od czasu, kiedy zaczęłam ich używać, zużycie jest właściwie niewidoczne. Opierając się też na opiniach innych mogę przekazać, że starczają na długo!

ZAPACH, SMAK
Działanie jest najważniejsze, jednak zdecydowanie bardziej wolę używać ładnie pachnących kosmetyków niż tych, które nie pachną wcale. EOS ma szeroką ofertę zapachów i wszystkie są naprawdę bardzo ładne! Moi ulubieńcy to Coconut Milk, Pomegranate Raspberry i Honeysuckle Honeydew. Oprócz zapachu balsamy mają słodki smak, co raczej rzadko spotykam w takich kosmetykach.

 Moje EOSy: Honeysuckle Honeydew, Sweet Mint, Vanilla Mint,
Coconut Milk
, Pomegranate Raspberry, Lemon Drop


CENA
Wyżej podałam raczej same pozytywne strony EOSów, jednak ceny raczej bym do plusów nie zaliczyła. W Polce jest ona dosyć wysoka, zazwyczaj waha się w granicach 20-30zł, więc jak dla mnie jest to całkiem sporo jak na balsam do ust, jednak myślę że warto sobie pozwolić na jego zakup raz na kilka miesięcy ze względu na jego zalety i wydajność.
Myślę, że w najniższej cenie (19zł) możecie kupić je tutaj: KLIK

Przyznam, że początkowo sama byłam sceptycznie nastawiona do balsamów marki EOS i twierdziłam, że zachwyt nimi jest nieco przerysowany, jednak po przetestowaniu ich mogę śmiało powiedzieć, że u mnie również sprawdziły się całkiem nieźle! Usta są nawilżone, gładkie, więc jajeczka zdały swój test. Jedynym minusem jest cena, ale osoby szukające czegoś z dobrym działaniem, bardzo przyzwoitym składem i ciekawym opakowaniem na pewno będą zadowolone.




EOSY DO KUPIENIA TUTAJ
Pędzle do makijażu - KLIK

Zapraszam też do obserwowania mnie na DDOB: KLIK

 DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis




120 komentarzy:

  1. Eosy są świetne!!

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam dośc spory problem z popękanymi ustami ;<
    musze zakupić , fajny post ! :*

    www.patryczko.blogspot.com U mnie nowy post !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam eos'ów i nie rozumiałam zachwytu nad nimi :) ale może teraz się skuszę :P

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam eos'ów i nie rozumiałam zachwytu nad nimi :) ale może teraz się skuszę :P

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam do Ciebie pytanie - co otrzymałaś w paczce od Your Shine? :) Pytam z ciekawości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie 6 EOSów, które pokazuję w poście. :) Ale zaznaczę, że współpraca nie miała zupełnie wpływu na moją opinię - sama testowałam produkty i recenzja jest moją szczerą opinią. :)

      Usuń
    2. Rozumiem, dzięki za odpowiedź! :)

      Usuń
    3. Mam jeszcze jedno pytanie, bo chcę złożyć zamówienie na tej stronie – ile szła do Ciebie paczka? :)

      Usuń
  6. Wszyscy o nich już mówią, muszę je mieć hah :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo o nich słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie od jakiegoś czasu chcę je sobie kupić. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie podobno są świetne, ale naprawdę trudno dostępne stacjonarnie, przez co nie mam jak ich kupić, bo nie kupuję przez internet. Chciałabym mieć jednego eosa :( <3 :*

    ♥Instagram♥
    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje usta są w okropnym stanie zima :(. Dlatego taka przyjemność jak eosy (wyglądają świetnie i twoje recenzja zachęca) są świetnym wytłumaczeniem na zakup haha. :--)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham eos <3


    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna chcę je wypróbować i chyba nareszcie się skuszę :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam 2 eos;y i jestem z nich bardzo zadowolona i mam zamiar powiększyć kolekcję ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam nigdy :/ ładne zdjęcia♥

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Eos <3
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam tych balsamów, ale są uroczo zapakowane :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio sobie kupiłam i są mega fajne :)
    I zapraszam do mnie dopiero zaczynam
     http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Często o nich słyszałam, ale myślałam, że opinia o nich nie jest szczera, jednak ty przekonałaś mnie! Może już niedługo skuszę się na jeden z balsamów :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje usta są bardzo wymagające, jeśli chodzi o balsamy do ust i właśnie zamierzam kupić eos.
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. pozdrawiam,
    Nie do końca kojarze te błyszczyki, może zakupie i wypróbuje gdy tylko się na nie natknę :)
    pozdrawiam,

    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK |

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście,moje usta nigdy nie są suche i nie potrzebują jakiejś pomocy,nawet i w zime są nawilżone i nabierają mocniejszy malinowy kolor.
    Co do eos,słyszę o tym gdzie tylko nie pójdę,nigdy nie miałam jajeczka i nie widziałam potrzeby jego kupowania,ale po przeczytaniu tego posta muszę stwierdzić mimo że nie mam problemów z ustami zdecyduję się na kupno takiego jajeczka:)

    http://asemblled.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Eosy są świetne muszę sobie zakupić kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Potrafisz przekonać taką recenzją! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam je u wielu osób ale teraz widzę, że powinnam przetestować je na własnych ustach. Opakowanie bardzo praktyczne, skład bardzo w porządku, działanie też... nic tylko brać!:)
    Pozdrawiam, Domi :)
    http://deeoemi.blogspot.com/2016/01/zatoka-pucka.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze takich balsamów. Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie byłam do końca przekonana do tych balsamów, ale Twoja recenzja skłoniła mnie do zakupu. Myślę, że zamówię któryś smak z tej strony :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy post:)
    I chyba skuszę się na taki balsam:)
    Zapraszam do Nas:fashion-by-sisters.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja? :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja posiadam dwa te balsamy - Sweet Mint i Strawberry Sorbet i jestem bardzo zadowolona!

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już od dłuższego czasu mam zamiar kupić ale właśnie tak jak napisałaś cena nie jest niska jak na balsam do ust więc jak narazie się wstrzymam ale muszę wypróbować bo jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niedawno zdecydowałam sie na zakupienie eos i jestem naprawdę z nich zadowolona ,bo na początku nie byłam pewna czy będą one warte swojej ceny a teraz uważam to jednak trochę za dużo, ale za to są bardzo wydajne �� Świetny post sczegolnie dla tych którzy wahają się nad ich zakupem w wolnej chwili zapraszam do mnie
    zuzaannaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Niedawno zdecydowałam sie na zakupienie eos i jestem naprawdę z nich zadowolona ,bo na początku nie byłam pewna czy będą one warte swojej ceny a teraz uważam to jednak trochę za dużo, ale za to są bardzo wydajne �� Świetny post sczegolnie dla tych którzy wahają się nad ich zakupem w wolnej chwili zapraszam do mnie
    zuzaannaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze nie miałam takich balsamów, fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak na razie posiadam tylko jeden EOS i musze przyznać, że smak, zapach, wygląd i wydajność są na prawdę świetne. Co do nawilżenia to nie byłabym taka pewna ponieważ u mnie utrzymuje się maksymalnie 2 godziny w momencie gdy nie pije/jem za dużo jednak dla mnie to nie problem. Mam nadzieję kupić w najbliższym czasie jakiś zapas :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda pomadka ochronna/nawilżająca ma to do siebie, że trzeba ją poprawiać co jakiś czas. :D

      Usuń
  34. Ostatnio można je dostać w Douglas'sie za 25 zł ale trochę mniejszą wersję :)
    Mój blog---> Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojemność jest taka sama w Douglasie, ale są droższe i wybór jest mniejszy.

      Usuń
  35. Mam jednego EOS-a i sprawdza mi się bardzo dobrze. W ogóle nie widać zużycia ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mam Eos-a, ale myslę, że się na niego skuszę. Jest cudowny, po tym co tu przeczytalam, jest naprawdę dobry.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    delightlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny wygląd bloga :)
    Jeśli chodzi o mnie to nigdy jeszcze nie przetestowałam produktów EOS, choć jestem bardzo ciekawa, jak działają :) Stosuję za to balsam do ust/masło z Nivei i sprawdza się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rownież używam tych masełek i razem z EOSami to moi ulubieńcy. Jednak tak jak pisałam, np. pod szminkę lepiej sprawdza sie EOS, bo nie zostawia tłustej warstwy.

      Usuń
  38. Uwielbiam EOS, nie wyobrażam sobie bez niego zimy..! :) Pozdrawiam!

    Jednocześnie przypominam lub informuję, że na moim blogu trwa rozdanie, w którym do wygrania wybrana przez Ciebie skórzana torebka lub buty. Jedyne co wystarczy zrobić to polubić fanpage, wybrać nagrodę i podać email w komenatrzu pod postem:
    http://www.moniquerehmus.pl/2016/01/blogbirthday.html , bym w późniejszym czasie mogła skontaktować się ze zwycięzcą i poinformować o wygranej. Zachęcam do wzięcia udziału w tym rozdaniu, masz duże szanse! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna recenzja, czytałam ich wcześniej już wiele, ale Twoja wyjątkowo przypadła mi do gustu. Sama dostałam EOSa od przyjaciółki na święta i muszę się zgodzić, że faktycznie są bardzo przyjemne w noszeniu na ustach i fajnie nawilżają.
    Zapraszam do mnie (wkrótce się coś pojawi): anonymous----girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nie miałyśmy okazji stać się ich posiadaczkami :) Może wkrótce się to zmieni. Pozdrawiamy!:*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeszcze nie mam, ale od kilku miesięcy noszę się z zamiarem zakupu, a Twoja recenzja jeszcze bardziej mnie zachęciła ;3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  42. Tez go uzywam, jrst swietny dla mnie!
    http://raspberrydizziness.blogspot.com/2016/01/fryzury-na-karnawa.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Tez go uzywam, jrst swietny dla mnie!
    http://raspberrydizziness.blogspot.com/2016/01/fryzury-na-karnawa.html

    OdpowiedzUsuń
  44. już eos jest dostępny w Polsce , bo dajże w Douglas

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Dlatego pisałam że coraz częściej dostępne są stacjonarnie. :)

      Usuń
  45. Mam problem z suchymi ustami eosów jeszcze nie stosowałam ale po twojej opinie stwierdzam że muszę zakupić :)
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam problem z suchymi ustami eosów jeszcze nie stosowałam ale po twojej opinie stwierdzam że muszę zakupić :)
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Posiadam miętowego EOSa i stwierdzam, że te balsamy są bardzo dobre. Zimą moje usta bardzo często są popękane, ale po nałożeniu tego balsamu szybko się regenerują. Nie którzy sądzą, że są przereklamowane, ale ja uważam że są warte tego całego "och i ach" między nimi :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham eoski. <3!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. A ile czekałaś na przesyłkę? Pytam, bo chcę złożyć zamówienie na tej stronie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszły bardzo szybko, myślę że nie czekałam dłużej niż 2 dni.

      Usuń
  50. Mam jednego Eos'a i nie zadobrze mi się sprawdza i to za dość jednak wysoką cene. Wole balsam z Nivea który jest dużo tańszy ale też przedewszystkim lepszy :)
    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ja mam w swojej kolekcji 3 Eosy i bardzo się polubiliśmy !
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Chyba zakupię sobie jednego ;p
    Zapraszam do mnie inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zawsze chciałam je kupić, ale jedyne co mnie powstrzymywało to ich cena. Jednak może sobie sprawię chociaż jedno, bo słyszę o nich same pozytywne opinie! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Moja koleżanka je ma i tez poleca. Ja jeszcze nie miałam kontaktu z tym balsamem

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkie bloggerki wyrażają się o nich pozytywnie już od dłuższego czasu, chyba nie będę zwlekać i sama sobie sprawię taki mały prezent :)
    Pozdrawiam!
    Jeśli lubisz czytać, zapraszam:
    http://klatwa-blizniakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja jeszcze nie używałam!
    Bardzo fajne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Przede wszystkim piękne zdjęcia! Zastanawiałam się nad kupnem eosów i po Twoim poście się przekonałam, zwłaszcza jeśli zachwalasz kokosowy, o którym myślałam. Świetnie oceniłaś kosmetyk z dbałością o każdy szczegół. Super!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  58. Ooo dzieki za link do stronki :D Chętnie sobie zamówię i wypróbuję. Nie uśmiechało mi się wydawać aż 30 zł ale za 19zł się skuszę :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Kocham eosy ♥ Mam Summer Fruit, a moja przyjaciółka Cocount Milk ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak dla mnie troche przereklamowany produkt. Z nam tansze, ktore sprawdzaja sie rownie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja właśnie będę wyruszać w ich poszukiwaniu! :) Po przeczytaniu twojej opinii już w 100% przekonałam się do zakupu.
    Buziaki <3, meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  62. eosy są świetne ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post zachęcił mnie do kupna eos; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Odkąd są w Douglasie za każdym razem przechodząc obok chcę kupić. :D Tylko cena 25 trochę odstrasza. :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam jednego EOS'a, ale zamierzam powiększyć ich kolekcję, bo są serio świetne! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  66. nice post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  67. osobiście uwielbiam eosy !! :))

    http://julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja nie mam eosa, ale zastanawiam się nad kupnem. Dzięki tobie chyba kupię xD

    Wpadniesz do nas, jak będziesz miała czas?
    niespotykanne.blogspot.com
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja właśnie kupiłam sobie wczoraj eosa i bo testuje, jak na razie to mi się super sprawdza. :D
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  70. ja nie przepadam za tym ;) jest duzo podrobek i wg mnie jego cena jest wygorowana :) uwielbiam za to tender care z oriflame :)

    http://lovely-july-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Strasznie lubię używać balsamy do ust EOS, nie dość, że są wydajne to świetnie pachną i słodko smakują. Tak jak piszesz jedynym minusem jest cena, ale jak za taki produkt to myślę, że można się wykosztować!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. eosy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  73. są super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Muszę w końcu zainwestować w te cudowne jajeczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja używam miętowego i jest świetny!
    Polecam wszystkim ;)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :*
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ostatnio szukałam ich w różnych sklepach stacjonarnych i nie mogłam znaleźć. Dzięki, że podałaś stronę możliwe, że z niej skorzystam i zamówię. Super post :)

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Muszę właśnie sobie kupić bo moje usta są w fatalnej formie :)
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Dużo słyszałam już o jajeczka EOS, ale jeszcze żadnego nie zakupiłam, ponieważ uważam, że nie potrzebuję ich :) Mam dużo innych pomadek, które sprawują się równie dobrze i sama cena EOSów odstrasza mnie od nich... Ale może kiedyś w końcu się skuszę na zakup chociaż jednego :)

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  80. ja mam miete i uwielbiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. miałam kiedyś okazję używać eos i jest naprawdę świetny!
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja nie miałam jeszcze eos, ale muszę w końcu zamówić, bo moje usta potrzebują nawilżenia!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  83. Wiele pozytywnych opinii słyszałam na ich temat. Sama jestem na etapie pomiędzy kupić, nie kupić, ale myślę, że w końcu się na nie skuszę;)

    Pozdrawiam ;)
    http://freedomysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja mam zamiar kupić już od dawna. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Już od dawna zbieram się na kupno swojego eos'a :)

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  86. cudny post ! też uwielbiam te balsamy !
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Uwielbiam EOSy i ich opakowanie jest słodkie <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Chyba już 3 lata zbieram się z zakupem któregoś z tych balsamów :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. uwielbiam ten balsam
    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :)
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Jeśli mam powiedzieć najlepszą zaletę EOS - jest tłusty, dzięki czemu baaardzo dobrze nawilża, sama kupiłam sobie kilka zestawów, więc mogę polecić!

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Po długich poszukiwaniach ja swoje jajko dorwałam w Douglasie i jestem z niego bardzo zadowolona! :)
    Pozdrawiam cieplutko. ♥
    __
    Zapraszam na swój blog i zachęcam do obserwacji (odwdzięczę się tym samym):
    ARIZOONS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  92. Już sam wygląd przyciąga uwagę do kupna. Osobiście wolę pomadki z Nivea czy Baby Lips. Są zdecydowanie tańsze, a również dobrze nawilżają i pielęgnują usta. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  93. Cena dość wysoka, ale produkt ciekawy zawsze to coś nowego ze świata USA, fajnie, że zwróciłaś na niego uwagę :)
    zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja mam Vanilla Mint i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Wow, dużo masz tych eosów!
    Mam w planach sobie jakiś zakupić :)



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  96. Wszyscy chyba uważają je za świetne, ale ja jakoś nie mam w planach i zakupu. Może przez cenę, bo wydaje mi się, ze jak na zwykłą pomadkę jest trochę zbyt duża. Wiadomo nie jest to fortuna, ale ostatnio zrobiłam się sknerą :P

    OdpowiedzUsuń
  97. Jeszcze nie udało mi sie przetestować eosów ;3
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja uwielbiam te jajeczka i moje usta bardzo je lubią. Tak jak pisałaś najbardziej kuszą swoim wyglądem, ale niestety uważam że w Polsce ich cena jest niestety za wysoka ponieważ w stanach jest to kwota 3 lub 5 dolarów. Więc niestety my przepłacamy :(
    Zapraszam do siebie może ci się u mnie spodoba tak jak mi u ciebie :) http://alleynaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Marzy mi się ten kokosowy <3 Ale jednak ta cena do mnie nie przemawia ;/
    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Naprawdę superowy post ! <3
    Tak samo jak blog! ♥
    Jesteś świetna, trzymaj tak dalej.. ;*
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  101. Długo zastanawiam się nad ich kupnem i chyba w końcu kupię.
    Pozdrawiam kamilalazar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Prześliczne zdjęcia :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger