13:39

BYĆ PRAWDZIWYM BLOGEREM


 Z każdym dniem blogi stają się coraz popularniejsze, ich liczba stale rośnie i właściwie nie byłoby w tym nic złego. Przecież każdy może być blogerem. Ale co to znaczy być prawdziwym blogerem? Osoby, które nigdy nie pisały i nie publikowały niczego dla szerszej publiczności pewnie nie zrozumieją, że prowadzenie bloga mimo wszystko często wymaga poświęcenia i sporej ilości czasu. Przygotowanie posta to wcale nie taka łatwa sprawa. Zrobienie zdjęć, wymyślenie tematu, napisanie dobrego tekstu, który czytelnicy z chęcią przeczytają... może nie brzmi to skomplikowanie, ale w praktyce może okazać się dużo trudniejsze.

Bycie blogerem to "praca" na pełen etat. Szukanie inspiracji, robienie zdjęć, załatwianie blogowych spraw. Często trzeba mierzyć się również z komentarzami, które nie zawsze należą do najmilszych (no cóż, hejtów nie brakuje), bo przecież na bloga może wejść każdy. Mimo to, nie umiałabym zrezygnować z blogowania. Czemu? Przede wszystkim pasja i wielka przyjemność z tworzenia tego wszystkiego. Problemem może być to, że niektórym właśnie tej pasji brakuje.



Oprócz osób, które zakładają bloga z pasji są jeszcze te, które mają nieco inne motywy. Nie brakuje teraz osób, które nie mają kompletnego pomysłu na bloga, chęci, by stworzyć coś swojego ani nawet żadnego pojęcia o blogowaniu. Największymi i najbardziej denerwującymi jak dla mnie są dwie grupy.

Blogerki dla zysku. Nie liczy się profesjonalizm, przesłanie postów - właściwie nie liczy się nic, oprócz korzyści, jakie można wyciągnąć z bloga. Głównie na myśli mam współprace - nie widzę w nich nic złego, jeśli są one dodatkiem do bloga osoby, która z blogosferą związana jest już długo i rzeczywiście pisanie jest dla niej pasją, jednak gdy widzę, że zupełnie początkująca blogerka posiada milion współprac, a każdy post jest prośbą o kliknięcia to naprawdę jestem załamana. Niestety w takich blogach nigdy nie widać włożonego w nie serca - bo go po prostu nie ma. Posty pisane są tylko i wyłącznie, by pochwalić się rzeczami, zdobyć kliknięcia (często wymuszone) i dostać kolejne rzeczy. Dla mnie coś takiego byłoby męczące. Robienie czegoś wyłącznie dla płynących z tego korzyści, bez choćby cienia zainteresowania jest dla mnie zupełnie bezsensowne.

Ilość, a nie jakość. Kolejny typ blogów, który możemy bardzo często spotkać. Tutaj nie tylko wchodzi w grę samo pisanie postów, ale również odbija się to na blogach innych. "Fajny post, wpadnij do mnie!, "Obserwacja za obserwacje? i inne podobne treści na pewno każdy z Was nie raz miał okazję przeczytać w komentarzach. Wiele osób automatycznie rozsyła takie wpisy, nawet nie mając pojęcia co jest w treści posta. Uważam, że to zupełne zlekceważenie i brak szacunku dla autora bloga i jego pracy. Takie osoby dążą do zdobycia jak największej ilości wyświetleń i komentarzy, ale właściwie czy nie lepiej, by Ci wszyscy czytelnicy i ich aktywność była naprawdę szczera, a nie na zasadzie "obserwacja za obserwację"? To pytanie zostawiam Wam, ale moim zdaniem lepiej mieć małą grupkę prawdziwych obserwatorów, niż wielkie grono osób, które są właściwie tylko liczbą, a na naszym blogu były tylko raz.

Pewnie i tak żadna z grup, o których pisałam nie przeczyta tego wpisu, ale chciałabym Wam wszystkim powiedzieć, abyście wszystko to, co robicie, robili z pasji, z sercem. Nie ma sensu robić czegoś wbrew sobie, ani tylko dla korzyści. Bądźcie szczerzy i prawdziwi, a na pewno Wasi czytelnicy również tacy będą. Doceniajcie pracę innych, aby inni mogli docenić Waszą.







Co myślicie na ten temat? 

  DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis


117 komentarzy:

  1. Ja siebie nie uważam za bloggerkę,ponieważ bloguję dopiero miesiąc.

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ten pierwszy typ jest chyba szczególnie denerwujący, a można go spotkać prawie na każdym kroku :) Bardzo fajny post <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie masz rację! Śliczne zdjęcia *.*

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, prawdziwa blogerka to taka z pasją do tworzenia czegoś dla innych. Tak na prawdę taka osoba nie powinna oczekiwać wiele od innych osób, bo tak na prawdę robi to wszystko dla siebie. "Blogi" z samymi współpracami tak na prawdę nie mają wiele wspólnego z czymś interesującym, a komentarze typu, o którym pisałaś są strasznie irytujące, w żaden sposób nie zachęcają potencjalnego czytelnika. Jak już coś robimy powinniśmy się do tego przykładać, włożyć w to nasze serce, a nie robić wszystko na "odwal się".
    Pozdrawiam ciepło, bajeczne zdjęcia! (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej denerwują mnie blogerzy, którym nawet się nie chce jednego zdania przeczytać... Ostatnio zrobiłam sesje przyjaciółce, wstawiłam na bloga...a tam komentarz ,,Piękna jesteś"

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne zdjęcia, widać, że wkładasz w nie całe serce :) Oj, blogowanie nie jest tak łatwe jak niektórzy myślą.. :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię tego "obs za obs?" denerwują mnie takie osoby. Wgl masz cudowne brwi ^^ ZAPRASZAM DO MNIE _ KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też strasznie denerwują "blogerki", które piszą tylko dlatego aby dostawać rzeczy ze współprac... Śliczne zdjęcia!: )
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz częściej się spotyka właśnie takie osoby które tylko dla zysku chcą to zrobić, i którzy chcą żeby mieli jak najwięcej obserwatorów :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądasz :) Najgorsze, że coraz częściej blogi powstają dla zysku. Uważam, że powinno się pisać z sercem i pasją, a nie dla korzyści.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z moim blogiem "walczę" od dwóch lat. Miałam do niego masę podejść, ciągle zmieniałam styl, nazwę, szablon. Wciąż coś było nie tak i doprowadzało mnie to do szału. Kolejne podejście zapragnęłam zrobić dwa miesiące temu, ale się powstrzymałam. Postanowiłam najpierw zebrać wszystkie inspiracje, przemyśleć dokładnie co i jak. Pracowałam nad nazwą, wyglądem i ogólnym wrażeniem. Teraz jestem naprawdę zadowolona z tego jak on wygląda, wiem co chcę przekazać i jak to zrobić. Mam nadzieję, że nasza mała wojna już się skończyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie często wkurzają takie komentarze, bo to nie ma sensu. Wiem, że praca nad postami wymaga zaangażowania i czasu. Może niektóre ,,blogerki'' nie rozumieją, czemu większości blogerek dodaje post np. 1 w tygodniu, ale porządne posty potrzebują więcej czasu i więcej starań. Nie sztuka zrobić sobie kilka zdjęć telefonem i je dodać. Bardzo spodobał mi się post! Zresztą tak, jak każdy który czytałam do tej pory <3 Widać, że jesteś tą PRAWDZIWĄ blogerką! Śliczne zdjęcia i fajna kurtka :D
    Pozdrawiam

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post widać, że ty jesteś tą blogerką z pasją i fajnie, że innym też chcesz przekazać dobre rady :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja gdy zaczęłam blogować to też rozsyłałam komentarze: "Fajny post. Zapraszam do mnie", ale zrozumialam, ze to nie ma sensu. Teraz sama widze na moim blogu takie komentarze, są one denerwujące, ale na szczeście nie mam ich dużo. Teraz czytam kazdy post,a potem dodaje komentarz. Wiem, ze dla autora jest to motywacją. Twój post bardzo mi się spodobał, był trochę długi, ale doczytałam do końca. ♥ Piękne zdjęcia, podoba się ten sweterek, ładny kolor. Życzę powodzenia w blogowaniu i pozdrawiam.☺☺☺
    Cornellia-Blog→Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ładnie ty wyglądasz ♥ Kocham twoje posty bo widać, że prawie ty piszesz z pasją :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz. A post bardzo inspirujący :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Post bardzo ciekawy, zdecydowanie się zgadzam ze wszystkim co tu napisałaś. Mnie też denerwują te dwie grupy. Bardzo często spotykam u siebie komentarze właśnie typu "fajny post" z zaproszeniem na swojego bloga. Mnie to zniechęca i nigdy nie odwiedzam nawet takich blogów, mogę się założyć, że większość osób denerwuje takie coś, więc takie komentowanie w sumie nie zawsze ma sens. Bardzo fajnie piszesz, należysz do tych prawdziwych blogerek. Obserwuję i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo nie lubię tych typów, o których wspomniałaś. Też uważam, że komentarz pod jakimkolwiek wpisem "Fajny post, wpadnij do mnie!" oznacza brak szacunku do autora bloga, który natrudził się, żeby zrobić zdjęcia, wymyślić temat, skleić to w całość. Piękne zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię, kiedy wchodzę na czyjegoś bloga, a po samym designu widać, że osoba początkująca i widzę tylko posty o klikanie, to takie żałosne i dziecinne.

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz racje , prawdziwa blogerka musi w to włożyć mnóstwo czasu oraz serca :) Ale mimo wszystko i tak to jest piękne :) Pasja jest największym szczęściem w życiu człowieka <3
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda. Blogowanie powinno być naszą pasją! Powinnyśmy wiedzieć czego chcemy a przynajmniej mieć chęci. A komentarze typu "fajny post, zapraszam do mnie" są naprawdę denerwujące, widać, że osoba komentująca nie przeczytała posta a zostawia komentarz tylko dlatego, aby rozesłać linki do swojego bloga.
    Ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powinniśmy lubić to, co robimy, bo to widać, kiedy ktoś pisze posty z przymusu, od niechcenia. :)
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z tobą. Ja to w sumie nie widzę sensu zakładania bloga na siłę, bo osoba nie prowadząca go z pasji w pewnym momencie zacznie się męczyć, ale nowe ciuszki będą daną osobę przytrzymywały do pisania kompletnych bzdur ;)

    Jeśli masz czas i chęci, to zapraszam do siebie, dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)
    jvlson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgodzę się z tobą! Ten kto nigdy nie blogował nie wie co to znaczy być blogerem. Ludzie nie doceniają naszej pracy i się nas śmieją, ale nawet nie wiedzą ile czasu temu poświęcamy. :)
    Śliczne zdjęcia <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Oby takich prawdziwych blogerów było jak najwięcej. Pisanie dla korzyści czy liczb też mi się nie podoba. A blogosfera powinna odznaczać się kreatywnością, a nie jakimiś zyskami :/
    Bardzo ładne zdjęcia, a ty wyglądasz pięknie, stylizacja przypadła mi do gustu! Zdradzisz skąd masz sweterek? Bardzo mi się podoba, a ostatnio zaczęłam szukać podobnego :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście zgodzę się z twoją opinią, prowadzę swojego bloga brawie 3 lata, i jakoś nie nawiązałam żadnej współpracy, nie jest to dla mnie tak bardzo ważne, prowadzę bloga z pasji, a nie dlatego, że chce dostawać ubrania i mieć jak najwięcej wyświetleń, dla mnie to już coś, że są osoby które wogóle śledzą moje posty :)
    the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mądrze napisany post, ja nie potrafię zrozumieć tych co zakładają bloga dla korzyści;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z tym. Ładne tło zdjęć. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post, dobrze napisany! :)
    Niestety, ludzie myślą, że blogowanie to nic nie robienie, które tylko przynosi zyski..


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobrze napisałaś,ale prawda taka że jeśli nijak nie zareklamujemy naszego bloga to nikt na niego nie wejdzie.Więc ze względu na to wiele osób na początku decyduje się na rozgłaszanie bloga.
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie mam nic przeciwko zostawienia linku do swojego bloga w komentarzu (sama też tak robię), pod warunkiem że reszta treści odnosi sie do tematu wpisu, a nie jest to tylko "fajny post, wpadnij do mnie". :)

      Usuń
  31. Prawda, ostatnio natrafiłam na "blogerke", która kopiowała teksty z innych stron c:
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://denseiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mądry post! W 100% się z Tobą zgadzam, blogowanie to praca na pełen etat. Moim zdaniem zakładanie bloga tylko dla korzyści to głupie rozwiązanie. Podobnie jak spamowanie komentarzami przez osoby, które nawet nie przeczytały naszego posta. Cudowne zdjęcia, jesteś prześliczna :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  33. mega zdjęcia, jak zawsze! <3 jestem zdania, że prawdziwy bloger powinien pisać nie dla współprac, tylko z pasji!

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. W zupełności się z Tobą zgadzamy. Trochę przykro robi się, gdy tyle pracy włożyło się przy tworzeniu wpisu, a niektórzy nawet go nie przeczytają, a skomentują że jest super.... Buziaki dla Ciebie, zdjęcia cudne!❤

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się w 100%, dla mnie również bloga to mała praca, jednak sprawia mi wielką przyjemność :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  36. O tak! Zgadzam się z Tobą w 100%! Niestety, coraz mniej jest osób z pasją...

    Mój blog - http://ila-illla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się z Tobą! :) Ja nie wiem czy mogę nazwać siebie profesjonalną blogerką, ale wiem jedno: kocham pisać, kocham testować, poszerzać swoją wiedzę na tematy kosmetyków itp.

    Świetny post otwierający oczy:)
    Buziaki :*


    Jeśli masz ochotę to u mnie znajdziesz konkurs:
    www.moskwasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Trochę to dla mnie dziwne. Napisałaś, że nie lubisz jak ktoś zostawia Ci komentarz, który świadczy o tym, że nie przeczytał postu, że niektórym zależy tylko na ilości a nie jakości. Wszystko byłoby okej, mam podobne podejście, ale dlaczego w takim razie zostawiłaś na moim blogu komentarz, bardzo ogólnikowy, który świadczy o tym, że najprawdopodobniej nie przeczytałaś mojego wpisu? Oczywiście nie zapomniałaś zostawić link do siebie i zaproszenie do obserwowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że źle to odebrałaś i niepotrzebnie doszukujesz się jakiej okazji do promocji w moim komentarzu. Przeczytałam twój wpis, komentarz zresztą się do niego odnosi, a "zaproszenie do obserwowania" brzmiało dokładnie tak, że możesz to zrobic jesli blog Ci się spodoba. Gdzie tu propozycja wspólnej obserwacji lub jej wymuszanie? Niepotrzebnie oskarżasz mnie o jakąś hipokryzję, co ani trochę nie jest w porządku.

      Usuń
  39. Mnie też denerwują blogi co mają 1000 współprac z różnymi markami, a posty ich są tylko o tych stronach,nie piszą nic innego od siebie tylko robią posty dla korzyści.
    [♥ KLIK-nowy post ♥]

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudownie wygladasz , super zdjecia
    +obserwuje
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawy post, inny niż wszystkie. Masz rację, też zauważyłam takie blogi. Ja choć nie uważam siebie za "wybitną" blogerkę to staram się jak najbardziej pracować nad tym co piszę i co chcę tym przekazać. A jak wychodzi to cóż, inni oceniają :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  42. Mojego bloga pisze wyłącznie z pasji i nie rozumiem ludzi którzy zakładają blogi, bo "koleżanka ma, a ja też chce dostawac ciuchy".
    Sama popełniłam ten błąd zaczynając współpracę z pewną azjatycką firmą, ale przejrzałam na oczy i dałam sobie z tym spokój, bo tego typu wpisy jedynie zaśmiecały moją stronę.
    Świetny post :)



    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Eh, dobrze napisane!
    Prześliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się sweterek.
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo wartościowy post,ja spotykam się jeszcze z kilkoma innymi typami,ale to są już takie szczegóły...

    ~~~~*~~~~
    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  45. Super napisany posty. Moim zdaniem to co napisałaś to teraz to zrozumiałam będę wpadał częściej na twojego bloga, bo bardzo mnie zaciekawił twój post. Pozdro ;))
    //Anastazja

    OdpowiedzUsuń
  46. Też sądzę, ze w współpracach nie ma nic złego, jeśli jest to mała "nagroda" za długą pracę na blogu, a nie gdy każdy wpis jest o kliknięcia. To strasznie denerwujące!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  47. Zakładając bloga wiedziałam, że jest coś takiego jak współprace i miałam nadzieję, że uda mi się jakąś nawiązać. Jednak po napisaniu pierwszego posta, po zobaczeniu pierwszego komentarza, zrozumiałam, że nie o to tu chodzi. Teraz piszę z pasją, w każdy post wkładam dużo pracy i gdy już go opublikuję, zastanawiam się jaka będzie reakcja czytelników, bo bardzo zależy mi na tym, aby je dobrze odbierano.
    Denerwuje mnie to co wspomniałaś wyżej. Bezsensowne komentowanie. Nie wiem po co to i na co to komu. Obs za obs nie ma takiego samego znaczenia jak obserwacja od czytelnika, któremu podoba się to co piszesz i, żeby być na bieżąco postanawia kliknąć "zaobserwuj".
    Bardzo dobrze napisany post i śliczne zdjęcia :).



    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna stylizacja i piękna Ty ! :*

    Zapraszam do mnie na luzny post ! :*
    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Dlatego denerwuje mnie osoba, która bloguje tylko dla zysku, a nie z pasji. Pomysły w końcu się skończą i co potem? Nie wiem czy sama jestem blogerką, mój blog istnieje w moim życiu ale nie jest całym życiem, piszę wtedy kiedy chcę coś przekazać czytelnikom, nic na siłę jeśli nie ma weny. Tak t wygląda z mojej strony :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. W wielu sprawach się z Toba zgadzam. Jestem osobą, którą stara się być empatyczna. Staram się również zrozumieć drugiego człowieka i jego potrzeby, jednak nie jestem w stanie zrozumiem traktowania mojego wkładu własnego, mojej"pracy" (ja nie uważam tego jako praca a na pewno nie na pełen etat, dla mnie to rozrywka, sposób odreagowania) jako czegoś zupełnie nieznaczacego. Rozumiem, iż mój blog może kogoś nudzić, komuś sie nie podobać etc lecz gdy ktos zbiera się jjz na napisanie komentarza miło byloby gdyby nie był to tylko link do swojego bloga -.- bardzo mnie to irytuje. Reklama dźwignią handlu, nie widzę w tym nic złego ale link zamiast komentarza ?? Albo teksty typu - kom za kom? Sub za sub? Tego nie komentuję nawet.
    Owszem blog zabiera dużo czasu, napisanie notki nie jest latwe. Osoby piszącego blogi mojego typu- terapeutyczne zawsze boją się krytyki, niezrozumienia.

    pozdrawiam serdecznie, śliczna z Ciebie dziewczyna i w wielu punktach się z Toba zgadzam. Blogowanie to pasja, przelewanie uczuć, dzielenie się sobą, przeżyciami etc a nie tylko biznes czy podwzyszanie poczucia wartości.

    Kochana a w wolnej chwili zapraszam do siebie: velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja kilka razy chciałam usunąć bloga, jednak zawsze wracałam ;)

    Mój blog
    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja zaczęłam 3 miesiące temu, więc na ten temat nie mogę jeszcze podyskutować :)
    Zapraszam i pozdrawiam :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. Podpisuję się pod każdym słowem w tym poście:)
    Blogowanie to dużo pracy wbrew pozorom:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  54. Blogowanie to naprawdę czasochłonna praca, jednak nie wszyscy doceniają poświęcenie blogera.
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. blogowanie to pasja i czasochłona praca więc trzeba się starać
    Zapraszam na bloga
    I zapraszam też na mój kanał Zapraszam na kanał

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdjęcia mnie powaliły !

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. "Bycie blogerem to praca na pełen etat", jedno z najbardziej prawdziwych zdań o blogerach jakie mogłam przeczytać! :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz przepiękne włosy *.* Naturalny kolor czy farbowane ?
    A co do tematu to chyba każdy z nas powinien się zastanowić po co i w jakim celu zakłada bloga. Nie rozumiem zabawy w obserwacja za obserwacje bo chyba nikogo nie cieszą puste obserwacje, które nic nie wnoszą prócz większej ilości osób obserwujących.
    Bykocur- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Naturalny, chociaż na zdjęciu pewnie różni się trochę od tego w rzeczywistości. :)

      Usuń
  59. Oczywiście piękne zdjęcia jak zawsze :)
    Co do ogólnie posta to całkowicie się z Tobą zgadzam. Teraz jest mało blogerów czy blogerek, które piszą z pasją a piszą dla korzyści oraz ilości jak największej liczby obswrwatorów. Przyznam się szczerze, że sama kiedyś i to całkiem niedawno znowu powróciłam do zasady "obs/obs, kom/kom" i zaczęłam źle się czuć sama ze sobą..bo kurczę, przecież nie wszystkie blogi które bym obserwowała podobają mi się, mam swoje perełki w tym twój blog, gdzie lubię poczytać coś naprawdę treściwego, dobrego i coś co mi się zwyczajnie podoba, niż kolejny post "czeeeśc, byłam dzisiaj na kawie! itd....". Skończyłam na szczęście ponownie z tym, bo stwierdziłam właśnie że nie ma sensu się bawić w takie coś jak dzieci czy też nie prawdziwi blogerzy. Kocham blogować i to był własnie kolejny powód ze zrezygnowania z takiej zabawy. Nie chcę mieć tysiąca nieszczerych czytelników, tylko grono takich którzy widzą w moim pisaniu pasję i zaangażowanie w życie blogsfery :)
    Oby było więcej blogerek które piszą z taką pasją w sercu, jak Ty :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgadzam się w 100% z tym co napisałaś;) Ja w blogosferze siedzę prawie 4 lata, zakładając bloga w 2012 roku nie myślałam o współpracach i jakichkolwiek innych korzyściach z prowadzenia go:) Jak widzę blogi które co post polecają ciuszki z różnych stronek to aż mnie krew zalewa!:o

    OdpowiedzUsuń
  61. prawdziwa blogerka lub bloger to człowiek piszący z pasji, chce się rozwijać w tym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. super post! zgadzam się że spotyka się co raz więcej osób które zakładają blogi,żeby stać się popularnym i dlatego żeby miały sporo obserwatorów,no ale cóż.. nic się z tym nie zrobi .

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  64. super zdjęcia :) świetnie wyglądasz :)
    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuję i liczę na rewanżyk :) pozdrawiam :* :):)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. No na prowadzenie bloga przede wszystkim brakuje czasu. Ja bym coś znowu nowego napisał, ale nie można znaleźć odrobiny czasu, którego tak ciągle brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  66. Prowadzenie bloga to styl zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz świętą rację. Bardzo podobają mi się twoje zdj!
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakby nie patrzeć masz dużo racji. Ja osobiście miałam długą przerwę w blogowaniu, ale naprawdę nie wyobrażam sobie, że znowu mogłabym z tego zrezygnować. Pomijając ilość spędzanego czasu na blogu i całą masę innych "zniechęcających" rzeczy to jednak blogowanie jest bardzo wartościowe. Poza poznawaniem świetnych ludzi można też znaleźć swoje miejsce wśród tej gromadki. Warunkiem jest robienie wszystkiego z pasją.
    A co do zdjęć to są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam podobne zdanie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Na komentarze typu "fajny wpis, zapraszam do mnie" nawet nie zwracam uwagi. Odwiedzam tylko te osoby, które naprawdę przeczytały i napisały coś więcej niż "świetny post". :) Masz rację, bycie blogerem to ciężka praca!
    Cudne zdjęcia! :) krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  71. Dobrze napisane, też mnie denerwują te dwa typy blogerów.

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgadzamy się w 100% Kopiuj wklej jest nie fajne, to znaczy, że komuś zależy tylko na współpracach lub wyświetleniach :/

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne zdjęcia!
    Bardzo ładnie wyglądasz!
    Aby być dobrym blogerem trzeba się starać i włożyć masę czasu i energii w bloga.
    To nie wystarczy tylko miec bloga i ewentualnie współpracę.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. W tych czasach, kiedy blogów jest jak mrówek coraz trudniej trafić na bloggerkę, która pisze posty od siebie, a nie dla korzyści materialnych. Kiedy zaczynałam większość dziewczyn na prawdę się starała, teraz wszystkim wydaje się, że pisanie takiego internetowego pamiętnika jest łatwe, szybko da się na tym wybić, zyskać popularność w internecie. Szkoda, że coraz mniej jest blogów wysokiej jakości, gdzie możemy przeczytać coś oryginalnego a nie odgrzewane kotlety.

    Pozdrawiam,
    >>flawless-space<<

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgadzam się w 100% :)
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.ccm

    OdpowiedzUsuń
  76. Perfect look and outfit! love the photos :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgodzę się z tym...
    Śliczne zdjęcia :) ♥
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja twierdzę, że blogerem nie może być każdy, trzeba też coś w sobie mieć, czuć to i mieć pasję, jak już to napisałaś. Mnie irytują blog istnie reklamowe, co chwilę wyskakują jakieś okienka, banery.... wszystko ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  79. Przepięknie wyglądasz. Nie każdy nadaje się na blogera, zwłaszcza jak to nie jest dla niego pasja. Ahh, te typy są okropne. Nie wiem jak ludzie mogą z pasji robić zysk ;c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  80. Super wyglądasz
    Uważam że komentarze tego typu są żenujące!
    To brak poszanowania cudzej pracy
    W tworzenie posta wylewa się mnostwo pracy, czasu i serca a inne osoby myślą tylko o sobie i o swoich korzysciach
    W pewnym sensie wykorzystują czyjś blog i prace do własnych celów
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Blogów coraz więcej, bo to teraz jest "modne" :) Nie ma jednak sensu robienia czegoś wbrew sobie i bez pasji.

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. piękne fotki i cudowny blog ogólnie. Zaobserwowałam :) http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Gdy tak się nad tym zastanawiam, to blogowanie dla zysku musi być mega trudne, bo z myślą "o nie muszę jeszcze napisać coś na bloga" to ja bym się za to w życiu nie zabrała ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja podziwiam blogerki, które w blogosferze są już bardzo długo i robią to z faktyczną pasją ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. nie przepadam za blogami dla zysku..

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. pisalas o obserwacji :) a ja już Cie obserwuje kochana :) i zapraszam na obserwacje do mnie :)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgadzam się, jest coraz więcej blogów i blogerów, którzy zakładają bloga tylko po to aby nawiązać z kimś współpracę i proszą tylko o to aby klikać, jest to denerwujące i zgadzam się, z tym że blog jest dla osób, które piszą je z pasją, kochają to co robią tak jak Ty. Prowadzenie bloga wcale nie jest takie proste jak się wszystkim wydaje. Bardzo mądry post i dobrze napisany ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. hej hej, bbardzo fajny pomysł na posta i w dodatku świetne zdjęcia :)
    życzę Ci wytrwałości w powadzeniu bloga i zapraszam także do nas, prowadzimy bloga we dwie od niedawna :)
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Najmądrzejszy wpis jaki przeczytałam od kilku dobrych tygodni. Zgadzam się z Tobą całkowicie. No i do tego przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  90. Z ust mi to wyjęłaś, mam dokładnie takie samo zdanie na temat tych dwóch grup ''blogerek''
    Nie ma dnia żebym nie widziała komentarza typu ''Fajny blog/wpis wpadnij do mnie [link]'' lub ''proszę o klikniecie '' mega wkurzające od razu widać że komentarze wklejane ''hurtowo', a nawet dana blogerka nie spojrzała na wpis który właśnie komentuje, o przeczytaniu nie wspomnę.
    TAK - tylko da blogów w które wkłada się serducho !

    OdpowiedzUsuń
  91. Od razu po wejściu na czyjegoś bloga widać, o co tak naprawdę chodzi blogerce i po co jest blog. To po prostu można wyczytać i ja zwykle takie blogi omijam.
    Masz naprawdę piękne włosy i bardzo dużą ilość obserwatorów, gratuluję (w sensie obserwatorów) ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  92. Ciekawy wpis i jakże prawdziwy.
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Post bardzo prawdziwy. Masz rację co do tego.
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    trudnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgadzam się z Tobą. Śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie o czymś takim pisałam w poście, ale zapewne nawet go nie przeczytałaś.

      Usuń
  96. Masz w 100% rację, blogowanie wymaga własnego wkładu i wcale nie jest to łatwe. Bardzo ładne zdjęcia, masz dobrego fotografa :)
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  97. 3/4 lata temu pierwszy raz prowadziłam blog. Te kilka lat temu praktycznie nie spotykałam się z blogami "dla zysku". Ludzie raczej chcieli się podzielić swoimi przeżyciami, a teraz? Gdy młode dziewczyny ( bo głównie w Polskiej blogosferze uczestniczą kobiety ) zobaczyły, że mogą na tym zarobić, lub co ważniejsze - zostać sławną, nagle rzuciły się w wir blogowania. Nie dla siebie, nie po to żeby robić coś z sercem, tylko po to żeby coś zyskać. I pojawiły się komentarze w których wszyscy się reklamują, pojawiły się wpisy na szybko, a liczba blogów modowych zwiększyła się razy 5. Szybko zrezygnowałam wtedy z blogowania, bo straciło to dla mnie sens :) Teraz wracam do bloga zainspirowana przez swoje ulubione blogi i mam nadzieję, że jak najmniej będę trafiała na tego rodzaju przypadki :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgadzam się z Twoimi słowami i tak przy okazji to śliczne zdjęcia <3
    Wpadaj do mnie też
    http://martynasiejkaofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Nie cierpie ludzi ktorzy wlasnie na sile probuje znalezc kogos do obserwacji. Obs/obs ehhh to nie dla mnie. Szkoda ze ludzie robia to dla "kasy, fejmu" a nie dla pasji.

    Zapraszam-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  100. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Fajna kurtka i ten kaptur ahh uwielbiam futerka ...
    Świetny post temat <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo fajny post i zdjęcia także niczego sobie, zapraszam do mnie ;)
    http://magda-ola.blogspot.com/2016/01/new-year-start-work.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  102. Święte słowa! Ja tez w sumie dopiero zaczynam i to wcale nie takie proste jakby się mogło wydawać :)
    Wyglądasz ślicznie! :)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Dokładnie! Jest masa ludzi, którym zależy tylko na obserwatorach i promowaniu swojego beznadziejnego bloga, na którym pojawiają się zazwyczaj obrazki z google grafika. ;(
    MÓJ BLOG - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  104. Masz wielką rację co do tego promowania się na blogu! Tu nie chodzi o żadne korzyści, czy bycie osobą, która stara się taka jak ktoś inny! Pasja w tym wszystkim jest najważniejsza i bycie sobą! Zapraszam także na mój blog -> http://doubletroublex99.blogspot.com/! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Wow! Świetny blog i post! Stylizacja też cudowna! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  106. Świetnie !
    Też zapraszam
    jula445.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetny blog :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Dokładnie! Chociaż to niesprawiedliwe że niektórym wystarczy dupa i cycki, a hajs się z bloga zgadza. Żadnej wartości to nie wnosi, oprócz uderzania w pierwotne instynkty, bo takie blogerki maja bardzo dużo męskich obserwatorów.
    Blog musi być z pasji :) Jak jest pasja to i jakieś kieszonkowe się znajdzie, ale to nie takie proste jak się ludziom wydaje.
    Pozdrawiam, mądra dziewczyna jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger