13:16

IT'S COLD OUTSIDE



Hej, hej! Jak tam u Was? Moje województwo rozpoczęło kilka dni temu ferie, więc mam przed sobą dwa tygodnie wolnego! Szczerze wolałabym je w późniejszym terminie, bo dopiero co mieliśmy przerwę świąteczną, ale tak akurat w tym roku wypadło i nic na to nie poradzę. Oczywiście, nie oznacza to, że nie cieszę się z ferii, bo wręcz przeciwnie - cieszę się, i to bardzo! Dodatkowo, zima postanowiła przypomnieć o sobie w postaci opadów śniegu. Nie raz już wspominałam, że nie przepadam za tymi chłodnymi miesiącami, ale mając do wyboru śnieg i deszcz, wybieram śnieg, bo jest to właściwie jedyna wersja zimy jaką jestem w stanie znieść. Przynajmniej na dworze jest pięknie, jasno (póki śnieg nie zamieni się w błoto) i jest okazja, by zrobić ładne zdjęcia (których, nawiasem mówiąc, mam dzisiaj caaałkiem sporo, haha). Wracając do tematu ferii - mam plan, by wykorzystać je w 100% jak najlepiej i  jak najbardziej produktywnie, aby nie zmarnować bezsensownie czasu. Co prawda nie wyjeżdżam nigdzie, ale na pewno będę spotykać się ze znajomymi, wybiorę się na łyżwy i tak dalej.
Coś się wymyśli! :)
A Wy macie już ferie? Macie jakieś plany, wyjeżdżacie gdzieś? :)









spodnie STRADIVARIUS / bluzka AMISU / poncho ONLY / buty KAZAR
kurtka CAMAIEU / naszyjnik KLIK


 instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis





129 komentarzy:

  1. Wyglądasz niesamowicie! Zwłaszcza fryzura piękna, do Twarzy Ci w tak spiętych włoskach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! Ja ferie mam jako ostatnia, czyli dopiero w lutym :) Udanego odpoczynku!
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola! Cudowne zdjęcia i super stylizacja aż nie mogę się napatrzeć :3 U mnie ferie zaczynają się mniej więcej za miesiąc, ale planów nie mam - jak zawsze na ferie haha. Miłej zabawy w ten wolny czas :) Obserwuję i pozdrawiam :*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam już ferie

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Czy to ten szal z tych modnych? Co się tak nosi? Też mam :) Ja mam ferie za miesiąc ;(
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej poncho niż szal, bo jest specjalnie wykrojony, chociaż jeśli się uprzeć - jako szal też można nosić. :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę ferii! Ja mam dopiero za miesiąc! :(
    Przepięknie wyglądasz! Ślicznie ci w tej fryzurze! :D



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie zamien sie ze mną feriami

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju jakie cudowne zdjęcia <3

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia . Ja dopiero po feriach pojadę na narty ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  13. O pamiętam jak oglądałam tą stylówkę na snapie :) Pięknie wyglądasz w takiej fryzurce i stylizacji. Ja na ferie wyjeżdżam do Szwajcarii i już nie mogę się doczekać aby porobić z tamtąd posty *.*
    Udanych ferii ! Wypoczywaj ! <3


    http://canelle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio mam bzika na punkcie poncho i zakupiłam sobie dwa w zimne dni super się przydają uwielbiam je
    śliczne zdjęcia i stylizacja
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia <3 cudowny blog !
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz doroślej w takiej fryzurze. :)
    Też wolałabym mieć później ferie, a zaczęłam razem z Tobą.

    ___________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie również rozpoczęły się ferie <3 Super stylizacja, a zdjęcia śliczne *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szal jest boski! Ahh, ja mam ferie za 2 tygodnie :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia! Świetnie kontrastujesz z tą śnieżną scenerią!
    Jak znajdziesz czas, wejdź też na mojego bloga, są tam porady, ale też sesja (pojawią się), wprawdzie dopiero zaczynam, ale już jestem z niego dumna XD
    rozowawstazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja i zdjęcia :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nie mam ferii, muszę czekać. Świetny look! ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja i twój blog jest świetny :) U mnie jeszcze nie ma feri bedą na początku lutego
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna fryzura, ale trochę za dużo bronzera jak dla mnie :/ ja mam dopiero w plowie lutego ferie wiec czekam na nie ZAPRASZAM DO MNIE _ KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach zawsze wygląda to trochę inaczej niż w rzeczywistości, dlatego niestety efekt tego bronzera może być trochę przerysowany. :/

      Usuń
  25. Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia :)! Ja na ferie niestety muszę jeszcze trochę poczekać ale zapowiadają się niestety pracowicie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie powiedziałabym, że masz 16 lat. Wyglądasz bardzo dojrzale! :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w sumie jeszcze kilka miesięcy i 17, haha. Dziękuję! :)

      Usuń
  27. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Udanych ferii! Ja mam dopiero od połowy lutego.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz zjawiskowo! Nie przepadam za zimą, ale zdjęcia faktycznie wtedy wychodzą bardzo dobrze. Ja niestety jeszcze poczekam na ferie niecały miesiąc, ale tak jak ty nie chciałabym ich mieć tak wcześnie. No cóż, dobrze wykorzystaj ten czas!
    Pozdrawiam!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super zdjęcia, udanych ferii. u mnie dopiero 1 lutego :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia!
    wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Udanych ferii, u mnie dopiero za dwa tygodnie..ech ;/
    Super zdjęcia.

    Pozdrawiam http://abi-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny szal i widok na zdjęciach! :) Moje ferie zaczynają się dopiero od 15 lutego, ale w rzeczywistości od 12, bo 15 to poniedziałek :P
    Chciałam podziękować za miły komentarz na moim blogu, zapraszam do siebie częściej! :)

    Pozdrawiam,
    xoxo,
    K.

    http://borko-yo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę ferii! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja ferie zaczynam dopiero za miesiąc :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje ferie rozpoczęły się wcześnie natomiast moje zaczną się późno z czego nie jestem zbytnio zadowolona. Dokładniej zaczynam ferii 15 lutego, więc późno. A najgorsze jest to, że w ferie wypadają moje urodziny. Ja tak samo jak ty nie wyjeżdżam, ale chcę ten czas bardzo dobrze wykorzystać przede wszystkim na spotkania z moimi znajomymi :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale śliczna stylizacja! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Udanych ferii.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak pięknie wyglądasz :>
    grlfashion.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja bardzo cieszę się z ferii! Żadnych konkretnych planów nie mam, ale prawdopodobnie pojadę na kilka dni do siostry. Piękne stylizacja i cudowne zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również rozpoczęłam właśnie ferie! :) Mam bardzo podobne plany do twoich :D hah
    Prześliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudownie wyglądasz! Ahh jak ja zazdroszczę tego śniegu!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny zestaw, pięknie Ci w upiętych włoskach

    zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ola *.* najpiękniejsza sesja jaką widziałam na Twoim blogu!

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. jejku świetny blog i na pewno będe tu często zaglądać! :) zapraszam do mnie, będzie miło jeśli zajrzysz :3 http://blebleblanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja również mam już ferie i moje plany to nie zmarnować ich, haha ;) śliczne zdjęcia
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  49. Podoba mi się ta narzutka.

    I podziwiam wytrzymałość na zimno. Ja bym tam byłą zielona w takim stroju i zamarzłabym.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja ferie mam na początku lutego, ale nigdzie nie wyjeżdżam. Bardzo ładne zdjęcia :).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Też mam już ferie i mimo, że wolałabym mieć je później to też się cieszę - patrz jak podobnie mamy ;3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  52. Ślicznie wyglądasz, piękne zdjęcia, a ponczo jest przecudowne <3

    LookMagicLife - zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja siedzę w domu ale nie jest źle :) Piękna stylizacja ;)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zdjęcia! :D
    Super stylizacja i to poncho ... boskie jest ;D
    Szkoda tylko, że ja mam do nich uraz :(

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają twoje spodnie;) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja już mam ferie i jeszcze siedzę w domu, do czasu :D
    Świetny naszyjnik ;>
    http://natalii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja mam ferie dopiero 15 stycznia ale cieszę sie w sumie bo teraz było troche wolnego to akurat :0 Przepiękna stylizacja i zdjęcia :D
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog Kliknij

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja ferie zeczynam dopiero w lutym
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  59. ja niestety wogóle nie mam ferii. świetna stylizacja i zdjęcia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Zazdroszczę ferii, ja dopiero się ich doczekam w lutym :( Ślicznie wyglądasz, szczególnie spodobały mi się Twoje włosy :) Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam izabelarejman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. ja tak marze az u nas na podkarpaciu juz beda
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja też zaczęłam ferie. Zazdroszczę podejścia, bo ja nie mam nic w planach oprócz solidnego ćwiczenia na instrumencie ;)

    ophexia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. ja zaczynam ferie dopiero w lutym :(
    świetne zdjęcia ;)
    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękne poncho! O feriach to ja mogę już jedynie pomarzyć :( Staro się poczułam teraz!

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej, nominowałam cię do LBA, które pomoże ci się wybić, mam nadzieję, że je zrobisz :) Zajrzyj do mnie, aby dowiedzieć się jakie masz pytania.

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny blog i super zdjęcia ! zostaję na dłużej i zapraszam do siebie :)
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne zdjęcia, tylko nie podoba mi się brązowy ,,dodatek" na twojej buzi :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękne zdjęcia i to poncho jest niesamowite! *.* Mam nadzieję, że dobrze spędzasz ferie i odpoczniesz przed kolejną serią nauki. Przede mną niestety sesja, a do ferii muszę jeszcze poczekać 3,5 tygodnia, pod warunkiem, że wszystko będzie zdane :D

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja ferie już zaczęłam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. ja sie bardzo ciesze ze ferie wypadły tak wczesnie ;)

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja ferie zaczynam dopiero od 15 lutego i również zamierzam je wykorzystać jak najlepiej :)
    Prześliczne zdjęcia! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Zdjęcia są po prostu przepiękne ♥ Życzę udanych ferii, ja swoje zaczynam zaraz po tobie :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja ferie zaczęłam tak jak ty i jestem chora :(
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. ja ferie zaczynam dopiero (albo już :)) w poniedziałek :D

    zapraszam do siebie:
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  75. Jejku, cudowne zdjęcia! Ładny wygląd bloga:) ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczny blog :*
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie: http://korniszoneq.blogspot.com/ <--- dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękne zdjęcia <3
    Zapraszam na bloga, dopiero zaczynam :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Boże ale ty śliczna jejku...
    Pięknie o.o
    Wpadnij kiedyś :)
    normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Moje ferie zaczynają się od 25 stycznia. Śliczna fryzura i ogólnie piękne zdjęcia :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  80. przepiękne zdjęcia <3 ja ferie mam ostatnie a więc jeszcze poczekam


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  81. hej super spodnie, dzięki za wpis u mnie, zaobserwowałam twoj blog, jesli możesz polubić moją stronę na fecebooku bede bardzo wdzieczna:) https://www.facebook.com/lipsonheels/?ref=hl zapraszam oczywiscie do mnie jak zawsze na www.lipsonheels.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękna stylizacja, no i świetna cała sesja.
    Chciałabym mieć ferie, ale niestety, nie na studiach. Tu tylko sesja. Ehh. Dobre czasy minęły.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudne zdjęcia, zazdroszczę ferii :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja też ma już ferie i niesamowicie się cieszę. A zdjęcia, utrzymują klimat zimowy, mimo, że nie byłaś opatulona po uszy xx :D
    rozowawstazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Ale pięknie wyglądasz!❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Żółwik! Też mam ferie ;) bardzo ładna stylizacja, w kolorach których lubię. Fryzura też cudna ^^
    Fairyshine.blogspot.com
    Diysstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczna stylizacja.
    Pięknie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Fantastyczna stylizacja! ♥♥♥
    Zapraszam do siebie
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  89. Moje ferie polegają na przeplataniu się terning-impreza-trening-impreza i tak w kółko :D

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. też mam ferie, niestety z racji tego, że za parę miesięcy mam mature wykorzystuje je żeby trochę powtórzyć materiał :/

    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. bardzo ładne zdjęcia, ta chusta ma śliczny wzór :)

    zapraszam: http://tylkomnie-czytaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Mistrzowskie zdjęcia !
    Piękna kobieta z Ciebie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  93. Znakomita stylizacja :)
    Zdjęcia bardzo są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetna stylizacja *.*

    bajeerancko.blogspot.com Nie zapomnij zaobserwować jeśli ci się spodoba <3

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetna stylizacja , podoba mi się twój bog *.*

    OdpowiedzUsuń
  96. Przepiękne zdjęcia, poza tym mam ten sam naszyjnik i też bardzo go lubię ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Ale piękne zdjęcia! ♥ Ja mam już ferie, ale zostaje w domu. Udanych ferii! ♥
    Zapraszam do komentowania i obserwacji | Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  98. Jakie śliczne zdjęcia! Od dawna jestem zakochana w takim sweterku/narzutce, po prostu czymś w tym stylu. Ferie zaczęłam w pierwszym terminie i na początku nie byłam zachwycona. Ale potem, jak zobaczyłam ten śnieg, to zmieniłam zdanie hah


    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Poklikałam XD Zapraszam: http://kolorowy-koliber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Przepiękne zdjęcia oraz fryzura! :)
    Poza tym, bardzo podoba mi się kardigan oraz biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  101. ja ferie dopiero zaczynam 1 lutego, planów nie mam, siedzę w domu odpoczywam :D
    bardzo ładnie masz podkreślone brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  102. + obserwuję bo zaciekawił mnie Twój blog :D na pewno umieszczę Cię po prawo mojego bloga obserwuje i czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  103. kocham te zdjęcia! <a href="http://hihania.blogspot.com
    „>Zapraszam :*</a>

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetne posty! Super zdjęcia. Ferie u mnie już za niecały tydzień :D
    Zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. cudowna fryzurka *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/2016/01/wspomniany-grunge-w-poprzednim-poscie.html

    OdpowiedzUsuń
  106. Jaka świetna stylizacja :)
    Ogólnie świetny blog
    blantt1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Piękne zdjęcia <3 sukces tej stylizacji tkwi w prostoście i Twojej naturalności - brawo!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger