12:40

SELFIE TAG & NEW IN

Wraz z nowym rokiem czuję zupełnie nową energię do blogowania i ogromną motywację! Liczę, że utrzyma się to przez cały ten rok, a nawet dłużej (właściwie ta chęć do pisania mogłaby mnie już nigdy nie opuszczać). Mam masę pomysłów na posty i ogólne zmiany, które pewnie niebawem wprowadzę, ale wszystko w swoim czasie. A co do postów: również planuję je urozmaicić, rozpocząć nowe serie i kategorie. Mam nadzieję, że będzie ciekawie! Dziś też przygotowałam coś nowego, czego jeszcze nigdy nie było na moim blogu. Konkretniej, jest to tag, czyli seria pytań, na które postaram się odpowiedzieć! Koniecznie dajcie znać, czy lubicie takie rzeczy!





Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Ogólnie rzecz biorąc długo miałam problem z zaakceptowaniem siebie i zawsze znalazłam coś, co by mi się nie podobało, ale teraz staram się to zmienić, polubić siebie i skupiać się na swoich mocnych stronach. Jeśli chodzi o to, co uważam w sobie za najlepsze pod względem fizycznym to mogłabym wymienić oczy, włosy (chociaż często mam duży problem, żeby je okiełznać). Właściwie lubię też swój brzuch i nogi, chociaż teraz uważam je za trochę za szczupłe.

Gdybyś mogła odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechała i dlaczego tam?
Nie wiem, czy mogę zdecydować się na jakieś konkretne miejsce, ale na pewno byłby to region z zupełnie inną kulturą, czymś nowym dla mnie. Może jakiś azjatycki kraj? Dla przykładu, niedawno zainteresowała mnie Tajlandia. Oprócz tego bardzo chciałabym polecieć do USA - Kalifornia i te sprawy, haha.

Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Lubię aktywnie spędzać wolny czas, więc jeśli mam okazję by się ruszyć, pojechać gdzieś, spotkać z kimś - na pewno to robię. Poza tym uwielbiam też oglądać seriale, filmy, czytać książki. Czasami rysuję lub robię jakieś DIY. Ogólnie sporo rzeczy by się znalazło.


Jaką jedną poradę dałabyś młodzieży i dlaczego?
Właściwie mam dwie bardzo ważne rady, więc trochę wbrew temu, co sugeruje pytanie, podam obie. Po pierwsze: mniej przejmować się opinią i ocenami innych i żyć własnym życiem, a po drugie akceptować siebie, dostrzegać w sobie zalety, a nad wadami pracować. Po prostu pokochajcie siebie i to, jakimi jesteście!

Jak myślisz, jakim zwierzęciem byłaś/mogłabyś być w swoim poprzednim wcieleniu?
Ciężko mi się zdecydować na jedno, bo właściwie zależy jak na to patrzeć. Czasami jestem cichą myszką, ale potrafię być też odważnym i dowódczym lwem, mającym wszystko pod kontrolą, a oprócz tego jestem rannym ptaszkiem i ambitną, pracowitą pszczołą. Całkiem ciekawe połączenie, nie sądzicie?

Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, co byś zmieniła?

Oczywiście znalazłaby się masa rzeczy, które mogłabym zmienić i decyzji, które za drugim razem podjęłabym inaczej, jednak to właśnie te wszystkie błędy nauczyły mnie wielu rzeczy, ukształtowały to, jaka jestem i sprawiły, że jestem teraz właśnie w tym miejscu, więc myślę, że nie chciałabym niczego zmieniać.


 koszula KLIK / naszyjnik KLIK

Czego potrzebujesz, by poczuć się lepiej gdy jesteś chora?
Właściwie nie potrzebuję wiele: ciepła herbata, łóżko, koc i serial. Tyle starczy.

Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?
Obecnie chodzę do szkoły, a rzeczą która mnie w niej denerwuje to na pewno fakt, że muszę dojeżdżać i godziny zajęć, które często trwają nawet do 16. Reszta jest do zniesienia, bo wiadomo nauki, sprawdzianów i tym podobnych nie unikniemy.

Nie mogę żyć bez...

Przyjaciół i rodziny, zdecydowanie!

Jakbyś mogła mieć jedną supermoc w swoim życia, jaka by to była?
Świetną opcją i chyba najbardziej praktyczną byłaby możliwość czytania w myślach lub
żeby to, co narysuję/wymyślę stawało się realne.

Mam jeszcze kilka nowości, które chciałabym Wam pokazać!


 sweter KLIK / naszyjnik KLIK

 bransoletka KLIK

 sweter KLIK / kurtka KLIK

 kurtka KLIK

 koszula KLIK

sweter KLIK / naszyjnik KLIK

koszula pierwsza - KLIK
koszula druga - KLIK
sweter kardigan - KLIK
sweter - KLIK
kurtka zimowa - KLIK
kurtka skórzana - KLIK


 instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis

107 komentarzy:

  1. Wszystko jest piękne :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag i ciekawe odpowiedzi, trzymam kciuki żeby motywacja do bloga cię nie opuściła :) Bardzo fajne rzeczy, a moje pytanie to: Jak i czemu założyłaś bloga, co cię do tego nakłoniło? Nie wiem czy był post na twoim blogu o tym więc wolę zapytać. Pozdrawiam xx

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tagi na blogach, dzięki nim można poznać i zagłębić się w życie autora, a co do ubrań to moje serce skradła koszula
    Mój blog klik
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a ja na pewno się zrewanżuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne ubrania!
    Ooo tak! Włosy masz super! :D
    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje, że kiedyś w pełni zaakceptujesz siebie bo jesteś śliczną dziewczyną

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tag :) W sweterku i naszyjniki po prostu się zakochałam <3 wspaniałe połączenie :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. supeł outfity właśnie się zakochałam.Ja już obserwuję i zachęcam do obserwacji mojego bloga http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tagi, a ten jest świetny! Też chciałabym czytać w myślach, haha! Sweterek jest śliczny :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny TAG i looki :D

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacje, najbardzej podoba mi sie jednak duży naszyjnik. Uwielbiam takie!
    Obserwuję, naprawdę świetny blog :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na post ! Parka z nowości też śliczna :* obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetną figurę ;D
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz,najbardziej wpadła mi czarna parka. Uwielbiam tego typu rzeczy. :*

    Obs za obs? :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz śliczne włosy! Meega spodobała mi się kurtka z ROMWE zimowa *_* ! Zastanawiam sie nad jej kupnem... Warta polecenia? Mogłabyś trochę o niej mi napisać:) ?
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest super, zdecydowanie polecam! Dobrze wykonana, prezentuje się naprawdę fajnie! Rozmiar też jest dobry, nie jest za mała, czego się obawiałam, gdyż zamawiałam wcześniej inną kurtkę i wyglądała, jakby była szyta na 10-latkę. Ta na szczęście jest dobra. Jedynie mogę dodać jeszcze, że nie jest bardzo gruba, więc na duże mrozy możliwe że się nie sprawdzi, ale zależy też jakiej kurtki szukasz i czego oczekujesz. Mimo wszystko polecam. :)

      Usuń
  15. Uwielbiam takie naszyjniki :)
    Świetne stylizacje i tag

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie tagi/posty! Swietne zdjecia! Koszule uwielbiam! <3

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszulka z h&m? Uwielbiam ją!:) Ślicznie wyglądasz, pozdrawiam!:*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak! Najlepszy t-shirt na świecie, mój ulubieniec haha. :)

      Usuń
  19. Też chciałabym pojechać do USA. :) Świetne ubrania sobie kupiłaś. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta seria jest całkiem okej :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka jest świetna!
    Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, w tym bon do Zary! a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnny post ! :*
    Koszula śliczna <3

    www.patryczko.blogspot.com Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam z blogiem lifestylowym!
    Będzie mi miło jesli wejdziesz i zostawisz cos po sobie ,wyrazisz swoja opinie czy zaobserwujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  24. jezu śliczna stylizacja! masz przecudowne zdjęcia, fajny tag mamy wiele wspólnego :)
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula jest genialna. Masz przepiękne włosy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytając to co napisałaś w odpowiedzi na zwierzę w poprzednim wcieleniu, pomyślałam sobie, "kurde, czemu ona opisała mnie?" hahah. Z tego czego dowiedziałam się w tym poście, wnioskuję, że jesteśmy do siebie bardzo podobne, bo również uwielbiam aktywnie spędzać weekendy, nie mogłabym żyć bez rodziny i przyjaciół (no i słodyczy ugh), no i jeszcze kilka podobnych cech znalazłam :D :3 Zapraszam Julka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tagi to chyba temat, którego najbardziej nie lubię na blogach, żaden nie wydaje mi się ciekawy, ale zdjęcia moim zdaniem obroniły tego posta, bardzo ładne wyszły :)
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne ubrania!

    - M

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia, śliczna ty! <3

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam tagi, dzięki nim można się wiele dowiedzieć o autorce bloga. Pytania jak i odpowiedzi są bardzo ciekawe. W linki poklikałam :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne ubrania :) masz cudowne brwi, bardzo mi się podobają takie wyraziste a nie kreski od linijki jak mają niektóre dziewczyny :D mogę wiedzieć jak je podkreślasz?

    divine-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam selfie tag bardzo przyjemnie się go czyta.
    Piękne stylizacje, jednak ta pierwsza i ostatnia jak dla mnie gryzie się trochę ze wzorami na koszuli i sweterku z naszyjnikiem no chyba, że po prostu za mocno wyostrzyłaś sweter. :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też nie mogę żyć bez przyjaciół ;) Świetny tag i piękna stylizacja ♥

    just-with-the-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Czarno biała koszula przegenilana! :)) hmm czytać w myś;ach to byłoby to! Buziaki :* | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne *.*

    normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Też gdy jestes chora to łózko, koc i serial jest najlepszym rozwiązaniem.:)

    http://diarygirla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jakby co to zaobserwuj i daj znać u mnie, a się odwdzięczę! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś bardzo fotogeniczna :) Cudowne zdjęcia.
    Ciepła herbata, łóżko, koc i serial - najlepsze rzeczy <3

    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. http://besusanna.blogspot.com/2016/01/among-people-hair-style.html?m=1

    Wpadnij,
    Genialne zdjęcia, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja także, gdy jestem chora potrzebuje tylko ciepłej herbaty, kocyka i seriali!:)
    Ładny sweterek!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł z tagiem!

    OdpowiedzUsuń
  42. Tag wyszedł Ci bardzo fajnie, bo czytało go się lekko i szybko, a do tego zainteresował mnie! Fajne zdjęcia :)

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny pomysł na tag i śliczne zdj. :D Oraz poklikałam. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Na prawie wszystkie twoje pytania odpowiedzialabym identycznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, no to chyba mamy wiele wspólnego, haha. :)

      Usuń
  45. Kupiłam sobie bardzo podobna koszule! Bardzo podoba mi się ten post! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny tag :) Fajna koszula.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też bym chciała pojechać do USA *-*
    Również lubie oglądać filmy i czytać książki

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny tag i świetne zdjęcia, a ta koszula w kratę jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne są zdjecia, ostatni sweterek jest super :)
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne ubrania oraz tag. Jesteś taka ładna ;oo
    Zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Super tag i ubranka!

    OdpowiedzUsuń
  52. Na prawdę ciekawie się czytało, ja też miałam problem z zaakceptowanie siebie, ale z nowym rokiem wszystko akceptuję.
    Wybrane przez ciebie rzeczy bardzo mi się podobają, a moim ulubieńcem tego postu jest parka. Wszystkie linki oczywiście poklikałam :)

    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie moglam przejsc obojetnie obok tej koszuli w krate :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Również chciałabym odwiedzić jakiś azjatycki kraj lub USA, to byłoby piękne! Również miałam problem z zaakceptowaniem siebie, ale jakoś się "okiełznałam". Ja bym chciałam mieć super moc spełniania marzeń innych i pomagania im. Nietypowe, wiem, ale to sprawia, że jestem szczęśliwa. Śliczne zdjęcia, nie dziwię się, że podobają Ci się Twoje oczy i włosy!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne rzeczy! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. porady dla młodzieży są świetne, uważam podobnie :))

    pozdrawiam!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Poklikane :) Fajny outfit...
    To piękne, co piszesz o samoakceptacji..
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale Ty masz śliczne długie włoski *.* no i stylówa tez niczego sobie :)

    http://velvetheart96.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie, śliczny naszyjnik ! :) :*
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładne ;) Poklikane ;)

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Poklikałam we wszystko :) u mnie na blogu napisałaś że będziesz parę blogów losować i pojawią się w następnym poście. Pozdrawiam i mam nadzieję że mój blog będzie jednym z nielicznych http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ładne zdjęcia pozdrawiam i zapraszam do mnie http://myblog69141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciekawe odpowiedzi :). Śliczne zdjęcia, poklikałam w ciuszki. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Pierwsza koszula, kardigan oraz naszyjniki bardzo przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczny sweterek :* poklikałam
    Zapraszam ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczny sweterek :* poklikałam
    Zapraszam ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  68. Amazinggg! Love ittt!!!
    Gorgeous!!
    Check my blog and my new post*
    www.a-be-atriz.com
    xx, A Be-atriz

    OdpowiedzUsuń
  69. Też uważam, że każdy powinien żyć swoim życie, zaakceptować siebie i przy tym nie brać za bardzo do siebie opinii innych. Super post! Wspaniałe nowości :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Zakochałam się w kurtce:))

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny post.:)
    A kurteczka po prostu mega

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny tak, a z ciuszków najbardziej podoba mi się ta koszula :)
    Zapraszam do mnie inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne zdjęcia :) Jesteś naprawdę śliczna jeju :D
    Ja również uważam że moją najlepszą cechą fizyczną to włosy :D Uwielbiam je!
    Poklikane.

    http://saynika.blogspot.com/
    W wolnym czasie zapraszam, będzie mi miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Kochana wszystko ci poklikałam :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne odpowiedzi :)
    Śliczne zdjecia ☺
    Zapraszam na nowy post pt. "Jak zrobić dobre zdjęcie?"
    Obserwuję i pozdrawiam
    delightlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Hej :)
    Wiesz, muszę Ci powiedzieć, że tą odpowiedzią o tym by zaakceptować siebie taką, jaką się jest przekonałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny post :) Dziękuję za pokliknie u mnie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Chyba zrobię ten tag. Super zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajny tag,fajne włosy ;) poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Fajny TAG! Masz bardzo fajne i oryginalne odpowiedzi więc o wiele lepiej się czyta ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie przepadam za tagami, ale z tego posta dowiedziałam się, że rysujesz. :)
    Chętnie zobaczyłabym jakieś rysownicze posty! Pozdrawiam.
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  82. Beautiful! love every details of your outfits !

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Ale masz genialne włosy !!!!! *.* Koszula jest świetna sama mam podobną ale nie flanelową , koniecznie musze mięć taką w swojej kolekcji :D Pozdrawiam gorąco i jeśli masz ochotę zapraszam do siebie ;)
    www.dayliney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Fajny post :śliczne zdjęcia ,ciekawy temat .Uwielbiam czytać takie pomysłowe wpisy z odpowiedziami na pytania itp. Też uważam ,że należy podążać swoją drogą do marzeń nie zważając na innych .Nie bać się dzielić swoją pasją !

    Ważne jest również by akceptować siebie taką jaką się jest .
    Nie ma ludżi idealnych .Czasem mamy np. kompleksy na punkcie urody ...a czegoś mi brak chciałabym tak wyglądać itd .warto wówczas zastanowić się i docenić to co mamy ! ...

    Pozdrawiam cieplutko !

    martynarempala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystkie rzeczy są bardzo ładne <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger