10:24

WAYS TO MAKE 2016 THE BEST YEAR

Nowy rok zazwyczaj stanowi pewną granicę - zamyka stary rozdział w naszym życiu i otwiera nowy. Wielu z nas wykorzystuje ten moment jako odpowiedni czas na zmiany i wyznaczenie sobie nowych celów, postanowień. Nie raz słyszałam zwrot "nowy rok - nowy ja" lub coś podobnego. Uważam, że nie zmienimy się z dnia na dzień, nie staniemy się "nowymi", ale każdego dnia możemy starać się być lepszą wersją samego siebie, a jednocześnie zyskując nowe 365 (a teraz raczej 366) dni możemy spróbować wykorzystać je w najlepszy możliwy sposób, aby ten rok był naprawdę wspaniały i zapamiętany przez nas. No to co, próbujemy?

koszula - KLIK
kurtka - KLIK


PLANUJ
Nie można mieć wszystkiego pod kontrolą, zaplanować każdej sekundy życia i załamywać się, gdy coś pójdzie nie tak, jak chcieliśmy, ale warto czasami pomyśleć trochę w przyszłość i zrobić jakieś plany. Dobrze jest być spontanicznym, ale prawda jest taka, że często biorąc się za coś na ostatnią chwilę może nam po prostu nic z tego nie wyjść. Mówiąc o planach mam na myśli właściwie wszystko - począwszy od obowiązków, spraw szkolnych, których załatwienie w odpowiednim terminie oszczędzi nam stresu, a także planowanie np. podróży, wakacji, koncertów, spotkań i tak dalej, dzięki czemu stworzymy wspaniałe wspomnienia i rzeczywiście nasz rok ma szansę na miano "najlepszego".

MIEJ REALNE POSTANOWIENIA
Prawie każdy przygotowuje jakieś postanowienia na nowy rok, ale warto pamiętać, by były one możliwe do zrealizowania i jednocześnie motywowały nas, ale nie były przymusem. Co dokładnie mam na myśli? Zamiast mówić "zrzucę 15kg", powiedz "będę więcej ćwiczyć, zdrowiej jeść itd.". Zamiast "przeczytam 10 książek w miesiącu" - "będę więcej czytać". Takie postanowienia dodają nam zapału i nie sprawiają, że go tracimy, gdy nie wszystko idzie zgodnie z planem (to znaczy, na przykład, gdy nasza waga nie spada lub nie udało nam się przeczytać wszystkich dziesięciu książek).

NIE MARNUJ CZASU
Muszę przyznać, że jestem w tym mistrzynią, ale zgaduję też, że nie jestem sama, dlatego w tym roku wszyscy przestajemy się obijać i bierzemy się do roboty! Zacznijmy wykorzystywać czas we właściwy, kreatywny i produktywny sposób. Zamiast bezcelowo przewijać strony w internecie zrób COŚ. Wyjdź ze znajomymi, pracuj nad sobą, swoimi pasjami, znajdź nowe, dodatkowe zajęcia. Prawda jest taka, że im mniej mamy czasy, tym mamy go więcej, bo mając po brzegi wypełniony grafik i tak w gruncie rzeczy jesteśmy w stanie więcej zrobić, a siedząc cały dzień w domu prawdopodobnie i tak spędzimy go na kanapie w towarzystwie laptopa, telefonu i telewizora.

MYŚL POZYTYWNIE
Nie zawsze jest kolorowo, nie zawsze mamy dobry humor, ale zawsze starajmy się dostrzegać te dobre, pozytywne rzeczy. Nie zamartwiajmy się, nie bądźmy względem siebie zbyt krytyczni. Starajmy się doceniać każdą, najmniejszą rzecz i znajdować w niej powód do szczęścia. Otaczajmy się pozytywnymi ludźmi, twórzmy dobrą atmosferę i dzielmy się nią z innymi. Więcej na ten temat pisałam TUTAJ, więc zainteresowanych zapraszam.

ZAWSZE BĄDŹ ZAINSPIROWANY
Może nie brzmi to przekonująco, ale uwierzcie, że ma to wielkie znaczenie. Mając inspirację i cel przed sobą jesteśmy zmotywowani do działania, zrobienia czegoś, dzięki czemu nie siedzimy bezczynnie. Staraj się urzeczywistniać swoje pomysły, marzenia i plany, a także twórz nowe. Możesz zrobić listę priorytetów, ważnych dla ciebie rzeczy i starać się, by zajmowały pierwsze miejsce w twoim życiu. Otaczaj się tym, co cię inspiruje. Sam bądź inspiracją.
Więcej - KLIK

IDŹ DO PRZODU
Jak wspominałam na początku - nie jestem zwolenniczką teorii "nowy rok - nowa ja", ale po części można wykorzystać to i uwierzyć, że to, co było, zostawiamy za sobą i idziemy do przodu. Porzućmy lub zmieńmy wszystko, co sprawia, że nie jesteśmy szczęśliwi, co ma na nas negatywny wpływ i niszczy nas. Nie ma sensu tracić życia na takie rzeczy, dlatego najlepiej jest się po prostu od nich odciąć, zapomnieć i ruszyć dalej.


ŻYJ CHWILĄ
Z początku może wydawać się, że ta rada zaprzecza wszystkim innym, ale ja myślę, że nie - łączy się z nimi i udoskonala je. Planowanie, postanowienia i wszystko inne o czym pisałam jest bardzo ważne, ale wiecie co? Trzeba też odetchnąć. Wyluzować. Cieszyć się trwającą chwilą, tym, co jest teraz. Nie przejmujmy się za wiele i nie rozmyślajmy. Po prostu, pozwólmy chwili trwać i rozkoszujmy się nią, póki możemy.





koszula KLIK / kurtka KLIK / spodnie STRADIVARIUS / buty KAZAR / naszyjnik KLIK


 instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis




103 komentarze:

  1. Świetny zestaw! Idealna krata:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia i rady są super. : )

      Usuń
  2. Fajne postanowienia
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia!!Jesteś bardzo fotogeniczna:)

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, świetne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post masz bardzo fajnego bloga i piszesz bardzo ciekawie oby tak dalej ! Emotikon smile
    obserwuje i licze na to samo Emotikon smile !
    ZAPRASZAM DO MNIE NA GIVEAWAY -> dblazkowska.blogspot.com.ZAPRASZAUM GIVEAWAY U MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz. Inspirujące postanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Podoba mi się ta koszula :)
    Ja uważam, że każdy moment jest dobry na zmiany.
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne postanowienie :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieszam Twoje rady nad łóżkiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rady ! Bardzo pozytywny post :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie dopiero zaczynam i będzie mi niezwykle miło, jeśli zaobserwujesz mój blog i skomentujesz posty. Zapraszam również do przeczytania najnowszego postu o metaforycznym znaczeniu ubrań.
    projectad.blogspot.com

    życzę ci takich samych komentarzy, jak ty napisałaś mi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi największą trudność sprawia pozytywne myślenie, ostatnio stałam się wielką pesymistką.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, wszyscy tak pozytywnie są nastawieni do tego roku... Ja jednak potrzebuję chwili ciszy... Brak komputera, lekcji, telefonu, obowiązkow. Tylko ja i spacer.

    Świetny post :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obym zrealizowała moje postanowienia w tym roku :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia w realizacji celów, ja już zaczęłam. Bardzo fajne spodnie, mam podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie ;**
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe porady i świetne zdjęcia! :D



    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 2 nastoletnie przyjaciółki!
    KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie , z czasem osiagniemy to na czym nam zależy to tylko kwestia czasu <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/pierwsza-wizyta-u-dietetyka.html

    OdpowiedzUsuń
  20. "miej realne postanowienia" - bardzo dobrze powiedziane :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega motywacyjny post, genialny :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dodam coś od siebie na temat postanowień. Moim zdaniem, ważniejsze od "realnych postanowień" jest to, aby starać się je spełniać. :) Postanowienia same się nie spełnią. :) Nie schudniemy od powiedzenia "schudnę w tym roku", ani nie osiągniemy średniej powyżej 5.0 jeśli nie zaczniemy się uczyć. Różnica jest w tym, że dla jednych nierealnym postanowieniem może być na przykład rzucenie palenia, ale jeśli weźmiemy sobie do serca to, że to my musimy działać, na pewno się uda. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Lepiej planować i być zorganizowanym, ale tak jak napisałaś czasami trzeba żyć chwilą. Tak po prostu cieszyć się nią :) Śliczne są te zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie patrzmy w przeszłość tylko skupiajmy się na teraźniejszości! Bynajmniej ja mam takie plany na 2016. Bardzo fajny post! Uwielbiam czytać Twoje notki więc fajnie, że napisałaś więcej niż zazwyczaj :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz, lubię taki styl :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjecia:)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w tym roku odpuściłam sobie postanowieni, jednak jaką motywację do działania też mam! :) Świetne zdjęcia! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowana! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale chyba i tak najbardziej liczy się motywacja i samozaparcie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  29. Nowy rok! Przecudny czas na zmiany. Tyle motywacji! Sama zaczęłam zdrowiej jeść, więcej ćwiczyć :) Z jednych moich postanowień było również założenie bloga :)
    http://lovely-july-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rady (: Na pewno któryś z nich się przyda (:
    Miłej niedzieli (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba skorzystam z porad :) A look cudowny! Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga: http://fashdarkness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna stylka :)

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne, inspirujące porady :p
    ZAPRASZAM DO MNIE, JEŚLI OBSERWUJESZ NAPISZ, A ZROBIĘ TO SAMO :D Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam stwierdzenie "nowy rok, nowa ja", bo w większości przynosi ono same rozczarowania (zmiana roku, nie sprawia, że jesteśmy kimś innym :D). A co do 2016, to mam naprawdę ogromną nadzieję, że będzie udany ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylówka!
    Zapraszam na bloga: http://stylessana.blogspot.com/
    Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylizacja :D Świetne spodnie <3 Bardzo fajny post,podoba mi się sposób w jaki wszystko opisałaś :D

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  38. Życie chwilą jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mądry, motywujący post! Ja przede wszystkim chciałabym zacząć działać i przestać marnować czas. Świetne zdjęcia, uwielbiam Twoje włosy :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja już działam! Chociaż powiem Ci, że Twój post jest naprawdę motywujący. I przede wszystkim bardzo przemyślany! :)
    Ach, piękne zdjęcia! <3

    Zapraszam na rozdział 12! :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje główne postanowienie to więcej się uśmiechać i zarażać pozytywną energią innych ludzi :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale figura :O
    Piękne zdjęcia.
    Co do marnowania czasu tez muszę coś u siebie zmienić :P
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ładne zdjęcia, bardzo dobre rady :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne rady, a zdjęcia są śliczne ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna stylizacja na codzień! Naprawde Ci to pisze <3 jestes piekna!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten rok jak na razie układa się dla mnie wspaniale :D. Bardzo motywujący post. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawy i przyjemny post! :)
    Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia i świetne rady :)

    OdpowiedzUsuń
  49. pięknie wyglądasz, bardzo podoba mi się koszula :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo przyjemny post, zgadzam się w wieloma argumentami, które opisałaś. Pięknie wyszłas na zdjęciach! <3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczna koszula! bardzo ładne zdjęcia :) żyć chwilą - to jest to! :)
    obserwuję :* pozdrawiam prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękna koszula :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST - Overknee boots

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajna stylizacja :) A co do rad jak "ulepszać" siebie to ze wszystkimi się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie wyglądasz! :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mądry post :) Chciałabym się dostosować do powyższych zaleceń i często mam w planach takie pozytywne myślenie, ale niestety z czasem dopada mnie szara rzeczywistość i brak czasu. Przez co moje plany się rozsypują. Mam nadzieję, że w tym roku będzie jednak inaczej ;)
    Podoba mi się Twoja stylizacja. W szczególności koszula.
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna koszula i bardzo pozytywny, dojrzale napisany post! ;3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny wpis! Porady również bardzo przemyślane :D U mnie najgorzej z tym marnowaniem czasu, ale chciałabym nad tym popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgadzam się z tym, że nie należy za dużo rozmyślać. :) Niestety w praktyce to nie takie proste...

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo podoba mi się Twoja koszula i świetne zdjęcia :)
    Mądrze napisany post!
    Obserwujemy?

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Piekne zdjecia! Ja w tym roku postanowien nie mam, chce byc po prostu lepszym czlowiekiem. :)
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Po pierwsze te zdjęcia są przepiękne! Po drugie genialne postanowienia sama mam podobne... Według mnie moim najważniejszym postanowieniem jest motywacja i wiara w siebie. Przy okazji zapraszam do mnie -> http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Wspaniałe zdjęcia <3
    Obserwuję :)
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczne zdjęcia!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. super post!
    http://raspberrydizziness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Uważam, że jak ktoś chce coś zmienić to powinien zrobić to w tym momencie, a nie czekać na nowy rok^^ Ja staram się być lepsza każdego dnia!
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Najważniejsze jest motywacja, myślę, że to połowa drogi do sukcesu :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Nowy rok, nowa ja ;) zaczęłam wdrażac w życie swoje postanowienia i mam nadzieję, że dam sobie z tym radę ;)

    http://mamcos-dopowiedzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo bardzo fajny i motywujący post! Nowy rok to też taka motywacja, żeby coś zmienić, zrobić coś na co nie byliśmy dotąd gotowi! Super zdjęcia i naprawdę bardzo spodobał mi się ten post! <3 Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgadzam się we wszystkim. Również mam drobne postanowienia, ale realne w miarę. No cóż mój nowy rok zaczynam tak samo jak poprzedni. Siedze i nic nie robię bo zaczęłam oglądać Teen Wolfa od początku i trzeba dokończyć :')

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny blog ♡ mądry i motywujacy, bardzo fajnie się to czyta ;)
    Wpadnij też do mnie
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  71. Hej jestem u Ciebie pierwszy raz ale już wiem ,że zostanę na dłużej. Super blog. :-)
    Po 1 masz piękną koszulę i spodnie. A po 2 masz ze wszystkim rację, jednak ja należę do innych osób i muszę mieć twarde cele. Innym radzę robić wszystko powoli. Teraz powstają super dzienniki, plannery. Które pomagają nam w osiągnięciu danego celu. O nich niedługo u mnie na blogu.

    ZAPRASZAM: WWW.KAWALEKOMNIE.BLOGSPOT.COM
    Pozdrawiam ciepło, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny outfit :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Kochana, zapraszam Cie na konkurs gdzie bardzo łatwo jest wygrać okulary (jakie chcesz)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Fajne wyglądasz. Życzę Ci spełnienia postanowień. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny post!
    Obserwuje !
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ogólnie to nie mam postanowień, ale mam zamiar robić dużo więcej niż w tamtym roku. XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowny post i niesamowite zdjęcia! Ślicznie wyglądasz *-*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudne włosy :)
    http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetna koszula :) Bardzo fajne rady. Myślę, że najważniejsze to wytyczyć sobie cel i nie marnować czasu

    OdpowiedzUsuń
  80. Super postanowienia, a zdjęcia prześliczne *-*
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo przydatny post masz rację trzeba myśleć pozytywnie :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Zakochalam sie w bialo-czarnych zdjeciach! Piekne sa wszystkie w sumie :) chudzinka jestes. Ja zadnych postanowien nie mialam ale biore sie za siebie aby byc zdrowsza i szczesliwsza osoba. Zycze takze innym powodzenia, buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetne zdj!

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  84. Mi zawsze plany nawet miesiąc przed nie wypalają.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetnie napisane! Moim postanowieniem na 2016 jest, by nie marnować czasu, a na koniec roku móc przyznać, że był on udany. Co do twoich "rad" dla mnie najważniejsze jest pozytywne myślenie i inspiracja. To samo w sobie motywuje mnie do działania! Ale oczywiście ostatni punkt też jest bardzo ważny. Pomiędzy wszystkimi przygodami, obowiązkami i masą planów miejmy czas na spontaniczność - każda chwila jest ważna!

    Piękne zdjęcia, pozdrawiam xx
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  86. mega masz ta koszule
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Mądry, ciekawy post i świetny zestaw. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękne zdjęcia :) karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. świetne rady, zdjęcia są przepiękne ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. super wpis, piękne zdjęcia, zapraszam też do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, odwdzięczę sie za każdy komentarz czy polubienie strony na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Kolejna, piękna koszula! :)
    Uwielbiam kratę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger