12:25

ULUBIEŃCY MIESIĄCA: STYCZEŃ


Hej, hej! Już wspominałam Wam, że planuję rozpocząć nowe serie i właśnie jedną z nich są ulubieńcy! Nigdy czegoś takiego u mnie nie było, a czasami rzeczywiście mam rzeczy, które fajnie byłoby Wam polecić. Raczej nie będę wstawiać takich postów co miesiąc, bo byłyby za często, ale raz na jakiś czas czemu nie? Bez przeciągania, zaczynamy!




Jeśli chodzi o strefę urodową, mam kilka perełek, które mogę Wam polecić:
lakiery Golden Rose - osobiście uważam, że są rewelacyjne, tym bardziej jak na tak niską cenę. Bez problemu utrzymują się nawet 5 lub więcej dni. Ostatnio moje ulubione kolory to: Color Expert 89 i With Protein Nail Lacquer 337
balsamy do ust EOS - o nich pisałam już wcześniej, zainteresowanych zapraszam TUTAJ
pędzle do makijażu - ostatnio postanowiłam zamówić zestaw 32 pędzli (KLIK) i sprawdzają się naprawdę świetnie! Nie są drogie, a ich jakość jest naprawdę dobra. Teraz robienie makijażu jest o wiele łatwiejsze, przyjemniejsze i bardziej precyzyjne. :) Możecie je kupić TUTAJ.
pomadka Wibo Lips to Kiss - od niedawna lubię malować usta, a ta pomadka w kredce jest jedną z moich ulubionych. Piękny kolor i, co najważniejsze, nie wysusza ust!


 Styczeń, początek roku - dobrze jest go zacząć będąc dobrze zorganizowanym, dlatego kalendarz jest moim zdecydowanym must have. Zapisuję w nim wszystko, co mam w planach, a także wszystkie obowiązki i rzeczy do zrobienia. Uwierzcie, że mając wszystko wypisane mamy większą motywację, by rzeczywiście to zrobić. Poza tym - nic nie wyleci nam z głowy.


Czasami lubię zmienić sobie obudowę na telefon - tym razem postanowiłam zamówić dwie ze strony ETUO.pl. Możecie tam kupić etui na większość telefonów, a nawet zaprojektować swoje własne (tak jak ja zrobiłam). Są naprawdę świetne jakościowo (dobrze wykonane, nadruk nie powinien się wcierać) i dobrze chronią telefon dzięki temu, że są dosyć grube. Jestem naprawdę w 100% zadowolona i myślę, że to nie będzie mój ostatni zakup na tej stronie! :)
KLIK - tutaj projektujemy
KLIK - tutaj możemy kupić gotowe. :)


"Zanim zasnę" to tak naprawdę jedyna książka, którą udało mi się przeczytać w ostatnim czasie, ale muszę przyznać, że to jedna z lepszych książek, jakie kiedykolwiek czytałam. Nie chcę zbyt wiele rozpisywać się o niej - jeśli jesteście zainteresowani możecie przeczytać opis w internecie, ale krótko mówiąc jest to thriller/kryminał opowiadający o kobiecie, która straciła pamięć i codziennie budzi się, nie pamiętając dnia poprzedniego. Z czasem odkrywa coraz więcej tajemnic, a także zaczyna pisać pamiętnik, który pozwala jej to wszystko uporządkować. Książka jest naprawdę świetna, polecam! Jej ekranizacja raczej mnie rozczarowała - wiele było niezgodności z historią i właściwie została ona mocno uproszczona. Możecie porównać oba, jednak w mojej opinii film wypada dużo gorzej.


Muzyka
The Neighbourhood - album Wiped Out - totalny ulubieniec, chyba nigdy mi się nie znudzi! Jeśli jeszcze nie wiecie jestem ogromną fanką The NBHD, a w tym albumie jestem szczególnie zakochana. Teraz tylko czekać do marca na koncert!
The Weeknd - kolejny wykonawca, którego uwielbiam i właściwie większość jego utworów podoba mi się.

 

Film
Wiek Adaline - film z zeszłego roku, opowiada o kobiecie, która na skutek wypadku przestaje się starzeć. Jak się domyślacie, bycie nieśmiertelnym, wyglądającym wiecznie młodo może spowodować "małe" komplikacje, więc życie Adaline wcale nie jest takie kolorowe. PS. Fani Plotkary na pewno będą zadowoleni ze względu na rolę główną, która przypadła Blake Lively. ;)


Jacy byli Wasi ulubieńcy w tym miesiącu?

  DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis


112 komentarzy:

  1. Film uwielbiam i książka mnie zainteresowała :) Ciesze się na dalsze posty ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym miesiącu kupiłam sobie korektor (także z Golden Rose ;)) i jestem z niego zadowolona. Poprzedni jakoś nie przypadł mi do gustu.
    A co do Eosów, to z chęcią bym sobie je kupiła, bo ostatnio dużo osób je zachwala. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tym filmie byłam w kinie i muszę przyznać, że bardzo mi się podobał :) a lakiery z Golden Rose używam chyba od zawsze i są moimi ulubionymi ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajni ulubieńcy. :) Świetne casy na telefon. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te etui :D
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten film, również jest moim ulubieńcem. Tak samo jak lakiery z Golden rose. Nowy rok również zaczęłam z kalendarzem u boku :) ZAPRASZAM DO MNIE _ KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować te lakiery! Gdzie są do kupienia? Moje paznokcie rosną bardzo szybko, przez co lakier schodzi czasami już na drugi dzień ;)

    Mój blog
    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzeczy z Golden Rose kupuje zawsze na ich stoiskach w galeriach, ale myślę, że w jakichś drogeriach też mogą być dostępne, musisz się rozejrzeć. :)

      Usuń
  8. Dużo dobrego słyszałam na temat lakierów Golden Rose :)
    Oglądałam film :) jest świetny :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Eosy mają bardzo dobrą opinię ale cena niezbyt zachęcająca :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam wcześniej o tych lakierach do paznokci :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  11. Teź napisałam ulubieńców:)

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega zainteresowały mnie case'y do telefonu, wpadnę na tą stronkę! :)
    Pozdrawiam!
    http://olczekjestem.blogspot.com/ <-- Mój blog. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. mam zamiar w najbliższym czasie, tez ulubieńców wstawić, także zapraszam do mnie : www.dooollys.blogspot.com
    oraz na snapchat'a: dooollys
    buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery z Golden Rose :)
    Zaobserwowałam , jeśli ci się podoba mój blog to zaobserwuj :)

    forthemost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne casy :)
    Dla mnie ulubieńcem stycznia był film Wielki Mike i piosenka Perfect- 1D :)
    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. case'y najlepsze:D zapraszam do siebie http://inspogirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne case'y *.* Do tego obejrzenia tego filmu zabieram się już od kilku dobrych miesięcy i chyba w końcu go obejrzę :)

    http://suz-anne-q.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. "Wiek Adaline" może mistrzowskim filmem nie jest ale sama Lively jest według mnie najpiękniejszą kobietą na świecie. Dla niej zdecydowanie można obejrzeć ten film.

    Pozdrawiam,
    Najbardziej szczupła
    [najbardziejszczupla.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  20. Od jakiegoś czasu również uwielbiam the NBHD! Żałuję że nie będzie mnie na koncercie

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajni ulubieńcy :)
    mój blog -->http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Film uwielbiam, a książkę muszę przeczytać ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiek Adalina to super film! :) książki nie czytałam ale może się skuszę :)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. też tak się ostatnio zastanawiam nad tego typu serią. jednak takie posty pomagają odnaleźć innym coś fajnego, odkryć coś. sama wiele razy skorzystałam z tego typu posta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbia lakiery z Golden Rose. Color Expert - totalnie moje ulubione. Jednak u mnie dłużej trzyma się seria 60 seconds z top coatem. ;)
    +obserwuje, świetny blog. <3

    >> born-to-be-a-bitchh.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podobają mi się obudowy.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie w styczniu zdecydowanie królowało "Ziemiomorze" Le Guin <3 Cudo, nie książka. Czy raczej seria.
    A ta obudowa jest śliczna <3
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny post i cudowne zdjęcia !

    zapraszam do siebie : blogbeautymix.blogspot.com każda wskazówka od doświadczonej blogerki jest cenna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie czytałam tej książki ; / Aż 32 pędzle? Jejku, ja używam max 5 ;D
    Cudne obudowy *-* Tak się zastanawiam czy w Anglii znajdę takie lakiery ; /
    Pozdrawiam, Ilonciaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Oglądałam oba filmy - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię lakiery z Golden Rose :) Uwielbiam The NBHD! Nawet teraz pisząc ten komentarz słucham ich muzyki, haha! Zazdroszczę, ze jedziesz na koncert :D Mam nadzieję, że napiszesz chociaż kilka zdań o tym jak było. Chętnie bym taki zobaczyła. Pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne pędzle. Lakiery mają prześliczne kolory <3

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też uwielbiam te lakiery! A najbardziej biały :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obudowy na telefon są świetne :)! Uwielbiam ten film :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super case !
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/favourite-place.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie świetne zdjęcia. Strasznie mi się spodobali ci ulubieńcy tak samo jak twój blog dlatego obserwuję :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. O, to etui jest świetne! Wygląda przepięknie. To już wiem co przeczytam następnie! Zapowiada się bardzo ciekawie ;)Ten film jest genialny, oglądałam! Wszystkim szczerze polecam obejrzeć :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze w tym tygodniu obejrzałam film Wiek Adaline i bardzo mi się spodobał! Co do Golden Rose - to trwałość wszystkich kosmetyków jest świetna! Case'y na telefon są bardzo ładne!
    Littleredcherrysmile

    OdpowiedzUsuń
  40. Oglądałam wiek Adaline :) lubię lakiery z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie zastanawiałam się nad obejrzeniem tego filmu i chyba się jednak skuszę. Śliczne etui *-* a co do szminki to też polecam z catrice :)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdecydowanie moim ulubieńcem stycznia był kalendarz i ferie ;*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post :* Śliczne etui :*
    Pozdrawiam :* Zapraszam do mnie http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super etui :) Film muszę obejrzeć w końcu. Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Słyszałam o tych balsamach do ust, może kiedyś się uda mi jeden z nich zakupić *.*
    Świetni ulubieńce i dobre zdjęcia! :)

    MÓJ BLOG-KLIK!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie piękne obudowy i pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam ten film.
    Co do case'ów na telefon nigdy nie zwracałam na nie większej uwagi, ale może też sobie jakiś nowy kupię...
    W wolnej chwili zapraszam
    Maquillageprofille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. 1 obudowa jest śliczna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Książka i film które poleciłaś również bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne etui *-* Chyba skuszę się na ten film, brzmi nieźle ;)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Jezu jakie boskie zdjęcia!! Od razu przyciągają do czytania post! <3 Fajni ulubieńcy ;)

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Eosy to chyba moje ulubione balsamy do ust i jak zużyję inne, to będę kupować tylko te. Z takich, co mogę Ci polecić to masełko do ust z The Body Shop, jest rewelacyjne! Ja mam akurat o zapachu mango i nie wyobrażam sobie normalnego funkcjonowania bez niego! świetnie nawilża i pięknie pachnie + jest bardzo wydajny! Lakiery z GR są genialne! Chociaż najczęściej teraz używam żelowych z Eveline i Sally Hansen. Co do pędzli to, ja swoje zamówiłam na dresslink.com i też byłam zaskoczona ich dobrą jakością. Zaciekawiłaś mnie tą książką i gdybym miała mniej na głowie to bym z chęcią po nią sięgnęła :) Tak samo uwielbuam tę płytę NBHD!! A szczególnie kawałek Greetings from Califournia! A na The Weekend mam już bilety! Nie mogę się doczekać! A z kolei Wiek Adeline udało mi się niedawno obejrzeć i był super, uwielbiam tę aktorkę.:)
    Pozdrawiam
    http://fashioon-update.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Sama używam lakierów z golden rose! Tak jak i balsamow z eos:)Zapraszam do mnie nowa notatka http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  54. Wiek Adaline jest na mojej liście filmów do obejrzenia, ale jeszcze nie zabrałam się do oglądania.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. te case są takie śliczne *,* też używam lakierów golden rose i jestem z nich bardzo zadowolona! :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.aleksandraolender.blogspot.com - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też lubię zespół The Weeknd, mam nawet płytę :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  57. Zaciekawiła mnie ta książka, ano i album The NBH jest mi dobrze znany, to jest mój ulubieniec tego miesiąca :)

    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo lubię czytać książki, muszę przeczytać tą co polecasz:)

    Mój blog - whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  59. Od dawna szukam pędzli i chyba w końcu skuszę się na ich zakup :)
    Jako miłośniczka książek i filmów skuszę się zapewne na Twoich ulubieńców tej dziedziny :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ta książka może mi się spodobać :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Film świetny ! Książki niestety nie moja tematyka świetny post :)
    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam masełka eos. Bardzo spodobało mi się etui na iphone, więc oczywiście kliknęłam w strone :) Może wspólna obserwacja?? daj znać :D
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciekawi ulubieńcy jestem bardzo ciekawa tego filmu i zaraz sobie go włącze :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. też uwielbiam lakiery tej firmy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ostatnio zakupiłam eosa i jestem zakochana, kredkę(pomadkę) z wibo też miałam jednak dla mnie słaba i nie utrzymuje się długo :(. Post bardzo fajny czekam na wiecej takich. 😄
    http://deeeemem.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  67. Książkę czytałam, bo dostałam od wujka i w stu procentach również polecam! Eosy też posiadam:)

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Musze koniecznie obiejrzec film :D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. No to mam juz propozycje na kolejny film!!
    Strasznie podoba mi sie ten marmurkowy case na telefon! :o

    Zapraszam-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  70. Filmu jeszcze nie oglądałam, muszę nadrobić :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ROMWE?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-romwe-czyli-o-sukience-z.html
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne zdjęcia !! Super post ! Zapraszam do mnie ! http://jullifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja od początku tego roku też bardzo zaprzyjaźniłam się z kalendarzem :D.
    Książka wydaje się być ciekawa,może kiedyś po nią sięgnę.

    Pozdrawiam ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  73. Koniecznie muszę obejrzeć ten film :D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Kalendarz jest również moim must have, ale nie tylko na ten miesiąc, a na cały rok! Świetne te obudowy takie niespotykane, oryginalne, bardzo mi się podobają :) oglądałam wiek Adaline, strasznie mi się podobał!
    Pozdrawiam :D
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Muszę sobie w końcu kupić ten balsam EOS!
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Szkoda, że nie pokazałaś koloru lakiery na paznokciach. Rozglądam się za takim siwym właśnie :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne pędzle, od razu wpadły mi w oko :D
    Uwielbiam ten film!

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Dla mnie EOSy nie robią szału, ale to fajny gadżet :)
    Dziękuję za przypomnienie mi filmu wiek Adeline! Chciałam go już dawno obejrzeć i zapomniałam totalnie! :)

    A tę pomadkę z wibo muszę wreszcie przetestować.

    terapianaszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. O tak! Lakiery z Golden Rose są cudowne, a cena jest wręcz śmieszna. EOSy to świetna sprawa, na prawdę bardzo dobrze nawilżają usta.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  80. Fajne rzeczy!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Także uważam, że dodawanie tych postów co miesiąc jest troszkę za często :) U mnie perełkami tego miesiąca to balsamy EOS oraz produkty Under Twenty :)

    ------------------------------------------------

    Dzisiaj dodałam pierwszy post, dopiero zaczynam więc serdecznie zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. o zaciekawiłaś mnie tym filmem ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  83. Też chcę przeczytać tę książkę i obejrzeć film! A eosy uwielbiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia jest zestaw kosmetyków, a wystarczy poklikać w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Książki "zanim zasnę" nie czytałam, ale oglądałam film i był świetny!
    Zdjęcia które robisz są piękne <3 z przyjemnością się na nie patrzy :D
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  86. oooo uwielbiam TheNBHD i ten album omg *-* Chce go dostać na najbliższe święta XD Cudowne obudowy! <333
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczne obudowy :)
    Ja już zaobserwowałam :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. chyba w najbliższym czasie zdecyduję się na obejrzenie tego filmu, bo mnie zaciekawiłaś ;)

    obserwuję i zapraszam do tego samego ;*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam eos'y i lakiery do paznokci. Bardzo ładne rzeczy, a zwłaszcza case'y! ;)
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  90. Śliczne case!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ale piękne zdjęcia! Obudowy wyglądają ślicznie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczne casy.
    Film wydaje się ciekawy, więc może nie długo się na niego skuszę.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo fajny post. A dla mnie w tym miesiącu (i myślę, że w wielu kolejnych) Star Wars'y, Star Wars'y i jeszcze raz Star Wars'y. Koniec :)

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w lakiery z Golden Rose ;) Wiek Adeline to naprawdę cudowny film ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Musze się przekonać do tych EOS'ów, w końcu trzeba będzie wypróbować :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  96. Pędzle wyglądają ślicznie, a lakiery GR bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie czytałam "Zanim zasnę", ale film mi bardzo się spodobał.

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. według mnie możesz robić ulubieńców co miesiąc, uwielbiam takie posty!
    alexianero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. musze koniecznie wypróbować tego balsamu EOS, bo widzę już kolejną pozytywną opinię, a co do pędzelków do makijażu ciągle szukam swoich ulubionych :)

    zapraszam do mnie:
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. EOS to też zdecydowanie mój ulubieniec :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Rownież jest bardzo zadowolona z Eosów+śliczne etui❤️
    MÓJ BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger