15:57

03.III.2016 - THE NEIGHBOURHOOD


The Neighbourhood jest moją największą muzyczną miłością, więc gdy tylko dowiedziałam się, że na liście miast, w których zagrają w tym roku znalazły się również trzy polskie, nie mogłam zrobić nic innego, jak tylko kupić bilety i niecierpliwie czekać na koncert.

Odliczałam dni, aż wreszcie trzeciego marca, po dwóch godzinach jazdy, dotarłam do Poznania, gdzie mój ulubiony zespół miał zagrać. Byłam razem z przyjaciółką i szczerze mogę powiedzieć, że ubiegły czwartek był naprawdę jednym z najlepszych dni i zdarzyło się duuużo wspaniałych rzeczy. Przed koncertem byłyśmy chwilę w galerii, aby nie marznąć kilka godzin na dworze i udało nam się spotkać Deynn - blogerkę, którą bardzo podziwiam i na pewno większość z Was ją kojarzy. To była jedna z tych miłych rzeczy, które przydarzyły się nam tego dnia. Około 18 czekałyśmy już pod halą i właściwie przyszłyśmy w idealnym momencie, bo później ludzi zaczęło baaardzo szybko przybywać. Ale prawdziwe szaleństwo zaczęło się o 19:30, kiedy otworzono bramy. Haha, chyba wolę tego nie wspominać. Tak czy inaczej, byłyśmy na samym początku i po wejściu zajęłyśmy miejsca tuż pod samą sceną, w 2/3 rzędzie, na wprost mikrofonu! Idealnie! Jako support zagrali Call The Sun i byli naprawdę rewelacyjni! Świetna muzyka i tyle pozytywnej energii że szok! Po koncercie udało nam się nawet zrobić zdjęcie z gitarzystą. A później przyszedł najbardziej wyczekiwany przeze mnie moment, czyli wejście The Neighbourhood! Naprawdę, zobaczenie i usłyszenie swojego ulubionego zespołu na żywo, możliwość śpiewania razem z nimi i tańczenia pod sceną to coś niesamowitego i naprawdę chciałabym móc to powtórzyć! Mam nadzieję, że będę mogła to zrobić, gdy znów przyjadą do Polski. Byli cudowni i nie zawiodłam się! Jedyne, czego mogło brakować to kontakt z publicznością, ale jestem w stanie im to wybaczyć i wiem, że są już zmęczeni trasą, zmianą strefy czasowej i graniem codziennie w innym mieście lub nawet kraju. Dla mnie koncert, Jesse, cały zespół, emocje i wszystko było wspaniałe! Jeśli macie szansę, by być na koncercie swoich idoli, ulubionych wokalistów i zespołów to zdecydowanie polecam, bo to niesamowite przeżycie.







Zdjęcia z podpisem KJ pochodzą stąd.

DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis



82 komentarze:

  1. O boże, zazdroszczę! Ile ja bym dała za ich koncert heh.. Świetne zdjęcia!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak osoba powyżej zazdroszczę!

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zazdroszczę, uwielbiam ich piosenki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten zespół.
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com/ Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie ich tylko jedną piosenkę. Mój ukochany zespół niestety nie koncertuje w tym roku w Polsce ;-;

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu nie słyszałam o tym zespole, widzę że pięknie spędziłaś czas ;) Bardzo dobrze, trzeba spełniać swoje marzenia!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo zazdroszczę tego koncertu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tym zespole O.o
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tym zespole.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak cudownie!
    Cieszę się z twojego szczęscia.
    Zespół jest super.
    A spełnienia marzeń i możliwość zobaczenia idola jest cudowna.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale musiało być świetnie! Rzeczywiście bardzo udany dzień! Do tego zdjęcia bardzo fajne :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się razem z Tobą! Wiem jakie to uczucie, gdy spotykasz idoli.
    Mega zdjęcia *-*

    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2016/03/travels-friends-czyli-ferie-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego zespołu, ale super, że pojechałaś na ich koncert skoro tak ich lubisz! Cieszę się z twojego szczęścia i oby więcej takich wyjazdów.
    Pozdrawiam ciepło (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno długo tego nie zapomnisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to ci się udało ;)
    Wiem, jakie to było przeżycie dla ciebie, bo ja też raz w życiu to przeżyłam :)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ich :D Miałam tę niesamowitą przyjemność być na ich koncercie w 2014 na Czyżynaliach ;) Jedno z najlepszych wspomnień w życiu ;)

    http://mherdzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś słyszałam o tym zespole, ale chyba żadnej piosenki nie znam. Masz rację zobaczenie swojego idola jest niesamowitym przeżyciem :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę baaaardzo! :-) Uwielbiam ich.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :) Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. też byłam na tym koncercie, było niesamowicie <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O Boże, The Neighbourhood!
    Kocham ich muzykę, jestem z okolic Gdańska i nie zobaczyłam ich :(
    Zazdroszczę tobie bardzo i wiem doskolane, jak świetne uczucie zobaczyć swoich idoli- byłam już (dopiero) na 2 koncertach i w pod koniec czerwca zapowiada się Red Hot Chilli Peppers na Openerze <3
    Pozdrawiam
    mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The NBHD grali też w Gdańsku dzień wcześniej. :D

      Usuń
  22. Śliczne zdjęcie :)
    Obserwuje liczę na rewanż :)

    forthemost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też ich uwielbiam i żałuję, że nie mogłam być ;))

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie, że spełniłaś marzenie. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To świetne pójść na koncert swojego ulubionego zespołu i mieć możliwość ich usłyszeć ♥
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju , że nie zobaczyłam że jest ich koncert uwielbiam ich piosenki a zwłaszcza sweater weather
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojeeeej, pozazdrościć! Ja miałam w tym roku pojawić się na Imagine Dragons w Łodzi, ale nie wyszło... A bardzo tego żałuję :( Super, że udało ci się spełnić marzenie. Oby więcej takich koncertów! :)

    Zapraszam :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaaa, nie masz pojęcia jak ci zazdroszczę.... uwielbiam ich! Sliczne zdjęcia, widać że się świetnie bawiłaś :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam ich, dlatego lece posłuchać ich piosenek

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam, nie słyszałam :P Ale super że mogłaś być na tym koncercie :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam ich, ale cieszę się ze udało ci się przeżyć taki piękny dzień :)
    Obserwuje :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy o nich nie słyszałam ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Musiało być świetnie! Znam kilka ich piosenek, nawet ich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Musiało być bardzo fajnie! Par ich piosenek znam i trochę zazdroszczę koncertu, haha :D
    Bardzo fajne zdjęcia ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę Ci tego, że spełniałaś swoje marzenie i pojechałaś na koncert zespołu, który uwielbiasz - marzenia się spełniają! :)
    MÓJ BLOG-KLIK!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie słyszałam o tym zespole (a na koncert miałabym blisko, bo od Poznania dzieli mnie ledwie godzina drogi).
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze nie byłam na żadnym koncercie, to musi być ciekawe doświadczenie :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Widać siłę na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. takie koncerty to mega przezycie!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę spotkania z Deynn :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Hm, nigdy niestety nie słyszałem o tym zespole :( /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  42. nie wierze, że byli w Polsce i to przegapiłam... Ale fajnie, ze udało ci się być na ich koncercie :) Pozdrawiam :) [www.nielegalna-strefa.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  43. Niedosc ze bylas na koncercieto spotkalas Deynn! Fajnie, zazdroszcze :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zazdroszę spotkania Deynn, bardzo ją lubię:) I ja też niedługo (no w sumie dopiero za parę miesięcy) pojadę na koncert idola, już 11 listopada:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja strasznie dawno nie byłam na czyimkolwiek koncercie ;/
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Ooo spotkałaś Deynn :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Trochę zazdroszczę, bo mimo iż nie znam wszystkich ich piosenek, to naprawdę lubię ten zespół ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cieszę się, że udało Ci się spełnić marzenia!
    Koncert idola, na który możesz iść to jedna z najwspanialszych rzeczy jaka może nas spotkać:)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierwszy raz mam do czynienia z takim zespołem, musi być fajny :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Zazdroszczę! Ja byłam już na koncercie swojego idola i wiem, jakie pozytywne emocje towarzyszą w trakcie show. Coś niesamowitego!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zazdroszcze! Nie znam zespolu, ale z checia wybralabym sie na jakis inny koncert.
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja w listopadzie będę na koncercie mojego idola ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. kochana niestety nie znam tego zespołu, ale na pewno jest super ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Mega blog <3
    http://lifebyasia96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Super post :) Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Również nie słyszałam o tym zespole, jednak możliwe, że słyszałam jakąś z ich piosenki i po prostu nie potrafię złączyć faktów ;)
    Ale świetnie, że się doczekałaś!
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  58. The Neighbourhood - Sweater Weather ♥ Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Widać, że było warto. ;) Wspomnienia na pewno niezapomniane.

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam chodzić na koncerty, wspaniałe emocje i te wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Mowiac szczerze nie jestem fanka tego zespolu,ale fajnie ze Tb udalo sie byc na ich koncercie:)
    pozdrawiam !zapraszam do obserwacji www.pokropce1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Cieszę się, że super było! :D


    Zapraszam! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy komentarz jak i obserwacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy :) x

    OdpowiedzUsuń
  63. Kompletnie nie kojarzę zespołu, ale fajnie, że byłaś na koncercie ;)

    P.S. Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać, od razu się zrewanżuję :)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Niestety, ale peszek mnie nie opuścił. Niedługo będzie koncert jednego z moich ulubionych wokalistów w Polsce, a ja stwierdziłam, że po co mam iść, skoro nie mam z kim. Sprawę zostawiłam, a teraz wszystkie bilety są wyprzedane, peszek :(

    Wracam. Może wpadniesz? :) SORRY? SORRY

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajnie, że podzieliłaś się z nami swoją małą historią :) Ja nie kojarzę niestety też tego zespołu... Ale nadrobię to!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajna przygoda ;) To fakt koncert idoli jest niesamowitym przeżyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Hah zazdroszczę :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale super! To naprawdę musiało być mega przeżycie :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie znam ich ale mimo tego zazdroszcze ze poszlas na koncert. Musialo byc super :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo zazdroszczę Ci koncertu idola, ja na swój wymarzony pewnie jeszcze długo sobie poczekam..

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  71. Super zdjecia! Ja jeszcze nie bylam na zadnym prawdziwym koncercie. Moj ulubiony zespol jeszcze nie wystapil z Polsce nigdy i caly czas ich wyczekuje. Ale za to bede na openerze w tym roku. Marze o poczuciu tego klimatu:)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. śliczne masz te zdj <3
    Zapraszam http://beciulka69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger