10:23

KOKTAJLE


Jestem ogromną fanką różnych koktajli i jeśli mam być szczera, prawie każdego dnia jakiś piję. Możecie nazywać to uzależnieniem, jak chcecie haha. Pewnie myślicie, że w ten sposób szybko mogą się znudzić, ale z tym zupełnie się nie mogę zgodzić, pod warunkiem, że tak jak ja, co chwile wymyślacie nowe wersje i połączenia. Dzisiaj właśnie przedstawię Wam kilka pomysłów na przepyszne koktajle! Ich zaletą jest to, że możemy je robić przez cały rok, bo ich składniki są zawsze łatwo dostępne, więc koniecznie jakiś wypróbujcie!

Swój koktajl zawsze możecie ulepszyć dodając do niego np. płatki owsiane, siemie lniane, otręby itd. Ja jako "bazę" zazwyczaj wybieram maślankę i mleko, ale możecie też użyć np. jogurtu lub kefiru, w zależności od swoich upodobań.

KOKTAJL GRUSZKOWO-BANANOWY
Składniki: gruszka, banan, cynamon, płatki owsiane, maślanka/mleko/jogurt.
Zwykły koktajl bananowy jest chyba jednym z najpopularniejszych, jednak ile można go pić? Polecam wypróbować Wam wersję z gruszką i cynamonem. Jeśli chcecie, by był bardziej bananowy - dajcie więcej banana, a jeśli wolicie smak gruszki - niech ona będzie głównym składnikiem, jednak moja ulubiona wersja to gruszka i banan w proporcjach 3:1.



ZIELONY KOKTAJL ZE SZPINAKIEM
Składniki: garść szpinaku, banan, pomarańcza, jabłko, woda, maślanka/mleko
Na myśl o szpinaku niektórzy mogą poczuć się zniechęceni, jednak myślę, że obecnie wiele osób się do niego przekonuje. I słusznie! Sama nie wiem czemu przez niektórych jest nielubiany. W koktajlu jest zupełnie nie wyczuwalny, a taki koktajl to samo zdrowie, gdyż szpinak zawiera duże ilości żelaza, a w dodatku dobrze przyswajalnego, bo w towarzystwie witaminy C.



KOKTAJL KAKAOWY
Składniki: dojrzały banan, łyżeczka kakao, maślanka/mleko
Coś dla fanów słodkości i czekoladowych przekąsek! Wszyscy wiemy, że czekolada nie jest najlepszą i najzdrowszą opcją, jednak kakao może być jej bardzo zdrowym zamiennikiem! Oczywiście mam na myśli to prawdziwe kakao, bez żadnych ulepszaczy i cukru (polecam DecoMorreno). Ma naprawdę dużo właściwości, które pozytywnie wpływają na nasz organizm. Połączenie słodkiego banana, maślanki bądź mleka i kakao sprawia, że koktajl ma czekoladowy smak, a poza tym jest zdrowy, niskokaloryczny i pyszny!



A jaki jest Wasz ulubiony koktajl/smoothie?

  DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis



118 komentarzy:

  1. Smacznie wyglądają ♥ Ja koktajle/smoothie wogóle nie pije, ale może teraz wypróbuje jakiś zrobić :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, to nie robiłam jeszcze sobie żadnych koktajlów, ale mam zamiar. Może skorzystam z Twojego przepisu. Spodobał mi się ten bananowo-gruszkowy.:)
    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł ma przepyszna koktajle!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychaa <3 Na pewno skorzystam :D
    Zapraszam do mnie:
    fotmagstyle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności :) U mnie dzisiaj był jabłkowo- cynamonowy z dodatkiem otrębów. Polecam!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować wszystkie! Ja zawsze robię z jabłka, banana, szpinaku i jogurtu. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najchętniej bym spróbowała tego z gruszkami i bananem :)

    allofmonika.blogspot.com

    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają naprawdę smacznie. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba twój wpis. Zdjęcia , które zrobiłaś zachęcają do wypróbowania wszystkich .Ja uwielbiam pić koktajle , jednak u mnie jest taki problem , że nie ma kto potem tego myć :p Koktajle są świetne, mają dużo składników odżywczych no i są smaczne .Piłam kiedyś koktajl ze szpinakiem i tylko i wyłącznie z bananem .Z tego wyszła taka gęsta papka i wgl nie było czuć szpinaku .Koktajl kakaowy też piłam i bardzo mi zasmakował .Co do ulubionego to nie mam wszystkie są dobre :D A twoje propozycje sobie zapisałam , żeby nie zapomnieć o tych pysznościach ;) Pozdrawiam i obserwuję ^^
    http://mixibling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za komentarz. Tak jestem z Kalisza Milo wiedzieć,że jest ktoś więcej z tych okolic :*
    Z chęcią spróbuje koktajlu ze szpinakiem. Ja polecam koktajl z mango i truskawek !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie pomysły na koktajle bardzo udane! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno zobaczę na 1 i 3. Tych zielonych zawsze się boję. :D
    Uwielbiam koktajle, więc wpis idealny dla mnie ;>
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniaam, wyglądają przepysznie! Uwielbiam koktajle i z chęcią wypróbuję któryś z Twoich przepisów.
    ☃ HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK☃

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa, pyszotka!
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają mega smacznie, uwielbiam pić koktajle zwłaszcza latem.
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio zblendowałam parę jabłek i bananów z kiwi :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię koktajle, a szczególnie te zielone. Dziękuję za kilka ciekawych pomysłów, może któryś wypróbuję.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugi koktajl zdecydowanie najlepszy! :)

    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super połączenia! Ja często pije ten ostatni a jak nie to improwizuje z tym co mam w kuchni.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pyszne pomysły, też jestem fanką koktajli i na pewno któryś z twoich propozycji wypróbuję :)
    I podoba mi się jakiego kako użyłaś, że to nie był jakiś NESKŁIK tylko oryginalne, gorzkie kako bo jest znacznie bardziej naturalne i zdrowsze :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma sensu dodawać jakiegoś chemicznego słodzonego specyfiku typu Nesquik, bo dojrzały banan nadrabia całą słodkość koktajlu, mimo, że kakao dla niektórych może być gorzkie. :)

      Usuń
  21. Świetne przepisy :) Najbardziej spodobał mi się ten pierwszy ;)
    Zapraszam Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam koktajl z truskawek i banana! Pychotka!

    http://large-means-beatiful.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam koktajlę, wolę jednak owocowe;p chociaż ze szpinakiem też ciekawe.
    Mogę Cię poprosić o poklikanie w linki w poście ??
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html
    Bardzo mi pomożesz;) buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Akurat na czasie, bo ostatnio ma fazę na różne smoothie, zabieram w bidon i do na uczelnie! :D Uwielbiam z bananem, raczej każde moje smoothie ma banana ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bananowy i kakaowy to moje smaki! <3

    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gruszkowo-bananowy chętnie! Niestety, alergia na gruszki. :( Ale połączenie banana z kakao do mnie przemawia. :) Lubię także wszelkie truskawkowe koktajle.
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie i ja ostatnio odkryłam "koktajle" i zamierzam robić, Twoje propozycje są bardzo fajne :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam smoothie, koktajle itp. Są zdrowe i bardzo pożywne! Naprawdę świetne wyjście. Co do smaków to mój ulubiony to zdecydowanie banan i truskawka :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł. Chętnie wypróbuję, bo wyglądają pysznie :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale pysznie wyglądają , na pewno wypróbuje !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja uwielbiam smoothie owocowe , za koktajlami zbytnio nie przepadam bo nie lubię w nich jogurty lub mleka
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba sobie zrobię jutro ten kakaowy :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam koktajl bananowo-truskawkowy, jest idealny *.* fajne propozycje, może jutro zrobię ten ze szpinakiem :)

    Buziaki :*
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy koktajl wygląda pysznie, na pewną spróbuję go zrobić :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądają bardzo pysznie :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba zaraz wypróbuję ten ostatni *_* Uwielbiam połączenie czekolady i banana, w każdej postaci :)
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pamiętam jak kiedyś na myśl o szpinaku w koktajlu mnie odrzucało hahaha jednak po pierwszym spróbowaniu bardzo to polubiłam :) Nie dość że smaczne to też zdrowe! A mój ulubiony to zdecydowanie połączenie banana z kakao <3

    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ooo smakowicie wyglądają ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Oo ten z kakaem idealny dla mnie :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. cudne zdjęcia, najlepszy ostatni koktajl! <3

    mój blog- zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie piję koktajli, ale mam zamiar zacząć.

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam takie koktajle :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądają pysznie. Musze spróbować wszystkich! :D

    milkaoreoo.blogspot.com ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzięki za pomysły. Koniecznie muszę wszystkich spróbować, wyglądają przepysznie.
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam takie koktajle a te wyglądają smacznie ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. kakaowy i gruszkowo-bananowy najlepsze a ze szpinakiem nigdy nie próbowałam ale no cóż trzeba eksperymentować więc jeszcze przyjdzie czas to wypróbuję ;)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystko co zielone i ze szpinakiem to najlepsze co może być ^^ Ja uwielbiam połączenie mango i avocado, dlatego jak tylko mam czas to sobie go robię. Muszę wypróbować ten z gruszką, ponieważ nie łączyłam jeszcze tego owocu do koktajli. :)
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Super przepisy, na pewno wypróbuje. :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam do Ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w moich 2 postach, jest to dla mnie mega ważne. Zawsze się odwdzięczam:* http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam koktajle, zainspirował mnie przepis ze szpinakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mniam, wyglądają obłędnie, mi chyba najbardziej przypadł do gustu ten ostatni koktajl ;)


    [ KLIK-nowy post ]

    OdpowiedzUsuń
  53. sama lubię sobie czasem poeksperymentować z takimi koktajlami, chyba wyprubuję pierwszy i ostatni <3

    http://sisters-blonde.blogspot.com/2016/03/codzienna-rutyna-jak-sobie-z-nia-radzic.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie zrobię sobie ten kakaowy! Wygląda przepysznie :)
    Zapraszam :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  55. Chciałabym właśnie zamienić jeden posiłek (np. kolację) na koktajl, ale wciąż nie wiem jaki zrobić. Dzięki za ten post i te przepisy :) Który będzie najzdrowszy, ten ze szpinakiem?

    Jak chcesz, wpadnij ^^
    blondynetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jejku, wyglądają mega smacznie. :)
    Kakaowy brzmi obiecująco, spróbuję go zrobić w najbliższym czasie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowny post! Dziś rano właśnie piłam koktajl bananowy i zaraz zabieram się za twój przepis na kakaowy. <3 Ja już obserwuję i zapraszam do mnie www.meaxer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurcze trzeba spróbować, bardzo ładnie się prezentuja. Btw cudowny wygląd bloga, zdjęcia CUDO

    http://variousss.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  59. Koktajl kakaowy uwielbiam :)
    W lato wolę kupić sobie shake czekoladowego :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. Super post bardzo i to bardzo pyszny ;D. Uwielbiam robić koktajle. Zazwyczaj robię je z bananem i z cynamonem, ale teraz spróbuje zrobić jeszcze z gruszką ciekawe czy będzie smaczne. Uwielbiam twojego bloga jest bardzo super i będę wchodziła na niego codziennie lub go za obserwuję. Masz bardzo dużo talentów... można tylko po zazdrości ;P. Wydajesz się na miłą osobę. Bardzo ciekawie piszesz.
    Pozdrawiam cieplutko ;D.

    OdpowiedzUsuń
  61. Kocham gruszki i banany, na pewno spróbuję dzisiaj na podwieczorek. Dziękuję!
    Świetny blooog!
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne przepisy. Możliwe, że dzisiaj zrobię sobie na deser taki dobry koktajl :p. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  63. mmmmm
    a post jak zawsze 10/10! ;)
    zapraszam do siebie, miło by było jakbyś zostawiła coś po sobie - > blog - klikaj

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak nigdy nienawidziłam szpinaku to w koktajlach jest przepyszny i do tego zdrowy ! <3
    Zamiast mleka wolę dodać jogurt grecki i łyżeczkę masła orzechowego ,polecam :)
    noc-w-tokio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Muszę koniecznie zacząć robić takie koktajle. <3

    OdpowiedzUsuń
  66. <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. narobiłaś mi smaka haha <3 świetny wpis. Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy c: http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale narobiłaś mi ochoty! Wszystko wygląda wspaniale! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystko wygląda wspaniale musze kiedyś sie napic bo szczerze to nigdy nie piłam żadnego

    Żyj wyobraźnią NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja najczęściej piję ze szpinakiem i kakaowy, gruszkowy tez kiedyś robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne koktajle! :)
    Mniam, pyszne i zdrowe♥
    Mega!
    Pozdrawiam:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam koktajle, a szczególnie te zielone warzywno-owocowe. Muszę wypróbować przepis na ten kakaowy bo wygląda bardzo smakowicie.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie! :)

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  73. Ojaa! Ale bym wypila ten ze szpinakiem! Widzę, że masz podobne smaki jak ja :D
    Zapraszam Cię kochana, ponieważ wracam do blogowania!
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. kolejny świetny post, ale mam pytanie:)
    obserwuję cię od dawna ale od kiedy blogujesz tak ogólnie?
    zapraszam do siebie, za komentarz/obserwacje będę wdzięczna! blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  75. oo muszę wypróbować ten kakaowy :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Pierwszy koktajl wydaje mi się najlepszy jak dla mnie. Mniam! Wiosna idzie, trzeba zacząć o siebie dbać :D
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Ojej czyli jest ktoś kto kocha koktajle tak jak ja! Ja blenduję wszystko co mam pod ręką, zdarzało mi się robić koktajle nawet z pomidorów i papryki, kiedy nie miałam owoców, szpinak też uwielbiam! wiesz co, pyszny jest też szarlotkowy koktajl - podduszone jabłka blenduję z miodem, cynamonem, mlekiem i otrębami pszennymi - wychodzi przepyszny! Polecam, jeśli jeszcze go nie robiłaś ;)

    klik - Blondynka Potrafi

    OdpowiedzUsuń
  78. Szpinak bardzo lubię na ciepło, natomiast jeśli miałabym wybrać koktajl to zdecydowanie: banan z gruszką i cynamonem. Uwielbiam takie smaki.

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystkie wyglądają smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  80. Mniaaam! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Mmm wygląda super będę musiała tez spróbować zrobić któryś z tych ;)
    http://minauro.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  82. musze zrobic jakis zrobic :3 szczegolnie ten zielony :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Ładnie to wygląda :)

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Mniam, mniam! Postaram się je wypróbować!
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie pije koktajli, ale chętnie bym spróbowała tego zielonego ze szpinakiem. Wygląda naprawdę smakowicie! :)
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu.

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Mmmm. wyglądają świenie !
    Narobiłaś mi tylko smaka na jednego z nich :)
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  87. mmm <3 Ale mi smaka narobiłaś :) Jutro zrobię ten z bananem i kakao <333
    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Uwielbiam koktajle :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Na pewno wypróbuję! Zapraszam również do siebie --->http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Twój wpis spadł mi z nieba!
    Właśnie dzisiaj z rana szukałam ciekawych przepisów :)
    Zapraszam do mnie na nowy wpis :) Właście wróciłam do bloggowania! :) http://aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. a z tym kakao to super pomysł :) ja od kiedy zakupiłam sobie blender i teraz ciągle robię różne koktajle :D a pomarańcze też blendujesz? czy sokowirówka?

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Z całą pewnością będę musiała spróbować koktajlu gruszkowo-bananowego *.*
    Świetny post :) Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Piję je bardzo rzadko, najczęściej kupuję truskawkowy :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  94. nie słyszałam jeszcze o koktajlu kakaowym, ale musi być przepyszny :)
    na pewno wypróbuję Twoje przepisy!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Co do koktajlu ze szpinakiem, moja siostra robiła je, gdy miała wyrwany ząb i nie mogła jeść. Zastanawiałam się z czego jest koktajl i się napiłam. Zasmakował mi. Potem dowiedziałam się, że jest ze szpinaku, którego osobiście nienawidzę, jest mi po nim niedobrze. W koktajlu był kompletnie niewyczuwalny!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  96. Super post.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Kocham koktajle! Dosłownie zaraz będę próbować Twoich przepisów i nie wątpię, że mi posmakują!
    karollinkowa.blogspot.com/2016/03/cele-i-wyzwania-1.html

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo zaintrygował mnie ten ze szpinakiem, muszę spróbować, bo naprawdę lubię i koktajle i szpinak!
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Koktajle <33 mmmm pyyycha :D a blackandwhite genialny pomysł :D ślicznie :D

    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Ostatnio próbowałam zrobić taki koktajl! To na prawde super sprawa :)
    Fajne pomysły!

    http://raspberryfairies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. pycha!
    http://noisyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Już wiem co będę piła, hah. Jednak obawiam się trochę tego ze szpinakiem, ale zdobędę się na odwagę http://julczim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Uwielbiam pić takie rzeczy! :D
    Na pewno wykorzystam te przepisy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  104. Smaaaczny post! Ja kocham koktajle z jagód, ogórka, marchwi, albo buraków ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger