10:37

SAY NO


Na świecie żyje ponad 7 miliardów ludzi, a ile ludzi - tyle różnych charakterów i osobowości. Można nas powkładać do różnych szufladek według wielu kryteriów i kategorii, ale dzielimy się też na osoby śmiałe, stojące na czele grupy jako ich przywódcy oraz tych, którzy raczej trzymają się w cieniu. Zastanów się, w której grupie jesteś?

Wiele razy boimy się wyrazić własne zdanie i czasem po prostu by nie komplikować sytuacji poddajemy się i podporządkowujemy innym. Jak często powiedziałeś "tak", kiedy chciałeś powiedzieć "nie"? Asertywność to cenna cecha, ale w gruncie rzeczy nie każdy z nas ją posiada lub nie zawsze wykorzystuje. Pozwalamy ludziom manipulować sobą, zgadzamy się na coś, na co byśmy nie zgodzili, gdybyśmy mieli więcej odwagi. Sądzę, że powinniśmy trzymać się swoich zasad, poglądów i nie pozwolić, by ktoś zmusił nas do robienia czegoś wbrew sobie. Pamiętaj, ze nikt nigdy nie może narzucić Ci, co masz robić, myśleć i jaki masz być. Nikt nie przeżyje za ciebie twojego życia, ani nikt nie odpowie za twoje decyzje. Zanim na coś się zgodzisz zastanów się, czy to na pewno ty tak chcesz, czy może ktoś inny. Czemu właściwie boimy się sprzeciwić? Bo zostaniemy wyśmiani, odrzuceni na bok? A może lepiej trzymać się w cieniu i się nie wychylać? Uważam, że to błędne myślenie, bo kiedy masz swoje zdanie i potrafisz mówić o nim głośno, ludzie mają do ciebie większy respekt, szacunek i nie spychają Cię na drugi plan. Być może przyjmując zdanie innych, ulegając ich żądaniom również zyskasz akceptację, ale zastanów się, czy właśnie na takiej akceptacji Ci zależy. Czy w takiej sytuacji inni rzeczywiście akceptują Ciebie, czy może to, że im się podporządkowujesz?
Miej własne zdanie, zasady i nie wstydź się ich. Zyskasz pewność siebie, szacunek innych, świadomość, że nie jesteś od nikogo zależny i robisz naprawdę to, na co masz ochotę. Nie bój się być asertywny. Nie bój się powiedzieć "nie". Nie bój się postawić na swoim. Nie bój się być sobą.






futerko KLIK / spodnie PULL&BEAR / buty NIKE AF1

Co myślisz na ten temat? Potrafisz być asertywny?

DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis



128 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje stylizacje!
    Mega spodnie a w futerku się zakochałam ♥
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, ja jestem niestety taką osobą która nie chce uradzić innej osoby i zazwyczaj się zgadzam z kimś, chodziarz tak nie myślę :/
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem podporządkowana do innych, ale od jakiegoś czasu staram się to zmieniać. Cudnie wyglądasz :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistyczna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przecudownie. Zazdroszczę figury! Ja zawsze wyrażają swoje szczere zdanie, nawet gdy nie odpowiada ono innym.
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż ;*
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze napisane! :)
    werlka.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze napisane! :)
    werlka.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna stylizacje zresztą jak zawsze <3
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie <3 cudowne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób prowadzisz bloga. Obserwuję, bo naprawdę warto!

    Pozdrawiam! I zapraszam na nowy post u mnie♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i super post:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne futerko:)

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie napisałaś! Myślę, że warto pracować nad asertywnością, naprawdę. Bardzo ładne zdjęcia, super wyglądasz :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i masz mały błąd w tekście, ponieważ na świecie żyje 7 miliardów, a nie milionów ludzi ;)

      Usuń
    2. O, racja, dziękuję! haha :)

      Usuń
  13. bardzo, bardzo mądrze napisane!!
    i świetna stylizacja :)

    pozdrawiam, Blondynka

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz przepięknie! ostatnie zdjęcie- niesamowite! A temat posta świetny i napisane pięknie! Staram się być asertywną zawsze i nie pozwalać innym naruszać mojej sfery.

    pozdrawiam kochana! :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post! Myślę, że Ci co na codzień nie są asertywni, w jakiś 'niebezpiecznych' sytuacjach potrafią powiedzieć nie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą, niestety wielu ludzi nie potrafi być asertywnym... kiedyś i ja miałam z tym duży problem.
    Stylizacja świetna, ten szal jest cudowny! C:

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja! :) Ogólnie bardzo ładne zdjęcia i Ty :)
    Ja często bywam asertywna. Sytuacje w których byłam nieasertywna można policzyć na placach u rąk ;) Mądrze to napisałaś, najlepiej jest być sobą w każdej chwili :)
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezwykle inspirujący post i cudowne zdjęcia :)
    Uwielbiam Cię <3

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz !
    Szal i torebka cudowne <3
    Kiedyś miałam mały problem z asertywnością ale na szczęście można się tego nauczyć. A gdy mam tą cechę stajemy się lepszymi ludźmi i jesteśmy sobą ;) Każdy ma swoje zdanie i warto je wypowiadać wychodzić przed szereg.
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  22. twoja stylizacja bardzo mi sie podoba a w szczegolnosci torba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dużo dajesz tym tekstem do myślenia i z pewnością musialabym się nad wieloma kwestiami zastanowić bo zwykle nie mam na takie refleksje czasu. Myślę ze czasami zdarza mi się powiedzieć "tak" kiedy mam na myśli "nie". Tylko w chwili obecnej nie przychodzi mi na myśl żadna sytuacja w której tak postapilam. Ale na pewno są tez sytuacje kiedy potrafię się spierać o swoje zdanie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dużo dajesz tym tekstem do myślenia i z pewnością musialabym się nad wieloma kwestiami zastanowić bo zwykle nie mam na takie refleksje czasu. Myślę ze czasami zdarza mi się powiedzieć "tak" kiedy mam na myśli "nie". Tylko w chwili obecnej nie przychodzi mi na myśl żadna sytuacja w której tak postapilam. Ale na pewno są tez sytuacje kiedy potrafię się spierać o swoje zdanie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety w dzisiejszych czasach trudno jest być sobą. Asertywność to wspaniała rzecz i każdy powinien nauczyć się odmawiać. Świetna stylizacja *.*
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny post dający do myślenia + świetny look ;)
    zapraszam http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny post dający do myślenia + świetny look ;)
    zapraszam http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny i mądry post! Nie zawsze potrafię być asertywna:(
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ciągle się uczę, czasem lepiej czasem gorzej ale raczej z powodzeniem choć wywołuje to wiele kłótni :/
    cudowny koczek, powiedz jak go robisz? :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko to wyjaśnić, po prostu zbieram włosy gumką, przeciągam, ale nie do końca i zawiązuję drugi raz. Hahah, może kiedyś zrobię filmik z fryzurami. :)

      Usuń
  30. Świetny post :) Ze wszystkim się zgadzam, jak dla mnie najważniejsze jest być sobą.

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem raczej nieśmiała i wolę się nie wtrącać,ale nie robię czegoś,czego nie chce, gdy mówi to jakiś mój rówieśnik. Ładne zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy post :D Wszystko jest takie prawdziwe.
    the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ta stylizacja jest przecudowna :D <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Walczę z tym, żeby być bardziej asertywna, myślę, że to na prawdę ważna cecha i każdy powwinien jej szukać u siebie. Nie potrafiłam mówić "nie" kiedy tak myślałam, było to spowodowane tym, że nie chciałam się wychylać, praktycznie przy każdej okazji słyszałam, że nie mam racji, więc po prostu mówiłam to, co ludzie chcieli usłyszeć, teraz idzie mi lepiej przeciwstawianie się, choć dalej jest ciężko w niektórych sytuacjach

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna stylizacja, bardzo podoba mi się Twój szalik!
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja, a w szczególności fryzura. :) Buziaczki:*
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. ja staram się być asertywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Staram się być asertywna, ale niestety, nie zawsze mi to wychodzi. Śliczne zdjęcia!
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Łaał, piękna z Ciebie kobieta! :) Cała stylizacja dobrze dopasowana, nawet fryzura odpowiednio pasuje do całokształtu. Podoba mi się! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo się cieszę, że trafiłam na tego bloga, świetna stylizacja!!! :D

    Pozdrawiam,
    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Asertywność jest bardzo ważna.
    Musimy wyrażać co chcemy, a czego nie.
    Musimy nauczyć się odmawiać w niektorych sytuacjach.
    Ładne zdjęcia :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podoba mi się twoja torebka ;)
    A wracając do twoje tekstu. Jest dużo ludzi i każdy jest inny. Mamy szare myszki, które wolą stać pod kontem i mamy odważne i stanowcze osoby. Jednak każdy powinien umieć wyrazić swoje zdanie. Żyjemy w wolnym kraju i nie pójdziemy do więzienia za to, że powiedzieliśmy, co myślimy. Nie wiem, czy mogę coś więcej tu dodać. Mogę powiedzieć, że ja jest odważna i mówię, co myślę. Pamiętam taką sytuację, gdy w klasie jako jedyna miałam inne zdanie. To usłyszałam, że zawsze muszę mieć inne zdanie. No ale najważniejsze, że moje? :)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedys w ogole nie potrafilam byc asertywna. Swietna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  45. przesliczna stylizacja !
    bardzo ciekawy post
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz :)Ja jestem asertywna , ale widzę wokół siebie dużo osób , które pozwalają manipulować sobą :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. szal i torba skradły moje serce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana zachwycasz <3 Wyglądasz wspaniale :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. cudowna stylizacja,zdęcia i zakochalam sie w futerku <3
    Staram być się asertywna osobą, chociaż nie zawsze warto:) Lecz zgadzam się z Tobą w stu procentach by nie bać sie być soba :)

    Mój blog:
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/
    obserwuję, obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uważam że ja sama jestem asertywna, jednak wiele moich znajomych nie.. i szczerze, czasami wkurza mnie to jak nie potrafią mieć własnego zdania lub jak idą na wszystko co powiedzą inni..
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten post okazał się dla mnie ważny. Dzięki niemu przemyślałam swoje postępowanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Asertywność to ważna cecha, ale ciężka .. Staram się być asertywna i ciągle sobie powtarzam to co napisałaś, że nikt za mnie życia nie przeżyje! Post skłaniający do przemyśleń, moze napiszesz o tolerancji, bo jestem bardzo ciekawa jakie masz na to "spojrzenie"
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dziękuję za pomysł! Jeśli ktoś chce przeczytać na ten temat to na pewno taki post się pojawi! :)

      Usuń
  53. http://styleandvital.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  54. to ksztaltuje wlasnie nasza osobe, a umiejetnosc okazywania swoich pogladow i po prostu wyrazanie prawidlowo naszej opinii jest niezwykle wazne. Bardzo ładne zdjęcia!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. zakochałam się w tych zdjęciach ! *o*
    świetny post , bardzo mądry ;)
    zapraszam do obserwacji :)
    http://bromirska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystko zależy od nas. To jak ludzie nas postrzegają, a nawet jak my siebie widzimy. Czasem trudno jest wyjść przed tłum i powiedzieć "nie", ale warto spróbować się
    przełamać, ponieważ może to być najlepsza decyzja jaką podejmiemy w życiu. Ach no i
    należy pamiętać, że jeśli nie spróbujemy czegoś zmienić to nie skorzystamy z zalet
    podjęcia takiej czy nie innej decyzji. Nie stójmy w miejscu, bądźmy asertywni, miejmy
    własne zdanie! To za razem takie trudne, a tak proste.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajna stylizacja i zdjęcia ☺️ Ładny ten nasz Kalisz 😉 Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny szalik!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. prześliczne buty i super wyróznijący sie "koc " :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Przez kilka niefajnych sytuacje nauczyłam się wyrażać własne zdanie i wstydzić się go. Wcale nie żałuję!

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja czasem dla świętego spokoju się zgadzam ale gdy trzeba koniecznie powiedzieć "nie" to to robię :)
    Super stylizacja. Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczny outfit oraz kreatywnie napisany post!

    http://weronika-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękny szal <3 :D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ogólnie cała stylizacja mi się mega podoba !! Wszystko takie dopasowane do siebie, a najbardziej zauroczył mnie szal <3
    Zapraszam również do mnie >> MÓJ BLOG <<

    OdpowiedzUsuń
  65. Myślę że jestem raczej asertywna osobą jednak nie wypowiadam się publicznie. Nie wychodzi mi to, ciężko jest mi wpuścić kogokolwiek do mojego świata, jeśli już go wpuszczę to potrafię powiedzieć NIE. Chociaż często przejmuję się zdaniem innych ze względu na brak pomysłu na siebie.
    Myślę że do końca siebie samej nie znam. Stąd to wynika, spowodowane jest to zapewne moją chorobą.
    www.tylko-szum.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Myślę że nie każdy ma odwagę się przeciwstawić grupie, wbrew pozorom niby każdy ma swoje zdanie ale otoczenie bardzo na nas wpływa i nie każdy ma tyle siły żeby się wybić, boimy się odrzucenia czy innych rzeczy czego kompletnie nie rozumiem bo po co przyjaźnic sie z kims kiedy boimy sie przy nim wypowiedziec wlasne zdanie?

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja nie potrafię określić jaka jestem. Mam pomieszane cechy, zależy od dnia, ale asertywna na pewno jestem. Na wszystko się nie zgadzam i potrafię wyrazić swoje zdanie. Super zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Trzeba umieć postawić na swoim, tyle w temacie. Pokochałam te zdjęcia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo profesjonalny blog, zdjęcia w świetnej jakości, no a na dodatek jesteś śliczna :O Serio twoja uroda wprawia mnie aż w kompleksy :O
    Zapraszam do mnie - będzie mi miło jak pomożesz mi uzyskać 300 subskrybcji :)
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Super wpis, piękne zdjęcia! :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetnie wyglądasz :) masz idealny styl :)
    Zapraszam do mnie po inspiracje makijazowe ;)
    http://vademecumpiekna.blogspot.com/

    Obserwuje i licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Asertywność to niestety moja pięta achillesowa :) ale ciągle uczę się odmawiać :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwazam, ze asertywnosc jest jedna z najtrudniejszych rzeczy w zyciu (przynajmniej dla mnie), ale jest ona do wyuczenia. Sama przez 16 lat mojego zycia sie tego ucze, raz wychodzi lepiej, raz gorzej, niestety przez brak asertywnosci mozemy dostac niezlego kopa w tylek od innych, dlatego warto uczyc sie tego od najmlodszych lat. :)
    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Post niestety (albo stety) nie jest skierowany do mnie, bo jestem osobą mega asertywną :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Przepiękne miejsce na zdjęcia :)
    Własne zdanie jest bardzo ważne... to ono sprawia, że jesteśmy sobą.

    OdpowiedzUsuń
  76. Z posta na post twoje zdjecia sa piekniejsze! Wiele ludzi po prostu nie umie powiedziec 'nie' szczególnie jeśli chodzi o swoje sprawy :(

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zdjęcia boskie, a tekst daje do myślenia...
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny, tematyczny post, super, że o tym wszystkim tutaj wspomniałaś :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne zdjęcia *_* Ja na szczęście nie mam z tym problemu.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  80. Oj tak, niestety nie każdy z nas posiada taką cechę jak asertywność. Sama mam często problemy z powiedzeniem ,,nie''. Ale staram się z tym walczyć. Świetne zdjęcia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękna stylizacja,bardzo ładnie wyglądasz!!! Śliczną masz fryzurę i ta chusta cudowna,torebka również bardzo mi się podoba! Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo ładne zdjęcia, co to za miasto? Generalnie ja akurat jestem bardzo asertywną osobą, mam nadzieję że więcej osób się z czasem się tego nauczy, bo w dzisiejszych czasach to bardzo ważna sprawa ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. I love the touch of color given by this scarf
    I love your style and your blog.
    Visit mine if you want
    many kisses
    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Pięknie wychodzisz na zdjęciach :)
    Zapraszam do mnie http://stylegoldn.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  85. jaki świetny blog!! super zdjęcia! :D
    zapraszam :)) http://borderlinemilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Myślę, że każdemu zdarza się nie być wystarczająco asertywnym.

    http://life-i-s-ajourney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Zaczęłam właśnie mieć od technikum własne zdanie, wiele osób mnie przez to teraz nie lubi jednak ja sama czuję sie ze sobą lepiej. Jestem pewniejsza siebie.
    MÓJ BLOG-KLIK!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Przepiękna stylizacja! Uważam, że udawanie kogoś innego nie ma sensu, ponieważ życie ma się jedno i jeśli chce się coś po sobie światu zostawić- trzeba być unikatowym.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  89. Jaka piękna stylizacja! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetna stylizacja !Klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Jeżeli trzeba to potrafię wykazać się asertywnością! Myślę, że trzeba mieć własne zdanie, ponieważ jak się go nie ma to jest się po prostu kimś nudnym.. :D Świetny post, a zdjęcia przepiękne ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Podporządkowanie się innym, nie jest dobrym rozwiązaniem :) Boskie zdjęcia <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Ślicznie wyglądasz! Ja jestem bardzo asertywna, ale niestety nie zawsze wychodzi to na dobre :D
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  94. Super ujęcia! Jak zawsze zresztą, pięknie wyglądasz! ;* co do pytania zwykle się zgadzam z kimś, chodziaz tak nie myślę, bo nie chce sprawiac drugiej osoby przykrosci :/
    fotmagstyle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Śliczne zdjęcia! Stylizacja również :)
    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Nie cierpię być w cieniu, ale tez taka super lideka nie jestem ;)
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Fenomenalny post, który skłonił mnie do refleksji nad sobą. Wiele razy podporządkowałam się innym, a dopiero pod przeczytaniu twojego tekstu, zauważyłam, że i dawałam sobą manipulować... Ugh, czas przeprowadzić pewną wewnętrzną zmianę. Cudowna stylizacja:)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji:
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  98. Tak czasami jest trudno wyrażać swoje zdanie ale powinniśmy być odważni i jeśli coś nam się nie podoba to nie brnąć w to z innymi :D
    śliczne zdjęcia <3

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetny post, zgadzam się w pełni. ; )

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgadzam się z Tobą w 100%, jestem tu pierwszy raz i myślę że bardzo mądrze piszesz,bardzo podoba mi się jak napisałaś o tym że nikt nie może zmusić nas do zrobienia czegokolwiek wbrew sobie.Zdjęcia i stylizacja piękne :)
    KLIK <--Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetny post, czekam na kolejny z niecierpliwością :) <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. ŚWIETNY POST ! SUPER STYLIZACJA JAK NAJBARDZIEJ NA TAK !! :):*
    SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO NAS MOŻE KOMUŚ SIĘ COŚ SPODOBA :) BĘDZIEMY WDZIĘCZNE ZA KOMENTARZ/OBSERWACJE styloovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Prześliczna stylizacja! :)
    uwielbiam takie spodnie, sama mam jedną parą i z chęcią zakupię jeszcze kilka :))

    Pozdrawiam!
    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. zazdroszczę figury :)zapraszam do mnie nowy blog, potrzebuje pomocy od wszystkich tu starszych ode mnie :) http://zzapalem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Ciekawy tekst, świetna stylizacja :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Ciekawy wpis, zmusza do przemyśleń :) A do tego super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  107. Masz piękne stylizacje i figurę :) Plus zgadzam się z twoim postem :D http://julczim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetna stylizacja oraz zdjęcia :)
    Ja akurat jestem taką osobą, która mówi to co myśli. Jak coś jej się nie podoba, mówi ''nie'', jeśli podoba - ''tak''.
    Zapraszam na mojego bloga! :*
    http://yesterdayblogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Futerko w wersji sportowo-dark, to lubię!
    A co do asertywności to wciąż jej sie uczę

    http://amoreses.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  110. cudowne futerko czytając kilka komentarzy widzę że nie tylko mi się spodobało :)
    wpis też świetny! :)

    zapraszam do siebie :) może mniej ciekawie bo zaczynam ;)
    http://przezokoobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger