16:39

MAKEUP



Kiedyś mój makijaż składał się jedynie z odrobiny podkładu, tuszu do rzęs i ewentualnie kilku innych kosmetyków, ale właściwie na tym mogłam bym skończyć. Teraz coraz bardziej lubię bawić się makijażem, eksperymentować, próbować nowych technik i kosmetyków. Na moim blogu dużo jest mody, zdjęć, więc stwierdziłam, że może dla odmiany pokażę Wam coś urodowego.

Padło na mój ulubiony makijaż, który myślę, że jest bardzo uniwersalny, bo nadaje się zarówno na co dzień jak i na wyjścia - właściwie to zależy też od Was - dla niektórych może być on zbyt mocny, a dla innych nawet zbyt delikatny, jeśli mowa o makijażu na imprezę. Ja nie noszę go każdego dnia - może ewentualnie wtedy, gdy mam ochotę się mocniej pomalować, ale zazwyczaj np. do szkoły stawiam na coś bardziej subtelnego. W każdym bądź razie dla mnie jest idealny - mocno podkreślone oczy, konturowanie, delikatne usta, czyli to, co lubię najbardziej.
Jak już wspominałam, bardzo lubię testować nowe rzeczy i tym razem miałam okazję poznać trochę kosmetyków Mexmo, w których naprawdę się zakochałam! Piękne i dobrze napigmentowane kolory, duże zróżnicowanie kosmetyków - w ofercie znajdziemy naprawdę tyyyyle pięknych rzeczy, że najchętniej sama przygarnęłabym wszystkie! Jednym słowem cudo. Do swojego makijażu również wykorzystałam kosmetyki tej firmy.


Czego użyłam? Na początek podkład, korektor pod oczy i na drobne niedoskonałości, brązowy korektor do konturowania (nigdy bym nie pomyślała, że tak fajnie będzie się konturować płynnymi kosmetykami!), bronzer do podkreślenia efektu (odcień 03), puder sypki (odcień 02), cień do brwi, cienie do oczu, eyeliner, tusz do rzęs, róż na policzki (kolor MB0304037), rozświetlacz, aby dodać cerze trochę blasku i kremowy błyszczyk do ust (kolor 20).






Jak Wam się podoba makijaż i kosmetyki? :) 

Zapraszam też na wyprzedaż szafy TUTAJ. :) 


Vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis
 



105 komentarzy:

  1. Na serio bardzo dobrze komponuje się ten makijaż. Muszę kiedyś spróbować się tak pomalować. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam właśnie przypadkiem na twój blog, w sumie nie wiem dlaczego wcześniej o nim nie słyszałam :/ Nie wierzę że jesteś w moim wieku, czuję się przy tobie takim dzieckiem haha :D Blog niesamowity *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, pasuje Ci taki. :) Wianuszek jest uroczy.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze zostaje przy tuszu do rzęs i podkładzie haha
    ślicznie Ci w takim makijażu :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż! ♥ paują ci bardzo takie kolory i jesteś strasznie fotogeniczna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż. Dla mnie jak teraz w te cieple dni najlepiej jest z tuszem do rzęs, cień do brwi i wychodzę :D Także lubie eksperymentować z makijażem :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ci w tym makijażu :) Zgadzam się, że jest odpowiedni na co dzień jak i wielkie wyjścia :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę pięknie wykonany makijaż *.* Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny makijaż ;) wyglądasz olśniewająco ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. w szczególności podoba mi się konturowanie oraz cienie i kreska na powiece :)
    zdjęcia we wianku są przeurocze *.*
    świetny pomysł na wpis ;)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz. Ja jestem jedna z tych osób, które malują się naprawdę rzadko - w sumie nie czuję takiej potrzeby, choć jestem młodsza od Ciebie tylko o rok...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż, pasuje do ciebie :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny makijaż :) taki naturalny ! :)
    obserwuje i pozdrawiam cieplo :)
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super makijaż ! Według mnie pasuje zarówno na dzień jak i na wieczór :) Z pewnością wypróbuję korektor płynny do konturowania :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga:
    www.coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż marzenie <3 Tylko nie uważasz że brwi są troszeczkę za ciemne :) Nie chcę nic ci narzucać tylko moje jest takie spostrzeżenie, chyba że na zdj tak wyglądają :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że to wina zdjęcia i jego obróbki, w rzeczywistości nie wyglądają aż tak "ostro", haha. :) A brwi naturalnie mam dosyć ciemne, więc i cień musi być ciemny, ale bez obaw - na żywo wygląda to delikatniej. :)

      Usuń
  16. Świetny makijaż, nie miałam nigdy żadnego z tych kosmetyków :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. so beautiful
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż naprawdę extra!
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjecia i post

    Witam kochani dzień post urodzinowy , zapraszam


    http://lovefashionandphoto.blogspot.com/2016/05/urodziny.htm

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely post dear! Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)
    verabelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to wygląda, jedyne co mogłabym zmienić to zrobienie delikatniejszych brwi;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Mistrzostwo :) I przecudna opaska!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie teraz zaczynam eksperymentować z makijażem, uszę się tylko zaopatrzyć jeszcze w kilka rzeczy i pędzle :)

    https://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. JESteś bardzo ładna, fajny makijaź. A ten.wianek.to cudo!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten makijaż świetnie do ciebie pasuje! Chętnie wypróbuję ten pomysł! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mexmo... nigdy nie słyszałam :o

    OdpowiedzUsuń
  27. ja to zwykle do makijazu uzywam tylko tuszu i podkładu, ewentualnie szminki. To chyba nie dla mnie :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny makijaż. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Makijaż wyszedł rewelacyjnie, bardzo mi się podoba ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny makijaż, niesamowicie mi się podoba! :-) Bardzo dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie Ci w takim makeupie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie słyszałam jeszcze o tej firmie ;o
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny makijaż, ten wianek dodaje Ci uroku :D
    Ostatnio też lubię eksperymentować z makijażem, ale tylko oczu. Twarzy nie maluję :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Brwi masz bardzo ładne :) Ja dopiero niedawno zaczęłam się malować i używam bardzo mało kosmetyków, ale może z czasem to ulegnie zmianie. Super wpis!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie troszkę za mocne brwi, ale w całej reszcie się zakochałam :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale jesteś śliczna :o a ten makijaż wręcz jest cudowny i pasuje do ciebie moim zdaniem
    Bardzo fajnie ,że lubisz eksperymentować :*
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Makijaż jest bardzo naturalny i świeży-bardzo ładnie wyglądasz. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Makijaż bardzo delikatny i subtelny. Podoba mi się. Na co dzień stawiam na lekki podkład, kocią kreskę i mocno wydłużone rzęsy. Czuję się w takim makijażu najlepiej :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny makijaz , kosmetyki tez. bardzo łądnie wygladasz na 1 zdjeciach z wiankiem na glowie

    http://kariaxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. zakochałam się w oczach ❤❤ cudownie są zrobione
    zapraszam http://hellomisskorabel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz przpeięknie <3
    cudowny makiajż
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny makijaż, jak dla mnie idealny do szkoły :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny makijaż :*
    Pozdrawiam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie ci to wyszło! ;)zapraszam do mnie http://my-wooonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. piękny makijaż :)
    Zapraszam do siebie
    https://kamilapolanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny makijaż.
    Czyżbyś myślała nad byciem wizażystką? Już zamawiam u ciebie makijaż ślubny, genialnie ci to wychodzi!!! Masz wolny termin w 2020? haha :D

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Raczej nie mam takich planów, ale gdy będziesz miała ślub to śmiało się zgłaszaj! Mogę wtedy na chwilę być wizażystką hahah. :D

      Usuń
  47. Śliczny makijaż :)
    Pozdrawiam TCK!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny makijaż i kosmetyki. ;)
    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczny makijaż :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny makijaż Ci wyszedł! Niestety nie znam tej marki :/ Obserwuję!

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny makijaż, ślicznie się prezentuje :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładny makijaż świetnie to wygląda :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  54. piękny makijaż
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie wyglądasz i jak zwykle rewelacyjne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Łaa! ile dobrych kosmetyków! Lubię takie posty:)))
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękny makijaż! Wcale nie wygląda na bardzo mocny, ale może wydaje się tak na zdjęciach. Co do kosmetyków- wyglądają na bardzo fajne. Solidne pudełeczka, fajne kolory. Na błyszczyk chyba sama się skuszę!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie- talikaa.blogspot.com ---> nowy format

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładnie podkreślone oko i policzki. Ogólnie bardzo podoba mi się ten make up ♥
    Obserwuję ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja do swojego makijażu szczególnie używam korektora pod oczy, bo sądzę, że podkład nie jest mi potrzebny. Zawsze muszę mieć umalowane brwi i w sumie na tym mogłabym skończyć, ale kiedy mam czas to lubię pobawić się i wykończyć swój makijaż.
    Ślicznie wykonałaś makijaż :)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  61. Makijaż świetny, koniecznie muszę go wypróbować na sobie :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładny makijaż, pięknie w nim wyglądasz. Ja niestety nie umiem zrobić sobie takich brwi, a bardzo bym chciała :c Osobiście zrezygnowałam z podkreślania oczu na rzecz ust (w tym sezonie to podobno jest nawet modne).
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeju, makijaż wygląda wspaniale, może wypróbuję go na sobie! :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. wow! jestem pod wrażeniem ;) makijaż fenomenalny :)

    w wolnej chwili zapraszam JUST EMSi
    ( obs=obs napisz u mnie kom pod zdjęciem <3 )

    OdpowiedzUsuń
  65. Jak najbardziej na tak! :)
    http://deeeemem.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  66. Makijaż świetny! Jednak ja jestem nadal na etapie tusz, podkład, puder i nie zapowiada się, aby to miało się zmienić :D.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ładny makijaż, za tydzień mam bali i muszę przyznać że zainspirowałaś mnie do wykonania podobnego na tą okazję. :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne rzeczy i makijaż piękny! ;)
    Mój makijaż również przeszedł swoją ewolucje :D

    Pozdrawiam ;)

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Moim zdaniem makijaż jest dobry, nie za mocny, ale widoczny! Muszę spróbować kosmetyki tej firmy!

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Wspaniały delikatny makijaż.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Makijaż dobry na każdą okazję, delikatny, ale podkreślający oczy, co bardzo mi się podoba :) Bardzo ci w nim do twarzy :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  73. Ładny makijaż.
    Masz piękne włosy!
    Zapraszam na bloga www.stylessana.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Makijaż jest świetny, tylko ja zrobiłabym trochę jaśniejsze brwi :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. cudownie wygladasz <3 piekny makijaz, bardzo pasuja Ci te odcienie :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam :* jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  76. Ślicznie, a zdjęcia prezentują się super :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Portrety wyszły cudnie, a kosmetyki wyglądają świetnie. Nic dodać, nic ująć :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękny makijaż, aczkolwiek ja wolę delikatniejsze brwi :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny makijaż, na pewno bez niego wyglądasz równie ślicznie :)
    P.S Cudny wianek

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  80. Super makijaż :)

    High Five!
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetny makijaż! Kosmetyki wydają się dobre :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  82. Wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  83. Super makijaż bardzo naturalnie w nim wyglądasz :) Strasznie ładna jest ta ostatnia szminka :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo ładnie ci w takim makijażu! U mnie nadal makijaż to głównie zakrywanie niedoskonałości lub po prostu ujednolicenie skóry, ale to mi wystarczy :) nigdy się nie malowałam jakoś specjalnie, no chyba że na jakieś uroczystości ;)
    Mam bardzo podobną spódniczkę którą ma Sandra, bardzo długo takiej szukałam ale w końcu się udało :p Prześliczne stylizacje!
    Pozdrawiam
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Prześliczny makijaż <3
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  86. Thanks for visiting my blog, dear!
    You look so sweet) I adore such a make-up!

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudowny makijaż!
    A mam pytanie gdzie kupiłaś takie pędzle i jaka mniej więcej cena :) ?


    thenikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger