21:41

BOHO


Hej kochani! Już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio pisałam taki luźny post i dzieliłam się z Wami tym co u mnie. Właściwie nie ma dużo do mówienia - jakoś leci i jest w porządku. Jeśli mam być szczera, na koniec roku szkolnego naprawdę lenistwo bierze u mnie górę i nawet nie chce mi się myśleć o szkole, a co dopiero w niej siedzieć. Ale jeszcze tylko 3 tygodnie i mamy wakacje! Damy radę, prawda? Ja już z utęsknienie wyczekuję tych dwóch miesięcy wolnego, wyjazdów, wypadów ze znajomymi... Ach, już niedługo! A jeśli mowa o tym, co niedługo, to oprócz wakacji zbliżają się również moje urodziny - i to jeszcze większymi krokami! Pewnie nie będę ich jakoś szczególnie świętować - prawdziwa urodzinowa impreza czeka mnie dopiero za rok. Aż ciężko mi uwierzyć, że to moje ostatnie urodziny, kiedy nie jestem pełnoletnia. No cóż, na razie czeka mnie jeszcze pełne 12 miesięcy bycia siedemnastolatką i właściwie chyba się z tego cieszę.
A co słychać u Was? Też tak wyczekujecie wakacji? Macie już jakieś plany?










buty KLIK / spódniczka OASAP / bluzka NEW YORKER / kimono STRADIVARIUS


Zapraszam również na wyprzedaż szafy TUTAJ. :) 

Vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis


131 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia i stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie. Tak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam dość szkoły, ale zostało tylko troche :3. Świetna stylizacja :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam styl boho, a tobie bardzo pasuje.
    Świetna stylizacja, bardzo w moim stylu.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna narzutka :) Ślicznie wyglądasz :) zdjęcia piękne :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam styl boho, więc stylizacja niezwykle przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym się tak ubrała ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie narzutki w stylu boho. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie jest czasem wrzucić taki wpis, by poinformować czytelników co i jak w tym realnym życiu się dzieje u autora bloga :P
    u mnie też lenistwo wygrywa, ale zostało tak niewiele czasu i już wakacje *.*
    przepięknie wyglądasz :3 uwielbiam takie narzutki *.* oraz buty z wiązaniami, są mega dziewczęce :3
    kliknęłam w link butów :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam serdecznie dość szkoły, dlatego tak bardzo czekam na wakacje. Świetny styl! :)
    Mój blog-Lovett Lov-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowną masz figurę :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wyczekuję wakacji :) śliczne zdjęcia
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja! Mam podobny kapelusz ze Stradivariusa. Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki aparat używasz do zdjęć?
    Żyj każda chwila, i nie wycieku tej osiemnastki 😃 po 18 czas biegnie bardzo szybko i się nie obejrzysz a będziesz stara jak ja haha (27)
    Upewnij się za masz co wspominać 😀 pozdrawiam- bardzo imponujące zdjęcia

    marlena-parr.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam Nikona D5100. :)
      A osiemnastki nie wyczekuje, wręcz przeciwnie - wolałabym jeszcze trochę pobyć szesnasto- lub siedemnastolatką. :D Do 18 naprawde mi sie nie spieszy.

      Usuń
  17. Jakie piękne kimono, w ogóle cała stylizacja jest bardzo ładna ! *.*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, obserwuję ;)

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, po 1. uwielbiam twój styl, po drugie zawsze jak wchodzę na bloggera pierwszy wpis na jaki czekam to twój, uwielbiam !

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnie!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja - świetna. :)
    Mam wakacje w zasadzie od kwietnia, ale dopiero niedawno zaczęłam je czuć :) Pożegnałam się ze szkołą, z czego jednocześnie się ciszę i smucę..
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, bardzo spodobało mi się to kimono. :)
    MÓJ BLOG-KLIK


    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja!

    http://ixoxo-blog.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz, super kapelusz i buty :) Piękny, przejrzysty design bloga, pozdrawiam

    https://hcbyolga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wyglądasz! Już także nie mogę się doczekać wakacji ♥

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna jest ta narzutka <33 ślicznie wygladasz

    https://kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie outfity! ♥ miłego dnia!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia i stylizacja, ale cóż, ładnemu we wszystkiemu ładnie jak to mówi moja mama :D

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia to totalny sztos ♥

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne fotki <3 I super styl! http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam twoje zdjęcia, te są przepiękne!
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam już wakacje od jakiegoś czasu, teraz czekam tylko na wyniki matur :) Szybko minie ten czas i ty także doczekasz się wolnego :) Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się styl boho :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super stylizacja :) Kimono jest po prostu genialne :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygladasz kochana pięknie <3
    cudowna stylizacja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze trochę do wakacji... Ja już się nie mogę doczekać, ale mam nadzieję, że nauczyciele dadzą nam już w tych ostatnich tygodniach trochę luzu :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia! :) Ja na razie zajmuję się ostatnimi zaliczeniami w szkole i myślę o zbliżającej się wycieczce. Ale zaczynam czuć wakacyjny klimat! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia! Plany na wakacje już jakieś posiadam, ale jeszcze nie wiem czy zdołam je zrealizować ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zakochałam się w twoim kardiganie :) jest przepiękny. Ogólnie cała stylizacja jest mega.
    Pozdrawiam http://poola143.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie wyglądasz!
    W ten weekend wzięło mnie na planowanie wakacji, obozy itp :)
    Nie mogę się doczekać wolnego!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczna stylizacja - ładnie wyglądasz. Kimono bardzo dobrze komponuje się z spódniczką i bluzką :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Jej cudowna stylizacja, wyglądasz wspaniale!
    muszę koniecznie kupić te buty, bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Stylizacja jest świetna.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialna stylizacja!
    Ja już kompletnie zlałam szkołę, nie mam ochoty w niej siedzieć, bo jak dla mnie to jedna wielka strata czasu. Przerobiliśmy cały materiał i tylko oglądamy filmy. Niektórzy mówią że właśnie wtedy jest najfajniej, ale jeśli nie przepada się za swoją klasą to już nie koniecznie jest tak supi, hahaha

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mimo, że nie lubię tego stylu, na tobie bardzo mi się podoba;) Najlepsze buty!

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię ten styl. Wszystko idealnie dobrałaś, super !

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mega stylizacja! Uwielbiam taki styl ♥

    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam styl boho .... pracuje w sklepie odzieżowym i jest obecnie go u nas w kolekcji pełno...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie...
    wiecznie zapracowana siostra

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja, a kimono cud :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Stylizacja przepiękna, uwielbiam takie wzory! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie wyglądasz ;) ja już z utęsknieniem wyczekuje na wakacje, ale już niedługo ;* przetrwać te 3 tygodnie i można w końcu odpocząć !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  53. cudownie wyglądasz!
    Zapraszam http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdjęcia sztos petarda *_*
    Ja juz 'zrezygnowałam ze szkoły' haha, czasem sie jeszcze pokaze-ze zyje. XD
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia. Bardzo miło się je ogląda. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji. Ja już nie mogę znieść tej nudy w szkole. Czekam na wakacje!
    Zapraszamy do mnie: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Naprawdę śliczne zdjęcia, fajnie się je ogląda. I stylizacja wspaniała :D
    https://paulinablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam styl boho, pięknie Ci w tej stylizacji :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/
    Lubię tutaj zaglądać, może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Do moich wakacji zostało już tylko 13 dni więc mega się cieszę:) Piękna stylizacja!

    Zapraszam! nowy post u mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  59. super stylizacja i sliczne wlosy kochana :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialna stylizacja! Uwielbiam styl boho:)
    Mam dokładnie to samo ze szkołą. Coraz więcej sprawdzianów i klasówek, a ja już kompletnie nie mam siły i tylko siedzę i się lenie. Nie mogę się już doczekać wakacji, bo zapowiadają się naprawdę super! :D
    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Też wyczekuje wakacji.
    Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam: mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Już się nie mogę doczekać, aż skończe wreszcie to gimnazjum! oceny prawie wystawione więc luzy są lekkie, ale nadal trzeba chodzić.. a już taak marze żeby pospać do 12 haha

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Zdjecia wyszły bardzo fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  64. Ślicznie wyglądasz :) I bardzo podobają mi się twoje włosy :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow, jaka świetna stylizacja ! Ta spódniczka i kimono są idealne ♥ Wakacji też nie mogę się doczekać. Jeszcze trzeba trochę poprawiać, ale niedługo świadectwo i wolność ! ( na 2 miesiące, ale wolność )

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Już nie mogę się doczekać wakacji! Mam mnóstwo planów. Cudowne zdjęcia😍 jestem pod wrażeniem 😁
    veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Wow genialne, tak naturalnie, dziewczęco, idealne, no nie mogę się napatrzeć :D
    obserwuje!
    https://wiecznamgla.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ładna ta nażutka ;)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. przepieknie wygladasz!

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam! JUST EMSi INSTAGRAM (za wszystko się odwdzięczam, obs=obs)

    OdpowiedzUsuń
  70. super połączona stylizacja;) genialne kimono i kapelusz<3
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. ja tam już nie mam wakacji od kilku lat, bo pracuję, ale urlop będzie to sobie odpocznę :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wakacje? U mnie będzie to praca, ale w bardzo urokliwych krajobrazach ;D
    Zakochałam się w tym kapeluszu i narzutce, ach ;)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Wyglądasz na więcej lat :) Świetne zdjęcia :)


    Ultrakobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Jesteś piękna, a zdjęcia są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne zdjęcia, bardzo wakacyjne i śliczne kimono! :)
    Też nie mogę doczekać się wakacji, już tak niewiele przed nami!
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/the-cat.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też nie mogę się doczekać wakacji! Do tego jeszcze czeka mnie bal na koniec roku na który czekałam 7 lat haha! A po wakacjach nowa szkoła :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  77. kimono <333 ujeło moje serduszko, piekna stylizacja <3

    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    alexis-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękna dziewczyn, piękna stylizacja, piękne zdjęcia i to wszystko na pięknym blogu.... Super :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetna stylizacja! ;d

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. swietnie wygladasz aczkolwiek jak preferuję bardziej kobiecy jakby, obcisły styl :)

    Biovax naturalne oleje - maska
    Moje wykonanie piosenki z wideo

    OdpowiedzUsuń
  81. Super stylówka :) Masz genialne włosy!
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Pass that outfit. I love it. A kiss heart.
    Seven wonders of Amanda.

    OdpowiedzUsuń
  83. uwielbiam takie ''luźne'' outfity. a co do wakacji... mam mieszane uczucia ; p

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękna stylizacja oraz zdjęcia *_*

    http://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja też nie mogę doczekać się wakacji :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. I love your boho chic look so much!
    Kisses
    Paola ♡
    PollywoodbyPaolaFratus

    OdpowiedzUsuń
  87. U mnie też na razie lenistwo zwycięża, nic się nie chce...
    Cudnie wyglądasz! C:

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  89. Beautiful outfit.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Sorry, I can't speak the language, but your photos are lovely! & Thanks for the blog love-Katelyn
    theyellowspectacles.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetny outfit i zdjęcia :)
    Pozdrawiam!
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Thanks dear :)

    I really say the same about you and your blog <3

    NEW FASHION POST | Trend Alert: Girly Girl wears CULOTTES.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  93. You look goregeous!!!!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Przepiękna stylizacja! ^^

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Uwielbiam styl boho
    Idealnie zagrałaś wszystkie elementy
    Piękny look
    Ślicznie wyglądasz
    Cudne zdjęcia
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. wooow, wyglądasz prześlicznie! outfit jest bardzo w moim stylu! super ;)


    pozdrawiam,
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  97. The kimono looks great with the LBD. Thanks so much for your visit and sweett comment. xoxoxo

    http://www.toksblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapraszam na nowy post ! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Łał przepięknie wyglądasz! Uwielbiam styl boho!

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja na szczęście niby mam już wakację, ponieważ skończyłam klasę maturalną, ale jeszcze ich tak bardzo nie czuję, trochę ze względu na pogodę i to, że zaczęłam pracować, żeby samej zarobić na jakiś wakacyjny wyjazd :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  101. Ciekawa stylizacja,twoja uroda świetnie pasuje do stylu boho <3
    KLIK <--Zapraszam ,na nowy post i do obserwowania mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. you are very beautiful my dear: D
    I loved the photos **
    Kiss Jasmim ** | Blog da Jasmim | Fan Page Facebook - New | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  103. ja nie przepadam za tym stylem, choć wygląda genialnie na festiwalach :-)

    OdpowiedzUsuń
  104. Piękne zdjęcia, u mnie jeszcze pracowita końcówka roku
    Mój blogzapraszam

    OdpowiedzUsuń
  105. cute outfit !! i love your hair

    http://www.carolinapinglo.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny outfit :D

      Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA :D

      Tutaj więcej szczegółów
       

      Usuń
  106. Ja już na końcu czerwca jadę do Chorwacji! Nie wiem czy bycie pełnoletnią zmieni coś w Twoim życiu. Ale wszystkiego najlepszego! Piękne zdjęcia ;)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja na szczęście lata szkolne mam już dawno za sobą, z czego się bardzo cieszę! :) Fajny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  108. Śliczne zdjęcia. Bardzo pasuje Ci taki styl!
    Cieplutko pozdrawiam ♥
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Fajny outfit :D
    Zostałaś nominowana do LBA :D

    Tutaj więcej szczegółów
     

    OdpowiedzUsuń
  110. I adore this! It's definitely very boho and you pull it off perfectly. Lovely post :)

    xo
    Marta
    www.paradiseplayground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  112. Przepiękne zdjęcia! :) świetna stylizacja.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  113. cudownie wyglądasz! ♥ świetnie Ci w kapeluszu

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  114. Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://klassandglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger