18:32

LET'S START THE HOLIDAYS



Ostatni budzik ogłaszający zdecydowanie zbyt wcześnie, że pora wstać, ostatnie szykowanie na szybko i jedzenie śniadania w biegu, ostatnia jazda przepełnionym autobusem, odebranie świadectwa i wreszcie mogę cieszyć się tak długo wyczekiwanymi wakacjami! Przynajmniej przez jakiś czas, dopóki wszystko nie zacznie się na nowo.
Wydaje mi się, że mówię to co roku, ale teraz, z perspektywy czau mam wrażenie, że ten rok szkolny minął szczególnie szybko. Kolejny, a co się z tym wiąże druga klasa liceum, przyniosą mi z pewnością jeszcze więcej wyzwań, więc w te wakacje mam zamiar maksymalnie naładować baterie, a jednocześnie wykorzystać je w stu procentach, najintensywniej jak się da i każdy dzień spożytkować w możliwie najlepszy sposób. Póki co mam sporo planów, więc pozostaje mi jedynie trzymać kciuki i robić wszystko, by je zrealizować. Nawet dziś od samego rana przygotowuję jeden wyjazd, ale na razie zbyt wiele nie będę zdradzać - jeśli się uda to na pewno przywiozę ze sobą masę wspaniałych zdjęć i filmów!
Lato to zdecydowanie moja ulubiona pora roku - nie tylko ze względu na wakacje i dwa miesiące wolnego, ale również dzięki takiej wspaniałej pogodzie, która u mnie od razu powoduje lepszy humor. Pewnie część z Was narzeka na upały, ale ja przyznam, że całkiem nieźle je znoszę i naprawdę nie przeszkadzają mi nawet, gdy termometr wskazuje 30 stopni powyżej zera. Pewnie lepiej odnalazłabym się w jakimś ciepłym kraju, gdzie taka pogoda trwa cały czas, bo w tym aspekcie Polska niestety nas nie rozpieszcza.
A jak u Was idzie przygotowywanie wakacji? Macie już jakieś plany? Mam nadzieję że tak i pozostaje mi jedynie życzyć Wam, abyście cudownie spędzili te dwa miesiące, korzystali z nich najlepiej jak potraficie i nie marnowali czasu w domu! Wszystko w waszych rękach, więc postarajcie się, aby te wakacje były najlepszymi w waszym życiu.






buty KLIK / sukienka SINSAY / wianek CHOIES


Vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis

116 komentarzy:

  1. śliczna sukienka <3

    ja na razie w planach mam tylko światowe dni młodzieży, tylko ;c

    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już swoją edukację na ten moment zakończyłam, więc staram się nacieszyć wakacjami ile mogę :) Mam nadzieję, że Tobie zdecydowanie uda się odpocząć i naładować akumulatory na następny rok ciężkiej pracy. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz ! :) Wreszcie wyczekiwane przez nas wakacje ^^ Naszą ulubioną porą roku też jest lato :)) Super wpis kochana, zresztą jak zawsze ;) Spokojnych i wesołych wakacji życzą Agssymi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Plany mam.
    Lato mi po prostu łatwo przetrwać, kiedy mam na głowie kapelusz i odpowiednie ubranie. W sumie to lubię taką pogodę, pomijając to, ze mój pokój niesamowicie się nagrzewa i trudno mi potem w nim spać...
    Śliczna sukienka :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia ;)
    Ja znów lata nie lubię aż tak mocno bo jestem bardziej zimno-lubną osobą haha . A co do wolnego jest fajne ale i tak wole ferie zimowe niż wakacje . Może jestem jedyna osobą , która woli ferie od wakacji ale no cóż hahah ;)

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/06/spring-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ukradnę ci kiedyś fotografa *_* Twoje zdjęcia są idealne *_**_*_*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://klassandglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wygladasz !<3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, a także sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia :) Ja mam już trochę planów, ale stawiam też na spontaniczne spełnianie ich. Chociaż nie wiem jak mi to wyjdzie, bo kocham mieć wszystko poukładane, haha!
    Udanych wakacji!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny wianeczek
    Piękne Zdjęcia
    Zapraszam do obserwacji
    odwdzięczam się
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziewczęca stylizacja, podoba mi się :)
    Wyglądasz zjawiskowo!

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zaczęłam wakacje pełną parą! Już dzień po zakończeniu roku byłam w podróży do tych swoich "wakacji" hah. Śliczny wianek. Super zdjęcia! :)
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko zacznie się na studiach, zobaczysz :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wakacje zaczęłam z przytupem, w górach :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne buty! :)
    Ja wyjeżdżam dosłownie za chwilę do Chorwacji, mam nadzieję, że będzie super :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam twoje zdjęcia, są prześliczne :)
    https://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz
    Śliczna sukienka
    Cudowne zdjęcia
    Wszystko ładnie zestawione
    Obserwuje
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, zaobserwuj jak się spodoba oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale jesteś śliczna, w szczególności jak się uśmiechasz!
    U mnie na blogu pojawił się właśnie post odnośnie pracy w H&M i Zara, zapraszam serdecznie, pozdrawiam! :)
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sukienka *.* Bardzo mi się spodobała ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny oraz życzę wspaniałych wakacji! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja staram się korzystać w 100%.
    Śliczne zdjęcia :)
    karilleyn ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi również ten rok szkolny minął szybko, jak dla mnie nawet trochę zbyt szybko.
    Jak na razie to w planach mam tylko obóz koszykarski, a reszta wakacji na spontanie :D
    Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam
    http://zanimdorosne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka jesteś fotogeniczna i śliczna.:) Ja w planach mam trochę zarobić oraz zdecydowanie odpocząć :)

    Odpowiadam na każda obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja lubię nasz kraj za to, że pogoda ciągle się zmienia :D Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. W te wakacje równiez chcę naładowac baterie, bo w drugiej klasie będzie pewnie ciężej. Piękne wakacyjne zdjęcia
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia :*
    Bardzo podoba mi się ten wianuszek i oczywiście sukienka <3
    Pozdrawiam :D
    Cornellia-Blog→Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello! I just discovered your blog and I love it! This is such a beautiful summer outfit! I just started following you on GFC,#2151, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia! Niby mam pełno planów, ale dopiero na wyjazd do Polski hah

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  32. No tak, pod 2 miesiącach wszystko zacznie się od nowa, ale nie zapominajmy, że za duży czas relaksu to też nic dobrego :)
    Boskie zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie 3 klasa meeega szybko zleciała, może dlatego że była krótsza. ;)
    Całe liceum przeleciało mi przed nosem, nim zdążyłam się zorientować. Z jednej strony się cieszę, a z drugiej nie...
    Przeeepiękne zdjęcia :)
    Życzę udanych wakacji!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Też idę do 2 liceum i serio wydaje się że ten rok tak meega szybko minął. Śliczne zdjęcia :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale śliczna sukienka i wianek, zdjęcia wyszły przeurocze :)
    U mnie główny plan na wakacje to mnóstwo imprez (głównie 18-stkowych) i prawo jazdy w sierpniu <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia <3.
    Druga klasa liceum to już duży krok ku maturze, zleci a potem nadejdzie klasa maturalna. Życzę więc powodzenia! :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Postanowiłam spędzić Wakacje na spontanie! :D Super zdjęcia i powodzenia w drugiej klasie! :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne zdjęcia :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bajeczna sesja! Życzę udanych wakacji :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Stylizacja fajna, taka wakacyjna! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Przypominasz mi troszkę Deynn ,cudownie wyszłaś :)
    KLIK <---Zapraszam do mnie na nowy ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Naprawdę wakacyjna stylizacja:) Bardzo mi się podoba!

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  44. jesteś piękna a stylizacja cudna, powodzenia w blogowaniu :)
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja wakacje spędzam w domu - no chyba że jakiś wyjazd wyjdzie spontanicznie.
    Śliczne zdjęcia - bardzo miło się je ogląda. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post! :) Tak trzymać! :) Zapraszam na nowy post do mnie;)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. oj ten wianek!;0 wyglądasz świetnie..ja mam plany na podróż do Pragi ale zobaczymy haah:)
    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudne zdjęcia ♥
    Pięknie wyglądasz, świetny wianek :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. No w końcu wakacje...ale trzeba je jakoś wykorzystać, bo 2 miesiące szybko minie..:P I znowu sie zacznie :/ Jak na razie ja tam nie mam planów na wakacjie :D Żyje spontanem :D
    Śliczne fotki :D
    Bardzo ładna sukienka :D
    Zapraszam :D
    Blog-Klik
    Odwdzięczam się za każda obserwacje <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Super wianek i sukienka .. :) Też postaram się na amxa naładować baterie.. :)

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ach, jakie piękne zdjęcia! Stylizacja! - czuć lato :) Ja na swoje wakacje nie mam właściwie żadnych planów... Gdzieś tam w głowie kręcił się pomysł, by jechać w lipcu do Berlina do Tropical Island, ale wiadomo - chciałam jak najtańszym kosztem, a co się okazuje - domek, który chcieliśmy wziąć razem ze znajomymi jest już niedostępny - wszystko zarezerwowane :(
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczne zdjęcia :)

    http://tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjęcia są niesamowite :) Kolor sukienki bardzo podkreśla twoją urodę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne zdjęcia, a te włosyy cudowne ♥ Obserwuję i życzę udanych wakacji! :*
    Pozdrawiam cieplutko :)

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo się cieszę, że w końcu wakacje *.* zawsze, gdy rok szkolny już się skończy, też myślę, że szybko minął :P a przede mną klasa maturalna, więc wolę, żeby wakacje nigdy się nie kończyły :P
    nie mam zbyt wielu planów, ale zapewne większość czasu spędzę dość spontanicznie ;)
    cudne zdjęcia *.* uwielbiam Twoje włosy :3 odcień kwiatków we wianku bardzo Ci pasuje :) a sukienka jest genialna! :D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie także rok szkolny minął wyjątkowo szybko i dobrze, bo był ciężki. :/ Również życzę Ci cudownie spędzonych tych dwóch miesięcy! A zdjęcia są piękne, genialny wianek. ;) Trzymaj się. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękna sukienka muszę ją mieć :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia, a ta stylizacja olśniewająca <3
    Bardzo podoba mi sie ten post
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Przyszłam do nowej szkoły w tamtym roku i ten czas mi tak samo szybko zleciał!
    Co do wakacji to wybieram się z obozów młodzieżowych jako blogerka do Czarnogóry, i później do Francji, ale to już prywatnie. ;)
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Koniec roku szkolnego oznacza dużo czasu na pasje <3 Kocham wakacje.
    Świetne zdjęcia- klimatyczne.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie wyglądasz w tej sukience.
    Pozdrawiam i obserwuje.
    Bedzie mi milo jesli sie odwdzieczysz.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne zdjęcia! :)

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękne zdjęcia, chyba nigdy nie przestaną mnie zachwycać *.* Każdy z nas zdecydowanie czekał na wakacje, więc mam nadzieję, że wszyscy spędzimy je najlepiej, jak potrafimy bez marnowania się w domu przed telewizorem czy komputerem. Planuję jedynie wyjazd nad morze we wrześniu, a poza tym - raczej spontanicznie.

    Pozdrawiam :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja nie mam żadnych konkretnych planów, zostaję w domku :3 Chociaż chyba pojadę nad jeziorko albo do galerii... Hm, no nie wiem xd
    Pozdrawiam,
    BookGirl
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Niestety w te wakacje nigdzie nie wyjeżdżam i strasznie nad tym ubolewam, ale no trudno. Może będą jakieś spontaniczne wypady nad jezioro, albo trochę pozwiedzać Polskę

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja niestety te wakacje spedzam w domu ale zamierzam to w przyszlym roku nadrobic :D
    Zdjecia przepiekne <3 Przede mna jeszcze dwa lata do studiow - o ile sie dostane za pierwszym razem XD
    Wesolych Wakacj! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  68. masz przepięknego bloga, do tego te perfekcyjne zdjęcia:)
    obserwuje i czekam na kolejne piękne i estetyczne posty:)

    http://mamariw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Grunt, to dobrze rozpocząć wakacje, a Ty dobrze prezentujesz się w stylizacjach boho! :(
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo śliczne zdjęcia <3 czy mam jakieś plany na wakacje? chciałam z chłopakiem wyjechać do Wrocławia na kilka dni :) a co dalej? to się okaże ;) najlepsze są i tak są spontany ;D

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo stresowałam się dniem, w którym odbierałam świadectwo. Sama nie wiem czemu, ale gdy wyszłam ze szkoły cieszyłam się na tyle wolnego. Można odpocząć od tej całej "gonitwy", ciężkiej pracy i nabrać sił na rok, w którym czekają mnie egzaminy :/ Mnie też ten rok minął jeszcze szybciej od pozostałych. Obawiam się, że teraz będzie tak ciągle...coraz szybciej i szybciej. Również mam mnóstwo planów itd. Wiele z nich realizuje, ale na niektóre niestety brakuje mi czasu. Uwielbiam lato i patrząc na innych upały aż tak mi nie przeszkadzają, jednak czasem naprawdę trudno wytrzymać, gdy tak grzeje. Nie mam planów wyjazdowych. Jedynie co to jutro jadę do Warszawy. Mam nadzieję, że będzie fajnie :) Życzę Tobie udanych wyjazdów i relacji z nich na blogu. Jesteś piękna! Super zdjęcia. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczne zdjęcia i modelka:)))
    https://wiecznamgla.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. I am following your blog I hope you in my too :)
    already has new post
    Vamos Papear 

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja w te wakacje mam wiele wyjazdów. Jadę w cztery różne miejsca. Szczerze mówiąc to czasem lubię marnować czas w domu. W wakacje można. Nie będzie konsekwencji.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Mi również pierwsza klasa liceum zleciała baaardzo szybko. Udanych wakacji! :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetnie wyglądasz i super zdjęcia! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Kocham lato i wakacje! :) Chcę w pełni wykorzystać te wakacje i zrealizować wszystkie plany.
    Przepiękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  78. Do mnie jeszcze nie dotarło, że są wakacje :D Prześliczne zdjęcia!

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  79. Jeju, mi też tak szybko przeleciał ten rok. Nie wiem co się dzieje - czy to ludzie robią wszystko biegiem, czy świat się szybciej kręci ;p
    Ja też lubię upały, ale cieszę się zróżnicowaniem - raz ciepło, raz zimniej :*
    Zapraszam do sb
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. piękne zdjęcia i piękne włosy ! :) trzy-piksele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. jejku jaka Ty jesteś ładna ;O Nie mogę sie napatrzeć po prostu ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  83. mega świetnie wyglądasz w tej jeansowej sukience ! <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Masz przecudowne włosy <3

    ---
    Zapraszam na mojego bloga, w końcu na niego wracam :)
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ślicznie wyglądasz. Podobają mi się takie wianki. :) A więc Tobie również ten rok szkolny tak szybko zleciał. Jak sobie przypomnę, że dopiero szłam na rozpoczęcie roku szkolnego, a już mogę odpoczywać w wakacje to nie mogę uwierzyć, że to wszystko tak szybko minęło. :) Obserwuję i zapraszam do mnie.

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne wianki
    Odwdzięczam się za kazdy komentarz i obserwację
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  88. Super blog, pięknie wyglądasz! Zapraszam do siebie primegoal.blogspot.com/ moze obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  89. No ładne zdjęcia :)! Ale to mega napisałaś, np z tą baterią ^^
    K-kkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo ładnie wyglądasz :D Ja osobiście wyjeżdżam nad jezioro, ale jeszcze miesiąc muszę czekać :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq

    OdpowiedzUsuń
  91. Jestem u Ciebie pierwszy raz i przede wszystkim chciałam Ci powiedzieć, że jesteś prześliczna! Co do stylizacji to buty są bardzo w moim stylu <3

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Fajny post !
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    www.wedlugliska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo ładnie Ci w takim wianku :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. You look so cute, girlie!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. ładna sukienka
    zapraszam do mnie na nowe posty
    mariola-marioola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Super wyglądasz i bardzo ładny wianuszek ;) www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Z każdą notką i zdjęciami mnie zachwycasz! Super wyglądasz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  98. Piekne zdjecia i bardzo ladnie wygladasz! Ja tak samo chce wykorzystac wakacje na maxa ale tez odpoczac. Mam zaplanowany wykazd na Chorwacje, bylam na Openerze, pewnie bede jezdzic na jezioro i morze, duuzo odpoczynku i organizacji mnie czeka no i praca wiadomo. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Pięknie wyglądasz! Jak rusałka<3
    Wianki i wszelkie ozdoby do włosów uwielbiam<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Przepiękne zdjęcia! <3

    https://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetny blog! ♥
    __
    Proponuje moją stałą obserwacje oraz komentarze za głos na zdjęcie w konkursie L'oreal
    KONKURS L'OREAL
    Zaloguj się poprzez konto w sieci społecznościowej bądź załóż je na stronie (znajomi nie widzą twojej aktywności). Napisz do mnie w komentarzu pod ostatnim postem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Śliczne zdjęcia i słodki wianuszek :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudownie wyglądasz i blog mi się bardzo podoba :)

    https://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger