13:37

BLACK JUMPSUIT


Hej, hej! Jak mijają Wam wakacje? Mi całkiem nieźle, o czym świadczyć może moja minimalna aktywność tutaj, której powodem jest fakt, że ostatnio sporo czasu spędzam poza domem. Przykładowo, spędziłam 11 dni na obozie harcerskim, w lesie, śpiąc pod namiotem. Dla niektórych pewnie brzmi to ekstremalnie, ale dla mnie za każdym razem jest to świetne doświadczenie (mimo, że był to chyba już mój siódmy obóz) i możliwość spotkania się z przyjaciółmi. Polecam każdemu! Nawet jeśli nie kręci Was tak bliskie spotkanie z naturą i wolelibyście nieco więcej wygody to warto pojechać na inną kolonię - gwarantuję, że będziecie mieli co wspominać. Jednak na tym moje wakacje i wyjazdy się nie kończą - mamy jeszcze cały sierpień, który ja na pewno postaram się wykorzystać w 100%. Mam nadzieję, że wy również się nie obijacie i czerpiecie z tych wolnych dni całymi garściami. Bawcie się dobrze!


Jeśli chodzi o dzisiejszy strój - mam na sobie coś, co kompletnie nie przypuszczałam, że kiedyś założę. Mowa o kombinezonie. Zawsze mi się podobały, ale sama nigdy się w nich nie czułam i nie wyglądałam dobrze. Prawda jest też taka, że wielu nie mierzyłam, a ten, który mam na zdjęciach zamówiłam zupełnie w ciemno i okazał się idealny! Jest naprawdę przepiękny i jestem w nim zakochana. Morał jest taki, że wystarczyło po prostu znaleźć odpowiedni krój. A gdy mamy już kombinezon, stworzenie stylizacji to bułka z masłem. Wystarczą buty - ja proponuję dwie wersje - na co dzień wiązane balerinki, a jako druga opcja szpilki, które momentalnie tworzą strój wieczorowy lub imprezowy. Do tego torebka, kilka dodatków takich jak zegarek, duży naszyjnik (czyli coś typowego dla mnie - chyba może potwierdzić to każdy, kto mnie zna) i outfit gotowy. Coraz bardziej doceniam kombinezony - naprawdę nie trzeba wiele kombinować, by stworzyć efektowną stylizację, wyglądać pięknie i jednocześnie czuć się swobodnie, bo teoretycznie wyglądamy jakbyśmy mieli na sobie sukienkę, ale prawda jest taka, że nadal mamy szorty! Jak Wam się podoba? Lubicie kombinezony?








kombinezon KLIK / zegarek KLIK / torebka KLIK / okulary KLIK
szpilki ATMOSPHERE / balerinki CZASNABUTY / naszyjnik CROPP warkocz zrobiony z dopinkami KLIK


Vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis

143 komentarze:

  1. Masz idealną figurę do kombinezonów! Szpilki są mega :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tym kombinezonie
    Śliczne zdjęcia
    Super post
    Czekam na więcej
    Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takiej figurze, to jakikolwiek fason nie powinien być dla Ciebie problemem:)
    PS. Właśnie zatęskniłam za takimi wczasami pd namiotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezony to szybki i mądry wybór. Sama posiadam dwa i jestem z nich bardzo, bardzo zadowolona!

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie byłam na jakimkolwiek obozie, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku to się zmieni :)
    Śliczny kombinezon - w sumie nie noszę ich, nie mam żadnego, poza tym nigdy ich nie przymierzała i zupełnie nie wiem, jak mogłabym w nich wyglądać.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, ciekawa stylizacja! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudownie wyglądasz! Również uwielbiam kombinezony. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kiedyś należałam do harcerstwa, ale już nie :) Takie obozy to mega frajda! Śliczny kombinezon <3
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kombinezon! :D
    Kiedyś byłam dzieckiem lasu i też byłam na paru obozach harcerskichi przyznaję, że atmosfera jest mega!
    Pozdrawiam :)
    MALINA blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny! Nawet nie powiedzialabym, ze to kombinezon. Wiglada jak sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz ;) świetne buty ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi sie ten kombinezon :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała stylizacja jest genialna!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią pojechałabym na taki obóz. :) Mega sprawa. A zestaw świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę ci takiego poczucia stylu:)
    Obserwuję.

    mercysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko w tej stylizacji jest przemyślane i dopięte na ostatni guzik, wow!
    Mega mi się podoba.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że moje wakacje są dużo gorsze niż w poprzednim roku, no cóż.. Mam nadzieję, że przynajmniej ostatni miesiąc wolnego spędzę dużo lepiej niż do tej pory :D
    Zdjęcia są przecudowne, pięknie wyglądasz ♥
    Pozdrawiam cieplutko :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny ten kombinezon i faktycznie wygląda jak sukienka :). Ja jeszcze się do nich nie przekonałam, ale myślę, że to się zmieni haha :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześwietna stylizacja - ale chyba nie musze tego mówić :) Bardzo podobają mi się buty na obcasie!!
    Ja lubie kombinezony bo są łatwe do noszenia, zawsze jak nie wiem co założyć to kombinezon mnie ratuje :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz przepięknie! Masz bardzo ładną figurę, a ten kombinezon leży świetnie! Co do butów są mega <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Extra okulary!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Odpowiadam na każda obserwację.
    www.camodja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam na takim obozie, a szkoda, bo uwielbiam spać w namiocie. W te wakacje nawet mi się udało kilka razy. Było świetne :D Bardzo Ci pasuję ten kombinezon, wyglądasz uroczo <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne buty ,śliczne zdjęcia.
    Pięknie wyglądasz
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Balerinki idealnie pasują do tego kombinezonu :) Wyglądasz w nim super!

    OdpowiedzUsuń
  27. byłam kiedyś harcerką ale bardzo krótki czas ponieważ nie podobało mi się jak to było prowadzone przez panie ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja, mimo wszystko, jakoś nie mogę sie przekonać do tego typu ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie outfity total black :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie wygladasz <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piękne zdjęcia i cudowna stylizacja <3

    >> http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie,że korzystasz z wakacji! Kombinezony mi osobiście bardzo się podobają,a Twój jest genialny i ładnie się na Tobie prezentuje :)
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna stylizacja, poklikane :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny outfit <3 Ogólnie świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna sukienka :) Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz imponująco , kombinezon jest mega, sama jestem w nich od niedawna zakochana :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super torba, kocham frędzle ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/2016/07/cndirect-cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz! :) Ja na razie wakacje spędzam w pracy, ale chętnie wybrałabym się na taki wyjazd pod namioty! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi wakacje mijają naprawdę zaskakująco dobrze i przede wszystkim aktywnie, haha ♥
    Piękna stylizacja! Wyglądasz w tej sukience zjawiskowo!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdecydowanie wolę pierwszą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  41. Musiało być super pod namiotem, w końcu to jakieś nowe przeżycie, 11 dni wow! :D Piękny kombinezon, poklikałam w linki!

    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Kombinezon jest genialny! A stylizacja zadbana do ostatniego szczegółu ;)
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kombinezon jest prześliczny, bardzo korzystnie w nim wyglądasz! I buty na obcasie - niebo, chyba się zakochałam *.* Ciężko uwierzyć, że już mamy sierpień, ale trzeba korzystać z czasu, który nam jeszcze pozostał :) Pozdrawiam :*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny kombinezon ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. aww torebka z frędzlami, cudowna <3
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Też nigdy nie byłam przekonana do kombinezonów, ale też znalazłam idealny dla mnie i pojawił się w nowym poście. Wakacji i wrażeń można Ci pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny kombinezon. Jak jest upalnie to ciągle chodzę w kombinezonach ponieważ jest mi wtedy wygodnie.
    Odwdzieczam sie za obserwacje i komentarze.
    Mój snapchat blogowy- styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Woow ale pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny kombinezon! Sama od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu jakiegoś :)

    http://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale pięknie wyglądasz! Kombinezon jest genialny, mega mi się podoba :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam - warto jechać na kolonie/obozy :) Co do Twojego kombinezonu to jest świetny, fajnie go wystylizowałaś :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak zwykle świetnie wyglądasz, a stylizacja super!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja 11 dni pod namiotem bym chyba nie przeżyła :D
    Cudowne buty!

    Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Kombinezony wyglądają świetnie :D. Ale przeraża mnie, że gdy będę chciała skorzystać z toalety, to będę musiała się prawie rozebrać :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyglądasz niesamowicie! Stylizacja mnie urzekła <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nigdy nie byłam na obozie harcerskim, więc pozostaje mi tylko wyobrazić sobie jak świetnie tam jest :)
    Śliczna stylizacja <3. Zakochałam się!
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  57. You are very beautiful!

    Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and Google + and keep in touch
    Come visit → PANAMA ASTI


    Have a nice day !

    OdpowiedzUsuń
  58. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  59. Kombinezon jest śliczny, świetnie w nim wyglądasz. Bardziej podoba mi się zestaw ze szpilkami, choć osobiście bym ich nie założyła. Po prostu nie ta wysokość.
    Zazdroszczę obozu harcerskiego! Zawsze chciałam na taki pojechać, spać w namiotach pod gwiazdami i w ogóle. Rok w rok jeździłam za to na obozy jeździeckie. Tam też nie było sielanki, trzeba było pracować przy koniach, ale uwielbiam to. Niestety, to pierwszy rok, w którym nie pojechałam na żaden obóz. Mam nadzieję, że w przyszłym mi się uda. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja nie mam kombinezonu. Mam dosłownie taką samą historię jak Ty. Podobają mi się, ale nie potrafię znaleźć kombinezonu dla mnie. A co do obozu Harcerskiego to ja akurat nigdy bym się na takie coś nie zgodziła - mam głupią historię jak byłam na koloni w dzieciństwie i musiałam spać pod namiotem. Wytrzymałam zaledwie 2 noce i wróciłam do domu. Jednak wiem, ze wiele osób jeździ na takie obozy np. moja koleżanka pojechała właśnie na obóz Harcerski na 2tyg i śpi w namiocie.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne szpilki - zdecydowanie lepiej podkreślają całą stylizację! Uwielbiam czarne kombinezony. Są mega klasyczne i w dodatku taaaakie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja sama nie jestem przekonana w pełni do kombinezonów, bo dziwnie w nich wygląda, ale ten na tobie leży świetnie i w pierwszym momencie myślałam, że to sukienka :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. kombinezon jest świetny i wyglądasz w nim obłędnie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  64. Faktycznie, kombinezon jest śliczny. Wspomnę, że nie jesteś jedyną osobą, której podobają się kombinezony, ale na ogół ich nie nosi. Też nie wyglądam w nich najlepiej.
    Jestem nowa w blogosferze! Właśnie dodałam pierwszego posta, byłoby mi miło, gdyby ktoś zajrzał i ocenił moją pracę!
    Link do posta! poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ładnie wyglądasz! Świetne zdjęcia :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ładne zdjęcia, w sierpniu planuję wyjazd do Warszawy. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  67. Lubie kombinezony bo nie trzeba kombinowac ze stylizacją haha

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudowne zdjęcia, wyglądasz super, a kombinezon jest prześliczny :))
    Pozdrawiam ♥

    (za wszystkie obserwacje się z chęcią odwdzięczam)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Cieszę się, że dobrze spędzasz wakacje - obóz harcerski to musi być fajna sprawa, chociaż nigdy nie byłam, bo u mnie w okolicy zlikwidowali hufiec zaledwie po roku mojej aktywności tam jako zuch, mimo to wspomnienia są ;) Natomiast na kolonię dopiero jadę za niespełna 2 tygodnie. Outfit świetny, ja uwielbiam takie kombinezony, u Ciebie prezentuje się bardzo elegancko. Pięknie wyglądasz :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ładna stylizacja. Ja uwielbiam właśnie takie kombinezony.
    MójBlog

    OdpowiedzUsuń
  71. Mega figura!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Wyglądasz przepięknie!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne zdjęcia! Piękna stylizacja *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Nigdy nie spałem pod gołym niebem, myślę, że może być ciekawie
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. przepięknie wyglądasz <3

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. swietna stylizacja ;3 do twarz ci w czarnym kolorze ;)

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  77. wyglądasz super w tej stylizacji :)
    bardzo podobają mi się twoje buty!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Stylizacja boska,bardzo podoba mi się z wysokimi butami,zdecydowanie dodaje kobiecości i pazura :)
    KLIK <---Zapraszam do mnie na nowy post i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwielbiam kombinezony a ten jest śliczny :) /Kamila
    lifeoftwinss.blogspot.com<---klik

    OdpowiedzUsuń
  80. Mega kombinezon, idealny wręcz! Zapraszam na mojego bloga, gdzie znajdziesz porady jak wykorzystać drugą szansę mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  81. Kiedyś bardzo chciałam być harcerką, ale z wiekiem wyrosłam. Na pewno jednak jest to przygoda życia. Twój kombinezon bardzo mi się podoba i z chęcią założyłabym taki :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Sama posiadam dwa kombinezony. Szczerze powiedziawszy rzadko w nich chodzę. Uważam, że nie pasują co dzień. To pewnie przez fason jaki wybrałam ;)
    pozdrawiam
    psychoil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Nominowałam cię do Liebster Blog Award !
    Mam nadzieję że weźmiesz udział :)
    http://wercius96.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetnie wyglądasz i masz piękną figurę!
    Chciałbym poinformować Cię o tym, że zostałaś nominowana https://nesiness.blogspot.com/2016/08/9-liebster-blog-award.html . Mam nadzieję, że z chęcią odpowiesz na pytania :) Pozdrawiam buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  85. Genialna stylizacja i świetne buty na obcasie. Udostępnie twój post na moim blogu. Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Też jeżdze co roku na obóz harcerski, co prawda tegoroczny obóz był dopiero moim 4, ale nadal mi sie to nie nudzi! :D Nasze obozy są trochę dłuższe, bo trwają 21 dni.
    Zgadzam się z tym co napisałaś, że takie obozy lub kolonie są super oraz z tym, że należy korzystać z wakacji!
    W stylizacji wyglądasz wspaniale!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  87. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  88. kombinezon super, a twoje nogi sa idealne naprawdę, zazdroszcze:)
    http://zannsan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Taki obóz to świetna sprawa, a zwłaszcza spanie pod namiotem ^^ Świetny kombinezon *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. O kurczę! Ale przepięknie! Przy tak cudownych zdjeciach popadam w kompleksy haha
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. idealnie dobrany zestaw <3 super wyglądasz

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Uwielbiam spać w namiocie, świetne uczucie. Elegancka stylizacja ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Chciałabym skupić się na zdjęciach, ale całą moją uwagę przyciągają Twoje cudowne włosy!
    wow! :)


    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Pięknie wyglądasz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Przecudowne buciki :)
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Pięknie wyglądasz :) Ja mam poczucie, że trochę marnuje wakacje :(
    Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam :)
    https://producedelight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Przepięknie wyglądasz. Gdybym cię spotkała na ulicy chyba bym nie uwierzyła, że wróciłaś z obozu harcerskiego :D ale takie dziewczyny są najlepsze! :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Wow, ten kombinezon rzeczywiście wygląda jak sukienka. Jest śliczny <3

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Ślicznie wyglądasz!
    Buty są mega!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. kombinezon cudo ! *.*
    ale ładnemu we wszystkim ładnie ;)
    nie wyglądasz na harcerkę (nie ma być to oczywiście uraza), ale to dobrze, że lubisz przebywać na łonie natury ;D
    http://youth-tribe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. śliczne zdjęcia i kombinezon! kolonie i obozy to super sprawa :) w tym roku niestety mi się nie udało, ale za rok liczę na Bułgarię a może jeszcze Hiszpanię :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Super zdjęcia i śliczny kombinezon :D Moje wakacje są super, jutro urodziny i wgl :D

    Colourfulbeautician.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Uwielbiam kombinezony. Świetnie się w nim prezentujesz :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  105. kombinezon przepiękny chociaż nie jestem ich fanka ale te buty na obcasie to się wręcz zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  106. Śliczna stylizacja! Masz rację obóz lub kolonia to idealny pomysł na wakacje! Wspomnienia z nich są świetne ;)
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  107. O taak, zgodzę się z tym, że po obozach pozostają świetne wspomnienia... co do kombinezonów to uwielbiam, sama mam trzy i są dla mnie mega wygodne. Twój też jest śliczny! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. pięknie wyglądasz!
    zapraszam na NOWY POST! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Wyglądasz ślicznie. Szczerze? Zabiłabym się w tych butach :D
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  110. Jestes przepiekna a stylizacja wala na kolana! Zakochalam sie w sandałkach!

    typical-teengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Uwielbiałam jeździć na obozy gdy byłam młodsza. Teraz chętnie bym do tego wróciła, ale niestety jestem już "za stara". Wyglądasz pięknie :)
    Pozdrawiam, baexm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. stylizacja-genialna!<3 pięknie wyglądasz;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Szpilki piękne! Poklikalam ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Bardzo ładnie wyglądasz, linki poklikane (5,57$)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  115. O matko jakie cudowne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetnie wyglądasz :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetny kombinezon. Bardzo Ci pasuje :D
    Poklikane :))
    Www.rosewhiff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz ;*
    Masz super bloga. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Świetne zdjęcia, ślicznie wygladasz ;*
    Poklikałam, pozdrawiam oraz zapraszam do mnie :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Poklikane ;) Śliczne zdjęcia ^.^ A kombinezon jest super :D
    Pozdrawiam!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetna stylizacja :D poklikane :))

    OdpowiedzUsuń
  122. Kocham kombinezony, mam ich kilka w szafie <3
    poklikałam

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  123. Cudna stylizacja! Pięknie wyglądasz! :) Oczywiście poklikane!
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Sliczna stylizacja. Obserwuje kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  125. Taka sukienka mi się skrycie marzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Cudnie wyglądasz, kombinezon marzenie :) :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger