19:30

CO ROBIĆ W WOLNYM CZASIE W WAKACJE?



Wakacje = 68 dni, 1632 godziny, 97920 minut, 5875200 sekund... i co robić przez tyle czasu?! Oprócz dni w które wyjeżdżamy, spotykamy się z przyjaciółmi lub na które po prostu mamy jakiś konkretny plan, są też takie, kiedy kompletnie nie wiemy co ze sobą zrobić. I co wtedy? Czy to oznacza cały dzień nudzenia się i chodzenie z kąta w kąt bez żadnego celu? Zdecydowanie nie! Nawet wtedy jest mnóstwo rzeczy, którymi możesz się zająć, więc jeśli jesteś zainteresowany i chcesz jak najlepiej wykorzystać wakacje to zapraszam na dalszą część posta! O trochę innych sposobach na udane wakacje pisałam rok temu TUTAJ, więc koniecznie sprawdźcie ten wpis!




Spędzaj czas aktywnie!
To zdecydowanie najlepszy sposób na udane wakacje - w końcu chyba każdy zgodzi się, że lepiej jest wstać, ruszyć się i coś zrobić niż przeleżeć całe dwa miesiące w łóżku.
- wybierz się na wycieczkę rowerową.
- wstań rano i pobiegaj.
- wybierz się na basen, do aquaparkulub innego parku rozrywki.
- pograj w badmintona.
- włącz ćwiczenia na youtube i poćwicz.
- pojeździj na rolkach.
- wybierz się na spacer gdzieś, gdzie jeszcze nie byłeś.
- spróbuj jakiegoś nowego sportu.

Rozwijaj swoje pasje!
W roku szkolnym nieraz brakuje na to czasu, a wakacje to najlepsza pora, by doskonalić to, co kochasz! A może warto spróbować czegoś nowego? Być może odkryjesz jakąś nową pasję! Rób zdjęcia, porysuj, bloguj, nagraj film, graj na instrumencie, zapisz się na jakiś kurs lub warsztaty.

Gotuj i jedz!
Jedzenie jest jedną z czynności, którą kocha prawie każdy, jednak samo przygotowanie czegoś smakowitego też może sprawić wiele frajdy! Fajnie jest zrobić swoją ulubioną potrawę samemu lub wypróbować nowy przepis. Sami możemy zrobić pizzę, naleśniki, lody, sałatkę, gofry, lemoniadę, mrożoną herbatę, koktajl i wiele innych pyszności. Polecam wypróbować przepisy ze strony www.kwestiasmaku.com



Filmy i seriale nie są złe!
Oczywiście nie warto spędzić całych wakacji przy komputerze oglądając filmy i seriale, jednak od czasu do czasu fajnie jest coś obejrzeć! Przygotowałam kilka propozycji, które mogą Wam się spodobać:
Filmy: Lucy, Wiek Adaline, Friends with benefits, Stuck in Love, The Duff, Marsjanin, If I Stay, Millerowie
Seriale: Pretty Little Liars, Pamiętniki Wampirów, Sposób na morderstwo, Orphan Black, Breaking Bad

Poczytaj!
Nie wiem jak wy, ale ja w wakacje pochłaniam najwięcej książek! Jeśli nie wiecie co przeczytać, mogę Wam polecić na przykład: Maybe Someday, Zanim Zasnę, książki Reginy Brett (bardzo motywujące!), Johna Greena i Nicholasa Sparksa.



Spotkaj się z przyjaciółmi!
Jeśli siedzisz sam w domu to może warto zadzwonić do przyjaciela? W końcu lepiej nudzić się razem niż samemu. Ale właściwie po co się nudzić, jeśli możecie zrobić tyyyle rzeczy!
- idźcie na pizzę, lody lub do restauracji, kawiarni którą lubicie najbardziej lub takiej, w której was jeszcze nie było.
- zróbcie maraton filmowy.
- zróbcie grilla - oprócz kiełbasek możecie zrobić szaszłyki, sałatki i inne przekąski.
- zróbcie piknik.
- zaplanujcie wspólny wyjazd (np. nad jezioro) i zrealizujcie go!
- zagrajcie w twistera.
- idźcie na kręgle.
- zróbcie wspólnie challange.

Zadbaj o siebie i zrób sobie wieczór spa!
Tutaj propozycja głównie dla żeńskiego grona moich czytelników, które zapewne stanowi większość. Jeśli macie dużo wolnego czasu to może warto poświęcić go trochę dla siebie. Możecie zrobić peeling, nałożyć maseczkę na włosy, twarz, pomalować paznokcie, wziąć dłuuugą kąpiel. Nie zapomnijcie o świeczkach i dobrej książce!


 
Posprzątaj!
Może nie brzmi to zbyt ekscytująco, ale wakacje to dobry czas by zrobić porządek wokół siebie! Posprzątaj porządnie swój pokój -  możesz go nawet przemeblować lub kupić nowe ozdoby. Posprzątaj szafę - odłóż rzeczy w których nie chodzisz, które możesz sprzedać lub komuś oddać i zostaw tylko te, które rzeczywiście zakładasz. Zrób porządek z kosmetykami, w różnych pudełeczkach, szufladach gdzie trzymasz rzeczy i niekoniecznie są one uporządkowane. Ja robię też porządki na komputerze i telefonie - na przykład zgrywam i segreguję zdjęcia.

Zarób pieniądze!
W wakacje dostępna jest masa sezonowych prac - wystarczy się rozejrzeć! Możesz zarobić przy zbieraniu owoców, może ktoś z rodziny potrzebuje pomocy, możesz zapytać o pracę w restauracji, lodziarni, kinie. Możesz też sprzedać swoje niepotrzebne rzeczy, szczególnie ubrania, na przykład na vinted.

Mój profil na vinted: KLIK - zapraszam na ogromną wyprzedaż szafy!

Co jeszcze możesz zrobić w wolnym czasie?
- ułóż puzzle.
- prowadź dziennik.
- zrób coś sam! Inspiracji polecam szukać na Pinterest - możesz wpisać "DIY" lub "summer DIY".
- zrób wishlistę - spisz wszystkie rzeczy, które chciałbyś kupić i zacznij na nie zbierać.
- zrób letnią playlistę z ulubionymi piosenkami.
- idź na zakupy - nawet jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy to zawsze możesz zainspirować się tym, co jest teraz w modzie.
- ułóż outfity ze swoich ubrań.
- wybierz się na sesję zdjęciową (statyw i samowyzwalacz też dadzą radę!).
- spędź noc pod namiotem.
- idź na spontaniczną wycieczkę.
- zrób summer bucket list i zapisz wszystkie rzeczy, które chcesz zrobić w wakacje.

Mam nadzieje, że dałam Wam nieco pomysłów na wykorzystanie czasu w wakacje. Pamiętajcie, by nie marnować żadnej chwili i dobrze się bawić!

A jak Wy wykorzystujecie wolny czas w wakacje?

Vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis

122 komentarze:

  1. A mnie i tak wydaje się, że tych sekund jest wyjątkowo mało. :/ Ja stawiam na filmy, seriale i masę, masę książek! Świetne zdjęcia i dobre porady. Posprzątać, też pewnie posprzątam, ale baardzo niechętnie. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz. :) Myślę, że te pomysły są świetne.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytać, czytać i jeszcze raz, czytać!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Oprah Black"? :) Nie słyszałam o tym :) aż sprawdzę z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sprawdź! Genialny serial - moje ostatnie uzależnienie i jeden z trzech najulubieńszych seriali. :)

      Usuń
  5. Świetne pomysły...
    JA w wakacje w sierpniu nudzę się najbardziej :)
    Świetne szorty.
    Zapraszam na konkurs u mnie na blogu
    mylifeiswoderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w wakacje mam zamiar rozwijać swoje pasje, czyli blogowanie i fotografie,a w sierpniu wyjeżdżam nad morze na kilka dni :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w wakacje pracuję na blogu, chce go rozwinąć co juz mi się udaje i widzę minimalne efekty! podobała mi się bluzka z kolażu pierwszy rząd, drugie miejsce, jest świetna! karolinaaag - blog

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Może wreszcie przestanę się nudzić. Niby dopiero co zaczęły się wakacje, ale jedyne co zrobiłam to ułożyłam puzzle xD Miałam tyle nadrobić, a nic z tego nie wyszło. Ale uda się. Poza tym skorzystam z twoich rad. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rady, mam nadzieję że nie zmarnuję tych wakacji, obserwuję :*

    http://silvervea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rady, mam nadzieję że nie zmarnuję tych wakacji, obserwuję :*

    http://silvervea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam zamiar rozwijać swoją pasję- fotografię!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post :D Na pewno się przyda, a tymczasem dodaje do obserwowanych ! :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na szczęście nie mam z tym kłopotu. Zawsze znajdę coś co mnie zaciekawi XD Ale te wakacje mam zaplanowane :)
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Również dodałam podobny;)

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio mam taką ochotę poczytać ciekawą i wciągającą książkę. Słyszałam o książce "pokój" . Dzięki niej został nakręcony film o tym samym tytule. Napewno kupię i przeczytam a później pooglądam film :)

    Obserwuję, a jeśli spodoba Ci się u mnie to zapraszam do zrobienia tego samego :)

    morelllocherry.blogspot.com
    Każda obserwacja dużo dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, na pewno sprawdzę, bo mnie zaciekawiłaś! :)

      Usuń
  16. Ale fajny zestawik! Te spodenki są świetne! :)
    Ps. Dzięki za odwiedzinki. Oczywiście obserwuję i czekam na rewanż ;)
    Pozdrawiam i do następnego

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zamiar w wakacje zadbać trochę o bloga, chodzić na sesje i zadbać o swoje ciało ćwicząc itp :)
    brillantirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zamiar w wakacje zadbać trochę o bloga, chodzić na sesje i zadbać o swoje ciało ćwicząc itp :)
    brillantirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziękuję za sprzątanie, ale to ostatnia rzecz, jaką chcę robić w te wakacje. Z przyjaciółmi można się zwyczajnie powłóczyć po mieście, a i tak dobrze spędzi się czas.
    U mnie w planach jest bardzo, bardzo dużo książek :D Bo jak nie w lato, to kiedy?
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Przede wszystkim we wakacje trzeba robić dużo i jeszcze więcej ;) przynajmniej dla mnie siedzenie na pupie jest do niczego


    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne porady :D
    Najbardziej spodobało mi się, że napisałaś coś o poczytaniu książek. W tych czasach nie każdy o to dba.

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog bardzo mi się podoba . :)
    Post świetny od początku do końca zostanę tu na pewno na dłużej obserwuję kochana :*
    Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Pamiętniki wampirów! Wczoraj skończyłam 1 sezon i nie mogę przestać oglądać nowych odcinków. Ogółem wspaniały serial z nowymi, pojawiającymi się wątkami. :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne pomysły, większość sama praktykuję. :) W roku szkolnym w ogóle nie mam czasu na rozwijanie moich pasji natomiast w wakacje co innego. Codziennie coś rysuję, jeżdżę na rowerze (co kocham), bloguję, uczę się hiszpańskiego i przede wszystkim czytam mnóstwo książek. Najważniejsze, żeby ruszyć się z domu i nie przesiadywać całymi dniami przed telewizorem/komputerem. :)
    Super stylizacja, masz bardzo ładne włosy. :) Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są genialne - naprawdę mega mi się podobają, mogłabym patrzeć i patrzeć. I oczywiście Twoje przepiękne włosy *.*
    Wszystkie pomysły super. Osobiście w te dni bez konkretnych planów zdecydowanie wybieram książki (bo w końcu jest na nie czas!), a wieczorami staram się oglądać seriale lub filmy, ciągle szukam jakichś nowości. Plus, ostatnio zastanawiam się nad wyprzedażą swojej szafy, bo rzeczywiście mam sporo rzeczy, w których nie chodzę, a to chyba fajny pomysł :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam książki Nicolasa Sparksa !! Podobają mi się tez twoje spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne porady, wakacje trzeba wykorzystywać w stu procentach ! super stylizacja, mega jest ta bluzeczka ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne pomysły! Z chęcia z nich skorzystam :)
    Cieplutko pozdrawiam :*

    Zapraszam do mnie:
    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje plany na wakacje to przede wszystkim książki!♥ Wreszcie mam czas na czytanie ;)

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja!! Jeśli lubisz czytać Nicholasa Sparksa to polecam książkę "Anioł stróż", świetna!!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisuję do listy "do przeczytania", dzięki! :D

      Usuń
  32. Ślicznie wyglądasz w tej bluzce. Uwielbiam takie w stylu boho :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest tyle możliwości spędzania wolnego czasu w wakacje,że mogłabym wymieniać w nieskończoność ,najważniejsze oczywiście uwzględniłaś,post wyszedł świetnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie + obserwuję,jeśli mój blog Ci się spodoba zrób to samo - kikawww.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post i zdjęcia. Z chęcią będę zaglądać tu częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ekstra post, a zdjęcia są jak zawsze śliczne. :)
    Tylko szkoda, że nie mogę Cię znaleźć na Facebooku. :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna stylizacja :) I super zdjęcia ;) Bardzo podobają mi się twoje włosy :*
    Pozdrawiam :*

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylizacja cudowna, bardzo mi się spodobała. W te wakacje również chcę wiele zrobić, a nie jak zwykle siedzieć i się nudzić. Planuje podróżować, wzięłam się za czytanie książek. Mam zamiar w końcu obejrzeć "Grę o tron" :D
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z każdym postem dodajesz coraz lepsze zdjęcia! Cudownie się na to patrzy :)
    Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. boskie spodenki a ja zawsze czytam albo oglądam coś hehe w wolnym czasie
    Zapraszam na bloga!
    Zapraszam na kanał!

    OdpowiedzUsuń
  40. Propozycje do spędzania czasu świetne, preferuje wszystko po trochu.
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne propozycje! <3
    baardzo ładne zdjęcia *.*
    takie posty aż motywują
    zapraszam do mnie, zaobserwuj http://lostprincess96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. beautiful, beautiful outfit! I loooove the shorts :)

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post! :) Tak trzymać! :) Zapraszam na cover piosenki Sylwii Grzeszczak "Tamta dziewczyna". ;*


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. prześliczne szorty i bluzka! ♥

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudownie wygladasz !!<3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Te wakacje w szczególności poświęcam na rozwijanie pasji i podróżowanie ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Myślę że poprzystanę na rozwijanie pasji, czytanie (dużo czytania!) i zarobienie pieniędzy :p
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedy zaczynają się wakacje, mam tysiąc planów do zrealizowania. Potem wychodzi jak wychodzi, połowa odpada, ale zawsze przynajmniej część zostaje wykonana :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Szczerze mówiąc nawet nie pomyślałam, ile rzeczy można robić w wolnym czasie!
    To naprawdę pomocne rady, muszę sobie je gdzieś zapisać :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Dużo osób mówi że się nudzi, a Ty wypisałaś mnóstwo pomysłów co robić w wakacje!
    Ja najbardziej lubię spędzać czas aktywnie, a ranne bieganie z pewnością pomoże zapewnić lepszy dzień i chęci na rozwijanie swoich pasji. Mega post <3 No i śliczna bluzka!
    Pozdrawiam
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. fajne propozycje, lecz niestety ja nie mam wolnego czasu :)
    zapraszam http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne pomysły! :) Na pewno z niektórych skorzystam :p Poza tym boskie spodenki *.*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne porady i pomysły na spędzanie swoich wolnych dni aktywnie! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialny post! bardzo fajnie pomysł :)
    Pozdrawiam :D http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. super pomysly :)

    https://alekli.blogspot.com/ < zapraszam po szczyptę inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  56. Czytać, czytać, czytać ;)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne pomysły. Mi się przydadzą bo komletnie nie mam pomysłu na wakacje


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja i tak nigdy nie mam co robić w wakacje :)
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak dla mnie punkt trzeci wymiata :P Odnośnie punktu dziewiątego, o pracach sezonowych, dużo szukałam takiej na wakacje, jednakże dla osób w wieku 16 lat są raczej trudno dostępne w mniejszych miastach. Przynajmniej w moim regionie. Szukałam, szukałam i jakoś nie mogę znaleźć. Jak pech, to pech :p

    http://hauntedunicorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna notka, jejku, ale mi narobiłaś smaka tym zdjęciem placków :)

    o-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne pomysły! Muszę je wcielić w życie jak będę się nudzić! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. O jakie ciekawe pomysły, na pewno wypróbuję :)
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Akurat dzisiaj się bardzo nudziłam, w porę pomyślałam o znajomych i książce ♥
    Bardzo ładne zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. "Najdłuzsza podróż" - bardzo fajna ksiązka :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  65. Mega post!
    Zostałaś nominowana do LBA! Gratulacje!
    Tutaj więcej:
    xizdx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Pięknie wyglądasz<3
    A wakacje jak zawsze lecą za szybko!:)

    http://www.justcleo.pl/2016/07/parisian-chic-with-bourjois-souffle-de.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Dla mnie tegoroczne wakacje= spełnianie marzeń + ciężka praca! Niestety. Może odpoczynek na plaży za rok :(

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. To pierwsze zdjecie jest genialne!
    super rady :**

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. wolny czas warto dobrze wykorzystać, zarobienie pieniędzy samorozwój zadbanie o siebie... - naprawdę warto to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  70. Super porady, nie raz doskwiera mi nuda na pewno jakieś wykorzystam :)
    Zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Jakie piękne zdjęcia! Mogłabyś odpisać na moim blogu, jak uzyskujesz taki efekt, w jakim programie i jaka opcja? :)

    Z pasją do życia Blog

    OdpowiedzUsuń
  72. ja we wakacje zdecydowanie będe więcej gotować choć i tak dużo pieczę itp . ale to co ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja w te wakacje zaczęłam ćwiczyć i schudłam już 2 kg mam zamiar dalej prowadzić zdrowy styl życia. Moich planów na wakacje ciągle przybywa i się bardzo z tego cieszę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  74. Fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  75. Robiąc to czy inne, trzeba się starać każdą minutę zagospodarować ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń

  76. Świetne porady , na pewno skorzystam ,bo nie raz się nudze w wakację :)
    Mogłabys poklikac u mnie w ostatnim poście ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. jeju nie wiem na co patrzeć! na włosy, bluzkę, czy szorty! *.*
    co do gotowania, próbowałam :D.... robiłam babkę, tak wyrosła, że dotknęła góry piekarnika i się spaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Genialne porady. Ja uwielbiam gotować, ale w roku szkolnym nie miałam na to czasu, teraz jednak zmieni się to w 100%
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Urocze zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Polecam te sposoby. Aktywnie spędzając czas czujemy się o wiele lepiej niż siedząc tylko w domu.
    Zapraszam też do mnie: http://queen-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja postanowiłam wziąć się za siebie i zaczęłam ćwiczyć :) Na razie idzie mi w miarę dobrze, mam nadzieję że nie przestanę.

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    www.vic-00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne propozycje :) "Zanim zasnę" jeden z lepszych filmów, bo książki akurat nie czytałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Mozna robic tak wiele, o ile tylko sie chce! :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo ciekawe propozycje, czekam na następną notkę! :)
    Oczywiście obserwuję :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  85. Pomysły są wspaniałe!
    Uwielbiam pikniki i byłam już na 4 <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Patrząc na minuty - Dużo, dużo i jeszcze raz du... MnÓsTwO~! Ale dni... Okropnie mało >.<!! Ale dzięki za porady! Zachciało mi się iść z przyjaciółką do lasu o północy, a co XD! Trzymaj kciuki bo pewnie ciężko będzie się odważyć na to XDD!

    Zapraszam na bloga, jesteś nominowana na LBA ^.^!
    http://zumennople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne rady, ja na pewno wykorzystam je w kwestii gotowania. Już zapisuję ciekawe przepisy :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetne pomysły :D


    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetny i niezwykle przydatny wpis! Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  90. piękne zdjęcia!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo motywujesz, obserwuje:)

    http://typical-teengirl.blogspot.com/2016/07/wakacje.html zapraszam do przeczytania postu na temat wakacji i sposobu na nude:)

    OdpowiedzUsuń
  92. 2 miesiące to tyle dni! A co, gdy jest się studentem? wtedy 3 miesiące i jeszcze więcej wolnego czasu to dopiero co z tym robić :D
    makekam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. świetny post ;*


    zapraszam do mnie wczoraj dodałam pierwszy post :)- wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Książki, rolki, ćwiczenia, seriale to rzeczy które jak na razie dominują w moje wakacje.

    Zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/2016/07/huge-summer-haul-2016-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo dobry wpis. Chociaż u mnie krucho z czasem na realizację takich działań, praca i blog pochłaniają zdecydowaną większość dobry. ;)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. I do tego motywuj się i nie bądź leniem ;-) ;-) ;-) Super wpis!
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja mam ochotę właśnie ułożyć jakieś puzzle, bo od dziecka się w to nie bawiłam :D
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  98. Baardzo obszerna lista! Myślę że wakacje to najlepszy moment żeby coś ze sobą zrobić! :)

    Factory-Books

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja najbardziej lubię spędzać czas aktywnie, siedzenie w domu to nie do konca to co mam ochotę robić gdy za oknem jest ładna pogoda :)

    vanillia96.blogspot.com --- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  100. O tak! Czytanie w wakacje to coś co kocham, a spotkanie z przyjaciółmi to ZAWSZE dobry pomysł. W końcu kto jak nie oni poprawią nam humor i wyciągną z rutyny? :)

    Buziaki!
    Sandra-klik!

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetne pomysły. Skorzystam na pewno :)
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a ja na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. świetne pomysły, ale mi własnie brakuje czasu w te wakacje :D

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  103. Piękne zdjęcia ! :) Uwielbiam robić sobie domowe spa ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  104. Wakacje to najlepszy czas na rozwijanie swoich pasji. ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  105. Rolki,czytanie książek,spacery i simsy! To są moje wakacje! Z bieganiem i ćwiczeniami to już ciężej,aktywność tego rodzaju omijam szerokim łukiem! Lenistwo.. ;p
    Świetne są te spodenki! Zwracają na siebie uwagę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. fajne porady! na pewno z nich skorzystam bo już nie wiem co robić czasami! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetne zdjęcia! :)
    https://kilkaaslowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetne propozycje, na pewno z nich skorzystamy :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  109. U mnie królują książki :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Te wakacje w szczególności poświęcam na siłownię. Nie brakuje także wyjazdów, blogowania, spotkań z przyjaciółmi :)
    lifeoftwinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Kurcze, ile pomysłów :D Wiele z nich na pewno się przyda, bo ostatnio jakieś takie nudniejsze dni się nadarzają :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Super kopalnia pomysłów! Zdjęcia cudowne!❤️
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Można grać w tenisa! Ja się zapisałam do takiej szkoły i byłam nawet na obozie. Schudłam przy tym kilka kg i nabrałam kondycji. Taka formę rozrywki polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  114. Teraz kiedy już mam trochę wolnego w tak zwane wakacje, to albo leżę do góry brzuchem, albo próbuję zrobić wszystko na raz i cały tydzień skondensować w jednej dobie :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger