15:51

25VIII16


Powrót do szkoły kompletnie nie wzbudza we mnie choćby odrobiny entuzjazmu, nawet małego, malusieńkiego uśmiechu. No cóż, prawda jest taka, że wakacje zleciały mi błyskawicznie i chyba nadal nie zdążyłam się nimi nacieszyć, a już trzeba się z nimi żegnać. Jeszcze niedawno zaglądałam do kalendarza i z ulgą stwierdzałam, że nadal został cały miesiąc, późnień trzy tygodnie, dwa, aż nagle... tydzień?! Jak to się mogło stać? Kolejny raz uświadamiam sobie z jakim tempem biegnie czas - tyle razy czegoś wyczekuję, wydaje mi się to tak odległe, a w gruncie rzeczy nadchodzi zanim się obejrzę. Chociaż przyznajmy sobie - końca wakacji nie wyczekiwałam. I mam nadzieję, że wy również, bo to oznacza jedynie, że były udane! :)


Wiecie co, zrobiło się chyba nieco depresyjnie, a przecież powrót do szkoły nie jest aż taki straszny. Przede wszystkim bądźmy dobrej myśli, dajmy z siebie wszystko i wykorzystajmy ten czas jak najlepiej, by za rok być z siebie dumnymi i znów móc cieszyć się wakacjami! Zastanawiam się, czy chcielibyście zobaczyć jakiś wpis z serii back to school w moim wykonaniu? Osobiście zaczęłam widywać takie posty i filmiki już w lipcu, co dla mnie było lekką przesadą, ale pod koniec sierpnia chyba już najwyższy czas się za to wziąć, haha. Dajcie tylko znać, co chcielibyście dokładnie zobaczyć!
Wreszcie mogę Wam pokazać kolejną porcję zdjęć z wyjazdu - jak wspominałam, będę je trochę dawkować, haha. Wakacyjne podróżowanie było świetną okazją do zrobienia sporej ilości fotografii, które teraz idealnie nadają się do takich luźnych postów jak ten. Strój w praktyce jest zupełnie nieskomplikowany, prawie cały na czarno, ale trochę życia dodaje mu wzorzysta bomberka, którą po prostu uwielbiam! Fajnie mieć w szafie takie rzeczy, które z prostego outfitu potrafią stworzyć coś fajnego. W moim wypadku właśnie takim czymś jest ta kurtka. A wy, macie takie rzeczy?








kurtka KLIK / zegarek KLIK / okulary KLIK / torebka KLIK / koszulka KLIK / buty NIKE


Vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis




114 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia <3 Ja tam nie narzekam, choć chodzę już do szkoły prawie miesiąc :D
    Po czasie i wy przywykniecie, bo w końcu kiedyś trzeba wrócić :D
    M.Ó.J B.L.O.G

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia świetne!
    Z chęcią zobaczyłabym haul z przyborami czy propozycje stylizacji do szkoły :)

    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może Twoje przybory i TAG School Time? Do której klas idziesz?
    Zdjęcia są super, bomberka przełamuje tą 'żałobność'.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysły! :) Idę do 2 klasy liceum.

      Usuń
  5. Super zdjęcia, zapraszam do mnie 😙

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie wiem gdzie się podziały te wakacje. Dobrze, że mam jeszcze miesiąc wolnego :D Świetne zdjęcia. Genialna kurteczka :)
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że ja już skończyłam studia i tęsknię trochę za szkołą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :D
    http://alicekadubiec.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia ! :) Mi samej te wakacje zleciały bardzo, bardzo szybko :D




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta kurteczka :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing photos!!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka jest świetna!!! Mega kolorki:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia i miejsce! ,,dajmy z siebie wszystko i wykorzystajmy ten czas jak najlepiej, by za rok być z siebie dumnymi,, - dokładnie! : )

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjecia !
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/czy-warto-dac-porwac-sie-nowosciom.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna kurtka! Zupełnie w moim stylu! Zazdroszczę włosów są piękne :) Zdjęcia cudowne i w bardzo ciekawej scenerii pasującej do stylizacji. Notka super jednym słowem !
    Na pewno tu jeszcze zajrzę ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) Dopiero zaczynam ;)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!
    Masz przepiękne włosy!! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się, czy zamiast 25XIII miało być 25VIII? Piękne zdjęcia, kochana, naprawdę, widoki zapierają dech w piersiach, a ty wyglądasz przepięknie!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, faktycznie! Haha, chyba z rozpędu napisałam X. :) Dzięki za poprawkę!

      Usuń
  18. super zdjęcia! *-*

    http://beauty-in-the-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz piękne włosy! Zdjęcia cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prze piękne zdjęcia , śliczna kurteczka
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super zdjęcia ! I kurtka jest extra :) Ja zaczęłam moją szkołę w usa więc jest ciekawie

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przesliczne zdjecia! Ja nigdy chetnie nie wracalam do szkoly :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tak bardzo szybko leci ten wakacyjny czas, ale trzeba sie z tym pogodzic. Piekne zdjecia.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz super włosy. W ogóle wyglądasz extra i świetna kurteczka. :)
    O tak wakacje zleciały za szybko, ale tak jak napisałaś znaczy to, że udały się.
    Jak sobie pomyślę, że za tydzień o tej porze będę siedzieć w ławce to ... o zgrozo, a przez ten czas mogłabym tyle zrobić ;)
    Jeśli chodzi o back to school to nie wiem jak inni i nie obraź się, ale moim zdaniem zaczyna się to robić nudne. Ileż można pokazywać zeszyty i co w tym takiego ciekawego. Oczywiście jeśli napiszesz to przeczytam, ale nie jestem zwolennikiem tego typu wpisów. Za to relacjami z Twoich podróży nie pogardzę. :)
    Pozdrawiam i udanych ostatnich dni wakacji życzę. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będę robić coś z serii back to school to zapewniam Cię, że nie będzie to pokazywanie zeszytów! Hahah. :) Mam już pewien pomysł, który wydaje mi się całkiem ciekawy i przydatny, więc mam nadzieję, że nawet tym, którzy nie są zwolennikami tej serii przypadnie do gustu. :)

      Usuń
  28. zdjęcia są śliczne! :) ja też jakoś nie bardzo chcę wracać do szkoły... ale to nie koniec świata, jakoś damy radę ;) ja bardzo chętnie zobaczyłabym jakieś #backtoschool w Twoim wykonaniu ;)

    pozdrowienia
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia :). Szkoła coraz bliżej, chciałam wykorzystać ten ostatni tydzień wakacji jak najlepiej, ale się niestety rozchorowałam :/.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedactwo. :( Wracaj szybko do zdrowia!

      Usuń
    2. Dzięki :D. Przy okazji, poklikałam w linki :).

      Usuń
  31. Śliczne zdjęcia :)Masz rację ta bomberka świetnie urozmaiciła stylizację :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mo to samo.. dopiero co ogarnełam że są wakacje, a teraz muszę zbierać się do szkoły(a i tak jeszcze nie mam zeszytów ani podręczników, muszę się za to zabrać haha)
    śliczna kurtka :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurtka jest piękna ! Dzięki niej tworzysz cały outfit ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia. Ja się akurat cieszę, że już idę do szkoły, mam tyle planów aby stać się lepszą wersją siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna sesja! Śliczna kurteczka! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurteczka jest genialna, też uwielbiam takie rzeczy, które potrafią nadać całemu stroju charakter :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie wakacje zleciały za szybko.. Piękne zdjęcia, czekam na kolejne posty! :))

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mialam teraz rok przerwy i straasznie mi sie teskni za szkola :)
    Cudne zdjecia <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zdjęcia :) Ja też nie czuję jakiegoś szczególnego zadowolenia w związku z powrotem do szkoły. Ten czas leci za szybko! Pamiętam jak skreślałam dni na kartce aż do 1 lipca.. A teraz? Już trzeba tam wracać..


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wykonane zdjęcia! Również nie jestem zadowolona z powrotu do codziennej szkolnej rutyny, aczkolwiek zawsze staram się znaleźć jakieś plusy z tego powodu, aby nie popaść w chandrę :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny outfit, a zdjęcia- fenomenalne! Ja nie mogę uwierzyć, że powrót do szkoły jest już tak blisko! Ale nie ma co rozpaczać, z każdym początkiem wiążą się nowe przygody :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekne zdjęcia w pięknym miejscu! Jak już chyba u Ciebie wspomniałam - kocham góry, więc fotki są dla mnie cudowne :) Wielka szkoda, że lato już się kończy... Świetnie wyglądasz!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne, klimatyczne zdjecia. Szczerze mówiąc też lubię takie połączenia- wszystko czarne, tylko kurtka kolorowa. Ta Twoja ma bardzo fajny print, kojarzy mi się z górami:)
    Powodzenia w szkole, zleci szybko!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    bomberka jest czadowa <3


    32,99$, 6,834, 2,95$, 8,60$, 8.22$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliki dwóch linków na końcu mojego posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa!
      Na pewno kliknę! :)

      Usuń
  45. Ale super zdjęcia ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne zdjęcia *-* śliczna bomberka <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :) Może obserwacja ?
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. niestety jak to mówią, wszystko co dobre szybko się kończy :)
    Zdjęcia są śliczne, wyglądasz pięknie :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. poklikane !! a kurtka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. poklikane :)
    bardzo ładne zdjęcia :D zapraszam :*
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygląda to kapitalnie,widoki przepiękne! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  52. Poklikane . Przepiękne zdjęcia :D Widoki są mega *~*
    Pozdrawiam
    Justyna ~szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia i ubrania! :) Poklikane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja się tak troszeczkę cieszę na powrót do szkoły ale i tak uważam, że wakacje zleciały zbyt szybko :(
    poklikane!

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  55. Idealna!! I te przepiękne włosy! Cudownie :D

    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Super stylizacja! Bardzo mi się podoba :). Ja też tak mam, że wydaje mi się, że zostało tak dużo czasu, a nim się obejrzę już prawie koniec. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudne zdjęcia!! Dla mnie wakacje też zleciały szybko.. :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękne zdjęcia! Ja na szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji! :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdjęcia są cudowne. Moje wakacje minęły w mgnieniu oka :c
    olusiek blog - klik 

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja się troszeczkę za późno za tą serię zabrałam, heh :) Śliczne masz włosy *-* Przypominasz mi Deyn :) Piękne zdjęcia. Ah, te wakacje minęły tak szybko :) Co dopiero dwa miesiące,a teraz kilka dni

    Zapraszam :) Jeśli się spodoba - zaobserwuj, odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowne masz te włosy
    Zdjęcia przegenialne
    Mi wakacje bardzo szybko minęły, e nie narzekam bo super je spędziłam
    Zapraszam do mnie na nowy post oliwiafelkel.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Zdjęcia masz przepięknie świetnie dopasowana stylizacja do scenerii. :)

    1. 32.99 bluzka
    2. 6.83 zegarek złoty
    3. 2.95 okulary
    4. 8.60 torebka
    5. 8.22 bluzeczka koronkowa


    Będę wdzięczna za oddanie na mnie głosu w konkursie na miss polski - internetu Azulena. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/river.html

    OdpowiedzUsuń
  63. O jejku, cudowne zdjęcia :-))


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Niesamowity klimat, coś pieknego !

    OdpowiedzUsuń
  65. Boskie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  66. Fantastyczne zdjęcia!!! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Zdjęcia cudowne ♥




    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. świetne zdjęcia :) bardzo podoba mi się kurtka :) zgodnie z prośbą- poklikane :)
    pozdrawiam :)
    http://sianowlos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne zdjęcia!
    Mi wakacje minęły zdecydowanie za szybko :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. łał foty na prawdę bardzo ładne :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Kurteczka naprawdę rewelacyjna, ja jestem ogromną fanką serii back to school, dlatego jestem jak najbardziej na tak i z chęcią bym zobaczyła outfity do szkoły w Twoim wykonaniu :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Wooo swietny outfit i bardzo podoba mi się ta sesja zdjęciowa! :)

    Poklikałam wszystko :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Genialna kurtka, całość świetnie się prezentuje.
    Poklikałam w linki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ładne zdjęcia i super kurtka! :)
    Poklikane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ojejku jakie piękniutkie zdjęcia!

    Pozdrawiam ! Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  77. omg, zdjęcia -genialne<3 i super zestawiona stylizacja!

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne zdjęcia :) ja strasznie tęsknię za szkołą. Chciałabym cofnąć czas, choć na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Powtórzę po wszystkich, śliczne zdjęcia i piękne otoczenie i krajobrazy:)
    PS. Śliczne masz włosy:)
    Kilka linków poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Śliczne zdjęcia, nie można od ciebie oderwać wzroku. Stylizacja cudowna!

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ślicznie wyglądasz :) Poklikałam.
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. włosy masz CUDOWNE. nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  84. śliczne widoczki tam miałaś ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  85. śliczna kurteczka!!! poklikane :-p

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam,
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Prześliczne zdjęcia a włosy masz przecudowne! Powrót do szkoły chyba w nikim nie wzbudza entuzjazmu haha :)
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękne zdjęcia! Tak zielono i cudownie dookoła :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Piekne zdjecia!

    Strong-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger