10:42

MOUNTAINS


Hej kochani! Znów trochę mnie tutaj nie było, ale przyznam, że te wakacje są dosyć zakręcone i co chwilę nie ma mnie w domu. Dopiero kilka dni temu wróciłam z gór, gdzie byłam ponad tydzień i prawda jest taka, że na ten czas kompletnie odcięłam się od internetowego świata (no dobra, może nie licząc snapchata i instagrama, gdzie na bieżąco wszystko dokumentowałam haha). Wyjazd bardzo się udał! Odpoczęłam, co prawda może nie fizycznie, bo czasem robiłam po 15-20km po górach, ale za to mentalnie mogłam odetchnąć od tego, co otacza mnie na co dzień i teraz widzę, że naprawdę tego potrzebowałam. Każdy dzień wykorzystałam na sto procent - zatrzymałam się w miejscowości sąsiadującej z Karpaczem, u stóp Karkonoszy, ale codziennie byłam w innym miejscu - Szklarska Poręba, okolice Jeleniej Góry, a nawet Czechy, gdzie spędziłam łącznie aż 3 dni, ale o tym może w innym poście, bo zdjęć mam ogromne ilości, więc na jednym wpisie z wyjazdu na pewno się nie skończy! :)

Cieszę się, że na wakacje wybrałam właśnie góry, bo uwielbiam taki aktywny wypoczynek, nawet mimo tego, że czasem pod koniec dnia padałam ze zmęczenia. W każdym razie, leżenie całe dnie na plaży było ostatnią rzeczą, na jaką miałam ochotę w te wakacje - chyba bym umarła z nudów! W górach byłam dopiero drugi raz, w dodatku w tym samym miejscu, jednak za pierwszym razem nie udało mi się poznać go tak dobrze. Szczerze mówiąc, jest tu tyle rzeczy do robienia i zobaczenia, że nawet prawie 10-dniowy wyjazd nie dał mi szansy, by zobaczyć wszystko. Na szczęście zobaczyłam najpopularniejsze wodospady, zamki, przeszłam najpiękniejszymi szlakami i zdobyłam Śnieżkę. Czego chcieć więcej?


Góry mają w sobie coś niezwykłego - cały ten klimat i masa przepięknych miejsc na każdym kroku sprawiają, że naprawdę chce się tu wracać. Ponadto, pobyt z dala od domu pozwala trochę odetchnąć od codziennych obowiązków, a przyznacie, że czasem każdy tego potrzebuje. Po prostu można poczuć się beztrosko. Jestem pewna, że jeszcze nie raz wyjadę w góry, bo nadal wiele miejsc czeka bym je odkryła! Dzisiaj zobaczycie zdjęcia zrobione podczas zdobywania Śnieżki - tak mi się wydało, że najbardziej pasują do tego posta, a poza tym nie chcę Was zasypać na raz wszystkimi zdjęciami z wyjazdu. :)
O, jeszcze jedno! Nawet jeśli nie pojawiam się tutaj, na blogu, to cały czas jestem aktywna na snapchacie i instagramie, więc zapraszam! :)
instagram - NEFERIS
snapchat - NEFERIS







 plecak KLIK










 
plecak KLIK / okulary KLIK



Vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis /  ask: neferis



104 komentarze:

  1. Ja uwielbiam jeździć w góry, kocham zdobywać szczyty, a tam oglądać piękne widoki. Zdjęcia wyszły super! ♥

    NASZ BLOG




    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Góry są mega! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze wakacji. Z checia pojechalabym w gory i pochodzila po szlakach :) Piekne zdjecia :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam góry mają coś w sobie magicznego :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia i przepiękne widoki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. My już trzeci rok z rzędu jechaliśmy do Zakopca. :) Może kolejnym razem trzeba zadbać o poznanie nieco innych szlaków? ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Karpaczu też już drugi raz, ale jak wspominałam, za pierwszym razem byłam dość krótko i nie udało mi się poznać dokładnie tamtych terenów. Ale teraz mam ochotę wybrać się właśnie do Zakopanego i mam nadzieję, że wkrótce mi się to uda! :)

      Usuń
  7. W górach byłam tylko raz i to w zimę, także tylko jeździliśmy na nartach i trochę pochodziliśmy :)

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne widoki! Super fotki:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, w pierwszym się zakochałam ♥
    Świetny post
    Uwielbiam takie fotorelacje
    Kocham góry
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam w tym roku nad morzem, ale żałuję, że nie pojechałam w góry. Śliczne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne widoki! Zdjęcia wyszły świetnie :) + śliczny plecak
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Your photos are beautiful and the view is amazing!

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  14. Your photos are beautiful and the view is amazing!

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne zdjęcia.
    Świetne widoki , chciałabym tam pojechać
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ostatnio byłam w górach :) uwielbiam to <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam fotki które dodajesz, sa bardzo zywe i ładne, az chce sie je oglądać :)

    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, uwielbiam góry, Śnieżkę zdobyłam już rok temu,a le w tym roku również mam ją w planach ;) Zapraszam do mnie: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak bylam mala uwielbialam latac po gorach, teraz juz daawno nie bylam, ale sie wybieram ! :) Cudowne zdjecia <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Góry są piękne, ale jednak jestem typem wodnym i wakacje tylko nad wodą :P
    Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam :)

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post <3 <3 <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiekne zdjecia! Nieziemski krajobraz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uwielbiam góry, jednak w tym roku wybrałam morze, bo równie dobrze lubię chodzić wzdłuż plaży wsłuchując się w fale, szczególnie gdy poza mną na plaży jest tylko kilka osób :). A wracając do gór to ja w Sudetach o ile dobrze pamiętam to nie byłam, jednak za to uwielbiam, że tak powiem drugą górzystą stronę Polski, w której według mnie króluje Morskie oko :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow przepiękne zdjęcia :O i piękna ty :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się. Góry mają w sobie to coś. :) Super zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    Ps. Obserwuję Cb na ig.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, a widoki cuda<3 Chociaż mieszkamy w Jeleniej Górze jeszcze nie zwiedziłyśmy gór haha. No może poza Górą Szybowcową:) Co nie jest szczególnym osiągnięciem haha.
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:)
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia. :)
    To dobrze, że wypoczęłaś. Góry mają coś takiego w sobie, że nawet jeśli się męczy i tak się odpoczywa.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie lubie zbytnio jezdzić w gory :( ale te widoki są mega *.*super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Te widoki to naprawdę nasza Śnieżka? Gdybyś nie napisała to nie zgadłabym. :)
    Świetnie, że wypoczęłaś i wyjazd się udał. :)
    No cóż mogę więcej napisać fotorelacja piękna, bardzo efektowna , jednym słowem super. :) Chciałbym tam być.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę! :) Jak widać w polskich górach są przepiękne widoki!

      Usuń
  30. Przepiękne widoki i zdjecia,
    ja byłam już 3 razy nad morzem, a w górach ani razu :/
    myślę, że moze pojedziemy ze szkoły na kilka dni

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ładne zdjęcia, świetnie, że wyjazd się udał! Aż mam ochotę już pędzić w góry. Możliwe, że już niedługo mi się uda, mam nadzieję, że mój wyjazd wypali :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia i widoki :) Cieszę się,że spędziłaś miło czas :*
    Zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gór nie da się nie kochać, piękne zdjęcia :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne zdjęcia! ja te wakacje spędziłam nad morzem:)
    nataliagozdur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. super zdjęcia, oraz przepiękne widoki. Zapraszam do mnie :)

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Pięknie!
    I świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe zdjęcia! Pięknie wyglądasz, a widoki zapierają dech w piersiach! Zazdroszczę, że wakacje mogłaś spędzić w górach :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia są rewelacyjne <3
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. W tym roku nie byłam w górach, ale bardzo je lubię. Ja też na moich wakacjach odpoczęłam, też nie fizycznie, bo trochę chodziliśmy, ale było warto! Na moim blogu zobaczysz podsumowanie tego wyjazdu :> Wolę jednak aktywny wypoczynek od leżenia na plaży.Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne zdjęcia. w sumie wyjazd w góry wiąże się z tym, że trzeba się porządnie nachodzić :) ale mają one swój urok :P Ja w tym roku miałam się wybrać no ale niestety się nie udało ;d

    pozdrawiam :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Na pierwszy rzut oka wiedziałam, że zdjęcia są ze Śnieżki!
    Niestety w górach latem byłam tylko raz i bardzo tego żałuję..
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Góry to jednak nie moja bajka, wolę morze. Może też dlatego, że zdecydowanie bliżej mi do morza niż gór XD
    Bardzo ładne zdjęcia!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie lubię chodzenia po górach, chociaż w tym roku się przełamałam i spędziłam tam kilka dni. :) Cudne zdjęcia!
    www.minimalism-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. piekne zdjecia!:)
    + mogłabym liczyć na poklikanie w 6 linków pod moją ostatnią notką? pierwszy raz proszę o coś takiego! odwdzięczę się jakoś:) > W A Y N V <
    +jeśli spodoba ci się blog zapraszam do zaobserwowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Góry są faktycznie dobrym miejscem na spędzenie wakacji ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bo Polska tak naprawdę jest piękna, szkoda, że niektórzy jej nie doceniają. Góry mają swój urok, tak jak zachód i wschód słońca nad morzem! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Byłam kiedyś w górach, lecz nie są to raczej moje klimaty.
    Musiałaś się sporo nachodzić po nich,haha.
    Bardzo piękne zdjęcia!


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  48. jej przepiękne zdjęcia <3 fajna stylówka ;)
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  50. Mega blog! Bardzo podobają mi się zdjęcia :D
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Moje dzieciństwo to właśnie góry. W Karkonoszach co prawda nie byłam, ale Bieszczady, Tatry, czy Beskidy przemierzyłam wzdłuż i wszerz ;) Masz rację, góry mają w sobie "to coś" niezwykłego. Piękne widoki!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojej, tylko pozazdrościć :P zdjęcia wspaniałe *-* pozdrawiam!
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  53. Och. Ja uwielbiam jeździć w góry! Nie ma nic lepszego niż te, co prawda męczące, piesze wędrówki, kiedy masz w okół siebie taki przepiękny krajobraz. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Też lubię góry, ale ostatnio byłam tam kilka lat temu. Mam nadzieję jednak, że zmieni się to w przyszłe wakacje ;) Zdjęcia piękne, aż zatęskniłam za tym widokiem.
    Zapraszam do mnie ;) Dopiero zaczynam, a to mój pierwszy post ;)
    http://micziigoals.blogspot.com/2016/08/wakacyjny-przeglad-horrorow.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. W górach nie odczuwa się tej odległości, którą się przeszło. Kocham te widoki :) <3

    Dziękuję za komentarz! ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale świetne zdjęcia!
    Również byłam w tym roku w górach i mimo że nie odpoczęłam fizycznie, bo jednak nie wylegiwałam się na basenie, tylko zdobywałam kolejne szczyty to jestem bardzo zadowolona.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne zdj i lubię takie zdj jak u cb i mam ciocię w górach a za rok do niej jadę :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Boskie zdjęcia, aż zatęskniłam za górami :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Średnio lubię góry, bo jeździłam tak często, że się zraziłam. Śnieżkę też mam zaliczoną ;) Świetne zdjęcia, przepiękne krajobrazy!
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajnie, że wyjazd Ci się udał i wypoczęłaś :)
    Ja niestety jeszcze nigdy nie byłam w naszych polskich górach ;(
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękne widoki, uwielbiam góry :) W tym roku byłam nad morzem, jednak ja zwykle nie leżę na plaży, tylko spędzam czas aktywnie, więc wszystkie lokalne atrakcje, park narodowy, ruchome wydmy zwiedziłam i przeszłam masę kilometrów :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie cudowne zdjęcia! wspaniałe widoki, tylko pozazdrościć :) w sumie mieszkam blisko gór, ale to nie takie same góry :) w zasadzie to mieszkam w kotlinie wiec góry tylko mnie otaczają :) nie mogę się napatrzeć, te fotografie są niesamowite!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja za górami zbytnio nie przepadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo lubię góry. Zdjęcia genialne! Mogę oglądać i oglądać. :D

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. To super, że pojechałaś w góry :) Są piękne! Ja osobiście bardzo kocham góry, uwielbiam tam jeździć i najchętniej bym ich nie opuszczała :) Cudowne zdjęcia! Pięknie wyglądasz!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam i obserwuję :) Zapraszam także do zaobserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne zdjęcia! Kocham góry chyba szczególnie za te niesamowite widoki💞 Tego nie da się podrobic😆
    Masz cudowne włosy!😂 Dlugie, niezniszczone i krecone💘 Nic tylko zazdrościć😂😂
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialne zdjęcia . agaanix143.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Jakie śliczne zdjęcia ♥
    To trzecie zdjęcie od góry, jeny matko myślałam że spadniesz :D
    ŚWIETNE ZDJĘCIA! ♥
    GENIALNE!
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Nigdy nie byłam w górach, a bardzo bym chciala! Piękne zdjęcia, jeju widoki sa po prostu cudowne ❤ ten klimat górski musi byc niesamowity. Świetny, interesujący post! ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja w góry jeżdżę praktycznie co roku :) z kondycją zawsze jest średnio, ale dla takich widoków warto się nachodzić :)

    Pozdrawiam,
    joannavictoria.blogspot.com
    zapraszam gorąco do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  72. Super zdjęcia, nigdy nie byłam w górach zazdroszczę tobie :)
    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudowne zdjęcia! Może wstyd się przyznać, ale...nigdy nie byłam w górach :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Kocham góry.. Ten klimat to coś wspaniałego! Również umarłabym z nudów leżąc plackiem na plaży, a chodzenie po górach to coś co kocham! Warto przejść tyle kilometrów dla samych widoków i udowodnienia sobie, że "hej, dam radę!"
    Nie wspominam już o czytaniu ulubionej książki, zaszyta gdzieś między stokami. Aż zatęskniłam za tym widokiem..

    Buziaki, Sandra
    b-saandra.blogspot.com [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  75. Fantastyczne widoki :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  76. W te wakacje również byłem w górach i widoki były podobne jak u Ciebie, myślę, że wyrobione kilometry były warte tych widoków :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Łał jakie widoki :O Świetne zdjęcia, świetna jakość coś co lubię :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/challenge-by-ewel-stylizacja2.html

    OdpowiedzUsuń
  78. jejku jak pięknie <3 zdjęcia fenomenalne, mogłabym wiedzieć w jakim programie przerabiasz?

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoscape - poprawiam trochę kolorki, nic wielkiego. :)

      Usuń
  79. podziwiam osoby, które kochają góry. Osobiście unikam ich, jak tylko się da. Jestem osobą, która woli morze, wylegiwanie się na plaży, chodzenie brzegiem morza. I sam widok dla mnie jest czymś pięknym.

    dorosłe życie kamili

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :) http://weronika-jaks.blogspot.com/
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Fantastyczne zdjęcia :) Ja osobiście kocham góry
    mogłabyś mi pomóc i poklikac u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczne zdjęcia <3
    Obserwuję :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :d
    http://mycolorfullifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. kocham góry i bardzo ładne zdjęcia :)
    zapraszam <3 http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Great post and great photos!
    .
    .
    Feel free to me http://siforthestyle.blogspot.com/2016/08/bomber-jacket-siforthestylecom.html?m=1 (the new name)

    OdpowiedzUsuń
  85. Uwielbiam góry, piękne widoki :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudowne zdjęcia ♥
    Obserwuję :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Jeju jak cudownie tam. Przepiękne sa góry.

    OdpowiedzUsuń
  88. Genialne zdjęcia!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo ciekawy post :) i swietne zdjecia ! Pozdrawiam :) i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  91. Góry to cudowne miejsce na odpoczynek, bo tamtejsze powietrze zdziała wiele. Cudowne krajobrazy <3 Pozdrawiamy!

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger