12:50

KONKURS: WYGRAJ KSIĄŻKĘ POD TYTUŁEM


Hej, hej! Dzisiaj mam dla Was coś specjalnego, gdyż zupełnie spontanicznie postanowiłam Was czymś obdarować! Właściwie pojawiło się też kilka powodów przez które stwierdziłam, że to dobry pomysł. Po pierwsze, zbliżają się Mikołajki, no i oczywiście Święta, po drugie na moim blogu jest już Was ponad 2200, otworzyłam fanpage na Facebooku i dzięki Wam nawiązałam współpracę z DDOB! Czy może być lepsza okazja?
Z tego powodu organizuję konkurs/rozdanie, w którym macie szansę wygrać Książkę pod Tytułem 3, która z pewnością umili Wam nadchodzące świąteczne, wolne dni, a może stanie się prezentem dla bliskiej wam osoby? Decyzja należy do Was, ale zapewniam, że warto wejść w posiadanie tej książki! :) Pisałam o niej już wcześniej na blogu - zainteresowanych zapraszam tutaj.



ZASADY:
1. Zaobserwuj mojego bloga.
2. Zaobserwuj mnie na Instagramie: @neferis

WZÓR ZGŁOSZENIA:
Obserwuję bloga jako:
Lubię na Facebooku jako: (imię + 2 pierwsze litery nazwiska)
Obserwuję na Instagramie jako:
E-mail:
Czas trwania konkursu: 26.11.2016 - 23.12.2016 do północy.
Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu kilku następnych dni w najnowszym poście.
PS. Jeśli nie posiadasz konta na którejś ze stron nadal możesz wziąć udział. :) Spełnij pozostałe warunki i napisz mi o tym w komentarzu.



 
POWODZENIA, TRZYMAM KCIUKI! ❤

 facebook: Alexandra K / vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis 

 

79 komentarzy:

  1. Ciekawy konkurs! Podobają mi się te książki, bo można nieźle się przy nich bawić jak i relaksować!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie byłoby wygrać t książkę! :)
    Obserwuję bloga jako: Malwina Beczek
    Lubię na Facebooku jako: Malwina Beczek
    Obserwuję na Instagramie jako: malwinabeczek
    E-mail: malwinabeczek00@wp.pl
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł :)
    obserwuję bloga jako: Wiki
    Lubię na Facebooku jako: wiktoria Bo...
    Obserwuję na instagramie jako: sleepyhead_wiki
    e-mail : zakrecona.ja03@wp.pl
    http://zakreconaaja.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ksiązki tego typu :))
    Obserwuję bloga jako: Michalina Marcisz
    Lubię na Facebooku jako: Michalina Ma
    Obserwuję na Instagramie jako: michalinamarcisz
    E-mail: michalina.marcisz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam brać udział w konkursie bo książka jest naprawdę fajna ,bo mam taką samą ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny konkurs, życzę wszystkim powodzenia. :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że myślisz o swoich czytelnikach :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :)
    Obserwuję bloga jako: little fox
    Lubię Facebooka jako: Natalia Su
    Obserwuję na Instagramie jako: natka0436
    E-mail: natka0436@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tyle sukcesów i życzę jeszcze więcej . Gratuluję też współpracy z DDOB :)
    Życze wszystkim powodzenia w konkursie :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako: Tosia Kania
    Lubię na Facebooku jako: Tosia Ka
    Obserwuję na Instagramie jako: tosiakania
    E-mail: tosiaaa003@wp.pl

    Pozdrawiam ♥
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą książkę, dlatego wszystkim życzę powodzenia! Tobie za to gratuluję takiej ilości obserwatorów oraz współpracy z DDOB :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy konkurs. Powodzenia wszystkim!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Udziału w konkursie nie biorę, ale życzę wszystkim powodzenia! <3

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Konkurs świetny, co powiesz na wspólne obserwowanie :) https://przyjaciolkiniepsychopatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Już mam jedną część tej książki, więc mi się nie przyda, ale życzę powodzenia wszystkim biorącym udział! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł! Powodzenia tym, którzy wezmą udział :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdy w zeszlym roku bylam w Polsce kupilam sobie tom drugi i az wstyd sie przyznac ale do tej pory nic tam nawet nie napisalam bo jakos tak serce mi sie sciska z mysla ze mialabym pisac w ksiazce, haha!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście nie przepadam za tego typu książkami, jednak to świenty gest z Twojej strony że organizujesz coś takiego dla czytelników.
    Powodzenia wszystkim! :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Takiej książki to ja jeszcze nie znałam hihi :) CHętnie o nią zawalcze :)
    Obserwuję Bloga jako SZYMKA A , Facebooka : Szymon Flor , Insta : Szymka_a
    Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze email : szymon.angelika.flor@gmail.com

      Usuń
  20. Mam ja, ale jakos nie moge zebrac sie do wykonywania :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post! Obserwujemy? Daj znać w komentarzu! ;)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwujemy bloga jako: Sylwia Aga Matuszyk
    Lubimy na Facebooku jako: Sylwia Ma
    Obserwujemy na Instagramie jako: s_mrau
    Super nagroda bardzo nam się podoba :) Życzymy powodzenia ^^
    E-mail - agssymi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję bloga jako: Nicole happy
    Lubię na Facebooku jako: Nicole.C
    Obserwuję na Instagramie jako: Najki2000
    E-mail: megan_500@o2.pl
    Fajny konkurs :* !
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. życzę wszystkim powodzenia. Bardzo fajny konkurs jednak to nie dla mnie.


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super konkurs! Powodzenia wszystkim :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie, że robisz coś takiego na swoim blogu jak rozdania :)))
    Blog jest świetny zresztą już kiedyś go obserwowałam, ale zrezygnowałam z blogowania :) Teraz zaczynam od nowa moją przygodę i znowu wracam do ciebie ♥
    Czekam na kolejny post! Co do książki to mam i bardzo wszytskim polecam udział w tym konkursie ;) Pozdrawiam! i oczywiście obserwuje :*
    https://dorota-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię książek tego typu, bo zawsze lądują gdzieś w kącie, ze względu na to, że nie mam czasu ich wypełniać.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome book *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na konkurs!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie lubię takich książek, więc życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Loved your post! <3
    Would you like to follow each other on GFC? ^^

    Michelle | www.mishcheungx.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawe są te książki :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. great blog.
    i follow you, i hope you will follow me back
    kisses

    Maggie's Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super nagroda :) Z przyjemnością biorę udział :)
    Obserwuję bloga jako: Renata Ciosek
    Lubię na Facebooku jako: Renata Ciosek
    Obserwuję na Instagramie jako: renataciosek
    E-mail: renata-ciosek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję bloga jako: Paulina Pintal
    Lubię na Facebooku jako: Paulina Pi
    Obserwuję na Instagramie jako: paulinka798
    E-mail: pauli798@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy pomysł :) Widziałam już dużo podobnych książek, ale z tą się jeszcze nie spotkałam.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Zastanowię się nad udziałem w konkursie , a tym czasem obserwuje :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł z tym konkursem. Ta książka jest naprawdę fajną nagrodą.
    http://mercysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. powodzenia wszystkim! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję bloga jako: Alicja Paszkowska
    Lubię na Facebooku jako: Alicja Pa
    Obserwuję na Instagramie jako: Maylinesia
    E-mail: alicjapaszkowska2000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słyszałam wcześniej o tych książkach ale bardzo podoba mi się to, że zachęca do kreatywności w tworzeniu (a nie w niszczeniu).
    Obserwuję blog jako beva.
    Fanpage polubiłam jako Ewa Ba...
    Konta na Instagramie niestety nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki Kohana za zaproszenie :* Już biorę udział powyżej :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję bloga jako: Anna Gerszendorf
    Lubię na Facebooku jako: Anna AnGer
    E-mail: annagerszendorf@wp.pl
    Konta na Instagramie nie posiadam.
    Książka zaintrygowała mnie. Wcześniej takiej nie widziałam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie wezmę udział , ale mam tylko bloga....
    Książki uwielbiam czytać , zresztą mój wyuczony zawód to bibliotekarz :):)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako Mar Got,
    Instagrama nie posiadam,
    Na fb polubiłam jako Margotka Em :)
    Także chętnie przygarnę prezencik :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję bloga jako: verierra
    Lubię na Facebooku jako: Daria Na
    Obserwuję na Instagramie jako: verierra
    E-mail: verierra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy konkurs :D
    Życzę powodzenia!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Książka bardzo fajna, słyszałam o niej, jednak mam zbyt mało czasu, by ją uzupełniać, dlatego niestety udziału nie wezmę w konkursie :/ Ale życzę wszystkim powodzenia ! :*

    https://ns-w-zwierciadle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Powodzenia wszystkim :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję bloga jako: m. prudaczuk
    Lubię na Facebooku jako: Marta Ba
    Obserwuję na Instagramie jako: adnarimes
    E-mail: m.prudaczuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję bloga jako: Anna Kózka
    Lubię na Facebooku jako: Anna Kózka
    Obserwuję na Instagramie jako: nie mam konta
    E-mail: ania123423@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Zachęcam do zgłoszenia konkursu: http://kuferekzprezentami.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam pierwszą część tej książki ale chyba jestem za stara na tego typu książki bo leży gdzieś na dnie szafy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję bloga jako: Ayuna Chan
    Lubię na Facebooku jako: Klaudia Lisowska
    Obserwuję na Instagramie jako: hi_ayuna
    E-mail: neko_chan@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. obserwuję bloga jako: mloda buba
    lubię na Facebooku jako: Sandra Me
    obserwuję na Instagramie jako: lou3hx
    e-mail: mlodabuba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawa książka :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję bloga jako: Anna Hh
    Lubię na Facebooku jako: Malinowy Skarbiec
    Obserwuję na Instagramie jako: malinowyskarbiec
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję bloga jako: Klaudia M
    Lubię na Facebooku jako: Klaudia Klaudia
    Obserwuję na Instagramie jako: xklaudiax12
    E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale super! :D
    Obserwuję bloga jako: Karolina Natalia Gutowska
    Lubię na Facebooku jako: (imię + 2 pierwsze litery nazwiska) Karolina Natalia
    Obserwuję na Instagramie jako: gutowskak
    E-mail: gutosia.kg@gmail.com

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję bloga jako: Saszka K
    Lubię na Facebooku jako: (imię + 2 pierwsze litery nazwiska): Saszka Ko
    Obserwuję na Instagramie jako: saszkasledzitrendy
    E-mail: saszka234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję bloga jako: Elżbieta Świtulska
    Lubię na Facebooku jako: Elżbieta Św
    Obserwuję na Instagramie jako: lizzie33333
    E-mail: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję bloga jako: Małgosia Xxookds
    Lubię profil na facebooku jako: Małgorzata Wó
    Obserwuję na Instagramie jako: gosia77777
    e-mail: gosia910723@wp.pl
    Trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję bloga jako:KINGA18
    Lubię na Facebooku jako:SabinaFK
    Obserwuję na Instagramie jako:Sabina FK
    E-mail:sabka-sabka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam tą książkę, więc konkurs ciekawy :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger