10:17

IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR


Święta, święta i po świętach... Ostatnio to zdanie co chwile obija mi się o uszy i aż nie mogłam się powstrzymać, by inaczej zacząć ten wpis! Hahah, wybaczcie mi to. Jednak trochę jest w tym prawdy - mnie również zleciały one błyskawicznie, ale też całkiem przyjemnie. Wreszcie mogłam odpocząć, zająć się sobą, spędzić czas z rodziną i robić to, na co rzeczywiście mam ochotę, a na co dzień często brakuje mi czasu. Naprawdę tego potrzebowałam! Rozładować ten cały stres, zatrzymać się na chwilę i naładować baterie, by wejść w nowy rok z pozytywną energią!
Mimo, że właściwie każde święta mają jednakowy porządek i scenariusz to i tak co roku cieszę się z nich tak samo. Lubię nawet tą całą komercję - jakoś milej jest wejść do sklepu, gdzie na wstępie witają cię bożonarodzeniowe ozdoby, a z głośników lecą świąteczne przeboje. Ludzie też stają się milsi. Budzi się w nich dobro, które na co dzień skrywają i w tym pośpiechu nawet nie ma czasu, by być dla siebie serdecznym. Na każdym kroku słyszymy "wesołych świąt", a przy wigilijnym stole gaśnie wszelka wrogość i potrafimy się cieszyć nawet z najmniej udanego prezentu. Chyba właśnie to jest w tych dniach najpiękniejsze - wszyscy są tak zaangażowani, chcąc uczynić ten czas wyjątkowym i świat od razu staje się lepszy. To rzeczywiście sprawia, że to święto jest magiczne. Chciałabym, żeby takie ciepło było w nas przez 365 dni w roku.
Mimo, że wpisy z noworoczną tematyką również planuję dodać, to już dziś chciałabym Wam życzyć, aby rok 2017 był wspaniały i lepszy od wszystkich innych! Bawcie się, korzystajcie z życia i twórzcie niezapomniane wspomnienia! Sprawmy, by ten rok był niesamowity! 












facebook: Alexandra K / vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog 
instagram: neferis / snapchat: neferis


80 komentarzy:

  1. Mi już to wszystko ze świętami z roku na rok coraz mniej się podoba. Świetne zdjęcia♥
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również te święta minęły błyskawicznie. Piękne zdjecia ;* pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również te święta minęły błyskawicznie. Piękne zdjecia ;* pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje. Święta mijają szybko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia <3
    Mi szybko minęły te święta i tak się rozleniwiła, że trudno mi zabrać się za naukę.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zmiana bloga! :)
    I zdjęcia oczywiście piękne. Podoba mi się to zdjęcie/sklejka z tym bokeh :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To co dobre szybko się kończy i święta minęły w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też szybko zleciały te święta, zresztą jak co roku. Trudno jest odzwyczaić się od długiego spania i leniuszkowania, a większość ludzi już od poniedziałku idzie do szkoły i pracy. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Śliczne zdjęcia ;*

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta to zleciały mi błyskawicznie szybko.
    Śliczne zdjęcia
    Szczęśliwego nowego roku
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi za to w tym roku święta bardzo się dłużyły. Chyba dlatego, że już chcę iść do szkoły. Śliczne zdjęcia :* Szczęśliwego nowego roku!
    Buziaki, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki cudowny kotek <3 Mi święta przeleciały bardzo szybko :)

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie na pierwszy post!
    http://blogosfera4girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zdążyłam się nacieszyć tegorocznymi świętami ale i tak mile je spędziłam :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi również święta szybko minęły. Jak każde z resztą ale pozostały wspomnienia :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. S2ietn3 zdjęcia !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne świąteczne zdjęcia. Mnie również ten wyjątkowy czas upłynął bardzo szybko! Aż dziw, że tyle przygotowań dla tak krótkiej chwili, mimo to oczywiście nie żałuję bo święta w tym roku były dla mnie bardzo pozytywne!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2016/12/keep-going.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świątecznych życzeń już Ci nie złożę, ale wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym roku zupełnie nie poczułam świąt. W mngnieniu oka przeminęły, piękne zdjęcia, uwielbiam te z chinkami, reniferami i serduszkami światełka. Efekt niesamowity

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Postaram sie sprawic aby ten rok byl jednym z najlepszych! <3
    Zdjecia sa przecudowne *-* Slicznie wygladasz w tej czapce!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia oraz mega słodziutki kotek! ♥

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. love this post! i hope you have an amazing day and New Year's Eve!

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Dni wolne zawsze bardzo szybko uciekają... Szczególnie takie, które lubię najbardziej c;

    Obserwuję;*
    Zapraszam do mnie^^
    Giulietta

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjecia, kocham taka jakosc. Kotek jest przeuroczy i taki grubiutkim moja kicia jest leniwa i kościsty mimo iz je i sie wcale nie rusza :) mi takze swieta minely błyskawicznie ale odpoczęłam i spędziłam czas z najbliższymi :) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Powinniśmy być dla siebie dobrzy częściej niż tylko w święta, ale dobre i to ! Fajnie jest iść i na ulicy usłyszeć od przypadkowej osoby : ,, Wesołych Świąt " ! Wspaniałego Nowego Roku !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety, zawsze najlepsze momenty mają szybko swój koniec ;)
    Szczęsliwego nowego roku!
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  26. Robisz prześliczne zdjęcia <3 Życzę szczęśliwego nowego roku kochana!
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Te słowa.. poprostu umiesz opisać wszystko tak bardzo poztywnie, pięknie, zazdroszczę Ci tego. Mam nadzieję, że Święta spędziłaś jak nejlepiej. Powodzenia w 2017 roku <3
    Kliknij, aby zajrzeć do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże Narodzenie to zdecydowanie moje ulubione Święto! Szczęśliwego nowego roku!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia! Uroczy kot *-* Udanego 2017 roku :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam święta, choć trwają zdecydowanie za krótko

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Great pictures! I love the cat,eeh
    Have a nice year :)

    http://missweetie.blogspot.pt/2016/12/wishlist-de-natal-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały post:) dopracowany w najdrobniejszym szczególe :) perfekcyjne zdjęcia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczne zdjęcia jestem oczarowana :o
    ja w tym roku tych świąt nie czułam zbytnio.
    Mój blog obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia! Szkoda, że święta tak szybko minęły... melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale super zdjęcia, wszystkiego dobrego na nowy rok!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. również chciałabym, aby ta świąteczna, cudowna atmosfera utrzymywała się w nas przez cały rok :)
    piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. to fakt szybko minęły ale były magiczne :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna zdjęcia! Szczęśliwego nowego i więcej czasu dla siebie w tym wszystkim!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ładniutkie zdjęcia! Ja też bardzo lubię ten świąteczny klimat!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiękne zdjęcia, wyglądasz cudownie! a co do świąt, to już mi nie sprawiają takiej radości jak w dziecinstwie :) zapraszam na nowy post!
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz przepięknie ! :) Włosy maaarzenie :D
    Obserwujemy z przyjemnością :)
    Zapraszamy też do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyznam szczerze, że tych świąt nie czułam wcale. Życzę Szczęśliwego Nowego Roku :) Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Gorgeous ! a simple combination that results very well !
    Hermes靴 
    エルメス靴

    OdpowiedzUsuń
  47. Święta święta i po... sama tak zaczęłam wpis. To chyba najpopularniejsze stwierdzenie w Polsce :D ale to prawda, święta trwają zbyt krótko ale i ja odpoczęłam. Wypoczęłam i nacieszyłam się świętami :) Piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. What a lovely photos! ◠‿◠ ♡

    Would you like to follow each other through GFC or Bloglovin? Lemme know ♥

    * Kórejské plátenkové masky na pleť *

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaki słodziak z tego kotka!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Święta,święta i po świętach - zdecydowanie się z tym stwierdzeniem i Tobą zgadzam, jak zawsze minęły za szybko, wprost błyskawicznie. Ale mimo wszystko także bardzo lubię ten czas,który spędzam z rodziną i fakt że mogę się wtedy zająć też sobą, troszkę na chwile zwolnić. I lubię po prostu ten klimat świąteczny, lampki i inne ozdoby. Jedyne czego mi brakuje od kilku lat to śnieg. :P
    Żeby 2017 był wspaniały ! :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Dlaczego te Święta tak szybko mijają? Teraz musze czekać prawie okrągły rok, żeby przeżyć ten najpiękniejszy dzień :(

    Może wpadniesz na krótkie życzenia? :) wesołego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  53. Święta za szybko minęły! Teraz szkoła i szara, nudna rzeczywistość! ;c
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Święta, święta i po świętach. Miałam taki wpis zrobić, jednak nie zdążyłam. Większość Tak zaczynają ten wpis ;D
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mnie też święta minęły bardzo szybko a bardzo lubią tą całą świąteczną otoczkę :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam domowe ciasteczka. Kociak przesłodki. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie wyglądasz i masz uroczego kociaka!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Niestety, to co najlepsze szybko się kończy. Masz słodkiego kota!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniały post, bardzo świąteczny ! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia i wpis! A kot skradł moje serce, jest cudowny :D

    Zapraszam do siebie:
    klaudia-niescioruk.blogspot.com
    Jeśli spodobają Ci się moje posty będzie mi bardzo miło, gdy mnie zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny przejrzysty blog ! :)
    obserwuję!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. cudowny kotek i świetne zdjecia :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Tydzeń przygotowywania wszystkiego, nawet się nie obejrzysz a to już konieć :) Tym bardziej,że jesteśmy coraz starsi i już nie czujemy tych świat ! pozdrawiam !
    http://veraa0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękne zdjęcia, aż zatęskniłam za piernikami...

    Szczęśliwego nowego roku!

    Zapraszam do mnie (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  65. mam nadzieję że święta spędziłaś wspaniale:)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja w sumie się cieszę, że święta już minęły :)
    Uroczy kociak!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj święta minęły zdecydowanie za szybko:) Wiele osób tak rozpoczyna post i aż musiałam przejrzeć komentarze czy przypadkiem już tego nie komentowałam :D
    Masz śliczne włosy! Kocurek jest również niesamowity :3

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Super post, pozdrawiam ! Aż się chce jeszcze raz przeżyć święta :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja niestety nie lubię świąt, ponieważ dla mnie to jest wszystko sztuczne: sztuczne uśmiechy, robienie rodzinnej atmosfery na siłę i te wszystkie przygotowania. Powinniśmy na co dzień spędzać czas z bliskimi i rozmawiać ze sobą, a nie tylko od święta. Swoją drogą śliczny ciciuś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger