11:49

POMYSŁY NA PREZENTY ŚWIĄTECZNE

Hej kochani! No to mamy grudzień! Możemy już odliczać dni do świąt - zgaduję, że nie tylko ja tak cieszę się na myśl o wolnych dniach, choince, wigilii i całej tej bożonarodzeniowej magii. Jeszcze jedną rzeczą, która wiąże się ze świętami są prezenty! Nie są one najważniejsze, ale na pewno potrafią wywołać uśmiech na twarzy osoby, którą obdarowujemy, dlatego mam dla Was listę pomysłów na to, co możemy dać swojej rodzince, przyjaciołom. Mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować i znajdziecie coś dla Waszych bliskich... a może nawet dla siebie? :)



Wybranie dobrego prezentu wcale nie jest łatwą sprawą - musimy wziąć pod uwagę zainteresowania i preferencje osoby, którą chcemy obdarować, warto też zorientować się czy przypadkiem nie posiada już identycznej lub podobnej rzeczy. Mam nadzieję, że mój wpis zainspiruje Was i podsunie jakieś pomysły. Mimo, że część propozycji wydaje się dość błaha i oczywista, to postarałam się dodać do nich "coś więcej", więc niech Was na pierwszy rzut oka nie zniechęcą! :) Pomysły podzieliłam na prezenty dla niej i dla niego, jednak wiele z tych rzeczy jest uniwersalna i zapewne każdy by się z niej ucieszył, więc spójrzcie na to zarówno pod kątem prezentów damskich jak i męskich. :)


1. Książka - jeśli ktoś lubi czytać to na pewno będzie to jeden z najlepszych pomysłów! Warto spojrzeć np. na stronę Empik lub lubimyczytać i sprawdzić które książki są polecane i aktualnie popularne.
2. Kalendarz - zbliża się nowy rok, więc możemy trochę pomóc zorganizować się naszym bliskim - tym bardziej, jeśli mają dużo pracy i zawsze napięty grafik! :) Do wyboru mamy kalendarze ścienne lub w formie książkowej, więc zastanówcie się, który będzie bardziej przydatny.
3. Kosmetyki, perfumy - coś, z czego powinna ucieszyć się każda kobieta. Dobrym pomysłem jest też zrobienie zestawu - np. rzeczy do ust (szminki, konturówki, balsam) albo paznokci (lakiery, pilniczki itp.)
4. Piżamka
5. Zestaw pędzli do makijażu - kolejna rzecz dla miłośniczek makijażu. Osobiście mogę polecić Hakuro, które są lepszą jakościowo, ale nie aż tak drogą firmą lub pędzle ze stron typu Shein, Romwe, gdzie ogromne zestawy również niezłych jakościowo pędzli możemy kupić za naprawdę niewielkie pieniądze - sama mam, używam i polecam. :)
6. Muzyka - to dosyć ogólna kategoria. Chyba każdy z nas uwielbia muzykę, więc na prezent świetnie spiszą się np. słuchawki, płyta, mp3 albo bilet na koncert!

7. Biżuteria - brzmi dosyć oczywiście, ale dobrym pomysłem na nieco "inny" prezent jest biżuteria spersonalizowana - np. bransoletki z grawerem Lilou; lub biżuteria srebrna (niedrogie rzeczy znajdziemy w YES)
8. Świąteczny sweterek - kojarzy się z czymś mega obciachowym, ale przyznajmy, kto nie chciałby w święta pochodzić trochę w takim sweterku? :) Znajdziemy je obecnie w większości sieciówek.
9. Kubek - znów błahy prezent? Nie do końca. Kubek potraktowałabym raczej jako formę zapakowania prezentu, a do środka możemy powkładać różne inne rzeczy! Słodycze, kosmetyki lub cokolwiek innego. Osoba odpakowując prezent ze względu na kształt pomyśli, że to tylko kubek, a w środku będzie czekać miła niespodzianka!
10. Świeczki lub woski - szczególnie takie pachnące świętami, piernikami, cynamonem i pomarańczą! Z nich również możemy zrobić zestaw lub kupić jedną dużą. Polecam Yankee Candle, Kringle Candle, Woodwick.
11. Zegarek - zegarki potrafią być bardzo drogie, ale jeśli nie macie dużego budżetu na prezent to dosyć tanie możemy kupić np. z Casio lub po prostu z sieciówek (np. Mohito). Pamiętajcie jednak, by sprawdzić, czy rzeczywiście jest dobrej jakości, aby nie przestał działać po miesiącu. :)
12. Torebka - wystarczy mała kopertówka, "chanelka" - na pewno przyda się każdej kobiecie!
A jeśli nie torebka to może portfel? ;)


1. Zegarek
2. Perfumy - tu trzeba uważać, żeby trafić w gust!
3. Coś związanego ze sportem - ostatnio zdrowy styl życia, siłownia i tym podobne stały się bardzo popularne i powiedziałabym nawet, że modne, dlatego jeśli pan, którego chcecie obdarować też się tym interesuje, uprawia jakiś sport to może warto sprawić mu związany z tym prezent? ;) Na pewno ucieszy się z wyposażenia domowej siłowni lub karnetu na siłownię.
4. Koszula - zawsze się przyda, prawda?
5. T-shirt - może nie tradycyjny basicowy, ale jakiś porządniejszy, z firmy, którą lubi lub z jakimś ciekawym nadrukiem.
6. Czapka - na zimę na pewno się przyda! Tutaj również możecie pokusić się o coś lepszego
jakościowo. Na zdjęciu czapka Carhartt.

Mam nadzieję, że udało Wam się znaleźć jakiś pomysł na prezent!
Dajcie znać co kupujecie dla swoich bliskich i co wy chcielibyście znaleźć pod choinką! 🎄

Pamiętajcie o konkursach! 1. KLIK, 2. KLIK


 facebook: Alexandra K / vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis


74 komentarze:

  1. uwielbiam takie posty szczególnie że jeszcze nie kupiłam prezentów :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysly, akurat dobrze ze jest też męska wersja bo ja nigdy nie wiem co mam kupić mojemu chłopakowi oraz tacie 😂😂 może obs za obs, jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu Anishia0144.blogspot.com 💞💞

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie najłatwiej jest wybrać prezent dla kobiety. :) Każda z nas lubi np. kosmetyki lub pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym to wszystko dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w zeszłym roku znalazłam w H&M sweterek świąteczny, ale 100zł to za dużo, za coś co ponoszę kilka tygodni.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje propozycję , z chęcią bym skorzystała, lecz już mam naszykowane prezenty dla bliskich.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. już wiem co kupić mamie, a wcześniej niepotrzebnie główkowałam ^^

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezentowe inspiracje :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. O tym jak dobierać książki dziś pojawił się post u mnie :D
    Sama już wszystkie prezenty kupiłam i jestem z nich zadowolona ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Facetowi jest strasznie trudno coś kupić, szczególnie jak ma się na prezent mały budżet do wydania. Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inspiracje ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydatny post. Ja na szczęście mam już skompletowane prezenty wszystkim członkom rodziny - zawsze bardzo uważnie słucham i przez cały rok wyłapuję co komu jest potrzebne. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słuchawki chętnie sprezentuję sama sobie, gdyż wiecznie pożyczam je od swojego brata. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne inspiracje! na pewno skorzystam :) dzieki :)
    zapraszam na nowego posta o amerykanskich tradycjach podczas Swiat Bozego Narodzenia oraz przepiekne zdjecia z NYC w tym magicznym czasie <3
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/11/its-beginning-to-look-a-lot-like-christmas-3/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się cieszę, że święta zbliżają się dużymi krokami, ja w tym roku nie mam jakiś szczególnych wymagań, co bym chciała znaleźć pod choinkę, skupiłam się w tym roku bardziej na obdarowywaniu innych. Świetne propozycje. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny i inspirujący post! :)
    Zapraszamy także do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla kobiet zawsze wybieram biżuterie. Dla mężczyzn koszule :)
    Pozdrawiam :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne pomysły na prezenty :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne prezenty, bardzo mi się spodobał świąteczny sweterek ;) Pozdrawiam :)
    https://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo inspirujące pomysły ;) Obserwuje ;)

    https://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Te pomysły są świetne , bardzo inspirujące
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2016/12/winter-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Pędzle, perfumy czy zegarek chętnie bym przygarnęła :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne porpozycje :D mi się marzy sweterek świąteczny i kosmetyki <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne propozycje , pewnie bym coś z nich wybrała na prezent ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne pomysły na prezenty! Ja już mniej więcej wiem co dam najbliższym, ba! W większości prezenty mam już kupione :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne pomysły. zapraszam do mnie http://anggeleses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne propozycje ;) Ja mojemu mikołajowi szepnęłam że zadowolona bym była z Clusa ♥ Mam nadzieję że Mikołaj spełni moje marzenie ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. Perfumy i ciepły sweter to coś co i ja bym chciał :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne pomysły na prezenty świąteczne ;) ja osobiście uwielbiam dostawać książki ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny, bardzo przydatny post ;D każdego roku pojawia się ten sam problem, co na świeta ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja wręcz uwielbiam te sweterki :)

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne pomysły na prezenty , sama myślałam nad napisaniem takiej notki a tutaj taka inspiracja! :) iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. woow! genialny post! piekne propozycje wybralas dla dziewczyn dokladnie wszystko chcialabym miec hahaha a dla chlopakow tez super <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe pomysły! Ja dalej zastanawiam się co kupić facetowi na święta :(
    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Sama chciałabym dostać rzeczy z tych kolaży! Dobre pomysły.
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Super pomysły na prezenty! Na pewno się czymś zainspiruje :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny blog *.*

    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33

    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. chętnie bym sobie samej sprezentowała taka piżamkę w groszki ;) https://dotsandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie najlepiej kupować książkę, uwielbiam czytać! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne pomysły, ja przyjaciółce kupuję płytę ;)
    http://sun-day-morning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Idealne propozycje na prezent <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Pomysły bardzo trafione! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzięki za pomysły na prezent. Rozświeciłaś pustkę w głowię :D

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam tego typu wpisy:) często mam problem z wyborem prezentu ;/ a takie inspiracje są genialne:) wzięłam udział w konkursie i obserwuję:) również zachęcam do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piżama, kosmetyki czy książka to według mnie zawsze udany prezent ;)) Bardzo fajne propozycje!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  51. fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja sobie zamówiłam u Mikołaja portfel i kapcie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kosmetyki przydadzą się każdej kobiecie ;) a mój facet ucieszył by sie z numeru 3 ;) jednak 5 kg to dla niego za mało ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajne pomysły na prezenty! Ja właśnie szukam inspiracji na urodziny siostry, bo wyczerpałam pomysły w święta :) Ale nie dostała jeszcze ode mnie piżamki, a wpadła mi w oko jedna idealna dla niej w odzież Benter i myślę, że może to dobry pomysł :) Ale myślę też jeszcze nad kalendarzem.

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne pomysły! Myśle,że z większości napewnobym się ucieszyła <3
    ANANAS.LOVER

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger