12:26

ULUBIONE PRODUKTY DO UST NA JESIEŃ I ZIMĘ + MINI KONKURS!


Pierwsze makijażowe skojarzenie dotyczące okresu jesienno-zimowego? Bez zastanowienia mogę powiedzieć, że wyraźne usta w ciemnym kolorze! Najlepiej czuję się w pomadkach w odcieniach burgundowych, brązu i nude, dlatego obecna pora roku jest dla mnie idealna pod względem makijażu ust. Przyznam, że nie lubię przepłacać za kolorówkę - tym bardziej, że można znaleźć masę niedrogich produktów, które świetnie spełniają swoją rolę - tak jak w przypadku kosmetyków, które zaraz zobaczycie. Dzisiaj przedstawię Wam kilka moich ulubieńców w kategorii produktów do ust na jesień i zimę! :) Koniecznie sprawdźcie konkurs na końcu posta!



Jak widzicie mam tutaj dwie konturówki, które używam zarówno do obrysowywania ust przed nałożeniem pomadki, jak i na całe usta; mamy też jedną typową szminkę, dwie pomadki w kredce i zastygający, matowy błyszczyk - wszystkie w pięknych, wyrazistych kolorach!



Na początek produkty bardziej w formie szminek, które dają satynowe wykończenie i tym samym nie przesuszają ust.
1. Wibo Lips to Kiss, numer 7
2. Lovely Color Wear Long Lasting, numer 4
3. Golden Rose Lipstick - Nawilżająca pomadka do ust, numer 143



Kolejne trzy produkty to konturówki i zastygająca pomadka w formie błyszczyka. Wykończenie wszystkich jest matowe (zdjęcie może nie do końca do pokazuje, ze względu na oświetlenie). Numer 6 na ustach jest cudowny, ale niestety potrafi je też trochę przesuszyć, czego nie zauważyłam w przypadku konturówek.
4. Wibo Lip Define Pencil, numer 1
5. Wibo Nude Lips, numer 2
6.Wibo Million Dollar Lips, numer 1


Koniecznie pamiętajcie o nawilżaniu ust, bo zadbane usta to podstawa udanego makijażu, a na spierzchniętych żadna pomadka nie będzie wyglądać dobrze. Szczególnie zwracajcie na to uwagę jesienią i zimą, kiedy są wyjątkowo narażone na przesuszenie. Moje ulubione produkty pielęgnacyjne do ust to EOSy i masełka Nivea.

Jak Wam się podobają? Gdybym miała z tych ulubieńców wybrać jeszcze trzy które postawiłabym na podium, to byłyby to zdecydowanie numer 2, 5, 6. A które kolory Wam przypadły do gustu najbardziej?
Napiszcie w komentarzu jakie są Wasze ulubione produkty do ust! ❤


Mam dla Was mini konkurs w którym możecie zgarnąć pomadkę Golden Rose, o której pisałam w dzisiejszym poście, w wybranym kolorze.

Warunki udziału:
1. Zaobserwuj mojego bloga.
2. Polub mój fanpage: KLIK

Zgłoszenie:
Obserwuję jako:
Lubię jako: imię + pierwsza litera nazwiska
Wybieram pomadkę: numer TEJ pomadki
e-mail:

Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo. 
Czas trwania konkursu: 03.12 - 24.12



 facebook: Alexandra K / vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis 


102 komentarze:

  1. Świetne konturówki. Świetne kosmetyki ;) Pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lipcolors are gorgeous!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Weronika Kopczyńska
    Lubię jako: Weronika K
    Wybieram pomadkę: nr. 150
    e-mail: weronika.kopczynska@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Na razie nie używam nic na usta oprócz pomadek nawilżających.
    Obserwuję jako: marikamarikass
    Lubię jako: Marika M
    Wybieram pomadkę: numer 144
    e-mail: marikamarikass638@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki są śliczne , przepiękne odcienie :)
    Konturówki też ładnie się prezentują :)
    Pozdrawiam
    My Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 1 z wibo ma śliczny kolor !
    Mam tez ta z numerem 6 i fajnie sie sprawdza , jednak uwielbiam ołówki do ust z Inglota o których pisałam w jednym z postów u mnie na blogu :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ta pomadke z Wibo, w konkursie nie biorę udziału, bo nie mam szczęścia do wygrywania. ;)
    Pozdrawiam,
    Rose💜

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kosmetyki oraz świetny post. :)

    Pozdrawiam oraz zapraszam.

    http://secretsofbooks.blogspot.com/2016/12/kod-kathy-reichs-i-brendan-reichs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. 4,6 są cudne no i eos ulubiony <3!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi najbardziej podoba sie 3 *.*

    http://veronikakarolina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam obsesję na punkcie swoich ust i też uwielbiam mocne kolory w tym sezonie! :) EOSa jeszcze nie miałam, ale może kiedyś... :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory:) Muszę się skusić na jejeczko EOS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie kolory pomadek, zakochałam się, także miałam pomadkę z Wibo, była to jedna pomadka, którą uwialbiałam, a ja akurat nie maluje ust, bo nigdy nie ma takich pomadek, któe spełniałyby moje oczekiwania

    Obserwuję jako Wika Janicka
    Lubię jako Victoria Nicola J
    Wybieram pomadkę nr. 2
    e-mail: wiku.janicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne produkty :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham EOS <3 A na konturówki z Wibo muszę się w końcu skusić ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatny wpis :D A te EOSy są genialne :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kolorki świetne :) Ja jestem zakochana w matowych odcieniach!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Okresem jesienno zimowym rozniez uwielbiam ciemniejsze usta <3 Jednak ja nalogowo uzywam pomadki ochronnej ktora mozna kupic w aptece bo jest idealna na panujace mrozy <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  19. Z checia wezme udzial w konkursie :)
    Obserwuje bloga i fanpage jako dookola swiata
    Nie mam wybranego numeru, zdaje sie na los.
    mail: dookola-swiata-w-jeden-dzien@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Martha
    Lubię jako: Marta M.
    Wybieram pomadkę: nr.6
    e-mail: martha.bloguje@gmail.com
    MARTHABLOGUJE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłoszenie
    Obserwuję jako maddaa już od dawna
    Lubię jako: Magda M
    Wybieram pomadkę: 85
    e-mail: mada.michnowicz@wp.pl

    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwujemy jako: Agssymi
    Lubimy jako: Sylwia M
    Wybieram pomadkę: 123
    e-mail: agssymi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne kosmetyki! Te kolory szminek są boskie, i chociaż się nie maluję z chęcią nałożyłabym takie kolorki na usta :)
    Fajnie, że robisz konkurs, jednak odmówię udziału.
    Pozdrawiam
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam eos'ów i naprawdę u mnie sprawdzają się świetnie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Paulina Pintal
    Lubię jako: Paulina P
    Wybieram pomadkę: 143
    e-mail: pauli798@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam matowe pomadki od Eveline :)
    Obserwuję jako: Juldd
    Lubię jako: Julia T
    Wybieram pomadkę nr 140
    e-mail jullss.julia@gmail.com
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. eosy stanowczo musthave na jesien i zimę w kosmetyczce:P <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  29. Nice post!
    What you think about follow each other? :) Follow me and I follow you :) Please, add a comment on my blog if you following me :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też uwielbiam wyraziste kolory na ustach! :)
    Obserwuję jako: Karina Saktura
    Lubię jako: Karina S
    Wybieram pomadkę: 71
    e-mail: positive.karina@gmail.com
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z Twoich pozycji posiadam 2 i 6 (w innym kolorze). Również jestem z nich bardzo zadowolona :) Choć mogłyby być trwalsze, ale czego wymagać od kosmetyków za ok. 10 zł :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam wszystkie kosmetyki, które poleciłaś :) Ostatnio mam słabość do Wibo :D
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne kosmetyki <3

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam konturówki z Wibo oraz Eosy :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam eosy! Niedawno kupiłam też kredkę od Wibo i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też uwielbiam tę pomadkę z Wibo! Jedna z moich ulubionych :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Great post,photos are amaizing!
    Hope you'll click on links at my post :) -->http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Numer 6 najlepszy ;)
    Obserwuję.
    allofmonikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Numer 7 z Wibo ma naprawdę śliczny kolor, idealny na jesień/zimę!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne kolorki, chociaż ja dla siebie zawsze wybieram kolory nude :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mój ulubieniec z Wibo i EOS! Super produkty! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: m. prudaczuk
    Lubię jako: Marta B.
    Wybieram pomadkę: 1
    e-mail: m.prudaczuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne kolory :) i mój absolutny faworyt- pomadka z Golden Rose :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Aleksandra Skiba
    Lubię jako: Aleksandra S
    Wybieram pomadkę: numer pomadki 98
    e-mail: aleksandra.skiba07@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. O Tak tak tak! Uwielbiam ciemne usta! I to nie tylko na jesień-zimę ale w ogóle. Uwielbiam pomadki w kredce firmy Golden Rose, są cudne <3
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam tą pomadkę z Wibo i ją uwielbiam! ;D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam konturówkę z wibo i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta pierwsza mi się strasznie podoba ♥ chyba sobie ją dokupię do mojej kolekcji :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolorki bardzo w moim stylu ;) Jedynie brązu mi brakuje ;) Muszę się za czymś rozejrzeć ;)
    Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super post! Jeśli chodzi o moich kolorowych ulubieńców - na pewno jest to konturówka od wibo (mam taką samą :)), oraz szminki od Freedom. Jedna kosztuje 4,99zł, a są naprawdę cudowne!! Buziaki!;* paulacierpiak.blogspot.com
    ***
    Obserwuję jako: Paula Cierpiak
    Lubię jako: Paula Cierpiak
    Wybieram pomadkę: 116
    e-mail: paulacierpiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Eos jest faktycznie świetny! Chyba najlepszy produkt do ust:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Mój makijaż ogranicza się do pomadki eo, więc póki co będzie to mój ulubieniec :)

    Może wpadniesz na chwilkę? :) 11.11.2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Jowita Puzio
    Lubię jako: Jowita Puzio
    Wybieram pomadkę: 114
    e-mail: jowita1107@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ta tam chyba najbardziej lubię eos ;) Wow, kochana, u Ciebie cały czas konkursy! Aż trudno nadążyć ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam takie kolory!!!! Cudownie, że trafiłam na twój post! :) Lubię takie czytać!
    Eos - oczywiście uwielbiam!
    Pozdrawiam i zapraszam http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Produkty Golden Rose są na prawdę fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne kolory <3

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  58. Pomadka nr. 1 ma piękny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wczasie jesieni i zimy warto dbać o usta , bardzo fajne propozycje :-)
    Pozdrawiam i zapraszam również na mojego bloga
    https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Żadnego z tych produktów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  61. ale cudowne kolory! wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale genialne rzeczy *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Posiadam tą konturówkę Nude Lips o numerze 2 z Wibo i jest świetna. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja zimą do ust używam przeważnie kremy i pomadki odstawiam na bok :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne kolorki a o jajeczkach EOS słyszałam dużo dobrego.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. też mam tę pomadkę z wibo ;) chętnie wezmę udział w konkursie

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetni ulubieńcy :) Ładne kolory pomadek :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolorki bardzo ładne :)
    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: little fox
    Lubię jako: Natalia S
    Wybieram pomadkę: 154
    e-mail: natka0436@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Powodzenia wszystkim! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja w czasie zimy muszę pamiętać o nawilżeniu bo mam strasznie suche usta.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne pomadki ;)
    posiadam nr. 6 ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Produkt z WIBO mi się podoba :)

    zapraszam na konkurs do mnie www.womanfromforest.blogspot.com > Kosmetyki do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja nie używam pomadek ale i tak zaobserwowałam ! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny post , bardzo ladne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Mi tez jesień kojarzy się głównie z produktami do ust :)

    obserwuję jako: Ola Bengowska
    Lubię jako: Ola B
    wybieram pomadkę nr 157
    e-mail: ola.bengowska@gmail.com

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam takie kolory, 6 jest śliczna, mam zamiar wypróbować :D
    I biorę udział!
    Obserwuję jako: Amelia
    Lubię jako: Amelia K.
    Wybieram pomadkę: 136
    e-mail: amelka222@poczta.onet.pl

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. obserwuję jako: mloda buba
    lubię jako: Sandra M.
    wybieram pomadkę: 101
    e-mail: mlodabuba@gmail.com
    :).

    OdpowiedzUsuń
  79. Pomadki z Golden Rose uwielbiam! I mam ich kilka, z wibo też długo utrzymują się na usteczkach, zwłaszcza maty :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Pomadki coś co kocham !
    Zapraszam do siebie

    http://owszystkimslowkillka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako: Ola Grudzień
    Lubię jako: Ola G.
    Wybieram pomadkę: 143
    e-mail: uroczek17@gmail.com

    Ja jesienią i zimą lubię burgundy, albo brudne róże na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Uwielbiam pomadki,jesienią lubię burgundu a Wino to moja ulubiona marka.

    Magdalena Kowalczyk

    OdpowiedzUsuń
  83. obserwuję jako: Marlena Puszkarewicz
    lubię jako: Marlena P.
    wybieram pomadkę nr 1
    e-mail: bloog023@gmail.com
    Pozdrawiam LARAFASHIONLOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  84. W ostatnim czasie stałam się wielką fanką pomadek :)
    Z wielką chęcią spróbuję swoich sił w konkursie :)

    Obserwuję jako: PospolitaOla
    Lubię jako: Aleksandra S.
    Wybieram pomadkę: 154
    e-mail: PospolitaOla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako: Karolina Natalia Gutowska
    Lubię jako: imię + pierwsza litera nazwiska Karolina Natalia
    Wybieram pomadkę: numer TEJ pomadki : losowy, lubię niespodzianki :D
    e-mail: gutosia.kg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako: sylwia dziadkowska
    Lubię jako: Sylwia D.
    Wybieram pomadkę: 1
    e-mail: czarna.siostra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako: r.helt
    Lubię jako: Krystyna H
    wybieram pomadkę nr 2
    e-mail: r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję jako: Agatka Tka
    Lubię jako: Aga Ta
    Wybieram pomadkę: nr 2
    e-mail: agatkatka24@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję jako: Elżbieta Świtulska
    Lubię jako: Elżbieta Ś
    Wybieram pomadkę: 6
    e-mail: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger