10:02

DIY: PEELING CUKROWY Z CYNAMONEM I POMARAŃCZĄ


Hej kochani! Od zawsze jestem fanką DIY i jeśli cokolwiek można zrobić własnoręcznie zawsze jestem na tak! Jakiś czas temu zaczęłam też się bardziej interesować pielęgnacją opartą na naturalnych kosmetykach i zwracać uwagę na to, co nakładam na swoją skórę. W sklepach często ciężko znaleźć produkty, które mają rzeczywiście ekologiczny i zdrowy skład, dlatego coraz częściej sama robię swoje kosmetyki. Dzisiaj mam dla was przepis na jeden z nich - absolutnie cudowny peeling cukrowy! Szczerze powiem, że bije na głowę te dostępne na sklepowych półkach, a do tego możemy go wykonać za grosze z rzeczy, które prawdopodobnie już mamy w domu. Dzisiaj przedstawię go w wersji niezwykle aromatycznej, z cynamonem, pomarańczą, goździkami i imbirem. Koniecznie go wykonajcie i wypróbujcie!


SKŁADNIKI
- cukier
- olej (wybór zostawiam Wam, może być to nawet
olej słonecznikowy lub oliwa z oliwek, ja wykorzystałam olej makadamia
i olej konopny dostępne TUTAJ)
- cynamon, imbir, goździki
- olejek pomarańczowy lub aromat pomarańczowy (taki jak do ciast)
- opakowanie: np. słoiczek - mój jest z Pepco za 4,99zł! :)

WYKONANIE
Goździki mielimy lub rozgniatamy na drobno. Mieszamy cukier z przyprawami, a w oddzielnym naczyniu olej z olejkiem lub aromatem pomarańczowym, a następnie całość łączymy. Nie podawałam dokładnych proporcji - dostosować je możecie do własnych upodobań, w zależności od tego, czy chcecie, by konsystencja była bardziej płynna lub zbita oraz czy wolicie mniej lub bardziej aromatyczny peeling. :)

Peeling doskonale oczyszcza i wygładza skórę, usuwa z niej martwy naskórek, odżywia ją i nawilża. Pomaga w walce z cellulitem, rozstępami. Po użyciu go wystarczy spłukać cukier wodą, a olejki wchłoną się w skórę, dzięki czemu nie musimy używać już balsamu. A do tego niesamowicie pachnie! Bardzo polecam Wam wypróbować!




Peeling możecie ulepszać jak tylko chcecie - gdy dodacie inny olej może on mieć nieco inne właściwości i inaczej odżywiać naszą skórę. Ja odkryłam świetną stronę BIOGO, dzięki której mam okazję testować naturalne kosmetyki i inne ekologiczne produkty. Do wykonania peelingu wykorzystałam mieszankę oleju makadamia i konopnego, które zarówno w wykonanym przeze mnie produkcie, jak i samodzielnie stosowane na skórę spisują się znakomicie! Nie posiadają żadnych dodatków, są nierafinowane i tłoczone na zimno.


Olej makadamia zawiera masę witamin, nienasycone kwasy tłuszczowe, regeneruje naskórek i wspomaga leczenie blizn i wszelkich uszkodzeń skóry oraz skutków nadmiernego opalania, dlatego świetnie sprawdza się w pielęgnacji skóry podrażnionej, wymagającej regeneracji i poprawy elastyczności.


Olej konopny wbrew tego co może się wydawać na pierwszy rzut oka, nie ma nic wspólnego z indyjską odmianą konopii. Olej ten często jest niedoceniany, a ma naprawdę rewelacyjne właściwości prozdrowotne. Ma wysoką zawartość NNKT, czyli omega-3 i omega-6, witaminy A, E, K, B i wiele składników mineralnych. Olej ten ma bardzo fajną konsystencję - nie pozostawia tłustego filmu i łatwo się wchłania, przez co ja stosowałam go nawet na co dzień na bardziej przesuszone miejsca na twarzy. Oprócz tego świetnie wpływa na skórę tłustą i mieszaną, bo usprawnia gospodarkę lipidami, czyli sebum, które wydzielamy, co oznacza, że skóra mniej się przetłuszcza. Dba o nawilżenie skóry, regeneruje ją, przywraca elastyczność, poprawia koloryt i rozświetla cerę, leczy stany chorobowe i podrażnienia.

Oba oleje świetnie sprawdzają się też w pielęgnacji włosów, do olejowania, na końcówki, ale o tym napiszę innym razem. :)
Zdecydowanie polecam Wam powyższe oleje i wypróbowanie naturalnej pielęgnacji. Sklep BIOGO stał się moim ulubieńcem, gdzie mogę znaleźć produkty, które mają cudowny wpływ na moją skórę. Profesjonalna obsługa i szybka przesyłka - wszystko na plus!

facebook: Alexandra K / vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog / instagram: neferis / snapchat: neferis

108 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo fajnie i profesjonalnie. Z chęcią bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. A great DIY! I love cinnamon ;)

    http://demilla-justaboutlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda kusząco i pewnie też przepięknie pachnie :)

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to bardzo fajnie, Jak znajdę czas to na pewno wypróbuję ♡♡ pozdrawiam :)
    zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda, z wielką chęcią wypróbuję.
    Śliczny jest ten słoiczek

    My blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak on musi świetnie pachnąć ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeju musi on cudownie pachnieć ♥ Uwielbiam takie peelingi! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama jestem zbyt leniwa, aby bawić się w DIY, ale chyba tego peelingu wyjątkowo spróbuję wykonać. A tak na marginesie bardzo ładne, staranne kadry. :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo pomysłowa! Przy okazji wiem, że takie pojemniczki są w Pepco :'D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam głowy do DIY, ale muszę spróbować ten peeling!
    Obserwuję ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Zapraszam do mnie:

    isabellca-byib.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno skorzystam!


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Peelingi bardzo lubię wykorzystywać co kilka dni do starcia martwego naskórka. Twój wygląda ślicznie i musi pięknie pachnieć, pewnie ma świetne działanie :)

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie robiłam nic techniką DIY, ale ten peeling wygląda super!
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Napewno wypróbuję twój przepis! Zakochałam się w twoim blogu jestśliczny *-*

    http://isabellca-byib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, musi przepięknie pachnieć! Kiedyś robiłam peeling cukrowy do ust, też był świetny :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł , super post !;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na ten peeling! Na pewno wypróbuję! Piękne zdjęcia :*
    Buziaczki, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię naturalne kosmetyki, ostatnio coraz więcej takich korzystam :)
    Uwielbiam peelingi.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyobraziłam sobie jak smaruję się taką miksturą i zaczęłam się zastanawiać czy by mnie nie kusiło, żeby trochę tego podjeść. Uwielbiam takie przyprawy, brakuje tu tylko kardamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wypróbować, bo "pachnie" mi pięknie! :)

    P.S mamy te same szablony <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi ciekawie, może kiedyś wypróbuję, tym bardziej, że mam teraz dużo czasu dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Naturalne kosmetyki sa świetne ^^ A takie pytanie jak często go stosujesz ? Głównie peelingi nie stosuje się często :) więc w sumie jestem ciekawa :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całe ciało stosuję go raz w tygodniu. Masz rację, że z peelingami nie można przesadzać i trzeba uważać, by nie podrażnić skóry, ale myślę, że raz lub dwa razy na tydzień w zupełności wystarczy, zależy od twoich potrzeb. :)

      Usuń
  24. Wygląda bardzo fajnie i kusząco. Muszę sobie zrobić ten peeling :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam peeling kawowy, więc pewnie i z tym bym się polubiła.
    Koniecznie muszę spróbować.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za ten przepis na peeling :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. What an interesting post, I loved it.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten peeling wyglada zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zważywszy iż jestem chłopakiem, to nie skorzystam z tego xD
    Niemniej jednak bardzo ładnie to wygląda, a ja sam jestem wielkim fanem jakiegokolwiek przejawu DIY u ludzi :D

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pewno wypróbuję te DIY! Racja, ciężko znaleźć cokolwiek w sklepie, co by nie zaszkodziło skórze.

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki świetny pomysł! Będę musiała spróbować, bo na razie jedyny peeling jaki spróbowałam był niezbyt przyjemny taki z fusów od kawy. 😂
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  32. Teen peeling to cos dla mnie zdecydowanie ;O

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2017/01/potega-demakijazu-czyli-nowosc-rekawica.html?showComment=1484481944993#c3184212804488444400

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham naturalne kosmetyki! Taki peeling jest zdecydowanie czymś dla mnie. Testowałam już mnóstwo, jednak nigdy nie przyszło mi do głowy zrobić go samej!

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wygląda! Naturalne kosmetyki są o niebo lepsze od innych :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda mega, wypróbuję ^^ Obserwuję Twój blog od dłuższego czasu i naprawdę jest świetny!

    michalinm.blogspot.com <- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudnie wygląda i na pewno cudnie pachnie :) ja uwielbiam robić rzeczy sama a to na pewno spróbuję zrobić :)
    Obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie -klik
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda świetnie i już wyobrażam sobie jak pięknie pachnie :) Na pewno zrobię go u siebie w domku :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ten peeling wyglada przeslodko i stokroc razy lepiej, niz te dostepny w sklepie ;3 lece na stronke zobaczyc ten olej ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Robiłam ten peeling :) zapach cudowny i działanie niesamowite!

    Pozdrawiam,
    MÓJ BLOG. EGZEMPLARZ

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jeszcze nie zabierałam się za DIY ale Twój wynalazek prezentuje się bardzo ciekawie i wyglada mega :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie bym go wypróbowała ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia są przepiękne. Przepis na peeling baaardzo ciekawy!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam własnoręcznie robione peelingi cukrowe, rzeczywiście można z nimi poszaleć i modyfikować jak się chce:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę kiedyś w końcu zdecydować się na zrobienie własnego peelingu.

    OdpowiedzUsuń
  45. O tak! Uwielbiam takie domowe peelingi!

    OdpowiedzUsuń
  46. O kurczę świetny! I super, że zostawia efekt i nie trzeba nakładać balsamu. Powiedz mi: czy na ustach też się sprawdzi? :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  47. Peelingi DIY to coś co uwielbiam i sama często robię, ale to co przyciągnęło moją uwagę w tym poście to przecudne zdjęcia! Kosmicznie piękne!
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  48. Wygląda profesjonalnie! Bardzo zaciekawił mnie peeling i chętnie go przetestuje! :)


    Zapraszam do siebie!

    http://vviktooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Musi być świetny! Na pewno zrobię ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  50. Do tej pory robiłam nieco uboższą w składniki wersję takiego peelingu, ale chyba skuszę się na dodanie kilka z tych, które wymieniłaś w poście. :) Być może efekt będzie jeszcze lepszy. Super post i zdjęcia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. to takie proste, szybkie i na pewno przyjemne

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się ten pomysł.;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubię prostotę :) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny przepis na peeleing:) muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  55. zawsze robiłam peeling kawowy !! Ale ten muszę koniecznie wypróbować :D kocham cynamon, jestem taką cynamoniarą ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Koniecznie muszę wypróbować :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Moja siostra ostatnio zrobiła mi taki peeling, tylko do ust, ale to jest świetna sprawa! Taki domowej roboty! Zapraszam na nowy post.

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://mgdky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow! Cool peeling! Photos are so cute!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  59. uwielbiam takie peelingi (; super blog!
    OBSERWUJE i liczę na rewanż : www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Koniecznie muszę wypróbować, bo ja również zaczynam coraz bardziej ufać naturalnym produktom :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  61. Chętnie wykonam ten peeling. Może się stać moim ulubieńcem :)
    O tym olejku z Etji dużo słyszałam ale nie wiedziałam gdzie zakupić :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  62. Ooo muszę wypróbować bo wygląda wspaniale ;)


    Zapraszam do mnie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  63. Naprawdę ciekawe DIY- bardzo przydatne!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja gdy tylko podejmowałam się jakiegoś DIY wychodziło fatalnie, haha. Ale ten pomysł jest prosty, tani i dla każdego. Musi mieć piękny świąteczny, zapach♥ Aż żałuję, że ten okres się kończy. Idea cudowna♥
    Ściskam
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam peelingi, może kiedyś skuszę się na wykonanie takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Mmm musi zjawiskowo pachnieć :)!

    OdpowiedzUsuń
  67. Z chęcią go wypróbuję, wygląda niesamowicie, a moja skóra potrzebuje teraz takich zabiegów :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  68. Wyniki konkursu to zostały w końcu ogłoszone? Bo porzegrzebałam najnowsze posty, ale nic nie widac o wynikach, a konkurs był bardzo dawno.

    OdpowiedzUsuń
  69. Lubię robić sobie cukrowo-olejowe peelingi, ale takiego akurat nie mogłabym, bo cynamon podrażnia mi skórę. Ale szaleję z innymi zapachami i składnikami.

    Ładne zdjęcia robisz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Naprawdę ciekawie to wygląda! Jeśli tylko znajdę chwilkę, muszę wypróbować ten pomysł! Co tydzień robię domowy peeling, jednak ograniczam się do podstawowych składników, myślę, że czas na urozmiacenie ;) Już zapisałam post w zakładkach i nie mogę się doczeać, aż przetestuję Twój sposób ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  71. Ale świetny przepis na peeling. Na pewno spróbuję taki zrobić. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  73. Super muszę spróbować koniecznie :)

    classytag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Peeling musi być świetny i bardzo chętnie go wypróbuję ;) zainteresowała mnie tymi olejami i w tym momencie rozważam ich kupno
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny pomysł. Koniecznie muszę się kiedyś skusić na jakieś oleje i zrobić coś podobnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgadzam się, że te kosmetyki robione własnoręcznie są bardziej "zdrowsze" niż te ze sklepów. Koniecznie będę musiała wypróbować twojego przepisu.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Wygląda super i te zdjęcia są naprawdę świetnej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wygląda obłędnie, na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwielbiam DIY! Wypróbuję ten peeling, jednak bez cynamonu, bo nie przepadam za nim :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  80. Uwielbiam stosować wszelkiego rodzaju peelingi ;) Wygląda zachęcająco ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Muszę wypróbować.;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajny i prosty przepis! Mam nadzieję, że kiedyś w wolnej chwili wypróbuję. Nigdy nie robiłam żadnych kosmetyków samodzielnie, było to tylko maski do włosów, które również świetnie się sprawdzały. Warto używać naturalnych składników dla naszego zdrowia i urody. Nie zapominajmy o tym. Jeśli chodzi o olejki to słyszałam o nich, ale nigdy nie używałam. Przydałoby się za to wziąć :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  83. wow,chyba muszę spróbować go zrobić :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. bardzo fajny :) na pewno wypróbuje ten przepis:))
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Ta wersja peelingu raczej nie dla mnie, gdyż nie przepadam za cynamonem ;) Sklep Biogo znam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Super to DIY! Muszę kiedyś sama sobie zrobić taki peeling, wygląda świetnie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  87. Ale super post! ♥ Ja też uwielbiam DIY
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  88. super się prezentuje! działanie ma zapewne jeszcze lepsze :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam takie DIY, muszę wypróbować Twój pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  90. Mega proste DIY, a do tego z takich składników, że każdy powinien je mieć w domu, więc nie ma problemu z ich przygotowaniem :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Looks tasty :)
    I follow you blog, can you check mine?
    www.prettyinpinkmc.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  92. Love the pics dear!

    Would you like us to follow each other? Let me know on my blog
    Have a nice day!
    xoxo

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  93. Prezentuje się dość fajnie i ciekawie :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Olej konopny mnie zainteresował. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Witam więc fankę DIY :) Peeling super, wypróbowałam i totalnie przepadłam! Od dziś to mój ulubiony naturalny peeling <3

    OdpowiedzUsuń
  96. Jaki to musi mieć cudnie aromatyczny zapach! Muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Robisz piękne zdjęcia! A peeling na pewno wypróbuję :)

    Zapraszam do mnie - nowy wpis. perswazja0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger