20:23

PARTY MAKEUP IDEAS | MAKIJAŻ NA IMPREZĘ


Ostatnio bardzo wkręciłam się w tematykę makijażową - ciągle bawię się i eksperymentuję. Makijażem interesuję się już od jakiegoś czasu, ale teraz czuję, że rzeczywiście stało się to jednym z moich hobby, a wykonywanie makijaży, testowanie kosmetyków i wyszukiwanie nowych naprawdę sprawia mi frajdę. Dzisiaj przygotowałam dwie, zupełnie różne, propozycje makijażu oka na imprezę. Nie są skomplikowane i mam nadzieję, że kogoś z Was uda mi się zainspirować. Mocna kreska, odważne kolory, brokat idealnie spiszą się na imprezę, więc jeśli szukacie makijażu na wieczór, może wypróbujecie którąś z moich propozycji?

PROPOZYCJA 1
W pierwszym makijażu postawiłam na smokey eye, ale żeby nie było zbyt nudno, wykorzystałam fioletowe cienie. Mocno zaznaczyłam ich granicę, a następnie pociągnęłam wzdłuż jej linii kreskę. Centralną część powieki pokryłam jasnym cieniem, aby stworzyć kontrast. Dolną powiekę przyciemniłam czarnym cieniem, a w kąciku oka nakleiłam srebrny brokat.

Użyłam:
cienie Makeup Revolution Death By Chocolate / tusz Max Factor 2000 Calorie / eyeliner Miss Sporty Studio Lash The Miaoww / brwi Golden Rose Eyebrow Powder 104
pędzle Hakuro / sztuczne rzęsy Golden Rose


PROPOZYCJA 2
Druga propozycja nie jest już tak typowa i oczywista. Postanowiłam pobawić się kolorem i... dodać jeszcze więcej brokatu! Na początek, podobnie jak za pierwszym razem, robimy smokey używając cienia w ciepłej tonacji (w moim wypadku połączenie różowego i ceglasto-pomarańczowego), na ruchomą powiekę naklejamy złoty brokat i rysujemy kreskę. Dolną powiekę zaznaczamy kontrastowym, błękitnym cieniem.

Użyłam:
cienie Makeup Revolution Chocolate Vice i Makeup Revolution Redemption Palette Mermaids vs Unicornstusz Max Factor 2000 Calorieeyeliner Miss Sporty Studio Lash The Miaoww  brwi Golden Rose Eyebrow Powder 104pędzle Hakuro sztuczne rzęsy Golden Rose



Dajcie znać czy podobają Wam się wpisy o takiej tematyce.
Jeśli interesują Was makijaże, zapraszam na mojego instagrama, gdzie będą pojawiać się wszystkie moje pomysły:



facebook: Alexandra K / vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog
instagram: 
neferis / snapchat: neferis




111 komentarzy:

  1. OMG, I loooove that makeup! Although, the second one is better. xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny makijaz! i tak zdecydowanie interesuja mnie wpisy odnosnie makijazu, juz lece do ciebie na instagrama;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko! Oba są przecudowne, zdecydowanie chcę więcej takich postów♥
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie propozycje są przepiękne, kreatywne i perfekcyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku myślałam, że zdjęcia nie są Twojego autorstwa tylko znalazłaś coś ciekawego w internecie, a jednak nie! Oba makijaże bardzo mi się podobają. Szczerze, to nie mogłabym wskazać który bardziej mi się podoba.
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój faworyt to zdecydowanie propozycja nr 1

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba :D Więcej takich postów.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku cudowne ;) ja chyba nie mam cierpliwości do takich rzeczy, a Ci to wyszło perfekcyjnie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaże cudne i odważne; ) tematyka makijażu jak najbardziej na tak
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Przepiękny makijaż ♥

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne efekty! Mi bardziej przypadła do gustu pierwsza propozycja :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Post się kończy, zaczną się imprezy, więc makijażem w sam raz ;) Oba piękne, ale pierwszy bardziej w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż, bardziej mi się podoba propozycja nr 1 :) Będę tu zaglądać częściej i szukać inspiracji dla siebie, bo z pewnością je tu znajdę :)
    Pozdrawiam!
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne makijaże:D
    2 propozycja mnie urzekła :* Ślicznie :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodobała mi się się pierwsza propozycja, ale druga też jest śliczna!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż na imprezę. Najbardziej spodobał mi się pomysł pierwszy. ;)



    Nasz blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, jak pięknie! Oba mi się podobają, ale pierwszy to już naprawdę skradł moje serce, haha!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny makijaż, muszę się tego nauczyć, bo mam spore braki w makijażu. :)
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaże przepiękne! Jednak ja zawsze sięgam po coś naturalniejszego, bo zawsze boję się, że wszystko co mam na powiekach mi się osypie i będę wyglądać jak panda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. KOCHAM TWOJE MAKIJAZE O MAMO!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza propozycja jest mega <3

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie wpisy! Chcę więcej :) Śliczny ten makijaż oczu, ja tak nie potrafię, ale nie poddaję się i ciągle próbuję w nadziei, że kiedyś wyjdzie...

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę mieć te palety, te kolory są genialne i Twoje makijaże też !
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku śliczne :*, propozycja 1 chyba bardziej mi się podoba, bo jest delikatniejsza, ale obie są cudne <#
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow pierwsza propozycja zdecydowanie skradła moje serce!
    katemi21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza propozycja bardzo mi się podoba :) Wpisy o takiej tematyce, jak dla mnie, zdecydowanie na plus. Ja sama lubię robić tego typu makijaże, nawet wychodzą całkiem nieźle, ale jak przychodzi co do czego, uznaję, że są za mocne i ostatecznie wychodzę z jakimś minimalistycznym xD
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardziej podobają mi się cienie z makijażu 1, jednak druga propozycja świetna na imprezę. Przepiękne kreski!
    Życzę mile spędzonych świąt!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Numer 2 po prostu genialny ! Boże daj talent i cierpliwość do malowania oczu :D Świetny post !

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się <3
    Piękne :3
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jeju, cudowny makijaż oka wykonałaś, sama interesuje sie makijażem i naprawdę moim marzeniem jest żeby wykonać takie cudo!


    M A R C E L I A (klik) Zapraszam do siebie i wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  31. Druga opcja jest niesamowita, masz talent :)

    dosomethingforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny makijaż <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Woow, naprawdę zadziwiający makijaż, jesteś w tym kierunku bardzo utalentowana! :D Ja to ledwo robię prostą kreskę eyelinerem ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczny makijaz! super inspiracja! <3
    pozdrawiam!
    styllig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Makijaże świetne :) Ale moje serce skradł 2 :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Propozycja nr 1 bardzo przykuła moją uwagę! Masz wielki talent do robienia makijażu :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Woow. Ale cudowne makijaże! Oba bardzo mi się podobają chociaż cień na górnej powiece na zdjęciu numer dwa podoba mi się najbardziej! :)

    + dodaje do obserwowanych :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje?

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. O jejciu! Genialne, kochana śliczne makijaże. Nie wiem, który ładniejszy! ♥

    ♥NOWY POST-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Obydwa makijaże są przepiękne:-)
    Szkoda że ja nie umiem takich kresek wykonać :(
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne makijaże ;) niestety moje umiejętności makijażowe kończą się na pomalowaniu sobie rzęs tuszem XD
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny makijaż, koniecznie muszę to wypróbować x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Też ostatnio pochłonął mnie temat makijażu.
    Możesz powiedzieć skąd się uczyłaś tego wszystkiego? :)
    Obserwuję.

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie YouTube lub jakieś tutoriale na Instagramie lub Pinterest, ale w dużym stopniu jestem też samoukiem. :)

      Usuń
  43. Wow cudowny ten makijaż, ja na razie nie mam takich zdolności, ale w sumie może kiedyś spróbuję!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowny makijaż ! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojej przepiękne makijaże! Świetnie Ci to wychodzi, dobrze, że znalazłaś coś, co naprawdę Cię interesuje!
    Wesołych Świąt i zapraszamy:

    lawendowylakier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Oba makijaże są cudowne! Zdecydowanie w moim stylu :)
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie cudowne makijaże. Co prawda, nie lubię się tak mocno malować, ale najbardziej spodobała mi się pierwsza propozycja. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. wow! jestem pod wrażeniem, przepiękny ten makijaż :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  49. I'm in love with your makeup!!!

    ♥ Mac ♥
    http://gardeninshadow.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładnie Ci to wyszło. Oba makijaże są perfekcyjne zrobione.
    Zapraszam do mnie:
    angela-bloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne! :D Chyba musiałaś się nad nimi napracować. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne makijaże!!! Masz dobrą rękę do malowania. :D

    Mój blog <3
    Mój instagram <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne propozycje :) Masz talent do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Oba są cudowne !<3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Oba pomysły są świetne, wygląda pięknie
    http://annesthesie.blogspot.com/2017/04/jak-stwierdzic-ze-to-miosc.html

    OdpowiedzUsuń
  56. wow, pięknie <3 <3 pozdrawiam

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten pierwszy makijaż bardzo mi się podoba. Jeśli chodzi o ten drugi to nie odważyłabym się na taki cień.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Oba makijaże mega ♥
    Ja też lubię ostatnio pokombinować sobie z cieniami, ale kreska to mi nigdy nie chce wyjsć ;P

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  59. Rewelacyjny makijaż! Obie propozycje bardzo mi się podobają

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiękne makijaże. Sama nie umiałabym takich wykonać. Od dłuższego czasu nakładam tylko brązowy i pomarańczowy cień.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  61. tajemniczaa200015 kwietnia 2017 21:04

    Świetny makijaż.. Zapraszam do mnie http://zyciepelnehistorii.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale cudownie! :) Bardzo mi się podoba!
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękny makijaż, efekt jest nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowne makijaże, ostatnio tez eksperymentuje z makijazem. Polecam na pinterescie popatrzec,tam jest duzo propozycji do wykorzystania :)

    http://kosmetykomaniablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Pinterest to kopalnia inspiracji! Sama często szukam tam pomysłów. :)

      Usuń
  65. Efekty tych makijaży są naprawdę cudowne! Nie każda z osób która zakłada instagrama o tematyce typowo make-up'owej potrafi wykonać taki piękny makijaż. Jestem pod ogromnym wrażeniem, może kiedyś uda mi się choć w małym stopni odwzorować twoje arcydzieło.

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Instagram nawet nie jest typowo o takiej tematyce, więc tym bardziej jest mi miło to słyszeć, dziękuję! :)

      Usuń
  66. Piękny makijaż :-) Przyciągnie niejedno spojrzenie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jejku jakie piękne inspirujące makijaże <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne makijaże.
    Pozdrawiam 😉
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Obydwa śliczne, ale to złoto jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajny pomysł ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne pomysły, ja niestety nie umiem się tak malować :/

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Rewelacyjne makijaże *o* Jak dla mnie tylko za mocne brwi ;)

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. Wow wow rewelacyjne makijaż obie propozycje w moim guście,ale druga to jest bombowa.Uwielbiam makijaże w takich kolorach.
    Dodaje do obserwowanych na pewno będę tu często zaglądać ;)
    Zapraszam do siebie : http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Obie propozycje są śliczne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow, ale przepięknie wyglądają ;))

    OdpowiedzUsuń
  76. Przepiękne makijaże <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowny makijaż, ja ostatnio też dużo eksperymentuje z makijażem ale jeszcze nie jestem na takim poziomie jak ty ;) Jednak zainspirowałaś mnie


    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Oba makijaże są przepiękne. Z chęcią bym się pomalowała tak jak w pierwszej propozycji :)

    http://sylwiasienkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Super makijaże!
    Zapraszam na nowy wpis!
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Super makijaże!
    Zapraszam na nowy wpis!
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  82. Ojej, Twój makijaż jest perfekcyjny, nie umialabym takiego zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetne pomysły, lubię brokat na powiekach ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. ciekawe propozycje :) bardzo podobają mi się takie makijaże, choć sama nie odważyłabym się na nie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękny makijaż :)

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  86. Zazdroszczę kobietom, które potrafią zrobić tak perfekcyjny makijaż. Świetne propozycje! Fonomenalne wręcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Woow, I love both ideas, amazing :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten pierwszy makijaż jak dla mnie idealny.
    Bardzo lubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ale piękne makijaże, oczy również!

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny wpis! zapraszam do mnie! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  91. Cudowne makijaże <3 i rzęsy naprawdę genialne!

    OdpowiedzUsuń
  92. drugi na prawdę mega sztos!

    OdpowiedzUsuń
  93. Mi osobiście spodobała się propozycja 2, bo uwielbiam jak coś się błyszczy :D No i koko wygląda lepiej i przyciąga :3

    http://the-queen-of-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger