18:30

FULL OF COLORS

Hej! Mimo, że ostatnio wpisy ze zdjęciami stylizacji polubiłam w bardzo minimalistycznej wersji, raczej bez tekstu lub z drobnym cytatem bądź piosenką, to dzisiaj postanowiłam napisać do Was kilka słów. Na początku dajcie mi znać, czy taka forma postów podoba Wam się, bo sama chcę Wam przekazać to co najważniejsze w tego typu wpisach, czyli same zdjęcia i trochę inspiracji, bez zbędnego przedłużania i pisania o niczym. To tak trochę dla wytchnienia między innymi postami tematycznymi. :) Napiszcie co myślicie!
A gdyby ktoś zastanawiał się co u mnie - wszystko w jak najlepszym porządku! Czas jakoś leci, wakacje za pasem i nie da się tego nie czuć. Przyszedł też czas na pierwszą w tym roku na moim blogu stylizację na nieco cieplejszy dzień! Nareszcie, już nie mogłam się doczekać aż zrzucimy z siebie te zimowe kurtki i płaszcze. Lubię szukać nowych miejsc do zdjęć, więc gdy tylko zobaczyłam te ściany graffiti pomyślałam, że to jest TO i trzeba je wykorzystać! Nie mogłam się zdecydować, więc część zdjęć mam w skórzanej kurtce z frędzlami, a pozostałe w kolorowej bomberce. Który zestaw bardziej Wam się podoba? :)











facebook: Alexandra K / vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog

instagram: neferis / snapchat: neferis



80 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz!! Świetne zdjęcia! Cudowne masz włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska ta stylizacja :) Mi bardziej przypadła do gustu wersja z ramoneską.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sesja. Lubię sesje na tle grafiti ;p
    Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku śliczniee <3, cudownie wyglądasz.Cudne włosy.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie posty bez tekstu. Czasami jest to dobra odskocznia. Stylizacja z ramoneską jest zdecydowanie na tak u mnie.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz:* Pierwsza stylizacja szczególnie <3 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zdjecia i fajnie dopasowane tlo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja :) Z ramoneską wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia przy takiej ściance zawsze wyglądają bosko. Dla mnie wygrywa wersja z ramoneską :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica przepiękna ;) Bardzo ładnie komponuje się z każdą propozycją stylizacji. Ale dziewczyno, jakie Ty masz nogi <3 Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miejsce na zdjęcia bomba <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna spódniczka *,*

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tej bomberce, przysięgam.

    https://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię gdy w poście jest coś napisane, zamiast samych zdjęć :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia, stylówka bardzo fajna, ale tło jej dodaje sztosu!!
    Wyglądasz super!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit. Bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealna spódniczka <3 Ogólnie świetne stylizacje :) Bardzo w moim stylu

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. W skórzanej bardziej elegancko, ale ogólnie dwie kombinacje świetne ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam sesje na graffiti, zawsze mają w sobie to "coś"
    Świetna stylizacja, moim faworytem jest ta ze skórzaną kurtką :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! A ściana grafiti jest fajnym miejscem do zdjęć :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie wyglądasz :) Zdjęcia na tle grafiti - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie kurtki są świetne, fajne tło! A jeśli chodzi o wpisy - wszystko tak żebyś ty czuła, że robisz to jak powinnaś, w końcu to Twoje miejsce ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna wzorzasta ramoneska - bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Skórzana jest świetna, ale jedna i druga przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  28. Cała stylizacja mi się baaardzo podoba :) Zmieniłabym tylko bluzkę na jakąś gładką. Buty są cudne <3
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I adore the way you styled your outfit!
    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    OdpowiedzUsuń
  30. cudnie wyglądasz i zdecydowanie frędzle, bardziej tutaj mi się u Ciebie podobają :)

    pozdrawiam ciepło :)
    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś prześliczna ! i te cudowne włosy ! Świetne stylizacje

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale pięknie wyglądasz! Ta wzorzysta kurteczka jest fenomenalna... ostatnio bardzo lubię takie pstrokate printy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia świetne! Super stylizacja, masz śliczne włosy! :O <3
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja i piękne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna świeża stylizacja :)

    http://kaayen.blogspot.com

    Wzajemna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Skórzana kurteczka najbardziej pasuje mi do tej stylizacji choć ta pstrokata też jest całkiem ok ;) Ja osobiście lubię trochę poczytać na blogach jeśli chodzi o twoje posty :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Skórzana kurtka jest zdecydowanie bardziej w moim stylu, ale do Ciebie lepiej pasuje bomberka :)
    Zdjęcia śliczne

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna stylizacja idealnie wszystko do siebie pasuje ^^


    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tam lubię takie posty z samymi zdjęciami i do tego jakiś cytat czy właśnie tekst piosenki ♥
    Genialna stylizacja! Czerń i czerwień zawsze świetnie do siebie pasują.

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana ja jestem zachwycona tym zestawem <3. Fajnie, że przełamałaś dwa różne style...

    OdpowiedzUsuń
  41. Obie stylizacje świetne, jednak bardziej podoba mi się ta ze skórzaną kurtką :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia! Super wyglądasz ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Prowadzisz rewelacyjnego bloga <3
    z chęcią tutaj wrócę, jak tylko pojawi się nowy post :)
    pozdrawiam i życzę powodzenia :*
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. niby prosto, ale bluzka tworzy fajny efekt. do tego bardzo trafione tło do sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wow mega! super masz styl!
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie : https://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie wyglądasz. Buty bardzo mi się spodobały :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna stylizacja :) Świetna jest ta kurtka <3
    Miłego dnia :):*

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudne zdjęcia! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Jesteś przepiękną dziewczyną.
    Stylizacje cudowne.
    Oby tak dalej ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zdjęcia ! Świetnie wyglądasz :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne stylizacje :3 wersja z ramoneską podoba mi się bardziej :P. Czasem fajnie jest coś poczytać w poście, którym znajdują się zdjęcia stylizacji. Lubię i czytać i oglądać :P
    pozdrawiam, zapraszam ;)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna stylizacja i włosy! :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie wyglądasz! Wybrałaś bardzo dobre miejsce na zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja, podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  55. zachwycam się zdjęciami! i stylizacją - jest rewelacyjna <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubie jak ktos pisze notki do wpisów Np ze zdjeciami czy stylizacjami ale sama wstawiam krotki tekst podsumowujący aby bylo przejzyscie. Super zdjecia kochana, buziaki

    Caiawichowska


    OdpowiedzUsuń
  57. Przepięknie wyglądasz! Wszystko tak idealnie dobrane, bomba!

    https://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Oh wow. I love both of the outfit combos. You look absolutely perfect with it. And btw, I'm loving your hair!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger