14:18

SPOSOBY NA PIĘKNE USTA | POMADKI GOLDEN ROSE + SWATCHE


Piękne usta potrafią niesamowicie podnieść naszą pewność siebie, dodać nam uroku i stać się wisienką na torcie każdego makijażu. Golden Rose od zawsze zachwyca mnie swoimi produktami do ust i jestem w nich absolutnie zakochana biorąc pod uwagę ich trwałość, przystępną cenę i ogromny wybór. Mając w swoim posiadaniu już całkiem sporą kolekcję, postanowiłam zrobić małą recenzję i porównanie tych produktów oraz dać Wam kilka rad, które pomogą Wam zawsze mieć perfekcyjne usta!

Kosmetyki do makijażu ust na każdą okazję!
Pierwszym etapem w malowaniu ust jest u mnie konturówka. Dobieram odpowiedni kolor - a w przypadku Golden Rose nie jest to problemem, bo aktualnie jest ich aż 30. Uwielbiam te konturówki za to, że są niezwykle miękkie i malowanie nimi jest bardzo szybkie i przyjemne. Przez to zdarza mi się również używać ich na całe usta, rezygnując wówczas z pomadki.

Pomadki Sheer Shine Stylo to dla mnie idealny wybór na lato oraz na co dzień, aby subtelnie podkreślić usta. Nie dają one pełnego krycia - kolor jest delikatny i wygląda niezwykle naturalnie. W składzie mają olej arganowy, witaminę E oraz posiadają SPF25. Gwarantują piękny kolor, nawilżenie i ochronę przed słońcem.




Longstay Liquid Matte Lipstick wybieram zawsze, gdy wiem że czeka mnie długi dzień lub impreza i nie chcę martwić się poprawianiem pomadki na ustach - naprawdę są długotrwałe. Poza tym, mat obecnie króluje i takie wykończenie pomadek jest jednym z najbardziej pożądanych. Jeszcze jedną cechą, którą w nich uwielbiam to fakt, że nie przesuszają ust i nie tworzą lepkiej warstwy. Matowe pomadki mają to do siebie, że często zostawiają nasze usta suche i spierzchnięte, a w przypadku tych z Golden Rose jeszcze mi się to nie zdarzyło. Pewnie jest to zasługa witaminy E i oleju awokado w składzie. 




Velvet Matte Lipstick to matowa, dająca pełne krycie pomadka, jednak jej wykończenie jest bardzo aksamitne - nie jest to typowa matowa, zasychająca formuła. Ma kremową konsystencję i bardzo przyjemnie się nią maluje. Podobnie jak w poprzednich przypadkach ma w składzie witaminę E i nawilżające składniki - uwielbiam Golden Rose za to, że potrafią połączyć kosmetyki do makijażu z pielęgnacją. Mamy do wyboru 34 kolory, więc każdy znajdzie coś dla siebie. 



Idealny makijaż ust?
Na początku zadbajmy o pielęgnację - o tym będę pisać za chwilę. Dobierzmy dobry jakościowo produkt, który nie będzie się rozmazywał oraz będzie komfortowy w noszeniu. Co dalej? Zaczynamy od nałożenia na usta odrobiny podkładu/korektora i przypudrowaniu, co zwiększy trwałość makijażu. Następnie kredką zaznaczamy kontur ust, możemy nieco je powiększyć wyjeżdżając poza jego granice. Jako ostatni etap wypełniamy usta kolorem. Polecam użyć w tym celu pędzelka, który da nam kontrolę i pozwoli perfekcyjnie nałożyć produkt.

Pielęgnacja to podstawa!
Żadna pomadka nie będzie wyglądała dobrze, gdy nasze usta będą suche lub spierzchnięte, dlatego nawet w tej części makijażu pielęgnacja odgrywa kluczową rolę. Oto kilka moich sprawdzonych sposobów na dobrą kondycję ust:
PEELING - pozwoli usunąć suche skórki i sprawi, że inne produkty nawilżające i pielęgnujące będą wchłaniać się lepiej. Możecie wykorzystać gotowy, zakupiony peeling lub wykonać go samemu, np. łącząc łyżeczkę cukru z łyżeczką dowolnego oleju.
MASECZKA - często nakładając maseczkę nawilżającą na twarz, nakładam ją również na usta. Musicie jednak zwrócić uwagę, że nie każda maseczka się do tego nada - najlepsze będą te kremowe, które wchłaniają się w naszą skórę, ale nie zasychają na niej. Oprócz tego możecie wykorzystać miód, który doskonale odżywi usta. 
NAWILŻANIE NA CO DZIEŃ - nie zapominajcie, by w chwili, gdy nie macie na ustach pomadki zadbać o ich nawilżenie. Czasem dobrze jest dać im odpocząć i zamiast kolorowych produktów użyć balsamu lub masełka pielęgnacyjnego. 
INTENSYWNA PIELĘGNACJA NA NOC - jeśli w ciągu dnia nie potraficie obejść się bez kolorowej pomadki - zadbajcie o to, by na noc położyć na usta obfitą ilość produktu, ktory maksymalnie je zregeneruje - może to być gruba warstwa kremu, wazelina, masło do usta, masło shea lub kakaowe.

Które kosmetyki do makijażu ust są waszymi ulubionymi?
Jakie są Wasze sposoby na piękne usta?

facebook: Alexandra K / vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog
instagram: 
neferis / snapchat: neferis








tagi: kosmetyki, test, recenzja, wizaz, Golden Rose, Golden Rose Polska, instagram, makeup goals, matowa pomadka, sposoby na piękne usta, pielęgnacja ust, kosmetyki do ust, sposoby na suche usta, makijaż ust, jak powiększyć usta makijażem, makijaż, makeup, Longstay, mat, K lips, Kylie Jenner, Sheer Shine Stylo Lipstick - Połyskująca pomadka do ust - Golden Rose, Longstay Liquid Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust w płynie - Golden Rose, pomadki, lip kit, szminki, suche, spierzchnięte usta, 

92 komentarze:

  1. Ja niestety mało dbam o swoje usta.. chcę zacząć, ale albo zapominam, albo po prostu mi się nie chce. Fajny pomysł na post! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne odcienie, przepiękne numer 11/12 jest cudny.
    Nawilżanie ust do podstawa :)
    Osobiście najbardziej polecam domowe peelingi, bo są z naturalnych produktów, bez żadnej chemi.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam również produkty do ust z Golden Rose! Muszę wypróbować koniecznie sposób z peelingiem, bo moje usta po matowych pomadkach są zawsze wysuszone i niestety nie wyglądają wtedy dobrze.

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dbam jakoś specjalnie o usta... Kolorki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham wszelkiego rodzaju maty <3 ale z Golden Rose wyjątkowo jeszcze nic matowego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie od dawna ta 16 <3 mam już kilka w swojej kolekcji :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie przygotowałaś ten wpis! Jestem pod ogromnym wrażeniem:))
    Golden rose to zdecydowanie najlepsza firma, jeśli chodzi o pomadki i ich kolory.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadki z GR uwielbiam i są to najlepsze produkty kolorowe do ust jakie miałam! O pielęgnacji ust trochę zapominam, ale uwielbiam peeling z Lusha o smaku popcornu <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już niejednokrotnie o pomadkach z Golden Rose. Muszę w końcu jakąś kupić! Śliczne kolorki mają

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwiebiam pomadki z Golden Rose! Jeśli chodzi o pielęgnację, to zgadzam się, jest ona podstawą idealnego makijażu ust. Zawsze przed nałożeniem pomadki nakładam lekki balsam nawilżający i czekam aż się wchłonie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam płynne pomadki z Golden Rose <3
    Super blog, OBSERWUJĘ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Post pełen wskazówek. Na pewno przyda się każdemu. Zwłaszcza tym, którzy nie wiedzą za dużo o ustach. Uwielbiam płynne pomadki i te w kredce z GR. Konturówki natomiast do mnie nie przemawiają.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiscie jestem zakochana w plynnych pomadkach GR i cieszy mnie niezmiernie, ze Polskie marki tak dynamicznie sie rozwijaja i ich produkty sa tak swietnej jakosci <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przejść się do sklepu po jedną z pomadek GR, słyszałam o nich już wiele pozytywnych opinii :)

    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kolorki <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam produkty do ust golden rose <3 :-) sa w moich ulubiencach, buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  18. 16 chyba dla mnie najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja ulubiona to 11 ale na moich ustach wyglada zupelnie inaczej, uwielbiam te firmę
    Anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. GR ma naprawdę świetne pomadki. 16 wygląda mega<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

  21. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy post! Uwielbiam matowe płynne pomadki z GR, są fantastyczne w porównaniu z innymi droższymi pomadkami tego typu.

    Pozdrawiam i obserwuję z miłą chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mało kiedy używam pomadek :P Jakoś lepiej się czuję z niepomalowanymi ustami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem pomadki z Golden Rose, ponieważ słyszałam na ich temat bardzo dobre opinie. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Golden Rose! Z tej firmy posiadam wiele produktów nie tylko do ust. Jeszcze żaden z nich mnie nie zawiódł. Śliczne kolory!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam GR - tanio i dobra jakość a i najnowsze trendy

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post! Photos are amaizing!
    Hope you'll leave a comment here and click on link :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dlugiego czasu zbieram sie do stworzenia postu o pomadkach GR. Bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy i przydatny post, muszę przyznać, ze zainspirowałaś mnie, bo nie za bardzo dbam o usta, wielkie dzięki !!!
    Cudowne kolory <3

    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię te matowe pomadki z Golden Rose - są niezwykle komfortowe w noszeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam jeden kolor z GR i zaszalałam z odcieniem więc nie chodzę w nim na co dzień :) za to uwielbiam Lovely Extra Lasting i GR Matte Lipstic Crayon :) chociaż odkąd jest tak gorąco, to wybieram lekkie pomadki - jakos nie po drodze mi z matowym wykończeniem, które męczę przez pozostałą część roku :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama już długo zastanawiam się nad kupnem którejś z tych pomadek :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam o nich, cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo lubię produkty z Golden Rose ;* cudowne kolorki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam pomadki z GR! muszę w końcu zakupić jakąś płynną :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomadki z GR są rzeczywiście dobre!
    Ale ważne jest to, żeby zadbać o regenerację ust :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. O, znalazłabym tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne są te pomadki od Golden Rose! <3
    Obserwuję i pozdrawiam:)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne kolorki <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Carmex do pielęgnacji i to wszystko.
    16 piękny kolor :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :*
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Usta są dobrym atutem kobiecości :) Nie bez powodu dużo kobiet je powiększa :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie kolorki bardzo mi się podobają. Pielęgnacja ust jest bardzo ważna ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolory wszystkie piękne jednak nie przepadam a pomadkami, które mają w sobie połysk. Zdecydowanie wolę matowe ;)
    Fajny wpis!
    Zapraszam na nowy do mnie ;)
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam matową pomadkę od GR o numerze 01 i jestem zadowolona ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam kosmetyki do ust :D
    Świetne są ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. 12 jest boska :)
    W ogóle to świetny pomysł na posta "D

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam pomadki z Golden Rose, szczególnie te matowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomadki z golden rose to moja milosc! Mam juz 4 i nie zamierzam na tym skonczyc haha. Piekne swatch'e w ksztalcie serduszka!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Numer 12 jest najlepszy! Szukam takiej pomadki, która będzie trwała, a ta wydaje się w porządku ☺️ WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne odcienie. :) Ja używam peelingu do ust oraz balsamów ochronnych- rano, wieczorem oraz w ciągu dnia. W ogóle mam hopla na punkcie pielęgnacji ust!
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Muszę w końcu kupić tą 16 z płynnych pomadek z golden rose
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. piękne kolory ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne odcienie, rewelacyjny post :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. kolorki 11 i 16 zdecydowanie mi się podobają, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja używam szminek z Astor, ale z GR też czasami wpadnie w moje ręce :) Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Strasznie dużo słyszałam o tych wszystkich błyszczykach i konturówkach z GD i zawsze zamierzam sobie je kupić jak jestem w galerii ale nigdy nie potrafię się do tego przemierzyć... Za to mogę podkradać mojej przyjaciółce, bo ona ma ich bardzo dużo :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne kosmetyki do ust! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  59. Spodobały mi się aż cztery kolory :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne są te pomadki! Mają cudowne kolory

    Pozdrawiam ciepło!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  61. Zakochałam się w 16!
    http://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Mnie zachwyciła 12 jednak na co dzień postawiłabym na 16 ;)
    Super post!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis !
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne te kolory! Jednak bb mi sie spodobał 11 i 16❤
    https://claudiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam pomadki z Golden Rose *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  66. przepiękne kolory, zawsze chce się skusić na płynną pomadkę z golden rose bo są cudne i kocham płynne pomadki, bardzo fajne rady o pielęgnacje ust
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  67. Super post! Pomadki z Golden Rose są świetne. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam pomadki z golden rose. Wszystkie kolorki są śliczne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Używam matowych pomadek w kredce z Golden Rose i chociaż są świetne wysuszają moje usta a ja jako leniwa osoba niestety zapominam o odpowiedniej pielęgnacji ust. Może kiedyś się zbiorę i zacznę o nie odpowiednio dbać :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  70. Od dłuższego czasu dbam o swoje usta i mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z ich kondycji :)
    Ciekawe produkty!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam Golden Rose <3
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/
    Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne kolory, a ja jeszcze nigdy nie miałam okazji przetestować ich produktów ;) musze zacząć nawilżać swoje usta na noc bo w ciągu dnia zawsze mam matową pomadke ! :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Dawno nie oglądałam kosmetyków z linii golden rose ale Longstay Liquid Matte Lipstick wygląda obłędnie zdecydowanie zajrzę dziś do drogerii

    Ps. masz ślicznie wykrojone usta :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jak mam malować usta to od roku tylko coś z Golden Rose. :) Cena śmieszna za taką jakość. :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zacznę wpadać. Fajne produkty , ale na razie nie będę zamawiać ...polecisz jakis dobry peeling do skóry sklonnej do podrażnień ?😉
    podrozksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Odcien 12 zdecydowanie 'mój'!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger