09:22

SMART BLONDE

Dawno mnie tutaj nie było, ale wreszcie wracam z nowymi zdjęciami! Początkowo nie byłam z nich do końca zadowolona, ale postarałam się mimo wszystko coś wybrać i po dokładnej selekcji postanowiłam, że pare zdjęć ujrzy światło dzienne! Hahah. Klasycznie, prosto, więc bez przedłużania zapraszam na zdjęcia. W ciągu roku różnie to bywa, jednak w wakacje zazwyczaj moja aktywność tutaj jest znacznie większa, więc mam nadzieję, że i tym razem tak będzie. Trzymajcie kciuki, haha.









koszulka SINSAY / spodnie GODDES / buty NIKE AIR MAX THEA

facebook: Alexandra K / vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog
instagram: 
neferis / snapchat: neferis


114 komentarzy:

  1. Zdjęcia może faktycznie nie zachwycają, ale są bardzo ładne :) Uwielbiam scenografię lasu

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, piękne zdjęcia :)
    Kciuki oczywiście trzymam żeby było Cię tu więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ;) Bardzo podoba mi się cała stylizacja ;) Koszulka genialna, a spodnie idealnie podkreślają Twoją figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia 😊 Stylizacja wygodna i na sportowo 😊 Już jakiś czas myślę o tych nike-ach, a wyglądają super i pewnie są mega wygodne jak wszystkie air max-y 😊
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam je bardzo! Jestem ogromną fanką maxów, a te są moimi ulubionymi! :)

      Usuń
  5. This is nice!!!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia i świetna stylizacja. Po prostu miód malina <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosto, ale efektownie. :D Wyglądasz ślicznie! Stylizacja całkowicie w moim stylu. :) Bardzo ładne zdjęcia. xo
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia!
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz <3
    cudowne zdjecia
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia!
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Super t-shirt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są piękne i bardzo klimatyczne ! Fajna prosta i klasyczna stylizacja :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna dziewczyna to i zdjęcia super <3
    Zapraszam, od dzisiaj nowy post ;)
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju te zdjęcia są prześliczne! ♥♥♥
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna buzia :)) Zdjęcia wspaniałe !!
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zdjęcia ,, wśród natury ,, wyróżniają się spośród innych. POZATYM świetnie na nich wyglądasz :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia, masz świetną figurę!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia :) cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj dawno mnie u ciebie nie bylo i zauwazylam wlasni,ze wygladasz coraz to lepiej! <3 tak trzymaj ;)

    nowy post
    http://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna jesteś <3
    Obserwuję i dziękuję za odwiedzenie bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja, te koszulki są super ;).
    https://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia. :) Bardzo ładnie wyszłaś.
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jjeku zdjęcia cudowne, śliczna koszulka.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś prześliczna :*

    Zapraszam do siebie :)
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne zdjecia. Bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Such an amazing post dear! Love the photos <3

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne fotki :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super stylizacja :) czym robisz zdjęcia ?

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna koszulka! a zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne klimatyczne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam tę bluzkę w sinsayu, akurat w ten sam dzień, kiedy szłam do fryzjera na rozjaśnianie :D
    Super zdjęcia, kolory zachwycają!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna stylizacja, która rewelacyjnie podkreśla Twoją figurę. Wyglądasz obłędnie :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz, jak dla mnie zdjęcia super :))

    Zapraszam do mnie michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja jak dla mnie na propsie, lubię czarno-białe sety. Ale najbardziej urzekła mnie Twoja figura (serio!)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna bluzka, chcę taka!!
    Zdjęcia są cudowne, uważam że udała ci się ta sesja, naprawdę ! ;)
    Pozdrawiam ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Zestaw podoba mi się ! Na sportowo i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem dlaczego tak źle byłaś nastawiona do tych zdjęć. Moim zdaniem wyszły naprawdę bardzo ładnie. Rzeczywiście prosta, ale za to bardzo fajna stylizacja! ;)
    Powodzenia z aktywnością.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jjeku zdjęcia cudowne, śliczna koszulka.ok.

    OdpowiedzUsuń
  41. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Czemu taka niechęć? Bardzo fajne wyszły zdjęcia ^ ^ Chociaż ja czasami też muszę schować niektóre do szuflady zanim ujrzą światło dzienne.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  43. Amazing pictures!You look stunning:-)

    http://www.lostindaydreams.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale masz piękną urodę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja:)
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Od razu w oczy rzucił mi się naszyjnik! Chociaż najbardziej spodobały mi się spodnie, które wręcz ubóstwiam oraz biały top! :)
    https://martini2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz cudowną figurę ekstra ;) i stylizacja jak i zdjęcia są cudowne

    Zapraszam: https://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjęcia są wręcz bajkowe! Naprawdę! Jaki masz aparat?
    bardzo fajna stylizacja, w moim stylu !

    Zapraszam też do siebie (dopiero zaczynam)
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękne zdjęcia! Bardzo mi się podoba Twój typ urody :)
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdjęcia są naprawdę świetne! Bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. rozwaliłaś system tą stylizacją . :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie wyglądasz! :) lubię takie klasyczne zestawy!
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajna, codzienna stylizacja :) Świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. moim zdaniem zdjęcia i tak świetne :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jesteś śliczna, a twoje nogi to marzenie <3

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  56. Stylizacja mega mi się podoba!
    A zdjęcia? Są ładne! :D

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Super wygladasz! Tylko pozazdroscić figury;)
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #2367
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Trzymam kciuki, żeby udało się regularnie pisać :)
    A zdjęcia wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bez przesady, zdjęcia nie są złe, a Ty bardzo ładnie na nich wyszłaś :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia :D
    Bardzo ładnie wyglądasz:)
    Koszulka mi sie podoba ;)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Amazing post dear, I like it ^_^
    I'm following you #2367, would you like to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne zdjęcia. Twoje włosy są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ładna prosta stylizacja :) lubię taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ładna stylizacja, podoba mi się :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  66. Również mam nadzieję, że będziesz częściej do nas pisać. Dla mnie zdjęcia się podobają. Są świetne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Super zdjęcia i stylizacja ^^ pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ładne zdjęcia :D Nie ma co na nie narzekać :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Bardzo mi zależy, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Wyglądasz ślicznie a zdjęcia są cudne!!! ♥
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. trzyma :* WYglądasz ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczne zdjęcia i mega nogi! Zapraszam do mnie :)

    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. według mnie zdjęcia wyszły bardzo ładnie, wiec dlaczego nie miałyby widzieć światła dziennego haha :) super figura!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  74. super stylówka, niby prosta ale 'ma to coś';) pięknie wyglądasz, i piękne zdjęcia

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Zdjęcia mnie się podobają, a stylizacja jeszcze bardziej :) bo taką własnie lubie - prosta, luźna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  76. A mi się strasznie podobają te fotki <3
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  77. nie rozumiem czemu Ci te zdjęcia nie pasowały - są naprawde fajne :) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne zdjęcia *.* ślicznie wyglądasz <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  79. wow, pięknie wyglądasz!

    www.stylishblogstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Mi zdjęcia naprawdę się podobają! Mam podobną koszulke tylko, że z Brunette!
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Jak dla mnie zdjęcia są świetne :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ile bym dała za takie włosy, naprawdę :(
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam: anniesliving.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  83. bardzo ładne zdjęcia, ślicznie wyglądasz!

    lifestyle-byanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Scenografia lasu do mnie przemawia :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękna jesteś!! Śliczne tło do zdjęć. Zdjęcia są cudnie zrobione!!!!

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękna jesteś !!!!!! Śliczne tło do robienia zdjęć . A zdjęcia są cudowne. Chyba masz zdolnego fotografa...

    OdpowiedzUsuń
  87. jesteś cudowna! obserwuję ;*

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  88. Meeega podoba mi się ta koszulka!
    Też chce :) Biegne kupić :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  89. Ty wyglądasz jak miliony dolarów! Zakochałam się w Twojej urodzie *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  90. Ślicznie wyglądasz! Masz super figurę :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger