15:00

☀️ SUN SHINE ON MY MIND ☀️

Wakacje lecą mi przez palce i mimo, że czasu jest masa, to ja i tak nie potrafię zorganizować się i znaleźć go na nic haha. Nie mogę uwierzyć, że za moment będzie trzeba pożegnać lato i wrócić do rzeczywistości, a myśl o klasie maturalnej ani trochę nie pomaga mi nastawić się pozytywnie, no ale trzeba przez to przejść. Póki co chcę jeszcze korzystać z wolnych dni i nacieszyć się nimi jak tylko się da. Nie wiem jak wy, ale ja ostatnio nie mogę wysiedzieć w domu. Parę dni temu wróciłam z Krakowa, gdzie byłam między innymi na festiwalu. Tegoroczny skład artystów był dla mnie rewelacyjny, bo większości z nich rzeczywiście słucham, a duża część jest nawet moimi ulubionymi, więc wspaniale było zobaczyć i usłyszeć ich wszystkich na żywo w jednym miejscu w tak krótkim czasie! Jestem pewna, że za rok tam wrócę! Postanowiłam nie publikować tutaj zdjęć z wyjazdu, ale za to wszystkie pojawią się na Instagramie, więc zainteresowanych zapraszam - KLIK . A jak mijają Wasze wakacje?









bluzka STRADIVARIUS / spodnie GODDIES / buty LASOCKI

facebook: Alexandra K / vinted: alexandrak-blog / DDOB: alexandrak-blog
instagram: 
neferis / snapchat: neferis


99 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. A ja do szkoły chciałabym wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz!!
    Śliczna bluzeczka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia!
    Ja teraz te ostatnie dni wakacji mam w całości zaplanowane i jestem bardzo zadowolona :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, spokojnie - matura to nic złego! :) nawet nie zauważysz jak minie :) a zaraz po niej - kolejne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno było fajnie na festiwalu <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, wszyscy piszą, że koniec wakacji, a ja nawet nie poczułam ich początku. To smutne, ważne że jestem studentem i mam na to jeszcze ponad miesiąc. Żyć nie umierać!
    Masz piękne włosy, tak bardzo Ci ich zazdroszczę. A cała stylizacja trafiona w punkt, jestem zdecydowanie na tak!

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku przepiękne zdjęcia, śliczna hiszpanka.
    Wakacje przeleciały mi mega szybko, dopiero co szukałam sukienki na koniec roku, a teraz będe ją wyciągać na początek :(
    Pozdrawiam
    Mój blog
    (Proszę o wypełnienie ankiety w poście)

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi naprawdę super! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna stylizacja i cudne zdjęcia :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluzeczka!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje wakacje rozkręcają się pod koniec! Mnóstwo wyjazdów, dzisiaj Wrocław, a w sobotę Warszawa ;) Cudowna stylizacja, uwielbiam motywy kwiatowe <3
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluzka i super klimatyczne zdjęcia :) moje wakacje mijają za szybko :p

    http://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj wakacje leca bardzo szybko :) pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, masz piękne włosy,zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne zdjęcia!♡
    Wow! Jesteś prześliczna!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny look. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz,prześliczne fotki... Ja w tym roku wakacji nie miałem,ale jestem zwierzątkiem zimnolubnym,te ostatnie upały mnie wykańczały,więc może i lepiej że nigdzie nie wyjechałem... Pozdrawiam i zapraszam do siebie stasiekgorny.blogspot.com Będę bardzo wdzięczny za obserwację i komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te wakacje niestety nie należą do najlepszych. W moim mieście cały lipiec praktycznie padało, więc nie było nic ciekawego do robienia. W sierpniu chciałam gdzieś wyjechać, ale niestety nie wyszło. Świetne zdjęcia i stylizacja.

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi wakacje taki szybko przeminęły, że nawet nie wiem kiedy. Idę teraz do drugiej liceum i też mi się to nie uśmiecha, a za rok będzie gorzej, haha
    Piękne zdjęcia, rewelacyjnie wyglądasz w czarnym i w tej szmince!
    Już lecę zaobserwować Ciebie na instagramie
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale swietnie wygladasz!! :) baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze pięknie wyglądasz!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! A i nie ma czym sie przejmować,bo zanim sie obejrzysz będą następne wakacje :D
    Zapraszam KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna ta bluzeczka <3 W ogóle bardzo mi się podobają zdjęcia w tym poście! :) Powodzenia w klasie maturalnej!

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja! 😊 Jak dla mnie to w tym roku Kraków był lepszy od Openera. Ja za rok też się wybieram 😘 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Openerze co prawda nie byłam, ale jeśli chodzi o artystów to dla mnie Kraków 100 razy lepszy, więc cieszę się, że mogłam w tym uczestniczyć❤️

      Usuń
  27. Masakra te wakacje tak minęły, ale wiadomo wszystko co dobre kiedyś się kończy :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna bluzeczka, świetnie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę festiwalu w Krakowie. Moje ostatnie dni wakacji przeżyje przy serialach... tak jak 99% moich wakacji ehhh
    Rewelacyjnie wyglądasz

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje wakacje pracująco, ale nie jest źle! Masz cudowną figurę, super zdjęcia i przecudowna stylizacja! Klasą maturalną nie masz się co przejmować, bo gdy już pójdziesz na studia, sama stwierdzisz, że maturka to był pikuś ;)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz! Wakacje zawsze najszybciej lecą.
    Nauka na pewno trochę Cię zmęczy w klasie maturalnej, ale jakie wspomnienia! :) Ja świetnie się bawiłam w liceum, mimo nawału nauki.

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna stylizacja, pięknie wyglądasz w tych ubraniach! :)
    Pozdrawiam
    A wakacje cóż... dla mnie jeszcze miesiąc ;)
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia! Wybrałaś bardzo ładne miejsce. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Extra wyglądasz ;*
    cudowny zestaw
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wyglądasz! :)
    Ja delektuje się ostatnimi dniami wolności, bo za chwilę znowu powrót do życia w ciągłej bieganinie.

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje wyjazdu wymarzonego. Ja nie stety już po szkole i tego czasu niestety mam multum. Podzielić się z tobą? Powodzenia przy maturze.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny choker. Bardzo ładnie Ci w tej bluzce. :) Staram się wykorzystać w pełni końcówkę wakacji (został mi jeszcze miesiąc). :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie stresuj się klasą maturalną, to tak tylko źle wygląda haha :D
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  40. Wakacje rzeczywiście mijają szybko. Został tylko tydzień do roku szkolnego! A wracając do festiwalu, co jeszcze sprawia, że lubisz jeździć w takie miejsca?
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zdjęcia! Moje wakacje też tak szybko lecą no, ale niestety trzeba wrócić do rzeczywistości.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ładne zdjecia ;)

    http://naatsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepieknie, niesamowite zdjecia :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia! Jesteś śliczna! Uwielbiam twojego bloga.
    Obserwuję! Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam i byłoby mi bardzo miło.
    Pozdrawiam, XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Great post and photos really liked 
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back)
    wdresscode.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Great photos. You look stunning in this black outfit.
    I am following you, like to follow me back?
    https://fashionista2020.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. MI też tak strasznie szybko lecą wakacje :( Cudownie wyglądasz :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja tez idę doniosły maturalnej i bardzo się boje :(
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  50. Też mam w tym roku szkolnym maturę. Śliczne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Dlaczego wakacje tak szybko mijają :<

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie https://darczi-nl.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie się to prezentuje, aż miło się patrzy. Miłą propozycję widziałam tutaj https://zoio.pl/obuwie/czolenka-na-koturnie . Może fajnie się wpasuje i skomponuje z całością.

    OdpowiedzUsuń
  53. Powodzenia w klasie maturalnej!
    Piękne zdjęcia, gdzie edytujesz?
    http://dzejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow, ale pięknie wyglądasz, rewelacyjne zdjęcia. Piękna bluzeczka. Mi też wakacje za szybko lecą :/
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja myśląc o tym, że teraz juz ide do drugiej liceum też mam obawy. Całe dnie i noce przed książkami eh.. Mam nadzieję, że szybko zleci. Byke do świąt!!

    Mój Blog. 💄

    OdpowiedzUsuń
  56. Ślicznie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. super stylizacja, pięknie w niej wyglądasz! I cudowna bluzka;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Powodzenia w klasie maturalnej:) Pięknie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  59. Great post and beautiful photos, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczna stylizacja!
    Obserwuję!;)

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale piękna hiszpanka! Uwielbiam takie <3

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz rację tegoroczny skład festiwalu był świetny. Żałuję, że nie pojechałam 😞 Masz świetny gust. Zakochałam się w tych butach 👠

    Pozdrawiam
    https://zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Co by tu więcej mówić, bardzo ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam stylizacje zachowane w jednej kolorystyce, z dodatkiem jakiegoś kolorowego elementu wygląda to świetnie. U ciebie kwiaty na bluzce dodają charakteru całej stylizacji :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  65. też byłam na festiwalu w Krakowie :)
    ja jakoś nauką bardzo się nie martwię, bardziej martwi mnie wstawanie przed 7 i jesienna deprecha ale może jakoś dam radę :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Jejku, przepięknie wyglądasz! A bluzka jest boska - muszę szukać podobnej :)

    Pozdrwiam! Obserwuję, lubię tu wracać xoxo

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. your post so cool and very nice. The POP Stars Who Have Conquered The Fashion World and you want more fashion styles ideas check This Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Mi takze szybko mijają wakacje. Śliczna jest ta stylizacja <3
    Obserwuje

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. świetna stylizacja!
    btw, masz przepiękne włosy :)

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne zdjęcia i cudowna stylizacja!
    Zapraszam do mnie: https://carpediemxxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. wakacje bardzo szybko mi zleciały i jakoś nie mogę sobie wyobrazić poniedziałku w szkole ;p

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny post i super ciuchy! Kocham twojego bloga ;-)
    w wolnym czasie zajrzyj; justynaax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale cudownie wyglądasz ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, ale najchętniej nie wracałabym na uczelnie. Śliczna bluzka :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetna bluzka i buty! Mi tegoroczne lato mija naprawdę cudownie, szkoda, że dobiega ono końca :(
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Boskie zdjęcia i świetny outfit
    zapraszam <3
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Hey! Hi!
    I really liked the post hehe. I just got to know your blog and I'm following it, will you still give me back?. Thank you. Thank you.

    A hug!

    OdpowiedzUsuń
  78. Jejku, wyglądasz cudownie! Zdjęcia mają jakiś taki klimacik, co bardzo mi się podoba :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/08/makarska-chorwacja.html

    OdpowiedzUsuń
  79. Mi bardzo szybko zlecialy te wakacje... to jest okropne bo pogoda jest co raz gorsza a ja mam przeokropnego lenia! Ale trzeba myslec pozytywnie. Piekne zdjecia, buziaki 💖

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 🦄oddajemy obserwacje🦄

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.

Copyright © 2016 Alexandra K , Blogger